מרקורי בנסיגה במזל עקרב בין ה: 21.11-31.10.19 איך ישפיע על 12 המזלות

 

מרקורי בנסיגה במזל עקרב.

  רשמית בין ה: 21.11-31.10.19 איך ישפיע על 12 המזלות?

 

מהלך מרקורי: כניסת מרקורי לאזור הצל התחילה כבר ב: 12.10.- כשמרקורי היה במעלה 11.39

מרקורי מתחיל את עצירתו ב: 25.10 והנסיגה תתחיל רשמית מתחילה ב: 31.10. כשמרקורי במעלה 27.42. 

מרקורי יתחיל את עצירת הנסיגה  ב: 18.11 ויסיים את הנסיגה ב: 20.11 במעלה 11.36 

מומלץ להוסיף כ-5 ימים לאחר סיום הנסיגה עד שמרקורי נכנס לקצב הטבעי של מהלכו. 

 

נסיגת מרקורי במזל עקרב ב:31.10.19 תתחיל בשעה 17:40 בישראל מרקורי יהיה במעלה 27:38

 

 

נסיגת מרקורי כללית תשפיע על  תקלות שיבושים עיכובים בתחומים אלה:

החל מתקשורת טכנולוגית:  ניווט לוויינים, ריבוי פעילות של סייבר, מודמים, מחשבים, שרתים ועד שיבושי טיסות, תחבורה ומערכות מרכזיות ובקרה של ניווט בכבישים, מחשבים,  מרכז ניווט של התחבורה הציבורית, עם עלייה בתנועה,  במיוחד ברמת הפקקים והתקלות בכבישים, תקלות במכוניות עם נטייה גוברת לתאונות.

דרך תקשורת גופנית: מרקורי שולט בנושאי בריאות לכן בזמן נסיגה,  הוא יוצר בעיות במרכזי בריאות, שיבושים בבתי חולים, עלייה בתחלואה ומחלות ויראליות,  זיהומים, כמו עלייה ועומס על בתי חולים ועד תקשורת חברתית: רשתות jחברתיות גועשות, אמירות והצהרות המייצרות ויכוחים חוצי מדינה, עיתונות עם אווירת סנסציות וגלישה לרכילות אך גם אופציה לשביתה, בעיות בריאות אישיות בעיקר עליה באלרגיות, בעיות נשימה.

תקלות ושיבושים במקומות העבודה,: השבתות, מחאות, עלייה בכמות הפיטורין,  בתחום בתי הספר, חינוך, אוניברסיטאות. נסיגת מרקורי מציפה בעיות במסגרות לימודיות שלא טופלו עד הסוף או שהוזנחו תקשורת אינטימית חברית:  ביקורת גוברת היוצרת אוירה עכורה ונטייה להיפגעויות.  ויכוחים ביחסי זוגיות ובחברויות, קשרים עלולים להתנתק,  כשכל צד מרגיש צודק ולא מסוגל לוותר, נטייה לפליטות פה שמעוררות חרטה לאחר מכן. 

נסיגת מרקורי בעקרב תעצים את העיסוק של בית 8: עליה בכמות האירועים העוינים מהמחשבים ועד הגבולות הפיזיים במדינה, עליה בפשע, ריבוי אירועי נשק, השבתות מקומות עבודה, מאבקים במקומות הכי חיוניים שיישאו אופי אלים יותר, אירועים פיננסיים מניפולטיביים בשווקים הבינלאומיים,פשיטות רגל של חברות גדולות  באופן האישי– חשבונות וכעסים שהודחקו, נושאי ירושות, חובות ופיצויים, עימותים עם נושאים ונושים , בנקים ורשויות מס, סכנת הפסדים פיננסיים ומומלץ לא לעסוק בהשקעות ונטילת סיכונים פיננסיים מכל סוג. . 

אופיו של מרקורי במזל עקרב::

מרקורי בעקרב נחשב למיקום מורכב בעל עוצמה עמוקה ורבת כוח.
א. מרקורי כפלנטה אחראי על הפן התקשורתי והוא נוטה להיות חסר אישיות אך הוא מקבל את אפיוניו והשפעותיו ממיקומו ובמזל עקרב הוא במזל מים המושפע מכוכב פלוטו  ולכן מרקורי הופך  לאמוציונלי, מחובר לדחפים, לאינסטינקטים,  מחד מופנם ברגשות ובהתבטאותו המילולית אך כשהוא מתפרץ משתחרר זעם רב, הוא עמוק באמוציות בפגיעות, תשוקות, מיניות,  טראומות ובתחושות, הוא "חושב" דרך האינטואיציה, תשוקה והיצריות, מניפולטיבי והכי הישרדותי מכל שאר המיקומים בגלגל המזלות.
ב. מרקורי בעקרב נוטה להסתיר עובדות.  בעיקר את אלה המחלישות או נוטלות ממנו יתרון וקיימת נטייה בהשפעת מזל עקרב להחזיק "קלפים צמודים לחזה" להיות מניפולטיבי וסודי ולכן הוא קשור באופן טבעי לערמה צבאית/לוחמנית [ידע לחשוב כמו האויב ]  לחקירות במשטרה, למוח קרימינלי, לניתוחים פסיכולוגיים, פיזיולוגיים ולרפואה , הכל יהיה מורכב החל מהסתרת מידע ומניפולציות של אויב, החייל שאורב לרגע של חולשת האויב, דרך נשק ונשק גרעיני עד לחוקר משטרה או חוקר מס, לצבירת כוח דרך מידע סודי על אחרים כמו:  ריגול, חשיבה קיברנטית, ביטחון לאומי, טרור, ארגוני טרור, ריגול תעשייתי, סיבר .
ג. מרקורי בעקרב קשור לבית 8 הבית העוסק בכלכלה עולמית בנושאים של תוצר לאומי גולמי, אוצרות מדינה, בנקאות, ערך מטבע, חובות מדינה, כוח העבודה, גרעון, אוצר המדינה, תכניות אסטרטגיות כלכליות, משכנתאות, אדמות המדינה, ההשקעות של המדינה על כל התחומים, אינפלציה, כסף, מעמד של שליטה על כספם של אחרים, כמו בנקים ובעלי נכסים,חברות ובורסה. הסתדרות ואיגודים מקצועיים.

 

 מפת נסיגת מרקורי 31.10.2019 17:40 [שעון ישראל] 

 

מפת הנסיגה עם אופק שור[ מזרח- צד שמאל] במעלה 24 בשור צמודה לכוכב השבת אלגול – יצרן הטרגדיות ואירועים מלאי זדון. האופק צמוד לשמש של מדינת ישרל ולכן יהיה ריכוז גבוה של אירועים בישראל תחת נסיגת מרקורי.  האופק בשור מול נסיגת כוכב מרקורי בעקרב[על קו נקודת השקיעה ע [ מערב -צד ימין] -מרקורי צמוד לונוס . מרכז השמים 7מעלות בדלי-מרובע לאורנוס בשור. צפויה נסיגה עתירת טלטלות בלתי צפויות. מאבקי כוח, מניפולציות ונושאים משפטיים שישפיעו על האירועים והשינויים שיתרחשו. 

 

ההיבטים החשובים בזמן נסיגת מרקורי במהלך נובמבר: 

הנסיגה מתחילה כשמרקורי בצמידות לכוכב ונוס בעקרב. 

 ב:2.11 ונוס עובר למזל קשת.

בין ה: 6-4.11 יומיים דרמטיים במיוחד– הכי קשים החודש : מרקורי בעקרב במעלה 25 נסוג מול כוכב אלגול במזל שור כוכב השבת- אירועים דרמטיים – במקביל ונוס בקשת יוצר 150 מעלות לאוראנוס בשור- אובדן חיי אדם דרמות של פרידות. וכוכב מרס 90 מעלות ממאזניים לפלוטו בגדי–  איום לחימה, מבצע, מאבק כוחני עוין – ימים הכי קשים אלימים ומסוכנים החודש.

-Cazimi -בין ה: 12-10.11 בנובמבר מפגש  מרקורי עם השמש-  נקודת התכה של מרקורי בחסות השמש- אל תסמכו על השיפוט שלכם בימים אלה הימנעו מהחלטות קרדינליות תרגישו שהכל עומד במקום וכלום לא זז. תחושה מוזרה עד הזויה. 

ירח מלא במזל שור- 12.11 בשעה 15:35מפגש כוכב מרקורי הנסוג בעקרב עם השמש  מול הירח בשור יעצים את האסונות, יגביר את סכנות הנסיגה בתאונות, אלימות אך גם עם אירועי טבע דרמטיים במיוחד, 

בין 15-11.11 מאדים במאזניים יוצר היבט הרמוני עם יופיטר- הישגי ספורט מרשימים, טוב לתחרויות, בחינות, משפטים

בין 13-12 בנובמבר מרקורי הנסוג היבט הרמוני עם נפטון בדגים –  געגועים למישהו מהעבר אולי גם פגישה כזאת, כללית תחת היבט זה האינטואיציות תפרחנה תחושות מוקדמות לאירועים שצריכים לקרות.

בין 17-14.11 ונוס בקשת בהיבט מרובע לנפטון בדגים- אכזבה רגשית, מפח נפש, תחושת החמצה כאב ואבדן. ייתכן מוות של אדם ידוע שמעורר רגשות אשם ועצב רב, 

19.11 מאדים עובר למזל עקרב- מיקום טבעי וחזק של מאדים.  מגביר ומעצים כל אירוע באוקטבות שלו. מאדים בעקרב יהיה מול אורנוס בשור עד סוף חודש נובמבר- אירועי מלחמה, אירועי קרב, סכנות של אירועים וחיי אדם יתגברו , מייצר מרובע לירח באריה בבית 10 המייצג שלטון ומסמל שינוי דרמטי בלתי נמנע.

הנסיגה מסתיימת ב: 20.11 – מרקורי במעלה : 11.39 בעקרב. 

 

 

מה כן מומלץ לעשות בזמן נסיגת מרקורי?

לנקות,  לסדר ולזרוק חפצים ישנים. לעסוק בתרפיה דרך כתיבה.
לכתוב ולהתבטא בכתב. כתיבת טיוטה אידיאלית. "הנייר סובל הכל" כך שטיוטת כתיבה לפני כל ביטוי חיצוני עשויה מחד,  לקצר כאב והכאבה ומאידך לשחרר את כל הכעסים באופן נשלט יותר. טוב להשתמש במשפט הישן והטוב: לספור עד עשר לפני "שיורים" את האמת האולטימטיבית. לחפש פשרות למצבים קיצוניים או ללכת לישון "על הבעיה" כדי לקום פחות אימפולסיביים. לדבר בקבוצה  זה טוב לדבר ולשחרר אבל יותר טוב להקשיב. הקשבה בנסיגת מרקורי מעניקה תחושת שליטה,  כי יש זמן לעכל את העובדות לגרוס ולטחון אותן וזה מאפשר זמן סביר לפני תגובה. במקום לצעוק על הילדים ועל חברים לעבודה לכתוב מייל ולפתוח תמיד במחמאה,  במילה טובה ובמחווה. לכתוב על המחשבות שלכם, חשיבה אסוציאטיבית עובדת מעולה בזמן נסיגת מרקורי. האינטואיציה במיטבה בזמן נסיגת מרקורי. חברים מהעבר חוזרים לתמונה. לכתוב זיכרונות. לסדר תמונות, צילומים ומסמכים.

איך נסיגת מרקורי בעקרב תשפיע על 12 המזלות

מזל טלה : נסיגת מרקורי בעקרב תשפיע על בית 8 שלכם, העוסק בכספים, חובות, נושאים ונותנים, בנקים ומיסים. תחת השפעה נסיגה זו עדיף ומומלץ לא להתחיל תהליכים בירוקרטיים של שינויים של סטטוס פיננסי , משאי ומתן כספיים, השקעות, החלטות בתחומים אלה.  מיקום זה לא נחשב לקל בכל הנוגע לכספים משותפים עם שותפים ובני זוג ובוודאי לא לוויכוחים בנושאי ירושה פיצויים ומה שמגיע לכם. מומלץ לדחות מהלכים החלטות עד לאחר תום הנסיגה. חשוב לדאוג למערכת החיסונית בגלל נטייה להיות ירודים או מוחלשים פיזית בעת זו.

מזל שור:  נסיגת מרקורי במזל עקרב תשפיע על בית 7 שלכם, העוסק הנישואין והשותפויות. יחסים תקועים או בלתי יציבים תחת השפעת נסיגת מרקורי עלולים להיקלע למבוי סתום ובעיות תקשורת. אם יחסים חשובים לכם תצטרכו תחת השפעה זו להשתדל מאוד להימנע מוויכוחים, להיות קשובים לצד השני ואם בני הזוג מייצרים אווירה בלתי נסבלת יש לכם תמיד בחירה אם אתם מעוניינים להיסחף לתוכה ולשחק לידיהם או שתיקחו פסק זמן וכשהנסיגה תסתיים תייצרו אווירה בונה מחדש. בדרך כלל סיום יחסים בנסיגה לא נאמרה המילה האחרונה. 

מזל תאומים: נסיגת מרקורי בעקרב תשפיע על בית 6 שלכם, העוסק בעבודה/תפקוד תחבורה ומקומות עבודה חיוניים/בריאות . תאומים שגם כך נשלט ע"י מרקורי בדרך סובל מנסיגות הכוכב במיוחד בבית 6 תהיה נטייה בולטת לתקלות בעבודה, תקלות מכשירים, מכונות ותקלות בתחומים טכניים אך בהחלט יכול להיות מחסור בכוח אדם והרבה מהמשא יהיה על כתפיכם. נסיגת מרקורי במזל עקרב עלולה להשפיע על נושא בריאות, נטייה להתקררויות, בעיות נשימה וקיבה. תצטרכו בעת זו להקפיד יותר על תפקוד מאוזן. מומלץ להימנע מחתימות על חוזים בעת זו והתחלות עבודה תפקיד או מיזם בזמן הנסיגה ובכלל שגרה לא תיראה כרגיל. 

מזל סרטן : נסיגת מרקורי בעקרב תשפיע על בית 5 שלכם, העוסק בילדים, אהבות, יצירתיות נושאים של חינוך עלולים להשתבש תחת נסיגה זו אולי אחד הילדים יהיה במצוקה ואם אתם עובדים בתחומי חינוך ויצירתיות  תרגישו נסיגה זו באופן בולט יותר. יחסים עם ילדים עלולים לסבול יותר לעיתים מדובר במשברים של ילדים שסובלים מקשיים שלהם בעת זו. ונסיגה עלולה להשפיע על עיכובים בכל הקשור לפן היצירתי כמו תשובות להגשות ולהתייחסות לגבי יצירה רעיונות ואמנות שלכם. תקשורת רגשית עלולה להיות פחות זורמת תקלות ואי הבנות ביחסים רומנטיים עלולים לגרום לשיבוש יחסים. סתם מצבי רוח ותחושה פסימית יותר. תיקחו את הכל בפרופורציה ולא להיסחף לדרמטיזציות. 

מזל אריה: נסיגת מרקורי בעקרב תשפיע על בית 4 שלכם העוסק במגורים, יחסי משפחה, בית לןא מומלץ בעת זו לעבור בית, לשפץ אותו או לעסוק בחיפוש בית עתידי. היכולת האובייקטיבית בזמן נסיגת מרקורי פחותה והצרכים עלולים תחת השפעת הנסיגה להתעוות. כדאי לאפשר לנסיגה להסתיים ולהימנע מכל החלטה ובתום הנסיגה תהיו מסוגלים לראות את המציאות באופן מדויק יותר. ולמצוא את הבית האופטימלי. הרבה פעמים נסיגת מרקורי בבית זה מחמירה יחסי משפחה שאולי גם כך רגישים. לעיתים מישהו מעברך יכול לנסות להתפייס לסלוח למחול ולרצות לעבור הלאה. בעיה במשפחה כמו מישהו שסובל מבעיה משבר בריאותי/נפשי הבעיה תחלוף בתום הנסיגה. 

מזל בתולה :  נסיגת מרקורי בעקרב תשפיע על בית 3 שלכם הבית העוסק בתקשורת, לימודים, רכב ניידות – בדרך נסיגה בבית זה עלולה להשפיע על שיבושים במפגשים, נסיעות, השבתות בעבודה בלימודים ואולי תקלות ברכב ובמכשירי תקשורת . נסיגה זו משפיע על שיבוש השגרה וגורמת לעייפת והתשה. מומלץ לא להילחם בתקלות אלא להוריד את הציפיות בשלושה שבועות של הנסיגה. מומלץ לפני נהיגה לבדוק את תקינות הרכב ואם המכל מלא בדלק כמו גם מכשירים לא טעונים או תקלות במכשירי ניווט עלולים להיות בעייתיים במיוחד אם אתם מתכננים לנהוג רחוק או למקומות לא מוכרים. לא מומלץ לרכוש רכב ולהחליף אותו בעת זו. 

מזל מאזניים : נסיגת מרקורי בעקרב תשפיע על בית 2 שלכם, שהוא בית הכספים שלכם. נסיגה בבית הכספים עלולה לגרום לעיכובי כספים שמגיעים לכם מלהגיע בזמן. לתקלות בחשבונות ואובדן כספים או דברי ערך. בדרך כלל תחת השפעה זו לא מומלץ להיכנס למסע שופינג יוקרתי ולהימנע מדילים שאולי נראים טוב אך משהו עלול להסתבר לאחר מכן שלא ראיתם או לא הבנתם. בכלל תקופה פחות מוצלחת להתחיל משאי ומתן פיננסיים למכור נכס ובוודאי לרכוש נכס. אם הובטח לכם כסף בזמן נסיגה של מרקורי בבית הכספים עלול להסתבר שמי שהבטיח לא יוכל לעמוד בהבטחה כי אולי לא הכל תלוי בו או שגם הוא נשען על הבטחת שווא. אין הדבר מונע קבלת כספים אבל משהו לא יזרום כרגיל.

מזל עקרב : נסיגת מרקורי במזל עקרב משפיעה על האופק ובית ראשון שלכם, בדרך כלל נסיגה צמודה של מרקורי לאופק יוצרת תחושת בלבול, שכחה של פרטים, תחושת עומס גדול על "הראש"  חוסר ארגון וצורך ליצור שינויים בעבודה ובתפקוד. תתקשו להוציא לפועל תכניות בזמן וערב רב  של פרטים יטריד אתכם. לא מומלץ בזמן הנסיגה להתחיל עבודה, תפקיד מיזם וגם להישמר אם אתם מוכרחים לנסוע לא לאבד דברי ערך, כסף או שתשקיעו במיזם בדיוק בזמן הנסיגה. כמו כן לדחות נושאים בירוקרטיים משפטיים או משאי ומתן החשובים לכם בתחומי רכישה או מכירה. כדאי לשים לב לבריאותכם היא עלולה להיות רגישה בגלל עומס והתשה. נסיעה עם מרקורי באופק קצת יותר בעייתית שימו לב לחפצים ולמסמכים יקרים. 

מזל קשת : נסיגת מרקורי במזל עקרב תשפיע על בית 12 שלכם,  בית זה עוסק בנושאים נפשיים , פסיכולוגיים, תת מודע  נסיגת במיקום זה עלולה להשפיע על ירידה באנרגיות, עייפות ולעיתים חולשות פיזיות בעיות גופניות לא בהכרח קשות. אבל די בהם כדי להשפיע על מצב רוח פחות טוב או צורך לנוח, לקחת פסק זמן. לפחות עד סיום הנסיגה ב: 20.11. תקופה מוצלחת לטפל בעצמכם נפשית פיזית להחזיר לעצמכם כוחות שאבדו להכניס שגרה בריאה לחיים שלכם. ברור שתחת השפעת נסיגה זו אתם מוטרדים יותר מכל מנושא העבודה יש משהו שלא עובד עבורכם ואתם מתלבטים רבות. בתום הנסיגה עובדות ייראו אחרת ומצבכם יאפשר לכם לטפל בבעיה בצורה מאוזנת.

מזל גדי : נסיגת מרקורי במזל עקרב תשפיע על בית 11 שלכם, הבית העוסק בתדמית הציבורית שלכם, בחברויות ובחברים שלכם. נסיגת מרקורי עלולה לגרום לאי הבנות עם חברים ואירועים חברתיים שתתקשו לפקוד ולהשתתף בהם למורת רוחם של חברים. נושא התדמית רגיש במיוחד תחת השפעת נסיגת מרקורי כמו אמירות שלכם עלולות להיות לא מובנות ולגרום לתקלות במסגרת עבודתכם אם היא ציבורית או נעשית במרחב הווירטואלי ולהשפיע על תדמיתכם. תצטרכו לזכור שחיים ומוות ביד הלשון ולהתבטא באופן מתחשב במיוחד. לא מומלץ תחת השפעה זו לעסוק ברפרזנטציה של נושאים חדשים וחשובים לכם כמו גם עדיף להימנע מהרצאות עם מסרים חדשים שחשובים לכם. 

מזל דלי : נסיגת מרקורי במזל עקרב תשפיע על בית 10 שלכם הלוא הוא בית הקריירה שלכם. מה שמבטיח עיכובים של נושאים שהתחלתם טרום הנסיגה וקשיים החל ממנהליים ודרך עיכובים בנושאי ארגון ובנייה שאינם תלויים דווקא בכם וגורמים לתסכולים של האטה או קושי לצפות מתי תוכלו להתקדם בקצב שלכם. נסיגת בבית 10 עלולה לסמל לעיתים תקופה של שביתה או מחאה מול מעסיקים שיש בעיית תקשורת אתם.  לעיתים  מדובר בבעיה של שינויים במסגרת שמשפיעים על הוודאות לגבי המשך נושאים שאתם עוסקים בהם. מומלץ גם לא להתחיל בעת זו במיזם חשוב/תפקיד או עבודה חדשה. ואולי להמתין עם רה ארגון עד סוף הנסיגה כדי להימנע מתיקונים נוספים לאחר הנסיגה. 

מזל דגים : נסיגת מרקורי במזל עקרב תשפיע על בית 9 הבית העוסק בנסיעות/ לימודים/משפטים בדרך כלל בזמן נסיגה של מרקורי במיקום זה כדאי להימנע מהתחלות של לימודים או לגשת לבחינות, טסטים, מכרזים תביעות משפטיות וגם לגבי נסיעות זה עלול להשפיע על תקלות, על הגעה למקומות עם השבתות אולי נסיעה של עיכובים בגלל בעיית מזג אוויר ואיחורי טיסות. כבר לאחר ה: 21.11 אפשרי יהיה בהדרגה לקדם נושאים הקשורים בחו"ל במיוחד אם עבודתכם קשורה באנשים ומקומות עבודה בחו"ל. ייתכן שאנשים לא יימצאו ולכן כדאי יהיה להזיז תאריכי נסיעה לעת מוצלחת יותר. כמובן אם תוכלו לשנות תאריכי משפט עדיף. מפגשים בבתי דין בזמן נסיגה עלולים להתברר כזמן שרק שמחייבים מפגשים נוספים.  

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ     22.10.2019

26הערות

  1. מור

    פנינה שלום, רשמת שהנסיגה מסתיימת 20.11
    ויש השפעה של 5 ימים קדימה שזה אומר 25.11
    בתאריך ה 25.11 הוחלט שאני מקבל תפקיד אחר ואת ההתנהלות של המסמכים החוזה ביצעתי ב 26.11
    חשוב לי לדעת אם יש משמעות שההחלטה קרתה ב25.11 ואם יש לכך עדיין השפעה מהליקוי? או שבכלל רלוונטי שחתמתי בכלל ב 26.11 ?
    תודה

    • פנינה כץ

      מור שלום
      את מתכוונת שחתמת בנסיגת מרקורי? הנסיגה הסתיימה כשאת חתמת.
      מאחלת בהצלחה
      פנינה

השאר תגובה