הורוסקופ קלנדרי לשנת 2017 לכל המזלות.

הורוסקופ קלנדרי לשנת 2017 לכל המזלות.

 

thumb-1920-467272

 בנוסף להורוסקופ ראש השנה לשנת 2017 לרשותכם הורוסקופ קלנדרי

 

 

טלה sign1-r

ינואר: באהבה: מה:20.1 תיהנו מתקופה חברתית מוצלחת ולפנויים הזדמנויות להיכרויות. בעבודה: חודש של שינויים בעבודה,עם לא מעט קשיים ואי וודאות לגבי עתידכם המקצועי. פיזית: תקופת חולשה וב:28.1 עם מעבר מאדים למזלכם תתחזקו פיזית ותיהנו מתקופה מוצלחת במיזמים בשינויים.

פברואר: באהבה: מרס ונוס במזל טלה ותהיו במיטבכם בכל מה שכרוך בהיכרויות והעמקת קשרים  מאידך קשרים בעייתיים עד ה:25.2 עלולים להסתיים. בעבודה: תקופה של שינויים והתחלות חדשות מצבכם הפיננסי ישתפר עם הצלחות מיוזמות ומעצמאות שלכם. מה: 26.2 מתחילה ירידה פיזית תקופת טרום יום ההולדת שמחלישה.

מרץ: באהבה:נסיגת ונוס במזל טלה לא תטיב עם מערכות יחסים בלתי יציבות. בעבודה: מעבר מרקורי למזל טלה מעיד על התחלות חדשות נסיעות בקשר לעבודה והזדמנויות לשיפור תפקיד או מעמד. פיננסית: מעבר מאדים לבית הכספים מעיד על הוצאות חריגות מחד אך הכנסות כספיות משמעותיות מסוף מרץ.

אפריל: באהבה: נסיגת כוכב ונוס תימשך עד ה:15.3 וישפיע על מערכות יחסים בלתי יציבות. מעבר ונוס למזל טלה ב:29.4 מסמל תקופה של התחלות רומנטיות. בעבודה: נסיגת מרקורי לא תטיב עם בני המזל כי חלק מהתקופה הנסיגה תשפיע על בית הכספים ומה:23.4 מרקורי נסוג למזל טלה וישפיע על יציבות מקום העבודה או התפקיד.

מאי: באהבה: חודש מוצלח לאוהבים ולהיכרויות רומנטיות חדשות. בעבודה: מרקורי מסיים את נסיגתו ב:3.5 ומתחילה תקופה חדשה עד ה:15.5 בנושא תפקיד/עבודה/מיזם ושינויים משמעותיים,. התקשורת תהיה במיטבה עם כושר שכנוע  ותיהנו מהצלחות. נסיעות.: חודש מוצלח לנסיעות, ולהתחלות לימודיות.

יוני: אהבה: חודש מוצלח ליחסים קיימים וליכולת למנף קשר או למסדו. בעבודה: אתם נהנים משיפור משמעותי בתחום הפיננסי. התקשורת שלכם תהיה במיטבה ותרבו להיות ניידים. תיתכן נסיעה חשובה . נושאי בית יהיו משמעותיים ייתכנו שינויים של מגורים או שינויים במשפחה. תקופה מתוחה בנושא.

יולי: אהבה: קשרים לא יציבים עלולים להסתיים עד ה: 18.7 אך מה:21.7 תקופה מוצלחת לפנויים עם אופציה לרומנים חדשים. תקופה מתוחה בכל הנוגע לרכוש משותף וליחסים במשפחה . בעבודה: תיהנו מתקופה יצירתית ומה:26.7 התחלות חדשות בעבודה, התקשורת תהיה במיטבה. חודש מוצלח לנסיעות, טיולים .

אוגוסט: אהבה: יחסים חודש רומנטי של היכרויות ורומנים . בית: חודש לענייני בית, משפחה יחסים ואולי אירועים משפחתיים שמחים. תיתכן הרחבת משפחה. ביחסים ייתכן מעבר לבית משותף. בעבודה: מה: 13.8 מתחילה נסיגת מרקורי במזל בתולה תשפיע על עיכובים ושיבושים. הימנעו מהתחלות חדשות של פרויקטים/תפקיד.

ספטמבר: אהבה: חודש מעולה לאהבות, רומנים, מיסוד קשרים הזדמנויות להרחבת המשפחה ושמחות עם ילדים. קריירה: מעבר מרקורי ב:11.9 לבית העבודה מסמל שילוב של שינויים במסגרת העבודה/מיקום עבודה  התחלות של פרויקט/תפקיד והזדמנות לעבודה חדשה.

אוקטובר: אהבה: חודש מוצלח לזוגיות לביסוס קשרים ולפנויים רומנים חדשים מה: 15.10 ואילך. בעבודה: חודש של מפגשים רבים, אינטראקציות, משאי ומתן הסכמים והזדמנויות לשותפויות . מעבר כוכב צדק למזל עקרב מה:11.10 ישפיע לטובת נושאים כלכליים רווחים משותפויות  למשך השנה הקרובה.

נובמבר: אהבה: מעבר מאדים לבית הזוגיות יקשה על מערכות יחסים בלתי יציבות ולפנויים יזמן היכרויות רבות. בעבודה: התחלות בנושאים חדשים ייתכנו נסיעות מטעם העבודה והתפתחות של קשרים עם חו"ל במיוחד מה: 25.11. לרבים מכם זו תהיה התחלת תקופה לימודים, לימודי תואר או בניה מקצועית חדשה.

דצמבר: אהבה: מוצלח לנסיעות רומנטיות בזוגיות. לפנויים היכרויות מוצלחות דרך רשתות ובמהלך נסיעות או מסגרות לימודיות. בעבודה: נושאים פיננסיים כלכליים לטווח ארוך על המדוכה אולי מכירת נכס או השקעה. נסיגת מרקורי בקשת מזהירה מפני נושאים בירוקרטיים/משפטיים . מעבר ונוס לבית הקריירה מה:26.12 יטיב עם הישגים.

 

 

שור sign2-r

ינואר: אהבה: חודש מוצלח לאהבות להיכרויות וביסוס יחסים קיימים. הזדמנויות לנסוע יחד לטיול משותף. עבודה: עם מעברה של השמש לבית הקריירה ב: 20.1 צפוי מפנה חיובי במעמדכם ובפן הפיננסי. עם התיישרות מרקורי תוכלו לטפל בנושאים בירוקרטיים שעוכבו . התקשורת שלכם תהיה במיטבה.

פברואר: אהבה: מה:19.2 מתילה תקופה מוצלחת בתחומי היחסים, אהבות ולפנויים הזדמנויות להיכרויות משמעותיות. בעבודה: שינויים משמעותיים ייתכן ומדובר בנושא מיקום שינוי והתארגנות אחרת הכרחית. חודש אינטנסיבי ולחוץ במיוחד מבחינה פיזית לשמור על שגרה בריאה.

מרץ: אהבה: נסיגת ונוס מה: 5.3 לא יכולה להקל עליכם שכן ונוס הוא שליט המזל שלכם . ביחסים בלתי יציבים,  הוא עלול להשפיע על סיום קשר. לא מומלץ להינשא או ליצור שותפויות בתחומי עבודה בזמן נסיגת ונוס.  חודש שיתאפיין בעליית לחצים ב:11.3 מאדים מגיע למזל שור ואתם מתחזקים ועורכים שינויים הכרחיים.

אפריל: אהבה: נסיגת ונוס תמשיך עד ה: אמצע חודש אפריל נושא מערכות יחסים עלול להיות מושפע ויחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים. בעבודה: מה: 9.4 מתחילה נסיגת מרקורי במזל שור ואתם מרגישים שבכל תחומי החיים אתם מוכרחים להתעקש על שינויים. זו תקופה מתוחה אך היא תחלוף עם שיפור פיננסי כבר בסוף אפריל.

מאי: אהבה: השמש במזל שור ואתם חוזרים לעצמכם מבחינה אנרגטית. מטיב עם התחלות של קשרים והזדמנויות לחזק קשרים קיימים כבר בעבודה: מתחילת החודש. מעבר מרקורי למזל שור ב:16.5 יטיב עם התחלות עבודה/פרויקט/תפקיד. מה: 21.5 מתחיל שיפור פיננסי משמעותי יותר.

יוני:אהבה: מעבר כוכב ונוס למזל שור מה: 6.6 יטיב עם חיי האהבה קיימים ולפנויים הזדמנויות להיכרויות משמעותיות. בעבודה:  אתם עוסקים הרבה בתקשורת והנושא הפיננסי בראש מעייניכם. תצליחו מחד להרוויח יותר ומאידך הוצאותיכם החודש יגדלו בגלל פרויקט השקעה, אולי בית או עיצוב מקום העבודה.

יולי: אהבה: חודש מוצלח במיוחד להיכרויות, התאהבויות והזדמנויות להטיב עם יחסים קיימים. עבודה.: התקשורת שלכם תהיה במיטבה תרבו להיות בדרכים, נסיעות ובתקופה ניידת במיוחד. נושאים משפחתיים יהיו במרכז החודש כמו גם אופציה למעבר בית/שיפוץ או שינוי. חודש מטיב פיננסית.

אוגוסט: אהבה: היכרויות מוצלחות באופן מפתיע.  פעילות משותפת בבית אולי מעבר משותף או התחלת חיים זוגיים. עבודה: נסיגת מרקורי מה: 13.8 תשפיע על תקלות בכלל ועל רגישות גדולה בנושא ילדים.  בית משפחה: אירועים אינטנסיביים של בית משפחה לא מומלץ לערוך שיפוץ בזמן הנסיגה.

ספטמבר: אהבה: חודש מוצלח ליחסים למיסוד קשר לעבור לגור יחד לעבור בית לאחר ה: 5.9. התיישרות מרקורי מה: 11.9 מטיב עם כל נושא הילדים הרחבת משפחה ושמחות הקשורות בילדים. התחום הפיננסי מתפתח לכיוונים טובים. התארגנות בעבודה מביא הזדמנויות חדשות.

אוקטובר: אהבה: מעבר כוכב צדק למזל עקרב לבית הזוגיות מבטיח צמיחה של יחסים קיימים עם פוטנציאל מיסוד ולפנויים הזדמנויות משמעותיות להיכרות למשך השנה הקרובה. עבודה: עם כניסת מרקורי ב: 1.10  לבית העבודה אתם מתחילים התחלות חדשות במסגרת/פרויקט/תפקיד וצפוי חודש המסמל התחלות חדשות בכל התחומים.

נובמבר: אהבה: מעבר ונוס לבית הזוגיות מבטיח היכרויות והזדמנויות רומנטיות. ביחסים קיימים השקעה בקשר , נסיעות משותפות ומיסוד קשר. בעבודה: הצעות לשותפויות עשויות לסמל התחלה חדשה מבחינה עסקית. בעבודה הקיימת שינויים משמעותיים. אתם שוקלים השקעה, רכישה.

דצמבר: אהבה: מעבר מאדים לבית הזוגיות מעצים את האינטנסיביות של נושא היחסים לכל כיוון. בעבודה: שותפויות עלולות לעלות על שרטון. נושאים פיננסיים עלולים להתעכב בגין נסיגת מרקורי מה: 3.12 ועד ה:23.12. כדאי להמתין בנושא השקעות ורכישות לאחר תום הנסיגה. מה:22.12 הזדמנויות לנסיעה לחו"ל.

 

 

תאומים – sign3-r

ינואר: אהבה: חודש טוב להיכרויות במיוחד מה: 20.1 יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים. בעבודה: נסיגת מרקורי עד אמצע החודש תשבש מהלכים אך נוכחות ונוס ומרס בבית הקריירה יטיבו עם מהלכים שלכם ותיהנו מהערכה ופידבק . הזדמנויות לנסיעות לחו"ל מטעם העבודה והרחבת הקשרים בחו"ל.

פברואר: אהבה:חודש מורכב. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים לעומת זאת תיהנו מהיכרויות רבות ומפופולריות חברתית. בעבודה: מה: 19.2 תיהנו מהזדמנויות לחזק את מעמדכם בעבודה להתחיל בתפקיד ולקבל הערכה על עשייתכם וצפויה התפתחות שתוסיף עניין לעשייה שלכם.

מרץ: אהבה: חודש הפכפך בכל הנוגע ליחסים. קשרים בלתי יציבים עלולים להסתיים לעומת זאת תיהנו מהיכרויות חדשות והזדמנויות לרומנים חדשים. עבודה: מעמדכם מתחזק ותוכלו למנף אותו לנושאים אותם מזמן כבר רציתם לפתח. נסיגת ונוס תשפיע על מערכות יחסים מסויימות העלולות להסתיים.

אפריל: אהבה: חודש טרום יום ההולדת מתחיל כבר מתחילת החודש עם נסיגת מרקורי בשור המתחילה כבר ב: 9.4 מה שעלול להשפיע על יחסים בעייתיים אך גם בעבודה: תקופה של אי וודאות לגבי המשך פרויקט אולי עיכובים בקבלת כספים העלולים לעצור מהלכים. תשמרו על בריאותכם.

מאי: אהבה: חודש של היכרויות והזדמנויות להרחיב את הפן החברתי, הפופולריות בסימן עלייה. בעבודה: כניסת מאדים למזל תאומים הופכת אתכם לנמרצים מלאי עניין בנושא חדש ושואפים להשיג ויהי מה. רק שום דבר לא יהיה מהיר ותצטרכו לחכות ל: 7.6.

יוני: אהבה:: השמש בתאומים מטיבה אתכם ועם חיי האהבה וההתפתחויות הרומנטיות שלכם במיוחד מאמצע החודש ואילך. בעבודה: כניסת מרקורי למזל תאומים מה:7.6 תטיב עם מיזמים חדשים רעיונות נסיעות והרגשה של השתחררות מכבדות החודשים האחרונים וחידוש האופטימיות בהשגת המטרות.

יולי: אהבה: מעבר כוכב ונוס למזל תאומים מבטיח חודש מוצלח רומנטית ביחסים קיימים ולפנויים הזדמנויות למחזרים ולהתאהבויות. בקריירה: מיקומו של מרקורי בבית התקשורת מעלה אתכם כיתה בנושא ותהיו במיטבכם. נוכחות מאדים בבית הכספים מצביע על הוצאות רבות יחסית אך מעבר השמש לבית הכספים מבטיח עלייה פיננסית ותחושת הצלחה כלכלית.

אוגוסט: אהבה: חודש מוצלח לאוהבים. היכרויות מוצלחות תהיינה ספונטניות ותרבו לטייל, לנסוע ולהרגיש צורך להיות יחד. בעבודה: מעבר ונוס לבית הכספים משפר מאוד את מצבכם הפיננסי ואת תחושת ההצלחה שלכם. נסיגת מרקורי מה: 13.8 בבית המתקשר למשפחה ובית ממליץ לא לעסוק בענייני מכירה או רכישת בית.

ספטמבר: אהבה: חודש מוצלח להיכרויות, הזדמנויות טובות להרחיב את המעגל החברתי ולבלות יותר. ביקור כוכב מאדים בבית, מצביע על שינוי מגורים אולי מעבר לבית אחר. עבודה: התקשורת שלכם תהיה במיטבה וכושר השכנוע יהיה גבוה ותיהנו ממחמאות על העשייה שלכם. הרבה עיסוק בנושאים משפחתיים, אירועים יחסים ואולי שינוי בית.

אוקטובר: אהבה: מעבר כוכב ונוס לבית האהבות שלכם מה: 14.10 יטיב עם האוהבים ועם הפנויים בכל מה שקשור להיכרויות ודייטים. בעבודה: מעבר כוכב צדק ב: 10.10 לבית העבודה שלכם מבטיח שנה של צמיחה, התפתחות ועליית מדרגה בעשייה שלכם. ליוצרים שביניכם-חודש יצירתי במיוחד.

נובמבר: אהבה.: לפנויים, הזדמנויות להיכרויות במסגרת העבודה ודרך חברים לעבודה. מאדים בבית האהבות והקשרים הופכים לאינטנסיביים. בעבודה: כניסת ונוס לבית העבודה מייצר יחסי הרמוניה והרגשה חיובית בעשייה המשותפת.  ואלה מכם המעוניינים בהרחבת המשפחה חודש מוצלח .

דצמבר: אהבה: נסיגת מרקורי בבית הזוגיות עלולה להשפיע על מערכות יחסים בלתי יציבות. לעומת זאת מעבר ונוס לבית הזוגיות יטיב עם קשרים קיימים והיכרויות תהיינה מפתיעות באופיין. בעבודה: פחות מוצלח לשותפויות ולא מומלץ לחתום על חוזים עד ה: 23.12. חודש אינטנסיבי בעבודה עם הישגים חשובים.

 

 

סרטן –sign4-r

ינואר: אהבה: חודש של קרבה ושדרוג היחסים בזוגיות. תיהנו מנסיעה פוטנציאלית. לפנויים היכרויות רציניות , בין ה: 21-17.1 ימים מוצלחים במיוחד. עבודה: הצעות לשותפויות יעלו במהלך החודש לא מומלץ לחתום לפני ה: 13.1.17 על הסכמים. קשרים עם חו"ל עשויים להוביל לנסיעה או לשיתופי פעולה. שיפור פיננסי החודש.

פברואר: אהבה: חודש הפכפך. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים. קריירה: מאדים וונוס בבית הקריירה ומייצרים פעילות אינטנסיבית החל משינויים פוטנציאליים במסגרת ודרך שינוי מקום ואולי התחלת עבודה או תפקיד עם פוטנציאל פיננסי טוב. תהיו מתוחים גם לגבי נושאים הקשורים בבית ויחסי משפחה.

מרץ: אהבה: לפנויים צפויה תקופה מוצלחת של היכרויות דרך רשתות חברתיות ובמסגרות לימודיות. עבודה: חודש מורכב במיוחד. מחד תהיינה התפתחויות בתחומים חדשים במיוחד עם מעבר מרקורי ב: 14.3 ואילך מאידך נסיגת ונוס בבית הקריירה ממצביעה על עיכובים או בעיה בפרויקט מסוים שעלול לגרום לאכזבה.

אפריל: אהבה: חודש אינטנסיבי במערכות יחסים נושא ילדים או הרחבת משפחתה עשוי לתפוס מקום. עבודה: חודש רב עיכובים החל מהמשך נסיגת ונוס בבית הקריירה ודרך נסיגת מרקורי המתחילה רשמית ב:9.4 שיקשו לקדם נושאים חשובים ולפוגג ערפל על עתיד העבודה או פרויקט. הזדמנות לנסיעה בסוף החודש.

מאי: אהבה: חודש מוצלח במיסוד היחסים והתעצמות הקשר. לפנויים הזדמנות להיכרויות משמעותיות. עבודה: ונוס בבית הקריירה בהיבטים מחמיאים החל מהצעת תפקיד ודרך הישגים. שיפור פיננסי כלכלי צפוי החודש . מאדים בתאומים ישפיע על עליית מתח, דאגות ולחצים הקשורים בעתידכם.

יוני: אהבה: חודש מוצלח רומנטית עם מעבר ונוס למזל שור שמטיב עם בית הזוגיות שלכם ותכניות משותפות. לפנויים היכרויות מרגשות. עבודה: מעבר מאדים למזל סרטן מחדד ומחריף את הצורך בשינויים בעבודה כשמגמה זו תגרום לכם להיות מתוחים, אימפולסיביים ורק בסוף החודש עם מעבר מרקורי שמש למזל סרטן תתחילו לראות תוצאות.

יולי:אהבה: אתם מתקשים למצוא זמן להשקיע בזוגיות וברומנטיקה. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים כבר בתחילת החודש. בעבודה: מגמת שינויים שתסיים תהליך חשוב עד ה: 19.7 ותביא שיפור בנושא הפיננסי אולי דרך הסכם עד ה: 21.7. התקשורת תהיה במיטבה. ותתחילו פרויקט שיתבע מכם הוצאות גבוהות.

אוגוסט: אהבה: ונוס במזל סרטן ומטיבה עם חיי האהבה שלכם. חודש טוב חברתית. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים עד ה: 17.8. עבודה: התחום הפיננסי במגמת המשך שיפור אך גם ההוצאות שלכם בסימן עלייה. נסיגת מרקורי במזל בתולה תשפיע  על תקלות מאמצע החודש בכל הנוגע לתקשורת/מכשירים/רכב.

ספטמבר: אהבה: חודש מוצלח רומנטית תיתכן נסיעה משותפת ואירועים רבים. תיהנו מהזדמנויות  חברתיות רבות. עבודה: התחום הפיננסי מוצלח החודש תיהנו מקבלת כספים במיוחד סביב ה:16-12.9.  תרבו לנסוע, להיפגש וזה יהיה חודש של חוסר מנוחה מבחינת פעילות. חודש מוצלח להתחיל ללמוד או להירשם ללימודים.

אוקטובר: אהבה: מעבר כוכב צדק למזל עקרב ולבית האהבות שלכם מבטיח השנה קשר רומנטי משמעותי וביחסים קיימים צפויה הרחבת משפחה. בעבודה: חודש יצירתי במיוחד לאלה מכם העוסקים בתחומים יצירתיים/מנטליים/אמנותיים ייהנו מהצלחות מרשימות. מעבר ונוס ומרס לבית 4 יגרום לכם לעסוק בנושא מגורים ומשפחה.

נובמבר: אהבה: ונוס בבית האהבות שלכם מטיב עם חיי האהבה מערכות יחסים ולפנויים הזדמנויות להיכרויות. מרקורי בבית העבודה יוצר לכם הזדמנויות להתחלות חדשות ולביסוס פרויקט המתחיל בתחילת החודש ויימשך עד ינואר 2018. הישגים חשובים מאמצע החודש ואילך. שינויים בבית, שיפוץ או מעבר בית.

דצמבר: אהבה: לפנויים היכרויות במסגרת העבודה או דרך חברים מהעבודה, מעבר מאדים לבית האהבות מעצים קשר קיים וייתכנו תכניות של הרחבת המשפחה. אתם מבלים את רוב הזמן במסגרת העבודה נסיגת מרקורי מתחילת דצמבר תמצא אתכם עובדים יותר מהרגיל בגלל מחסור בכוח אדם או עומס יתר עם תקלות של נסיגת מרקורי .

 

 

אריה –sign5-r

ינואר: אהבה: מעברה של השמש לבית הזוגיות מה: 20.1 יפיח חיים ואנרגיות להיכרויות חדשות ומרגשות וביחסים קיימים תיתכן נסיעה מוצלחת יחד. בעבודה:  צפוי פרויקט , תפקיד, ומפנים חשובים  בימים בין ה: 31.1-24.1. נושאים כלכליים יהיו חשובים צפוי שיפור הדרגתי.

 פברואר: אהבה: השמש ומרקורי בבית הזוגיות תיהנו מאווירה נעימה ותקשורתית. לפנויים היכרויות מוצלחות בין ה:22-16.2 בשילוב נסיעה או טיול משותף. עבודה: ונוס ומרס בבית הקשור בחו"ל ובלימודים תהיינה לכם החודש הזדמנויות ללמוד ולהתפתח בתחומים חדשים ולצמוח לנסוע מטעם העבודה ולפגוש אנשים ממקומות רחוקים.

מרץ: אהבה:  קשרים רומנטיים מרחוק עלולים ליצור נתק, מרחק או אי הבנות. תרבו להכיר אנשים דרך רשתות אך סף הביטחון בנושא עלול להיות נמוך יותר. בעבודה: מאדים בבית הקריירה ומשפיע על יצירת שינויים בתחום/תפקיד תרבו ללמוד, להתפתח בתחומים חדשים והזדמנויות לקידום בשבוע האחרון של החודש.

אפריל: אהבה: היכרויות במסגרות לימודיות. קשרים בלתי יציבים בין ה: 18-9.4.16 עלולים להסתיים באבחה חדה. בעבודה: נסיגת מרקורי בבית הקריירה מעוררת בכם מחשבות רבות לגבי המשך העבודה בתנאים הקיימים או אולי כמיהה לשינוי בצורת עבודתכם/כיוון/סגנון. מאידך תקבלו הצעות עבודה אך לא מומלץ להתחיל בזמן נסיגת מרקורי.

מאי: אהבה: אהבה.: חודש מוצלח של מפגשים רומנטיים תיהנו ממחמאות והזדמנויות לנסיעות משותפות לחו"ל. בעבודה: הצלחות לאלה מכם העובדים עם חברות בחו"ל או העוסקים בתחומים עם קשרי חוץ/יבוא/יצוא והעברת מידע. הצעות עבודה שתקבלו עד ה-30.5 תהינה אטרקטיביות גם מבחינה פיננסית.

יוני: אהבה: לפנויים ייתכנו היכרויות במסגרת העבודה באופן מפתיע ידידות עשויה להתפתח לקשר משמעותי. חיי החברה יהיו מוצלחים ותיהנו מתדמית חיובית ופופולריות חברתית. בעבודה: יחסים עם מעסיק יהיו במיטבם ותיהנו מהערכה רבה ואופציה לקידום עד ה: 25.6. אתם בתקופת טרום יום ההולדת עם ירידה אנרגטית .

יולי: אהבה: חודש רומנטי וחברתי . לפנויים צפויות היכרויות ורומנים סוחפים  במהלך החודש. בעבודה: נוכחות כוכב מרקורי במזל אריה מגבשת אתכם בהחלטות להתחלות ואתם נחושים להצליח. נוכחות מרס מגבירה את הצורך להתחיל פרויקט ולהתבסס בעבודתכם. שיפור צפוי בתחום הפיננסי.חברתית הפופולריות שלכם בסימן עליה.

אוגוסט: אהבה: השמש ומרס במזל שלכם ואתם נהנים מאנרגיות אדירות תיתכן נסיעה משותפת ולפנויים היכרויות . בעבודה: מאדים במזל שלכם מייצר הזדמנויות חדשות להתפתח אולי ללמוד ולהשתלם וקשרים מעבר לים עשויים להתפתח לכיוונים חדשים. נסיגת מרקורי בבתולה מעוררת טרדות בנושאים פיננסיים.

ספטמבר: אהבה.: ונוס במזלכם ואתם שופעים קסם יהיה מוצלח לפנויים. וביחסים קיימים תיתכן התארגנות לבילוי כמו נסיעה או טיול. בקריירה: מעבר מרקורי לבית הכספים מה: 10.9 מסמל שיפור משמעותי מבחינה פיננסית. אתם נהנים משיפור במעמדכם והתקשורת שלכם תהיה במיטבה. חודש מתאים ללימודים ולנסיעה.

אוקטובר: אהבה: חודש מוצלח להיכרויות ספונטניות . תרבו לתקשר ולהכיר. ביחסים קיימים מעבר לבית משותף או רכישת נכס פוטנציאליים. בעבודה: חודש מוצלח עם הישגים תקשורת טובה היכרויות חדשות והזדמנויות לבסס את מעמדכם . פרויקטים מוצלחים. כניסת כוכב צדק למיקום בית/משפחה מרחיב את ההזדמנות של רכישת בית והרחבת המשפחה.

נובמבר: אהבה: מעבר מרקורי ושמש לבית האהבות מוצלח לפנויים לשם היכרויות רומנטיות וביחסים קיימים מגמת הרחבת המשפחה. בעבודה: שינויים במסגרת העבודה ייתכן ואתם שוקלים לעשות שינוי ליתר עצמאות ולהתפתח בתחומים שכבר זמן רב רציתם. נושאים משפחתיים יהיו במרכז תשומת הלב, שמחות במשפחה או רכישת בית.

דצמבר: אהבה: מעבר ונוס לבית האהבות מטיב עם הפנויים והיכרויות מעוררות עניין רב ביחסים קיימים נושאי ילדים מעסיקים. נסיגת מרקורי בבית הילדים מבטא רגישויות ואולי משברונים זמניים בנושא. בעבודה מה: 22.12 עם מעבר השמש לבית העבודה תיהנו ממיזמים חדשים ועצמאות גדולה יותר בעבודה.

 

 

בתולה –sign6-r

ינואר: אהבה: נוכחותה של ונוס בבית הזוגיות תטיב עם אוהבים ולפנויים לקשרי אהבה , יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים בשבוע האחרון של החודש. בעבודה: התיישרות מרקורי תטיב אתכם כבר מה: 16.1.17 ומעברה של השמש לבית העבודה ב: 20.1 תפיח חיים עניין והתחדשות בעשייה שלכם.

פברואר: אהבה: כניסתה של השמש לבית הזוגיות שלכם תטיב עם חיי האהבה והזוגיות ולפנויים הזדמנויות להיכרויות. בעבודה: מרקורי כוכבכם האישי יהיה בבית העבודה שלכם וייצור הזדמנויות מוצלחות לפרויקט מוצלח מאמצע החודש ועד סופו תיהנו ממשוב והצעות לשותפויות. נושאים כספיים וכלכליים מעסיקים אתכם.

מרץ: אהבה: אתם נהנים מחיי הזוגיות ואף נוסעים יחד לפנויים היכרויות דרך הרשתות ובמסגרות לימודיות חדשות. בעבודה: נושאים כלכליים עתידיים מעסיקים אתכם בפרט שונוס בנסיגה והוא משפיע על חדש של מחסור ואולי ירידה בהכנסות ועלייה בהוצאות מהגורמים לדאגה שכבר במאי תחלוף.

אפריל: אהבה: עם תום הנסיגה ונוס חוזר לבית הזוגיות ומבטא תכנית להיכנס לשותפויות או בזוגיות לרכוש יחד בית או השקעה משותפת. לא בטוח שזה מומלץ כרגע. בקריירה: נסיגת מרקורי כוכבכם האישי מעכב נושאים בירוקרטיים, נסיעות וקשרים עם חו"ל. היו מחושבים והימנעו מחתימות על הסכמים ושותפויות החודש.

מאי: אהבה: חודש טוב להיכרויות ולצאת משגרת חייכם בכל הנוגע ליחסים. עבודה: תצטרכו לפצות את עצמכם בנושא עבודה ולהשקיע יותר. מעבר מאדים לבית הקריירה מצביע על אטינטנסיביות של שינויים נושאים בירוקרטיים משפטיים ייפתרו, תיהנו מהזדמנויות לקשרים עם חו"ל וייתכנו נסיעות ושיפור פיננסי.

יוני: אהבה: חודש מוצלח להיכרויות ועליית מדרגה חברתית תוזמנו לאירועים וחברים יכירו לכם קשרים חדשים. בעבודה: מעבר מרקורי לבית הקריירה יטיב עם התחלות חדשות והזדמנויות לערוך שינויים. חודש בו צפויים כספים והטבות כלכליות מתחומים חדשים וקשרים עם חו"ל יעלו כיתה. נסיעה צפויה עם ובלי קשר.

יולי:אהבה: לפנויים חודש מוצלח להיכרויות הזדמנויות להכיר במסגרת העבודה או דרכה. בקריירה: ונוס בבית הקריירה תיהנו מהיבטים של שיפור כלכלי, העלאה ואם אתם עצמאים עליית מדרגה פיננסית . צפויה הערכה עם אופציה לקידום שיתחיל  במיוחד עם מעבר מרקורי למזל בתולה ב:26.7. חודש חברתי מוצלח רב היכרויות.

אוגוסט: אהבה: לפנויים הזדמנויות להיכרויות דרך חברים ואירועים רבים אליהם תוזמנו כבר בשבוע הראשון של החודש. בעבודה: נסיגת מרקורי במזל בתולה המתחילה רשמית ב: 13.8 תגרום לבלבול וקשיים לייצר יציבות בעבודה. ייתכנו עיכובים בגלל נסיעות או מגבלות אנרגטיות שישתפרו עם מעברה של השמש למזל בתולה ב: 23.8.2017.

ספטמבר: באהבה: יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים במהלך החודש אך גם היכרויות חדשות לפנויים צפויים מה:20.9 עם מעבר וינוס למזל בתולה.  בעבודה: מעבר מרס למזל בתולה מחדד ומחריף את הצורך בשינויים ולא תרפו עד שמשימותיכם ישתנו. הצפי מדבר על השבוע האחרון של ספטמבר. שיפור פיננסי משמעותי צפוי בעקבותיו.

אוקטובר: באהבה: ונוס ממשיך לשהות במזל בתולה עד ה:14.10 וישפיע על יחסים קיימים להפוך לרציניים יותר ולפנויים קשרים רציניים יתפתחו. בעבודה: מאדים ממשיך בפעילותו ודוחף לקראת אתגרים חדשים כשכוכב צדק מה: 10.10 מגיע למזל עקרב וישפיע במהלך השנה הקרובה על תקשורת במיטבה, לימודים והתפתחויות בקריירה.

נובמבר: אהבה: יחסים רומנטיים יתפתחו לפנויים דרך התקשרויות ברשתות , במסגרות לימודיות ודר אירועים ספונטניים תמצאו את עצמכם נסחפים בקשר. בעבודה: ונוס בבית התקשורת יטיב עם מפגשים, הסכמים, מערכות יחסים והיכרויות חדשות הצעות לשותפויות . נושאי בית ומשפחה יהפכו להיות משמעותיים בחודשיים הקרובים.

דצמבר: באהבה: יחסים הפכפכים. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים עד ה:10.12. בעבודה: נסיגת מרקורי מה:4.12 עלולים להקשות על יכולת להשתחרר ממחויבויות למשפחה לטובת השקעה בעבודה אך גם נסיגת מרקורי לא תקל . ייתכן ותיאלצו החודש לפחות עד ה:23.12 להשקיע בנושאי בית ומשפחה.

 

 

מאזניים –sign7-r

ינואר: אהבה: חודש מוצלח לאוהבים  ולפנויים צפויים קשרים והיכרויות רומנטיות העשויות להתפתח בעבודה או דרכה. בעבודה: חודש מאתגר במיוחד,  החל ממערכות יחסים מורכבות בעבודה כשהשבוע האחרון של  החודש מצביע על אופציות של נושאים תקועים  ושותפויות עלולים להסתיים. ונושא הקשור בבית, נכס צפויה מכירה.

פברואר: אהבה :חודש הפכפך. מעבר ונוס לבית הזוגיות שלכם יטיב עם יחסים והשמש בבית האהבות מטיב עם פנויים והיכרויות. חשיבות לנושא הילדים והרחבת המשפחה יחסים בלתי יציבים יסתיימו . בעבודה: שותפויות בסכנה של סכסוך  תרבו להיפגש וליצור אינטראקציות . מעברה של השמש לבית העבודה יפיח אנרגיה והתחלות.

מרץ: אהבה: ונוס בנסיגה בבית הזוגיות לא מטיב עם יחסים בלתי יציבים אלה עלולים להסתיים או להגיע לשוקת שבורה. חודש מורכב רגשית ואופרטיבית. בעבודה: תקופה של מתחים בעבודה אם מדובר בשותפויות ושותפים יחסים עלולים לסבול מאי הבנות. מעבר מאדים למזל שור ישפיע על הצורך לצמוח כלכלי ואולי לעסוק במכירת נכס.

אפריל: אהבה: נסיגת ונוס תימשך עד ה: 15.4 ויחסים בלתי יציבים יהיו בסכנת סיום קשר לפנויים הזדמנויות להיכרויות מפתיעות בין ה:14-10.4 . בעבודה: נסיגת מרקורי תשפיע על נושאים כלכליים בטווח ארוך אתם זקוקים לשינוי ואולי הוא יגיע ממקומות רחוקים כמו פרויקט או הצעה מעבר לים. רק מאמצע מאי יתחיל שיפור.

מאי: אהבה: לפנויים צפויות היכרויות מוצלחות . ביחסים יציבים תיתכן נסיעה משותפת וחוויות שישפרו את היחסים. בעבודה : תגענה הצעות לשותפויות או לשיתופי פעולה במהלך החודש בקשרים עם חו"ל. חודש מוצלח לנסיעות והיכרויות של אנשים ונושאים חדשים. הפן הכלכלי  הולך ומשתפר.

יוני: באהבה: בקשרים זוגיים תרצו לרכוש יחד בית או שותפויות כלכליות יתרחבו. חודש טוב לנסיעה משותפת והתפתחות יחסים מוצלחים לפנויים. בעבודה : מאדים בבית הקריירה ואתם צפויים לשינויים משמעותיים ולהצעות מוצלחות כשצפויה צמיחה כלכלית עם הזדמנויות מיוחד בין ה: 24-20.5.

יולי: באהבה: חודש של תקשורת במיטבה. פנויים ייהנו מהיכרויות חדשות בעלי ופי ספונטני וביחסים קיימים צפי לטיולים, נסיעות. בעבודה: מאדים בבית הקריירה ואתם צפויים לשינויים משמעותיים בקריירה. ונוס כוכבכם השליט ישהה החודש בבית הקשור לחו"ל ולקשרים עם העולם. וייפתחו כיוונים חדשים.

אוגוסט: באהבה: חודש מוצלח בקשרים יציבים. ייתכן שדרוג היחסים ולפנויים הזדמנויות להיכרויות מוצלחות. בעבודה: שינויים וטלטלות בין אמצע החודש לסופו צפוי ניתוק ממסגרת/תפקיד ייתכן כי בשלה זה תהיה הרגשת החמצה . נסיגת מרקורי  בבתולה מסמלת אי וודאות לגבי העתיד שיתברר בחודש הבא.

ספטמבר:  באהבה: חודש רומנטי עם היכרויות וקשרים מעניינים שייווצרו בנסיעות בדרכים וברשתות. בעבודה: חודש טרום יום ההולדת תהיו לחוצים מחד אך חלשים מאידך ורק מה:23.9 תתחילו להתחזק מחדש. ענייני העבודה יעסיקו אתכם  בגלל אי וודאות לגבי העתיד ואלה יתבהרו רק בחודש הבא. נושאים פיננסיים גם מדאיגים.

אוקטובר: באהבה.: מעבר ונוס למזל מאזניים ב:14.10 מבשר חודש מוצלח מבחינה רומנטית. ביחסים קיימים תהיה עליית מדרגה ולפנויים הזדמנויות להיכרויות. בעבודה: מעבר מרקורי למזל מאזניים מבשר התחלות של תפקיד /מיזם והתחלות חדשות. מעבר יופיטר למזל עקרב מבטיח שנה עם הזדמנויות של צמיחה פיננסית.

נובמבר: באהבה: נוכחות מאדים במזל מאזניים מסמל עיסוק רב בנושא זוגיות ובשינויים בנושא. קשרים בלתי יציבים יסתיימו עד סוף החודש. לפנויים הזדמנויות מוצלחות להיכרויות. בעבודה: חודש שהתקשורת שלכם תהיה במיטבה, רבים מכם ילמדו ויעסקו בניידות כמו נסיעות ומפגשים רבים. תיתכן רכישת בית החודש.

דצמבר: באהבה: לפנויים חודש מוצלח להיכרויות דרך העבודה או במסגרות שאתם מתפקדים שם. הניידות שלכם מחודש הקודם תמשיך ותרבו לפגוש אנשים חדשים ולהרחיב את חיי החברה. בעבודה: נושאים כלכליים פיננסיים ישחקו תפקיד חשוב ואתם משדרגים את עצמכם עם הזדמנויות רווח גדולות יותר.

 

 

עקרב –sign8-r

ינואר: באהבה: מעבר ונוס ומאדים לבית האהבות יטיב לפנויים עם היכרויות מוצלחות וביחסים קיימים עיסוק בנושא הרחבת משפחה. בעבודה: מאמצע החודש מרקורי יכנס לבית התקשורת שלכם ותרבו ליצור התחלות, הסכמים הזדמנויות למיזם חדש ולמחפשי עבודה התחלה פוטנציאלית. מה:20.1 שמחות במשפחה .

פברואר: באהבה: חודש מתאים להתארגן בנושא בית, רכישה שיפוץ ואווירה משפחתית.מה: 19.2 השמש מגיעה לבית האהבות ומפיחה אנרגיה רבה ליחסים ולפנויים בהיכרויות. בעבודה: חודש אינטנסיבי ומוצלח עם מפנים חשובים בעבודה אמורים להתפתח בין ה:14-10.2. בבית ובמשפחה תקופה של אירועים ומפגשים.

מרץ: באהבה: מאדים מגיע לבית הזוגיות ומייצר שינויים לחסד ולשבט. יחסים טובים יתחזקו ויחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים. שמש ומרקורי בבית האהבות שלכם ולפנויים הזדמנויות להיכרויות חדשות  מוצלחות . בקריירה: אפשר לצפות לשיתופי פעולה אינטנסיביים יותר בסוף החודש. ונוס בנסיגה ולא מומלץ להתחיל בשותפויות.

אפריל: באהבה: ונוס עדיין בבית האהבות ומטיבה עם היכרויות והזדמנויות ליחסים בעלי משמעות. נסיגת מרקורי בבית הזוגיות עלול לגרום לתקלות ביחסים שאינם יציבים. הימנעו מחתימות על חוזים/ הסכמים ויצירת שותפויות בזמן הנסיגה. אתם נוטים לדאוג יותר בתחום הפיננסי כלכלי אך למעשה מדובר בעיכובים כספיים .

מאי: באהבה: מעברה של השמש לבית הזוגיות מציף באנרגיות את הנושא וביחסים תשקיעו יותר בכל הנוגע להיות יחד במיוחד עד ה: 12.5. בעבודה:  יחסים יהיו הרמוניים ופרויקט חדש יהיה מוצלח ויניב הזדמנויות פיננסיות בהמשך. התחום הכלכלי מעסיק אתכם הימנעו מהשקעות ונטילת סיכונים כספיים.

יוני: באהבה: מעבר ונוס לבית הזוגיות שלכם מחזק קשרים קיימים והיכרויות עשויות להתחזק ולהפוך להיות משמעותיות . בעבודה:הצעות לשותפויות תהיינה מוצלחות תיתכן השקעה בפרויקט שיעלה אתכם במדרגה למעלה מבחינה פיננסית. קשרים עם חו"ל נסיעות תהיינה אקטואליות גם בענייני עבודה.

יולי: באהבה: חודש מוצלח של היכרויות במהלך נסיעות במסגרות לימודיות ודרך רשתות  חברתיות. תיהנו מנסיעות משותפות. בעבודה: עבודה /פרויקט מיזם עשויים להתקשר לנסיעות וקשרים עם חו"ל. מאידך תצטרכו לוותר על נושא מסוים כדי לאפשר התחדשות. חודש עם נחישות ויכולת להגיע להחלטות חשובות בקידומכם.

אוגוסט: באהבה.: יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים החודש עד ה: 16.8. לעומת זאת תיתכנה היכרויות מרגשות עד ה: 12.8. בעבודה: מעבר כוכב מרס למזל אריה לבית הקריירה מסמל שינויים חשובים לגבי דרככם, סוג של צומת שייפול בו דבר ותצטרכו לעשות בחירות. ייתכנו שינויים במסגרת, שינוי תפקיד ואף עבודה חדשה.

ספטמבר: באהבה: יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים. פנויים יפגשו דרך מקום העבודה בהיכרויות מרגשות ומפתיעות בין ה: 20.9-11.9. בעבודה: מעבר ונוס לבית הקריירה מבטא הערכה ההכרה של מעסיק למאמציכם אך גם אופציה לקבל תפקיד שמחמיא לכם. מעמדכם מתחזק חברתית ותיהנו מהזמנות חברתיות רבות.

אוקטובר: באהבה: לפנויים הזדמנויות להיכרויות מוצלחות במהלך אירועים חברתיים אליהם תוזמנו במהלך חודש אוקטובר. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים עד ה: 8.10.17. בעבודה: תקופה נמרצת ואינטנסיבית בעשייה שלכם. מעבר כוכב יופיטר למזל עקרב מה?: 10.10 מסמל התחלה של שנה עם התחלות חדשות בקריירה.

נובמבר: באהבה: מעבר ונוס למזל עקרב יטיב עם יחסים קיימים במיוחד מה: 20.11 לפנויים חודש עם הזדמנויות להיכרויות חדשות ומרגשות. אתם תיהנו מחודש של יום הולדת מוצלח כשיחגגו לכם אירועים רבים. בעבודה: מעבר מרקורי לבית הכספים מסמל חודש עם הזדמנויות לרווחים פיננסיים ועיסוק בהרחבת האפשרויות.

דצמבר: באהבה: חודש אינטנסיבי במיוחד. תיהנו מנסיעות והשקעה רבה ביחסים ובזמן איכותי משותף. בעבודה: נסיגת מרקורי בבית הכספים עלולה לגרום לעיכובי הכנסות או כספים המגיעים לכם, היו זהירים לא לאבד כסף ולהיות מרוכזים יותר בנושא הוצאות. מעבר מרס למזל עקרב ב:9.12 מבטיח חודש וחצי של מגמות שינוי משמעותיים בטיב העשייה שלכם.

 

 

קשת –sign9-r

ינואר: באהבה: חודש מורכב מבחינה רגשית. יחסים בלתי יציבים עלולים לאכזב ואף להסתיים . לפנויים מה: 20.1 אתם מתחילים תקופה מוצלחת להיכרויות. בעבודה  מה: 13.1 מתחילה תקופה של שינויים בנושאים כספיים ועד סוף החודש תקבלו בחזרה כספים שמגיעים לכם אך גם ייתכן ותסיימו פרק ישן ותלכו על כיוון חדש.

פברואר: באהבה: מעבר ונוס מרס לבית האהבות שלכם מצית מחדש את אנרגיות ההרפתקנות הצורך להכיר להתאהב. תרבו להיות בדרכים בנסיעות ולא  תחסרנה הזדמנויות להיכרויות. בקריירה: חודש של תקשורת במיטבה , מפגשים חדשים, הסכמים והזדמנויות ליצירת עליית מדרגה בעשייה שלכם. יחסי משפחה רגישים מתמיד.

מרץ: באהבה: נסיגת ונוס בבית האהבות ישפיע על יחסים שטרם גובשו או כאלה שמקרטעים כבר זמן רב. לעומת זאת לא תחסרנה הזדמנויות להיכרויות חדשות כבר מה.: 21.3. יחסים יציבים ישרדו משברים אלה. בקריירה: כניסת מאדים לבית העבודה מה: 11.3 למשך חודש וחצי מסמל שינויים לשם התארגנות מחודשת.

אפריל: באהבה: חודש של היכרויות מפתיעות במיוחד בין ה: 17-10.4. יחסים מתקשים להיות יציבים בתקופה זו . בעבודה: נסיגת מרקורי מה: 9.4 תשפיע על נושא שותפויות כמו סיום יחסים או קשיים בנושאים פיננסיים. לא תחסרנה תקלות בעבודה ומחסור באנשים שיעמיס עליכם. ייתכן ובעיה או משבר בבית ילחיץ אתכם.

מאי: באהבה: חודש מוצלח באהבה בהיכרויות התאהבויות. נוכחות מאדים בבית הזוגיות מגביר את העיסוק בזוגיות ובצורך בו וביחסים קיימים יתקרבו ונושא הרחבת המשפחה עולה. בעבודה: מה: צ1.4 מתחילה תקופה מוצלחת בעבודה שתלך ותשתפר. הזדמנות לצמיחה פיננסית צפויה עד ה: 10.5.  כמו כן, הצעות לשותפויות עשויות להיות טובות.

יוני: באהבה: לפנויים קשרים עשויים להתפתח בעבודה ודרך חברים מהעבודה. נושא הזוגיות יהיה משמעותי החל מטיפוח קשר קיים דרך נסיעה ורכישת נכס משותף. בקריירה: שותפויות ושיתופי פעולה יהיו משמעותיים החודש. תעסקו במפגשים הסכמים וחתימה על חוזים להתחלות עבודה/תפקיד. רכישת בית פוטנציאלית.

יולי: באהבה:  מעבר ונוס לבית הזוגיות יעצים את הרגשות ביחסים קיימים ולפנויים צפויות התחלות רומנטיות חדשות ומלהיבות  במהלך החודש נסיעה משותפת מה: 6.7. בעבודה: עיסוק משמעותי בכספים, השקעות, בנייה משותפת בשותפויות או השקעה. פוטנציאל נסיעה לחו"ל בענייני עבודה וקשרים עם מקומות רחוקים.

אוגוסט: באהבה: חודש מוצלח לטיול ונסיעה משותפת בחו"ל. היכרויות לפנויים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות. בעבודה: נושאים המתקשרים בתחומים בירוקרטיים , התארגנות והזדמנויות לנצל קשרים עם חו"ל שיובילו להתחלת פרויקטים חדשים. הוצאות כספיות תהיינה גבוהות בגין השקעה.

ספטמבר: באהבה: חודש מתאים לירח דבש ולטיולים משמחים יחד. במיוחד בין ה: 11.9 ועד 18.9. לפנויים היכרויות מפתיעות וסוחפות רגשית. בעבודה: נושאים משפטיים יהיו מוצלחים כך גם הסדרים בירוקרטיים שהתעכבו ייפתרו. עד סוף החודש התחלות עיסוק חדשות, או תפקיד/מיזם או עבודה חדשה.

אוקטובר: באהבה: חודש עם פופולריות בעלייה. לפנויים היכרויות באירועים רבים שתוזמנו ודרך חברים . יחסים עשויים להתמסד. בעבודה מאדים ונוס בבית הקריירה הרבה קורה שם החל משינויים במסגרת דרך תמיכה של מעסיק בעשייה , הצעת תפקיד חדש ושיפור במצבכם הפיננסי.

נובמבר: באהבה: היכרויות מוצלחות צפויות החודש. מעבר מרקורי למזל קשת מעורר בכם סקרנות לקשר מעניין ולחברות טובה. תוזמנו לאירועים רבים. בעבודה: אתם בתקופת טרום יום ההולןדת ויש נטייה להיחלשות באנרגיה מומלץ להרבות במנוחה ולאזן את חייכם. התקררויות ורגישויות פיזיות עלולים להשפיע.

דצמבר: באהבה: מעבר ונוס למזל קשת מה: 1.12 יטיב עם הזדמנויות לפנויים להיכרויות סוחפות וביחסים קיימים אתם תתכננו למסד קשר אולי לרכוש נכס משותף. בעבודה: נסיגת מרקורי במזל קשת לא תקל על קידום נושאים בעבודה שלכם וגם לא מומלץ לחתום על הסכמים וחוזים. כבר בשבוע האחרון מרקורי משתחרר מהנסיגה ואתם פנויים לעשייה מוצלחת ומגוונת בעבודה.

 

 

גדי –sign10-r

ינואר: אהבה: חודש טוב לאהבה למערכות יחסים ולפנויים להיכרויות מוצלחות שיתפתחו ספונטנית בדרכים ובנסיעות במיוחד  בין ה: 9.1-20.1.17 , יחסים קיימים יעלו כיתה. בעבודה: מעבר מרקורי למזל גדי ב:13.1.17 מוצלח להתחלות חדשות של פרויקטים  ועד ה:30.1. יתחולל שינוי בעבודה/תפקיד או במסגרת.

פברואר: אהבה: עיסוק נרחב בנושא בית/מגורים יחסים משפחתיים והחלטות לעבור לגור יחד ואולי רכישת נכס משותף. מסיבות משפחתיות ושמחות. בעבודה.: התחום הפיננסי יהיה דומיננטי תיהנו מהזדמנויות לצמוח ולגדול כלכלית אם בגלל תפקיד נוסף או העלאה בשכר. התקשורת שלכם תהיה במיטבה ותרבו לנסוע וליצור שיתופי פעולה חדשים.

מרץ: באהבה: נסיגת ונוס תשפיע על מערכות יחסים משפחתיות עם סף רגישות גבוה אולי מעבר בית שלא יעורר אהדה מצד כולם ועיסוק נרחב בנושא ילדים הרחבת משפחה ו/או  צעירי המשפחה. בעבודה.: נושאים המתקשרים בהשקעות מצבים פיננסיים וצורח לצמוח כלכלית יעבדו החודש לצדכם.

אפריל: נסיגת ונוס ישפיע על יחסי משפחה רגישות אולי מדובר במשפחה המורחבת. מעברה של השמש מה: 20.4 לבית האהבות מסמל אנרגיה מתחדשת בכל הנוגע להיכרויות וכמיהה לקשר וביחסים קיימים עיסוק בילדי מערכות יחסים.  נסיגת מרקורי משפיע על יחסים עם ילדים ועל סף רגיש יותר מהרגיל.בעבודה: נושאים פיננסיים מעסיקים אתכם. שיפור צפוי.

מאי: באהבה,: רגישויות בכל הנוגע ליחסי משפחה צורך לעזוב או לעבור למיום אחר. עד אמצע החודש. תקופה מתאימה למצוא בית וסביבה חדשים. מעבר מרקורי לבית האהבות עבור פנויים מעצים כמיהה לקשר אינטראקטיבי וצורך בידידות אמיתית. מאדים שוהה בבית העבודה ומייצר לחצים ושינויים הכרחיים תצטרכו לעבוד יותר.

יוני : באהבה: ונוס במזל שור בבית האהבות מוצלח לפנויים להיכרויות של קשרים משמעותיים עד סוף החודש. ונוס בבית הזוגיות יחסים קיימים ישודרגו יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים. בעבודה: עד ה.:15.6 ימים מוצלחים להתחלת תפקיד/מיזם ופרויקט חדשים. תיהנו מפידבק משמעותי על העשייה שלכם.

יולי: באהבה: שמש בבית הזוגיות ואתם נהנים להיות יחד. לפנויים חודש מוצלח להיכרויות. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים ב: עד ה: 18.7.17. בעבודה: חודש מוצלח עם הישגים אתם נהנים מהתקדמות ובונוס פיננסי במהלך החודש.  יש הרמוניה ביחסי העבודה ואתם מרגישים נעים. שותפויות עלולות לעלות על שירטון.

אוגוסט: באהבה: ונוס בבית הזו7גיות ונושא היחסים עומד ברומם של הדברים משקיעים ואולי נוסעים יחד לחו"ל ומשקיעים בביטחון הכלכלי המשותף . לעומת זאת יחסים בלתי יציבי עלולים להסתיים עד סוף החודש. בעבודה: נושאים כלכליים חשובים מאוד ואתם עוסקים בהשקעות המתקשרות להבטחת עתידכם.

ספטמבר: באהבה: בקשרים קיימים נסיעות משותפות והזדמנויות  לרכישת נכס משותף וצמיחה כלכלית לפנויים היכרויות במסגרות לימודית במהלך נסיעות.  בקריירה: עבודה המתקשרת לאקדמיה, יחסי חוץ, יבוא יצוא תחומי משפט  שיווק יטיבו אתכם החודש. עד ה: 13.9 מוצלח לנכס משותף או לקבל החזרים פיננסיים.

אוקטובר: באהבה: חודש  מוצלח לנסיעה להשקיע ביחסים ובהדדיות של הקשר. ייתכן ורבים מכם ייסעו לתקופה ארוכה יחסית לעבודה וזה בהחלט יטיב אתכם.  בעבודה: מעבר של מרקורי  ונוס והשמש לבית הקריירה מעלה את כבודכם בעבודה ותיהנו  מיחס ותשומת לב  . מעבר כוכב צדק יופיטר למזל עקרב פוצח עבורכם שנה מוצלחת במיוחד מהתחום הכלכלי.

נובמבר: באהבה: הפן החברתי החודש יהיה מוצלח פנויים ייהנו מהיכרויות משמעותיות. תיהנו מפופולריות רבה ורבים יחברו וירצו להכירכם. לפנויים תקופה מוצלחת של חיזורים בעבודה.תקופה מוצלחת להפגין ידע שרכשתם ותעסקו יותר באסטרטגיות. הבעיה שרק באמצע ינואר 2018  תתחילו מחדש פרויקט/תפקיד/מיזם.

דצמבר: אהבה: ונוס עובר ב:25 למזל גדי ויטיב  עם האוהבים ולפנויים צפויות היכרויות משמעותיות שישפיעו עד אמצע ינואר. בעבודה: מעבר כוכב שבתאי ב:21.12.17 למזל גדי מסמל תחילת תקופה חדשה בת 3 שנים שבה בני מזל גדי יערכו בדק בית ונושאי עבודה חדשים ייבנו והישגיהם יגיעו לשיא. עוד יסופר על השפעת שבתאי בהמשך.

 

 

דלי –sign11-r

ינואר: אהבה: עד ה:19.1 תרגישו מוחלשים עם פחות אנרגיות אך מה:20.1 עם מעברה של השמש למזל דלי פנויים ייהנו מהתחלות יחסים חדשות ואווירה רומנטית ביחסים קיימים. בעבודה: אתם עסוקים בנושאים כספיים ומנסים להרחיב את האפשרויות הפיננסיות. ואתם מתלבטים רבות אם להמשיך במסגרת הקיימת.

פברואר: באהבה: חודש מוצלח של היכרויות מפתיעות ובלתי שגרתיות ביחסים קיימים סיכוי לנסיעה טיול בין ה:22-17.2.17. בעבודה:  חודש אינטנסיבי תרבו להיפגש עם אנשים רבים, ליצור מפנים ושינויים .ייתכנו הצעות אטרקטיביות בין ה: 19.2 ל:26.2.2016. אתם שואפים ליצור שינוי אך שהכנסתכם לא תיפגע.

מרץ: באהבה: חודש הפכפך. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים בין ה:18.3-16.3. בקריירה: חודש אינטנסיבי התקשורת תהיה במיטבה. תרבו להיות ניידים לנסוע ללמוד ללמד ולפגוש מגוון גדול של אנשים כשהמגמה ליצור שינוי בעבודה. מאדים בבית המגורים משפיע על הצורך ליצור שינוי מקום מגורים שיפוץ.

אפריל: באהבה: בזוגיות קיימת צפויה נסיעה ועיסוק בתכנונה כמו כן נושא הבית וצורך להגיע להחלטות לגבי מקום המגורים.  בעבודה: דאגות בנושאים פיננסיים רמת ההוצאה גבוהה ויש דאגה לגבי העתיד הפיננסי.לא תקופה מוצלחת לבקש העלאה. תיתכן עזרה מבני המשפחה בנושא המגורים.

מאי: באהבה:  חודש מוצלח להיכרויות . תיהנו ממפגשים חברתיים מגוונים טיולים וניידות רבה שתפגיש אתכם בקשרים מפתיעים. ביחסים קיימים,  מגמה של בניית שותפות בנכס/בית או השקעה משותפת אחרת. בעבודה.: חודש מוצלח לשיפור מצבכם הכספי במיוחד בימים בין ה: 29-26.5. שיפוץ או פרויקט משפחתי יעסיקכם.

יוני: באהבה: חודש מוצלח להיכרויות והתאהבויות כשהשמש ומרקורי עוברים לבית האהבות שלכם ולפנויים תהיה תקופה אקטיבית של חיזורים. ביחסים קיימים עיסוק בתכנון נסיעה או טיול עם ילדים. בעבודה.: מעבר מאדים לבית העבודה מבטיח חודש אינטנסיבי של שינויים החל ממיקום, מסגרת ואופייה של העבודה. עיסוק שמח עם ילדים.

יולי:  באהבה.: מעבר כוכב ונוס לבית האהבות מזמן חודש של הזדמנויות לרומנים, קשרים ועיסוק  מהנה בחיזורים וריגושים. בקשר קיים הרחבת המשפחה. בקריירה: המשך שינויים במסגרת העבודה הסביבה האנושית משתנה ומה:21.7 תרבו בשיתופי פעולה ומפגשים. הצעה לשותפות תיתכן. לאמנים ביניכן חודש יצירתי.

אוגוסט:באהבה: השמש ומאדים בבית הזוגיות נטייה לעשות דברים יחד החל מנסיעה ועד מיסוד הקשר. בעבודה:. ונוס בבית העבודה ואתם נהנים מהרמוניה ביחסי העבודה ופרויקט /מיזם מהנה. נסיגת מרקורי מה: 13.8 תשפיע על  עיכוב נושאים כלכליים ומימושם בשלב זה. לא מומלץ למכור ולרכוש נכנסים מתאריך זה.

ספטמבר: באהבה: חודש מוצלח לאוהבים ולהשקעה ביחסים רומנטיים. לפנויים היכרויות מעוררות רגשות. ייתכן רכישת נכס משותף וחיבור פיננסי ושותפויות רומנטיות  בין ה: 16-13.9. בקריירה: תעלנה הצעות לשותפויות נקודתיות או בכלל, יש הזדמנות בתחומים מסוימים לצמוח על בסיס שיתופי פעולה.

אוקטובר: באהבה: חודש מוצלח לאהבה למפגשים רומנטיים במהלך נסיעות, מסגרות לימודיות או דרך הרשתות. ביחסים קיימים תיתכן נסיעה עד ה:11.10. בעבודה: מעבר כוכב צדק ב: 10.10 למזל עקרב  לבית הקריירה שלכם מסמל תחילתה של שנה חדשה מבחינת עיסוק, עשייה, תפקיד עבודה חדשה ואפילו תחום.

נובמבר: באהבה: חודש מוצלח חברתית עם היכרויות מרובות. פנויים ייהנו לפגוש בקשרים חדשים דרך אירועים רבים שתיקחו חלק החודש. תקופה של פופולאריות חברתית רבה. בעבודה: מעבר ונוס לבית הקריירה מעניק לכם תמיכה וגיבוי לעשייה החדשה שלכם. תיהנו ממשוב חיובי והזדמנויות לצמוח פיננסית.

דצמבר: באהבה: לפנויים חודש מוצלח להיכרויות . מעבר ונוס לבית החברתי מסמל תקופה של חיזורים והזדמנויות ליחסים מעוררי רגש.  בעבודה: מעבר כוכב מרס לבית הקריירה מסמל על חודש אינטנסיבי עם שינויים רבים שתערכו כדי להמשיך במטרות והיעדים רק שנסיגת מרקורי עד ה:23.12 עלולה לעכב אתכם וליצור האטה .

 

 

דגים –sign12-r

ינואר: באהבה: נוכחות ונוס מרס במזל דגים תבטא עלייה בסקסאפיל חודש מוצלח להיכרויות, התאהבויות וביחסים קיימים השקעה באינטימיות ובקרבה. בקריירה: תסיימו נושאים שהותחלו לפני הנסיגה של מרקורי והתקשורת שלכם תהיה במיטבה. ה:24-23.1.17 הצעות והתחלות חדשות. טרום יום ההולדת מה:20.1 ירידה אנרגטית.

פברואר: באהבה: חולשה כללית שמשפיעה על נושא היחסים . כבר מה: 19.2 עם מעבר השמש למזל דגים אתם מתחדשים אנרגטית ונהנים מהיכרויות חדשות ומפתיעות בין ה:2.3-28.2. בקריירה: מגמות חיוביות בתחומים הפיננסיים אך רף ההוצאות יגדל מאוד אולי בגין השקעה ו/או מיזם. נסיעה פוטנציאלית  מה: 26.2.

מרץ: באהבה: יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים באכזבה עד ה: 12.3.17. בקריירה: נסיגת ונוס מתחילת מרץ  תשפיע על דאגה פיננסית וצורך לחסוך ולהימנע מהוצאות מיותרות. התקשורת שלכם תהיה במיטבה ותרבו להיפגש עם אנשים וליצור הזדמנויות חדשות עם הצלחות בין ה.: 30-25.3. מעבר השמש לבית הכספים מה:21.3 תשפר את מצבכם.

אפריל: באהבה: ונוס בדגים תטיב עם הפנויים שביניכם בהיכרויות חדשות וביחסים בלתי יציבים צפויה אכזבה עד ה: 22.4. נסיגת מרקורי באפריל תשפיע על נושא תקלות בתקשורת ואולי ויכוחים מיוצרים. מעבר מאדים לבית המשפחה יוצר צורך לערוך שינויים בבית, מעבר בית, אך מומלץ להמתין לחודש מאי לתום נסיגת מרקורי.

מאי: באהבה.ף חודש מוצלח להיכרויות מפתיעות. תהיו ניידים ותיהנו מהתקשרויות בדרכים בתקשורת ובמהלך נסיעות. ביחסים קיימים חיפוש ייצוב ומיסוד הקר. בקריירה: התקשורת שלכם תהיה במיטבה. תרבו להיות ניידים, ללמוד ולעסוק בשיפור מעמדכם בעבודה. נסיעות ייתכנו מטעם העבודה. בבית שינויים של דירה, שיפוץ.

יוני: באהבה: חודש רומנטי. ביחסים תהיו עסוקים בטיפוח הקשר ובהנאות ומפגשים חברתיים. מעבר מאדים לבית האהבות עשוי ליצור הזדמנויות להיכרויות משמעותיות.  בקריירה: חודש חשוב לבנייתכם הכלכלית עיסוק בהרחבת ההזדמנויות ושיפור מצבכם הפיננסי. התקשורת תהיה במיטבה מוצלח יהיה לחתום על הסכמים.

יולי: באהבה: חודש מוצלח לאוהבים תרבו לעסוק בנושאי ילדים הרחבת משפחה ושמחות. לפנויים הזדמנויות להיכרויות מפתיעות בין ה: 31-26.7. בקריירה: חודש יצירתי תרבו לעסוק ברעיונות חדשים ותהיינה הצלחות של ישום רעיונות עם הצלחות פיננסיות באמצע יולי. אווירה טובה בבית וביחסי המשפחה.

אוגוסט: באהבה: נסיגת מרקורי בבית הזוגיות ישפיע על יחסים בלתי יציבים. לעומת זאת, מעבר ונוס לבית האהבות מזמן לפנויים היכרויות והתאהבויות. בקריירה: נסיגת מרקורי תשפיע על תקלות בשותפויות ובאינטראקציות  תזדקקו למלוא הטקט והסבלנות החודש. אך הצלחות פיננסיות צפויות כבר מסוף אוגוסט.

ספטמבר: באהבה: שיפור יחסים והתקרבות צפויים החודש. לפנויים הזדמנויות להיכרויות כבר עם כניסת ונוס לבית הזוגיות ב:20.9. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים אך תרבו החודש להיות בחברה נעימה. בקריירה: הצעות לשותפויות ולשיתופי פעולה מוצלחים צפויים בין ה:22-18.9. עלייה בהכנסות בין ה: 18-12.9.

אוקטובר: באהבה: ונוס בבית הזוגיות מעניקה עוצמה בקרבה והרגשת שייכות. לפנויים, תיהנו מחיזורים והזדמנויות רבות להיכרות. בקריירה: מעבר כוכב יופיטר למזל עקרב ב: 10.10.17 למשך שנה יעסוק בנושאים של הרחבת אופקים, כיוונים חדשים בעבודה, לימודים ועיסוק אינטנסיבי עם חו"ל .  חודש מוצלח לנסיעה.

נובמבר: באהבה: ונוס במזל עקרב מטיבה עם נסיעות משותפות לחו"ל ולפנויים היכרויות דרך הרשתות מסגרות לימודיים ובמהלך נסיעות. בקריירה תרבו לעסוק בשיפור מצבכם הכלכלי והפיננסי במיוחד כשמרקורי בבית הקריירה ותגענה הצעות לקידומכם בעבודה . שיפור פיננסי צפוי בין ה: 26-20.11.

דצמבר: באהבה: לפנויים הזדמנויות להיכרויות מוצלחות ומשמעותיות במהלך החודש. ביחסים קיימים תיתכן נסיעה משותפת ועיסוק בשיפור המצב הכלכלי. בקריירה: נסיגת מרקורי בבית הקריירה עלולה להשליך על עיכובים שיבושים ושינויים לא רצויים. אך כבר מה: 25.12 זה מסתיים ומגיעה הצעה המייצבת ומשפרת את מצבכם הפיננסי .

 

הורוסקופ מפורט[עד אוקטובר 2017]  לראש השנה 2017-2016

 

שנה טובה ומאושרת.

 

 

נסיגות מרקורי ונוס שישפיעו עליכם השנה:

נסיגת מרקורי מה: 19.12.16     עד ה: 8.1.2017

נסיגת מרקורי מה:9.4.17          עד ה:3.5.2017

נסיגת מרקורי מה:13.8.2017    עד ה: 5.9.2017

נסיגת מרקורי מה:3.12.17        עד ה:23.12.21017.

נסיגת ונוס מה: 4.3.2017         עד ה: 15.4.2017

 

טבלה קלנדרית של  ירח שחור, מולד ירח, ירח מלא, ליקוי ירח/חמה , נסיגות כוכבים.

 

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ  29.12.2016

6הערות

  1. עלמה

    שלום פנינה! מרס עכשיו במאוזניים מקום קשה ולא סימפטי שלעצמו, הבעיה שהוא גם יצר ויצור שם זויות קשות והרסניות, האם המעבר לעקרב יהיה יותר קל ומאפשר הבעיה היא שגם יופיטר בעקרב שלא יהיה יותר מידי מהאנרגיה הזו

    • פנינה כץ

      עלמה שלום

      מרס במאזניים לא סיים לעשות שמות. השבוע הראשון של דצמבר יישברו שיאים של אלימות קושי וכמות אירועים צפופה שלא נזכור בעוד חודש את כל האירועים. המעבר של מאדים לעקרב שהוא מקומו הטבעי יעשה את "העבודה" שהוא צריך לעשות בעקרב. יהיו נושאים שמיקומו יישפר ויהיו מצבים קשים. דווקא המפגש של מאדים עם יופיטר "היסטרי" לגמרי שכן יופיטר מרחיב את המארסיאליות ומאדים מחריף את השפעות יופיטר- החל מסוף דצמבר ובמהלך כל חודש ינואר הם צמודים ונרגיש הרבה עוצמות עקרביות נושאי חקירות, /פשע/ מין/מניפולציות כלכליות/בורסה/ יהיה לנו מעל חודש יצרי מאוד בתגובות האנשים. ההשפעה תלויה במפה של כל אחד. ועל כל אחד היבטים עזים במזל עקרב משפיעים באופן שונה. בכל מקרה קשה לדבר על הרמוניה ושקט.
      ברכות
      פנינה

  2. שלמה

    פנינה שלום
    המון תודה על המידע המרתק ועומק הניתוח
    בתחזית השנתית לבתולה לחודש אוגוסט התייחסת לנושא האהבה עבור פנויים
    מה לגבי מערכת יחסים קיימת ?
    יש הרבה שאלות לגבי זעזועים רציניים בזוגיות
    השאלה המהותית : האם הדרך המשותפת הסתיימה

  3. קורא נלהב

    שלום פנינה.
    כל הכבוד על הכתבה. מרתק.
    כמו רבים מבני מזל דלי אני מניח ששאלת הקריירה מעסיקה אותנו. את כותבת שבחודש יוני סביבת העבודה משתנה. האם הכוונה להצעות עבודה חדשות בחודש יוני?. את כותבת שבחודש אוקטובר תתחיל קריירה חדשה. מתי תתקבלנה הצעות עבודה לדעתך?
    תודה רבה

  4. עודד

    בחודש אוגוסט יהיו לקוי חמה וליקוי לבנה מה תהיה השפעתם בתודה עודד

השאר תגובה