פוטין -מפה אסטרולוגית

ולאדימיר פוטין – אנטומיה של רודנות

כך נכתב באפריל 2014
"פוטין בן מזל מאזניים עם אופק עקרב. הוונוס שליטת המזל של פוטין יוצרת היבט של 90 מעלות מדויק לשמש של אובמה באריה. אובמה ופוטין מתעבים זה את זה. האם אנחנו בפתחה של התעצמות המלחמה הקרה בין רוסיה לארה"ב או שפוטין שהוא בשיא חולשתו על פי המפה שלו "יוריד כפפות" מול ארה"ב.
מתיחות בין המעצמות תשפיע על המטבעות, על משק הדלק, הנשק והפיצול בין המדינות שיחסים אלה עלולים לגרום.
פוטין מוחלש מסוכן מאוד. האם הוא חולה או שהוא פשוט יסיים את הקריירה? השמש צמודה במפה של פוטין לשבתאי ואורנוס בבית 6 יהיה כל השנה הקרובה במולות לשמש-שבתאי בבית 12 של פוטין. ופלוטו בגדי ייצור 90 מעלות מדויק לשמש-שבתאי של פוטין. זו מפה של שקיעה. פלוטו ואורנוס כפלנטות שתוקפות את השמש הן חסרות חמלה.
פוטין איש חזק, בעיקר נוקשה עם אג'נדה נסתרת [שמש, שבתאי, נפטון ומרקורי בבית 12] ומתנהל באופן פרובוקטיבי כשמנסים להעמיד אותו בפני עובדה. שמש, שבתאי ומרקורי ב-90 מעלות לאוראנוס[אף אחד לא יגיד לי מה לעשות] אישיות עם הפרעה נרקיסיסטית שמותח גבולות מול כולם כל עוד מתאפשר לו. עד כמה ממהלכי הפגנת כוח שלו הן כיסוי חולשתו הרבה? וכמה מאסקלציית המתיחות שעוברת על המעצמות תשפיע בחודשים הקרובים על הכלכלה העולמית?
מלכתחילה הוא נכנס לאוקראינה על מנת להישאר אף אחד לא מבין עד כמה הוא נחוש להחזיר לאימפריה הרוסית את "זוהרה" ובכל מחיר.
ונכון לחודשים ספטמבר-אוקטובר:
החודש היבטי הכוכבים מצביעים על הצורך שלו לנצח ויהי מה. הוא ילמד גם דרך הצורך שלו להשתמש בכוח כי הוא יפסיד בחזיתות אחרות כשהעולם יינדה אותו לגמריי. השלושה חודשים הקרובים יהיו דרמטיים במיוחד. ייתכן והוא "יצליח" להסיג את ברה"מ לאחור בהרבה מובנים. המשבר הכלכלי החודש, יגיע לשיא גם בגלל העימות בין המעצמות[ארה"ב-נאטו מול ברה"מ] מלחמה קרה שהופכת למלחמה חמה ואמיתית[עם סכנה ואיום להשתמש בנשק גרעיני]. מה שנחזה במפורש יהיה "אסטרטגיית העורמה של פוטין מול השקיפות של כוחות נאטו מנגד. שבתאי באופק עקרב של פוטין מלמד אותו שהוא לא כל יכול. המלחמה הזאת תחליש אותו התוצאה שלה מעבר לזריית מוות רב תהיה ככלות הכל על תקן "שפיכת התינוק עם המים". באוקטובר, כשמרקורי יתחיל את נסיגת מרקורי על המפה של פוטין ושבתאי יהיה מול יופיטר שלו בשור – פוטין ימתח תמיד את הגבול כל עוד יאפשרו לו ויחמוק בעורמה כשהוא אמור להיפגע. לא ברור כשאישיות היא פסיכופטית עד כמה ניתן לאדם כזה ללמוד לקחים אך כאיש תאב חיים עם יצר הישרדות גבוה ויכולת מניפולטיבית חזקה הוא יעשה הכל לשרוד. זה נכון שכוחו נחלש השאלה אם יהיה מישהו שיקום ברוסיה להחליפו. מדצמבר 2014 ועד ספטמבר 2015 שבתאי יהיה מול הירח[העם] שלו במזל תאומים העם הרוסי ישאל למה היינו צריכים את כל זה? כי מדובר בהיבטים של נזקים כלכליים שהעם הרוסי יצטרך לשלם. האיש נמצא בסכנת מוות ואויבים רבים אורבים לו.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ      19.9.2014

השאר תגובה