הורוסקופ כלכלת חודש יוני 2016

הורוסקופ כלכלת חודש יוני 2016

מרס שבתאי יופיטר

מרס,  שבתאי ויופיטר הן הפלנטות הבוהקות ביותר החודש. משמאל מרס בנסיגה במזל עקרב כשהוא ייצור היבטים דרמטים אלימים במיוחד החודש. שבתאי חוזר למעלה ה:12 במזל קשת וייצור היבט מרובע מושלם עם נפטון בדגים ואירועים ידגישו  עד כמה גם למדינות חזקות בעולם,  צפוי קושי להתמודד עם הבעיות החל מהפליטים, אירועי טרור, זיהום ובצורת. ויופיטר בבתולה האחראי על "הניקיון העולמי" ומשפיע על הצורך ליצור התחלות כלכליות מול השפעות מגבילות של הפלנטות האחרות.

 

כללית:

יוני צפוי להיות חודש הפכפך,  רב אירועים לא פשוטים וצריך לשים לב לכל מנורות האזהרה.

השבוע הראשון של יוני צפוי להיות מאתגר במיוחד עם היבט מרובע בעייתי  של שמש עם ונוס בתאומים ביחס במיוחד לשבתאי נפטון ויופיטר- מבחינה כלכלית פיננסית זו אכזבה לנושאים כספיים הבטחה לא ממומשת ותחושה של החמצה גדולה. מומלץ לא לעסוק בהשקעות גדולות בשבוע הזה.

בשבוע השני בין ה: 10-5.6 מרקורי מול מאדים היבט עצבני בעייתי ומסוכן שכן מרקורי בשור המחפש ביטחון כלכלי ומרס ממולו במזל עקרב תוקף אותו בהיבט של 180 מעלות.

חודש יוני – שבתאי מגיע למעלה המדויקת 12-11 במזל קשת ויוצר היבט מדויק של 90 מעלות לנפטון בדגים היבט שיימשך עד ה:23.6 , הרבה אובדן צפוי בהיבט זה אכזבות ותחושה שאין אופק כלכלי אך גם תסכולים מהפוטנציאל הבלתי ממומש.

 

מולד ירח ב:5.6.16 בשעה 06.00 שעון ישראל. -מולד ירח של חודש דרמטי.

moon june-לכתבה

 

5.6 מולד ירח בתאומים מסמל החודש דרמה אמיתית – היבט מרובע בין-תאומים,בתולה, קשת ודגים-  כשהירח יגיע למזל תאומים יחד עם ונוס והשמש ייווצר מרובע מושלם עם יופיטר בבתולה, מרובע לנפטון בדגים ומול שבתאי בקשת – גודל האכזבה עלול להיות כגודל הציפייה וההתלהבות.מבשר על חודש הפכפך, רב אירועים המשתנים בקצב גדול וכל אירוע משכיח את הקודם בסוף החודש נרגיש את העייפות מעומס השינויים וננסה להדחיק עד כמה ששבתאי יאפשר לנו להדחיק.

היזהרו מחטא היוהרה:

בין ה: 6.6-1.6 השמש צמודה לונוס בתאומים[היבט של התכת השמש את ונוס- Cobust ויש לכאורה יש הבטחה נוצצת ומזמינה עם מרובע ליופיטר בבתולה סוג של עודף ביטחון עצמי שהכל יהיה בסדר והכל יסתדר על הצד הכי טוב היבט של  יוהרה וביטחון עצמי מופרז ברם,  יחד נוצרים היבטים של 90 מעלות[בין יופיטר בבתולה לשבתאי בקשת]  ו-180 מעלות לשבתאי בקשת.

בין ה: 8-6.6 שמש ונוס בהיבט של 150 מעלות לפלוטו אירועים טראומטיים המשפיעים על חיי אדם אך גם על נושא כספים.

עצבנות מחאות מרקורי מתנהג כמו בנסיגה:

בין ה:10.6-6.6 מרקורי בשור עם שאיפות להגיע לביטחון כלכלי ליצור מצב עבודה יציב או כל התחלה שהיא יתכנס לתוך היבט מצמית של מרס החוזר בעקרב להיות מול מרקורי, זהו היבט תוקפני מסוכן העלול לגרום להפסדים פיננסיים אך בעיקר במקומות עבודה עלולים להיפגע מחוסר שיתוף פעולה של עובדים וקשיים לקיים שגרה הרמונית. מרקורי מול מרס פוגע באנשים צעירים, תלמידים בתי ספר ומערכות רפואה העלולות לצאת לשביתה וליצור שיבוש של המשק. מרקורי נצמד לשמש של המדינה [24 מעלות בשור] ייווצר היבט של 180 מעלות מרס בעקרב ומרובע עם מרס במזל אריה במפת מדינת ישראל המסמל שיבושים בממשלה ובתקינות ההתנהלות שלה.

הזדמנויות טובות:

בין ה: 12-10.6 וונוס והשמש בהיבט הרמוני לאוראנוס בטלה- הפתעות, בשורות מפתיעות בעולם בנושא חידושים מדעיים, אלקטרוניים וטכנולוגיים ייתכן יציאת מוצר חדש ומפתיע בתחום התקשורת . היבט של הפתעות פיננסיות ומפנים שמעוררים תקווה.

בין ה: 21-13.6 -שערוריות ושקרים נחשפים, היזהרו מכאב מיותר ומהונאות:

בין ה: 14-13.6 90 מעלות לכירון בדגים היבט של כאב לב ואכזבות ביחסים בגין ציפיות גבוהות . ייתכן תהליך ריפוי אך רק דרך כאב בלתי נמנע. סכנת אובדן חיי אדם .

13.6 מרקורי עובר למזל תאומים וועד ה:21 הוא מייצר היבט של 90 מעלות לנפטון בדגים שקרים נחשפים, מידע שהוסתר יוצא החוצה שערוריות שמטילות ספק באמון של האנשים. הפרת חוזים, הונאה ושקרים.

 

ההיבריס- היוהרה וגבהות הלב. הכוכבים החודש מצביעים על חטא היוהרה.

במיתולוגיה היוונית הייתה היבריס נימפה, אשר יצרה ביחד עם הרמס את האל־למחצה פאן. אריסטו הגדיר את רגש ההיבריס כך: "ההיבריס הוא עשייתם של דברים או אמירתם במטרה להשפיל את מושאם, לא לשם רווח כלשהו לאומרם, אלא לשם סיפוק עצמי בלבד. ההיבריס אינו נועד לנקום עלבונות מן העבר; זוהי הנקמה. ההנאה שבהיבריס, זו סיבתה: בני האדם סבורים שאם ינהגו בגסות בזולתם, קרנם תעלה". להבנת ההגדרה הזו, חשובים המושגים היוונים של כבוד (טימֵה) ושל בושה. לפי השקפתו של אריסטו, מעשה של היבריס הוא מעשה המבייש את קורבנו על לא-עוול-בכפו, למען מילוי הסיפוק של עושה המעשה.

ההיבריס היה פשע באתונה הקלאסית. עבירות ההיבריס כללו עבירות שונות, למשל כאלה שהיו נקראות בימינו תקיפה, תקיפה מינית, הונאה וגניבה. שני מקרים מפורסמים מופיעים בנאומיו של דמוסתנס. הראשון הוא מקרה שבו חבט מדיאס באגרופו בפניו של דמוסתנס בתיאטרון (מתוך "נגד מדיאס"). המקרה השני, מתוך "נגד קונון", הוא מקרה שבו נאשם תקף אדם אחר וקרא מעליו קריאות כשל תרנגול; ההיבריס מתגלה במקרה הזה יותר בקריאות המעליבות מאשר בתקיפה עצמה. בספרות היוונית הקלאסית של הומרוס: אצל אודיסאוס ואנשיו באיליאדה שלא הכירו תודה לאלים ובמיוחד לפוסידון [נפטון] – אל הים על ניצחונם הגדול בטרויה. דבר שגרם למסע יסורים בלב ים, שבו כולם למעט אודיסאוס  נהרגו. ואצל מחזריה החוצפנים של פנלופה, באודיסיאה, שנאלצו לשלם בסוף במותם, על הסגת הגבול היהירה שלהם בביתו של אודיסיאוס.  ההיבריס מתואר לעתים קרובות בתור שגיאתן  של הדמויות בטרגדיה היוונית, והסיבה לחורבנם, או הנמסיס שלהן. אלא שהטרגדיה מייצגת רק חלק קטן ממקרי ההיבריס בספרות היוונית, וברוב המקרים ההיבריס מתייחס לעבירות שבין אדם לחברו. כיום ידוע שהיוונים לא חשבו על פי רוב על ההיבריס כעל עניין דתי שהאלים מענישים בגללו.

במובנו המודרני, היבריס משמעו גאווה וגבהות־לב מוגזמים. הוא נקשר בחוסר ידיעת ההיסטוריה ובחוסר ענווה. לפי המקובל, מי שנאשם בהיבריס צפוי להיענש, בדומה לקשר הקלאסי בין היבריס לנמסיס בעולם היווני ולציטוט התנ"כי "לִפְנֵי־שֶׁבֶר – גָּאוֹן, וְלִפְנֵי כִשָּׁלוֹן – גֹּבַהּ רֽוּחַ".

כוכב מרס בלב דרמת החודש:

מה:16.6 ועד סוף החודש 1.7.2016 מרס יגיע  במזל עקרב במעלה ה:23 מול השמש של מדינת ישראל ובהיבט של 150 מעלות לאוראנוס בטלה– . היבט של אלימות קשה, קרבות, מבצע אירועים של התפרצויות אלימות ימים קשים במיוחד השמש ונוס במזל תאומים עולים על אוראנוס במפת מדינת ישראל המסמל מאבק של צבא , אירוע צבאי פתאומי העלול להסתבך. אירוע שיפתיע בעוצמה או בסוג האירוע. סכנת חטיפות חיילים או אנשים צעירים. ובמקביל ונוס בסרטן מול פלוטו בגדי עם פלוטו בגדי.

שירתו של מרס- ההיבט הדומיננטי ביותר בחודש וחצי הקרוב יהיה מרס כשהוא בנסיגה במזל עקרב ומגיע ב:19.6 למעלה ה:23 שלו. וייצמד לכוכב השבת Agena

Agena ממוקם בקונסטלציית Centaurus  במעלה 23.50 במזל עקרב.

מרס יגיע למעלה 23.50  וייתיישר במעלה הזאת ב:30.6 ויושפע ממיקום זה עד ה:11.7. [בתחילת יולי הוא ייצור גם היבטים טובים]

קונסטלציית Centaurus במהותה מושפעת מפוטנצייאל הכוכבים ונוס יופיטר ומשפיעה על הזדמנויות גדולות וגם על החמצות גדולות. כוכב השבת Agena מתחת לברך הימנית מושפע מצרוף הכוכבים מרס-שבתאי ונפטון, אלה בעצם הכוכבים המשפיעים ביותר עלינו בחודשים אלה. ושלישיה זאת נחשבת באסטרולוגיה למזיקה ביותר[במושג נזקים] ברמה האופרטיבית תחת השפעה זו צריך להתמודד עם נזקים של מלחמה, נזקי ואסונות טבע, בצורת ובעיית מים. וצריך יהיה לעשות מאמצים גדולים לשרוד כלכלית ולסחוב את משא האירועים שהשפעה זו משיתה עלינו. מכייוון שמרס בעקרב ממוקם מול השמש בשור של מפת מדינת ישראל אנחנו נאלץ לסבול חלק מהאירועים שהיבטים אלה יוצרים.  יחסי מרס בהיבט של 150 מעלות לאוראנוס  שהוא -ההיבט הדומיננטי ביותר החודש קשור באירועים לוחמניים, סכנות גדולות בים ונזקים כלכליים שאירועי מים/ים עלולים לגרום כמו צונאמי, הוריקנים, שטפונות, רעידות אדמה ובמישור הפרטי צריך להיזהר מנטילת סיכונים ופעילות כלכלית תחת לחצים העלולים לגרום להפסדים להימנע מפעילות כספית פזיזה אך הפסדים יכולים להתרחש כשאירועים צבאיים,בטחוניים עלולים לגרום לירידה כלכלית משמעותית. .

Agena

18.6 ונוס במזל סרטן מיקום המחזק את נושא המולדת והדגש עובר להיות בולט על רגשות לבית ופטריוטיות כוכבים בסרטן במיוחד עם הגעת השמש ב:21.6 גם למזל סרטן גורמים לאנשים לחשוב יותר מהלב ולעסוק ברגשות ובתגובות אמוציונאליות,  הרבה פעמים בלי שום קשר לשליטה והיגיון. במיוחד כשברקע מאדים מגיב בעוצמה קשה ביחסים עם אוראנוס אנחנו נצפה בהרבה לחצים  בשטחים ובאזורים שיש שם מאבק על בית ואדמה.

נסיגת מרס מסתיימת ב:29.6  אך בין ה:28-26.6 מרקורי נצמד לאוראנוס במזל תאומים במפת מדינת ישראל המסמל גם את צהל ואירועים מפתיעים יחד עם מרס 150 מעלות בטלה- האירועים שיתרחשו יהיו מפתיעים ובלתי נמנעים מבחינה צבאית. והימים לפני תום הנסיגה יהיו קשים יותר כמו שגם עם התיישרות הנסיגה כשמרס יהיה במעלה המדויקת מול השמש ב:24 של מדינת ישראל. זו תקופה מאתגרת במיוחד כשהפתיל של כולם קצר במיוחד.

בין ה: 27-26.6 מרקורי בהיבט של 150 מעלות למרס בעקרב– תאונות קשות ופגיעות בצעירים, חיילים.

ב:21.6   השמש עוברת למזל סרטן עם ונוס וב:28.27 מטיבה עם נפטון בנושאי אהבה ורגש  יוצרת.

סכנות של פשיטות רגל, סכנות הפסד פיננסי:

מה-25.6 מתחיל מרובע קרדינלי עם ונוס ושמש במזל סרטן מול פלוטו בגדי בחודש יולי מרקורי והשמש יגיעו למרובע קרדינלי מדויק עם אורנוס בטלה[עוד יסופר על כך]

בין ה: 1.7-25.6 ונוס בסרטן מול פלוטו בגדי- הפסד כספי משבר וקריסה פיננסית. היבט גרוע להשקיע כסף הפסד מובטח. במקביל השמש יוצרת היבט של אובדן פיננסי טראומות וסכנת מלחמה ייתכן שהיבט זה [ונוס מול פלוטו] גורם לכלכלה להיות בשבוע קשה במיוחד.

בהתקדמותה של השמש עד ה:30-29.6 מול כוכב פלוטו בגדי היבט המסמל סכנת פשיטת רגל,  הפסד כספי,  טראומה.

 

מפת בריטניה- ניתוח קידומים

בריטניה נולדה ב:1.1.1801 עם אופק מאזניים ואורנוס באופק שלה- היבט שמחזק את הצורך שלה בעצמאות, נבדלות ושונות. האיחוד של בריטניה עם השוק האירופאי אינו טבעי כלל. יום ההצבעה  ב:23.6 בתנועת הכוכבים Transition קורה דבר בולט על המפה שלה. מרס בנסיגה במזל עקרב בבית הכספים של בריטניה יוצר היבט של 150 מעלות[היבט אגרסיבי של ניתוק,] עם אורנוס] שהואהשליט הבכיר של האופק במפת המדינה. אין ספק שתיפול פה החלטה. אבל צריך לראות את התמונה הגדולה. נפטון הכוכב שמצוי בבית הכספים של בריטניה יוצר היבט מדויק של 90 מעלות לונוס במזל דלי ומצביע על אכזבה קשה מהאיחוד שהם עשו עם אירופה, הפסדי כספים ואשליה שהתנפצה בפנמיהם. בקידום הכוכבים- הירח המקודם במזל תאומים מה שמבטא שהעם חצוי[מזל כפול עם ניגוד פנימי] והוא ב:15 מעלות בתאומים מול מרקורי בקשת, כלומר האנרגיה תסחוף נגד מה שהעולם מצפה מהם. השמש המקודמת במזל אריה[מעלה 11.38]  תהיה החודש בהיבט של מרובע מושלם למרס בשור [הממוקם בבית הקשור לבנקאות, למחזור כספים, שווקים חופשיים וחוזים של שיתופי פעולה כלכליים עם מדינות אחרות] מה שמבטא החלטה מתנגדת ומכאיבה כמו בפעולת ניתוח כירורגי. ההחלטה לאו דווקא רציונאלית[כוכבים בסרטן מבטאים תגובות אמוציונאליות]. בינואר 2018 שבתאי יגיע לשמש של מפת בריטניה[בית 4] ויגיע לנקודה הנמוכה ביותר ומשם בריטניה תתחיל סיבוב חדש מבחינה כלכלית[עוד שנה וחצי] אך רק בעוד שלוש שנים המפה של בריטניה מבטאת שיקום כלכלי וכניסה לתקופה טובה יותר. וכרגע, מפת השמים מבטאת כי כל התהליכים שיקרו עד ה:1.7 קשורים בהיבט קשה[מרובע] של ונוס והשמש במזל סרטן [במרכז השמים של המפה] יהיו מול פלוטו בגדי, משבר פיננסי עם אפקט דומינו. מרגע שהשמש עוברת למזל סרטן ב:21.6 הרגשות עובדים ופועלים למען המדינה, רגשות פטריוטיים  ואמוציונאליים. האמוציות של הבריטים הוא לשמור על היחוד שלהם ולסמן גבולות מהאחרים. מה שבטוח מה:20.6 אנחנו נכנסים לתקופה סוערת במיוחד לא רק בבריטניה.

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ   1.6.2016

27הערות

  1. אסתי

    התחזיות שלך מדהימות ומרתקות. מדהים איך חזית את עזיבת בריטניה ואת המשבר הכלכלי שבא בעקבות זה. מי המדינה הבאה שתעזוב את האיחוד? כתבת על שבוע קשה במיוחד כלכלית. האם מדובר במפולת כמו ב 2008 ? כמה זמן אמור להימשך המשבר הכלכלי הנוכחי בבורסות ובעולם בכלל? עד מתי לדעתך כדאי להיזהר מהשקעות בבורסות ? תודה.

    • פנינה כץ

      אסתי שלום לך
      ותודה רבה.
      יש המשך משברים ביולי וכבר כתבתי על כך במה צופנים הכוכבים
      [תמיד לקרוא שם כי יש תחזיות ארוכות טווח] ואני חוזרת כל פעם שאני לא עוסקת בבורסה, כי הבורסה היא בועה. אני מנתחת היבטים כלכליים שעלולים לעיתים להשפיע על הבורסה.
      ביולי תעלה כמו כל חודש הכתבה הכלכלית על יולי. בינתיים תמיד אפשר לעקוב אחר מה צופנים הכוכבים כי שם אני נותנת תמונה כללית לטווח ארוך יותר.
      תודה רבה
      פנינה

השאר תגובה