הורוסקופ- בייבי סטאר* – בייבי סטאר*

תינוק בא לעולם ,איזו שמחה והתחלה נפלאה.



בייבי סטאר
בהודו מאז קדמת דנן, תינוק נולד, והוא זוכה מייד למפה אסטרולוגית,כי הם מעניקים שם לתינוק על פי תכונותיו, מה יותר נכון ומדויק מלנהוג כך?!

לדעתי,מפה לרך הנולד מעניקה כוח רב להורים הזקוקים לכך,לדעת על התינוק ,תכונותיו הגנטיות הרגשיות מנטאליות ולנהוג בו בהתאם.יש תינוקות הנולדים פגיעים יותר וכאלה השובבים כבר מבטן ומלידה אך חבוי בתוכם כישרון שאין להורים והם אפילו לא יבחינו בכך, כמו מוזיקה,ציור,ספורט או יצירתיות מכל סוג שניתן לפתח כבר מהגיל הרך ולפחות לאפשר אטמוספרה מתאימה לגידולו.

מפת לידה לרך הנולד עשויה לחסוך להורים הרבה מאוד צער,כי ניתן בקלות לאבחן,איטרות, כמו גם דיסלקציה ופגמים מוטוריים אחרים אשר יקלו על ההורה וישחררוהו מחרדות מיותרות,כמו גם יעזרו להורה לנהוג במשנה סבלנות לאור הבעיה הידועה מראש.

מפת לידה לרך הנולד עוזרת לגלות פגמי בריאות שבהחלט יקלו על ההורה החרד. מפת לידה לרך תשרטט בפני ההורה את כל מגוון יכולותיו ומגבלותיו ויקנו להורה ביטחון עצמי רב יותר איך לנהוג ברך הגדל , ללמוד את התנהגותו ולא להיות מופתעים ומאוכזבים שלא לצורך.

מפת לידה לרך תקנה להורים כלים פסיכולוגיים והתנהגותיים טובים כי הכרות עם תכונות אישיותו של הרך יהיו מובנים להם הרבה לפני שתפרוץ בעיה התנהגותית.

מפת לידה לרך תקנה להורים גם התבוננות,איך הם כהורים מצטיירים בעיני הרך הגדל והשלכה על התנהלותם אם היא מהוססת מדי או דיקטטורית מדי וגם הקניית כלים ליחסים עם הרך הגדל.

הרבה בעיות ביחסי הורים וילדים עשויות להימנע בזכות מידע בזמן על אישיות ויכולותיו ומגבלותיו של התינוק הנולד.

השאר תגובה