שבתאי במזל גדי -איך ישפיע עלינו ועל כל המזלות ב-3 שנים הקרובות.

שבתאי במזל גדי-חוזר הביתה- איך ישפיע עלינו ?

שבתאי ישהה במזל גדי בין ה:20.12.20-20.12.2017

שבתאי יגיע לביקור למזל גדי ב: ב:20.12.2017 בשעה 18:00 על פי שעון ישראל. ברם,  רבים ירגישו את השפעתו כבר כמה ימים לפני כן והוא ישהה במזל גדי רשמית עד ה: 20.12.2020 [עם פסק זמן קצר בין 20.3.2020 עד 2.7.2020 כשהוא יתקדם למזל דלי למעלה הראשונה]

לשבתאי לוקח לסיים סיבוב אחד שלם מסביב לגלגל המזלות בין 28 ל-30  שנה. שליש מהזמן הוא בנסיגה; באופן טבעי שבתאי הוא שליט מזל גדי ובואו למזל גדי מסמל,  שיבה הביתה. עם זאת,  הוא משפיע עמוקות בכל מעבר על העולם[פרטים בהמשך] ועל כל אחד מהמזלות האחרים.  בכל מזל ששבתאי מבקר הוא משפיע באופן שונה ואחר על העולם ועלינו. שבתאי מגיע כמו מורה או "מפקח על הבניין" וחושף את הטעויות את הבעיות ואת האמת על מהות טיב/איכות הבניין ובנייתו ועסוק בלתקן ולבקר את העולם בתהליכים הבעייתיים שלו כדי להשיג מטרות. שבתאי אחראי על תהליכי תובנה של האדם דרך התנסות עמוקה לעיתים אף כואבת מאוד, אחראי על לימודים פנימיים והסקת מסקנות עמוקות. תוצר של מהלכים, ניסיון והתובנות שבסופן. שבתאי ישפיע על כל מזל באופן שונה .

The astrologers and historians write that the ascendant as of Oxford is Capricornus, whose lord is Saturn, a religious planet, and patron of religious men
Read more at
שבתאי ככוכב מתחבר אסוציאטיבית למשמעות המילים : המורה, המדריך, המתקן, הבונה, המגביל, המצמצם המראה המדויקת, המתכנן, השולט, הוא בעצם חומר הבנייה שבלעדיו שום דבר מעשי לא קורה בחיינו.  אך הוא מסמל את "הריאליטי לטוב או לרע.  את " המציאות -שחור לבן" ללא כחל ושרק. הוא מזכיר לנו בחיים את המציאות עם הגבולות והמגבלות של החוקים, את כללי המשחק, התנהלות מוסרית הכרחית לקיום שלנו כאנשים וכחברה, את ההכרח בחומר כדי להתקיים ולשרוד את מגבלות הגוף – שבתאי מסמל את ההתבגרות שלנו ואחריה את ההזדקנות הבלתי נמנעת.  מהרגע שהגוף מפסיק לצמוח .את מערכת השלד המדלדלת את צפיפות העצם ומתכופפת לקראת ההזדקנות.

סטורן תוקף את אוראנוס.

 אינסטינקטיבית,  הוא מעורר ברבים תחושת חרדה כי כולנו היינו מעדיפים לראות את החיים דרך משקפיים ורודות "ואל תבלבלו לנו את המוח עם עובדות". לאלה שחוששים משבתאי כדאי לזכור  שבזכותו אנחנו מצליחים לבנות ולהגיע לתוצאות מעשיות בחיים,  נהנים מהישרדות טובה יותר חומרית, מבינים את המציאות,  זוכים בעוגן בעבודה ובהשגת השאיפות ונהנים מיציבות בריאה יותר בחיים. כמובן שאי אפשר,  לשכוח את האנרגיות של שבתאי לדרבן אותנו להיות הישגיים ולחתור לקריירה מוצלחת להישגים חומריים להיות עיקביים, פרקטיים, מעשיים, חרוצים, בלתי נלאים, מציבי מטרות ויהי מה כדי להשיגם.

המיתולוגיה הרומית אימצה את דמותו של קרונוס הלוא הוא סטורנוס  [שבתאי] השולט בזמן – משמו של קרונוס נגזרה המילה "קרונוס" – "זמן". הזמן בעיני השבתאי חשוב מכל. אסור לבזבזו ולכלות אותו על הבלים.  שבתאי ניחן ביכולת של משמעת עצמית הגבוהה ביותר בין הפלנטות ובזכותו אנשים יכולים להתמודד עם מטלות בעזרת המשמעת העצמית. הצד הקיצוני של משדמעת עצמית מוביל  למנגנון כפייתי שהוא בהחלט עלול להוות נזק, מטרד, קושי וחומר המבודד את האדם מהסביבה.

שבתאי מסמל מבחינה פסיכולוגית את הסופר אגו- האני העליון האחראי על המוסריות ועל אמות המידה וכולל את ערכי החברה, הנורמות וכללי המוסר שלה. כמו כן הוא מעריך[אומד] את פעולות האדם בערכים של טוב ורע. כלומר: שבתאי מורלית הוא המצפון שהוא גם המנחה המוסרי של שבתאי ועלול לגרום [להשליך] על תחושות חרטה, צער, פחדים, חרדות, דיכאון,  ייסורים, רגשות אשם.

שבתאי באופן פסיכולוגי  כשהוא מגיע למזל גדי הוא דוגל בהבנת החיים כפי שהם נראים/נתפסים באותו רגע בגישה של  :פה ועכשיו. על פי שבתאי,  האדם חי בתבניות וכדי להסיר את העומס מעליו רצוי לצמצם [כמו בתיאוריית הגשטאלט]  את כל מה שלא הכרחי ולהתרכז בעיקר ובאמיתי כדי להישאר מפוקס ומדויק. שבתאי גורם לזכור כל הזמן ש"האדם הוא יצור בר חלוף"  מה שמחדד את הצורך לחיות ולחוות את החיים פה ועכשיו בפשטות גדולה יותר ולא לעסוק בפנטזיות לא מציאותיות.

תחת השפעתו של שבתאי האדם נוטה להרגיש בודד יותר. שבתאי הוא כמו חומר האיזולציה הלוא הוא החומר המבודד מהסביבה כי נוח לו לשהות בתוך "חומרי הבידוד" הרחק מכל רעשי רקע ובזבוזי זמן מיותרים.  השפעות שבתאי בגדי יגרמו לאדם לקצר תהליכים לא ענייניים[לא רלוונטיים] כדי להתמקד בעיקר.

האם תרזה אמרה:

Loneliness and the feeling of being unwanted is the most terrible poverty

 

חזרתו הביתה של שבתאי למזל גדי,  מעודדת את הצורך בהערכה מחודשת ומדויקת יותר של החיים. החל מהנושאים הפיזיים-כלכליים עליהם שולט שבתאי קרי: הערכת העבודה והקריירה שכן שבתאי שולט באופן טבעי בבית 10 שהוא בית הקריירה והצורך לתכנן את הקריירה כדי לתכנן את התוצאות הכלכליות-פיננסיות.

נאמר שאם שבתאי לא סיים סיבוב שלם בגלגל המזלות [30-28 שנה] הרי שהאדם טרם התנסה בכל התחומים. לכן תחילתה של הבשלות והיכולת להתבונן בפרספקטיבה על ההתנסויות  יעזרו לאדם להיכנס למעגל ב-30 שנה הבאות.

שבתאי במזל גדי במאה הנוכחית – ואלה שנולדו עם שבתאי בגדי בתקופות אלה בין:

30.11.1929- 20.11.1932

5.1.1959- 3.1.1962

15.2.1988-6.2.1991 [עם  נסיגה למזל קשת בין 12.11.1988-11.6.1988]

20.12.2017- 20.12.2020

שבתאי  כפלנטה מבחינה מנטאלית,  היא המתמטיקה בלי הפילוסופיה שלה. ולכן מה ש"אתה רואה זה מה שיש" הנח להזיות שלך כרגע כדי לחסוך אנרגיות הפסק להתפזר לכיוונים חסרי תועלת ועניין ותתרכז במטרה. .

לכן תחת השפעת שבתאי בגדי,  החיים שואפים לתקתק כמו שעון שוויצרי מדויק,  אתה יכול לכמת את חייך בדיוק ולעבוד בהתאם לצרכים המדויקים  והאמיתיים. נכון, שבתאי במזל גדי,  הוא השלד והעצם בלי השומן ולכן הוא מעודד חיים צנועים במימדים האמיתיים וריאליים. הוא לא יתאים  לפנטזיונרים המתבוננים בעולם דרך משקפיים ורודות,  או כאלה שרוצים להגיע הכי מהר לעושר ולנחלה.

שבתאי בגדי מסוגל לגרום לאנשים לעבוד בסגנון סיזיפוס אם בהשפעתו יגיע למסקנה שכך ישיג את המטרה. הוא לא יבחר בהנחות. יעבוד עם משמעת עצמית גבוהה בעקביות,  רצינות ועם הרבה אחריות.

שבתאי[סטורן]  ב: 20.12.2017  עוזב את מזל קשת.  שבתאי  ככוכב הוא שליט מזל גדי ולכן הוא מרגיש לגמרי בבית כשהוא חוזר למזל גדי. הפלנטה, מרגישה נוח בתוך הגבולות המוסכמים, הקונפורמיסטיים יותר. נוח לשבתאי ככוכב לחיות בגובה העיניים לחוות את הגבולות שלו. שבתאי שואף לראות באופן מדויק וריאלי את מצבו היכן הוא מתחיל והיכן הוא מסתיים הוא רואה נכוחה את המצב ללא כחל ושרק. שבתאי הוא מגיע לשיא היובש שלו במזל גדי,  הוא מביא בצורת, שנים שחונות , יובש ומחסור במים. מסמל אזורים צחיחים, מדבריים אך גם קרה עמוקה,  מקומות של ואדיות שהמים יבשו בהם, אדמת לס.

כללית בעולם בין ה: 20.12.2020-20.12.2017

צפויים:  משברים כלכליים עולמיים, הכרח לחיות תחת חוקים ותקנות פיננסיות מגבילות, שנות בצורת, התמעטות חומרי הגלם, התמעטות המים הטובים בעולם, בנייה חסכונית ותעשייה הכרחית , תקופה טובה לדיאטה, להתרחקות ממנעמי החיים, שינוי מטבע/ערך הכסף,  ירידה במחירי האדמות/בתים, מוסדות כמו בנקים-בורסה עלולים להתכווץ עוד בתהליך שתוך 7 שנים לא יהיו בנקים. צימצום מקומות עבודה או התייעלות בלשון שבתאית, הורדת דמי תיווך בכל התחומים אוראנוס במעברו לשור מאפריל 2018 יתרום למקומות עבודה רבים לעבור לתנאי בית ולחסוך הוצאות רבות.

היסטוריה של ביקור כוכב שבתאי במזל גדי בשנות השלושים:

שנות ה-30 השפל הגדול כשאנשים מכרו את ילדיהם כדי לשרוד.

 כששבתאי הגיע לביקור במזל גדי בשנות [נובמבר 1929 למשך 3 שנים] השלושים לעולם – מיתון כלכלי בינלאומי (השפל הגדול- הוא הסביר את עצמו בדרך אובדן הרכוש התהומי של ביליוני אנשים שחייבים לחיות בצניעות גדולה יותר. במהלך שנות השלושים, מדינות העולם ניסו להיחלץ מהמיתון הכלכלי העולמי, שפרץ בסוף שנות ה-20.

טמפרטורות קיצוניות יובש חום נרשמו בשנת 1930 עד היום מהווה שיא כל השנים.

שבתאי בגדי -השיא בשנת 1930- בצורת יובש נע בין קרה לטמפרטורות אש. 

 

הקריסה הגדולה של ביליונים,  השפל שאנשים הגיעו אליו חיבר את החרדות הקיומיות למציאות מאיימת ואנשים רבים איבדו צלם אנוש תחת אובדן ושפל זה. התובנות של שבתאי בגדי הן לשמור רזרבות לימות סגריר, לדאוג לרזרבות פיננסיות ולחומרי גלם.  שבתאי "בתודעה" שלו זוכר שיש רזרבות מועטות של חומרי גלם בעולם ותמיד עלול לקרות משהו שיסתיים באסון ולכן אסור לחיות בבזבזנות.

עיתון מ:28.10.1929  כשהתחילה הקריסה הגדולה של הבורסה עם כניסת שבתאי למזל גדי.

שנות 1962-1959 בישראל:

שנות 1962-1959- בישראל התחילו להשתחרר מתקופת הצנע ולבנות בזהירות רבה את הכלכלה במדינה.  ראש הממשלה שנבחר שוב היה בן גוריון האיש שחי בצניעות רבה והיה מודל לחיים פשוטים כשהוא עבר לגור במדבר – 15 באוקטובר – שיטת חלוקת הלירה לפרוטות הוחלפה לשיטת האגורות. ובכך התחיל תהליך בניה כלכלי הדרגתי.  – 1960 הייתה שיא שנת הבצורת הגדולה ביותר.

12.5.1960 שיטת האגורות.

שנת 1991-1988 בעולם: 

אמנם ב:1988 שבתאי הגיע לביקור במזל גדי אך לקח להבין כבר בתחילת :1990 כי יש  מיתון בארה"ב קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד בריטניה' ארגנטינה, פולניה, סלובניה טורקיה, מקסיקו ברזיל, הונגריה, יוון ישראל.

שנת 1991-1988 בישראל:

   שבתאי בגדי התאפיין בניסיון לתקן את כלכלה בישראל, לעבוד ולפעול תחת תקנות לשעת חירום[שבתאי], מה שעזר להוריד בהדרגה את האינפלציה הענקית .  תהליך ההפרטה התגבר בשנים אלה כתשעים חברות ישראליות הופרטו לא בטוח שזה היה פיתרון נכון כי הוא השפיע באופן מהותי על עבודתם ופיטוריהם של אלפי אנשים[שבתאי בית הקריירה]  כור: תפטר כ־6,000 מעובדיה. מפעלים יימכרו וחובות יימחקו", בישרה העיתונות בנובמבר 1988. “הנהלת כור סיימה להכין את תוכנית ההבראה, ולפיה הקונצרן יתכווץ עד כדי מחצית ומצבת כוח האדם תצומצם בכשליש. מבנה הקונצרן יאורגן מחדש סביב שני מוקדי פעילות עיקריים והבנקים יתבקשו למחוק כ־100 מיליון דולר, המהווים כ־11% מהחובות של כור להם" . לא מפליא שמי שנבחר כראש ממשלה הוא האיש הקטן והצנוע יצחק שמיר וגם לקדנציה שהוא נאלץ לחלוק אותה עם פרס.  אפשר לבחון את העובדה כששבתאי היה בפעם האחרונה במזל גדי בין סוף שנות ה:80 ותחילת שנות ה-90 הייתה עלייה גדולה מברה"מ ובנו באופן מסיבי אלפי בתים זולים לעולים .. 1989-1988- חורף הקר ביותר ויבש עם אירועי קרה מהחמורים ביותר כשרמה סיבירית השתלטה על מאזורינו והביאה קרה שלא הייתה כמותה 30 שנה[שימו לב לסבב של שבתאי כל 30 שנה] . כמויות הגשמים ירדו מתחת לממוצע והשפיע על תנמי בצורת קשים במדינה במיוחד בדרום הארץ.

 

טבלאות הרעב בתחילת שנות התשעים כששבתאי הגיע למזל גדי. הבצורת הקרובה של 2019-2018  תכה מחדש את העולם ברעב באיזורים שחונים.

 

2020-2017 שבתאי בגדי – משבר כלכלי עולמי שישפיע גם על ישראל – שנים שחונות, הידלדלות חומרי גלם, מים :

שבתאי ביעילותו ובמגמת החיסכון שלו יגרום להורדת העלויות והמחירים בתחום הבניה/ צפויים פתרונות להוזיל בתים וערכי בתים. אולי דרך הוזלת חומרי הבניין ומציאת חומרים חליפיים כדי [מעברו של כוכב אוראנוס למזל שור במהלך -2018 – יפעל בהיבט טוב  לשבתאי כשמחירי האדמות יוזלו כפי שאוראנוס עשה בסיבוב הקודם בשנות מלחמת העולם השנייה כשאדם יכול היה לרכוש בפרוטות רחובות שלמים בעיר]

מגמת ירידה ברמת החיים תצמצם את היכולת של טייקונים לנצל אנשים עניים. שבתאי מסמל את הצורך להצטנע והוא ישפיע גם על העשירים. שבתאי במזל גדי יגרום לקרה ויובש שיגרמו לבצורת ולשנים שחונות. שבתאי השולט בנושא הרזרבות לשעת חירום עסוק בחשיפת העובדות הקשורות לשינויי האקלים בשנים האחרונות, ההתחממות הגלובאלית המייצרת חוסר איזון בעולם. יותר חיות מתות כי יש מזג אוויר קיצוני הנע בין יובש מוחלט של מקורות המים לקרה עזה שהורסת יבולים וצמיחת טבע, מאגרי מים.  מזג באוויר הקיצוני יוצר אובדן קיצוני של חומרי הגלם שנועדו  להזנת האדם. שבתאי בגדי יעמת את האדם עם בצורת דרמטית ורעב גדול יותר בעולם מחסור במים והצורך להתארגן כדי לשרוד יהיה בבחינת אילוץ.

חיפוש פיתרונות לרעב עולמי עוני :

שבתאי מגיע למזל גדי עם תובנה ברורה,  כי יש לרסן את השומן הבזבזנות ולהטמיע הבנה שהעולם יאלץ להיות פחות עשיר בשנים הקרובות כי דולדלו מקורותיו, נפגעו איכויות המזון חומרי הגלם והמים והאנושות חייבת לדאוג "שהמזווה" העולמי ישרוד. 

תקופות צמצום של שבתאי מכניסות פרופורציות את כל החיים.

 עד כמה אפשר לשמוח בחיים הפשוטים כל עוד לא מגיעים לדרגת עוני, רעב כפי שהשנים האחרונות מעידות ברחבי העולם כולו? זו תהיה סוגיה שייאלצו לבדוק  במהלך השלוש שנים הקרובות. או שאלה אחרת,  האם אנשים עשירים מאוד ואנשים מזי רעב זו הנוסחה האנושית?

ועל כך לנלסון מנדלה הייתה אמירה מאוד מוערכת בנושא רעב וצדק אנושי:

As long as poverty, injustice and gross inequality persist in our world, none of us can truly rest.

 

 

Plate 13: December. The Roman god Saturn on a cloud at centre, Terminus as a herm statue at left, and putto the zodiacal sign of Capricorn beyond. 1698 Engraving. #The British Museum

The Roman god Saturn


שבתאי יגיע למזל גדי על תקן פותר בעיות  מעשיות ריאליות.  מתמודד עם מציאות שחייבת לעבור שינוי, בדק בית וטיפול מעשי. שבתאי מגיע לגדי כשהוא מייצר ארגון שיטה כשברור שתהליך הטיפול שלו יהיה הדרגתי כי הוא יהיה גם מתוכנן ויסודי מאוד,  [ שבתאי  מתקדם למעלה 10 במזל גדי בדצמבר 2018 ויעבור   שנת 2019 לפאזה[עשירון]  השנייה של מזל גדי,  המושפעת ממזל שור שם הנושאים הכלכליים פיננסיים יהיו מרכזיים יותר ולמדינת ישראל הוא משמעותי במיוחד[שכן ישראל היא בת מזל שור]  ישהה בכל שנת 2019 בפאזה השנייה שהיא מושפעת ממזל שור ויהיה בצמידות דרמטית  עם כוכב פלוטו מה שישפיע על קריסה עמוקה של הכלכלה העולמית] בדומה לשנת  1931-1929שבתאי בגדי מול פלוטו בסרטן המשבר הכלכלי העולמי. שינויים עמוקים צפויים בכל מה שקשור באיילי הון, בורסה, חומרי גלם:נפט, דלק, גז. כלכלה מניפולטיבית כמו טייקונים/מונופולים ורגולציה. ברם שבתאי,  יהיה בהיבט הרמוני עם נפטון בדגים מה שיגביר את האידיאליזם של האנשים לעולם צודק וטוב יותר.

 

 

איך ישפיע שבתאי בגדי על 12 המזלות או בעלי האופק במזלות?

 

טלה: שבתאי בבית 10– מעברו של שבתאי למשך 3 השנים למזל גדי ישפיע על בית הקריירה שלכם[בית 10]  ויעצים את ההתפתחות בקריירה שלכם, מיקוד המטרות וצורך בסבלנות אין קץ להשיג את מטרותיכם. עבור מזל טלה מפגש עם שבתאי בבית הקריירה מקשה במיוחד,  שכן בני המזל קצרי רוח ורוצים תוצאות מהירות ומיידיות.  השיעור/המסר  של שבתאי בבית 10 מלמד את בני המזל שעבור תוצאות לטווח ארוך,  חייבים להיות יסודיים, להשקיע זמן, להיות סבלניים ולהילחם בתכונות קוצר הרוח וחוסר הסבלנות הבעייתי.  אין הדבר אומר שהתוצאות תהיינה מהירות,  ייתכן ותצטרכו לסיים את השלוש שנים כדי ליהנות מתוצאות נוכחות שבתאי בבית הקריירה. מעברו של כוכב צדק בדצמבר 2019 לבית הקריירה מצביע כי שנת  2020  היא שנת המפתח החשובה בקריירה שלכם. שבתאי בהיבטים בעייתיים עלול לסמל "נחיתה" לא קלה בקריירה, אובדן כבוד או תפקיד, תלוי במפה האסטרולוגית של כל אינדיבידואל.

שור: שבתאי בבית 9 – מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל גדי על בית 9 הקשור לנושאם המתקשרים לחו"ל/אמונה/לימודים שבתאי במיקום זה ישפיע על כיוונים חדשים בחייכם החל מלימודי תואר המאפיינים את שבתאי בבית הלימודים, אולי כמיהה לעבור לגור  ואולי אף להגר לחו"ל,  או לחיות במקום מרוחק וייתכן שתעברו תהליך הקשור לאמונה/דרך חיים חדשה המתבססת על צורת חיים שונה מנותקת ומרוחקת מהבלי העולם. שבתאי בבית 9 הוא סגפני יחסית ולכן הוא יכול לדבר על תקופה של הקרבה בחיים החומריים תמורת אמונה או דרך חיים אחרת. מכיוון שכוכב אוראנוס יהיה נוכח גם במזל שור[כבר מאפריל 2018]  ברור שבני המזל יעברו תהליכי שינוי עמוקים מבחינה מנטאלית/נפשית.  שבתאי בהיבטים בעייתיים בבית 9 עלול לסמל סיבוכים עם החוק/בירוקרטיה/ משפטים מתסכלים כאלה שלא רואים את סופם ובהיבטים טובים עלייה ברמת המודעות והתפתחות לכיוונים חדשים.

תאומים: שבתאי בבית 8 – מעברו של שבתאי למשך שלוש שנים למזל גדי ישפיע על בית 8 העוסק  בנושאים כלכליים לטווח ארוך,  השקעות, עיסוק בנושאי ירושות, טיפול באובדן רכוש או עיסוק בהישרדות כלכלית גדולה יותר, כספי פיצויים, כספי ביטוח,  הלוואות, ומשכנתאות העשויות להיות מטופלות באופן אינטנסיבי יותר בזמן נוכחות של שבתאי בשלוש שנים הקרובות במזל גדי.  ברם,  ייתכנו תחת השפעת בית 8 בעיות בריאות של קרובים שצריך יהיה לטפל או לתת סיוע,  עזרה ואפילו מצב של דאגה קבועה. בית 8 הוא בית שהאדם מודע למצב רק כשהאירועים פורצים ובדרך כלל הוא נוטה לשכוח נושאים הקשורים בבית 8  ולכן תחת השפעה זו הוא עלול להיות חרד ולחוץ יותר. סכ"ה ההיבטים בגדול,  לבני מזל תאומים אינם רעים בשנים ששבתאי נוכח במזל בגדי אך הם ייהנו יותר כששבתאי יחלץ מבית 8 ויעבור באפריל 2020 למזל דלי מה שיעזור לבני המזל להשתחרר ממועקות בית 8 ולהרגיש קלילות ולהשקיע בלימודים מה שבני מזל תאומים אוהבים במיוחד. שבתאי בהיבטים בעייתיים עם המפה עלולים לסמל קשיים פיננסיים, הפסדיפ בבורסה ובהשקעות ספקולטיביות,  סיבוכים עם חובות קשיים עם ירושה/צוואה או בעיה בריאותית התובעת מכם טיפול קבוע.

סרטן: שבתאי בבית 7 – מעברו של כוכב שבתאי למשך 3 שנים למזל גדי,  ישפיע על בית 7 העוסק בזוגיות, שותפויות, יחסי ציבור דרך העבודה. שבתאי בבית 7 מטיל תחושת כבדות ומועקה לגבי בני המזל. לא יהיה להם קל עם מועקות ששבתאי מייצר בבית הנישואין. הוא עלול להעלות את רף הדאגה, את תחושת הבדידות כי אולי בן הזוג עסוק מאוד ולא מפנה להשקיע בזוגיות או ביחסים. ייתכן ותתגלה תחת השפעת שבתאי בעיה המטילה סימני שאלה לגבי עתיד הנישואין או אולי בעיה אחרת הקשורה בבן הזוג שמעוררת בהם חששות לגבי עתיד הנישואין. שבתאי בבית 7 עלול להקרין תחושה פנימית של בדידות כמו תקופה של טיפוליות בזוגיות או התעוררות ההכרה והמודעות של חווית הלבד והקושי להרגיש תחושת ביטחון. ולעיתים זו תקופת בדידות פיזית בגין כל מיני אילוצים וקשיים ליצור יחסים. יחסי שבתאי עם נפטון [שליט בית האהבה] טובים במהלך התקופה של ה שלוש שנים הקרובות, כך שלא מן הנמנע שתיווצר זוגיות גם תחת היבטים אלה. היבטים קשים של שבתאי עם המפה עלולים לסמל אובדן זוגיות/אלמנות/ בדידות מדכדכת. שותפויות מתסכלות וחוסר סיפוק בזוגיות- מומלץ מאוד להשקיע בטיפול זוגי אמיתי.

אריה: שבתאי בבית 6- מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל גדי ישפיע על בית 6 הבית  העוסק בעבודה ובריאות/תפקוד- באופי העבודה שלכם. שבתאי מסמל את העבודה האחראית, רצינית, טוטלית שכדי להצליח תורגש עלייה במסירות ובטוטליות. ההיבטים המטיבים עם נפטון במהלך השנים של שבתאי בבית העבודה מצביעים על הצורך הכלכלי לגדול מתוך תחושת הישרדות כלכלית הכרחית. תקופה לא קלה ברמת הסיזיפיות והצורך להשקיע יוםן יום כדי להגיע לתוצאות. שבתאי בבית 6 באספקט  הבריאותי,  מצביע על איזר רגיש של בני מזל אריה שהוא הגב, עמוד השדרה והצורך לתחזק את הגוף תחת פעילות מטיבה-קבועה- מבחינה ספורטיבית ובוודאי  לא להזניח את הגוף בגלל העבודה התובענית. שבתאי בבית 6 מבחינת המטרות הוא מתגמל ומביא תוצאות גם אם הם אחרי מאמצים רבים. היבטים בעייתיים של שבתאי עם המפה הבסיסית בבית 6 עלולים לסמל התחלת של בעיה כרונית פיזית ובעבודה תחושה סיזיפית של עבודה קשה כמו לנוע במעגלים ללא תחושת פריצה לתוצאות משמעותיות. תחושת שגרה מתישה ואף דכדוך.

בתולה: שבתאי בבית 5– מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל גדי בבית 5 – הבית העוסק באהבה, בבניית מערכת יחסים רצינית ואולי בניית הורות ויצירתיות נוכחות שבתאי תעצים את ההזדקקות להרחבת המשפחה,  אולי טיפוליות גדולה יותר בנושא הילדים .  לעיתים מדובר,  בתקופה של עבודה קשה הנוצרת דרך עיסוק בילדים ונושאים הקשורים בהם, לעיתים בבעיות שיש להם,  או צורך לטפל בהם מכל מיני סיבות כמו משברים באים וחולפים, או תקופות רגישות יותר. שבתאי בבית 5 מסמל לעיתים את דמות האב ואולי בעיה הקשורה בו/בבריאותו. אך בית 5 מסמל מיקום הקשור באימוץ ילדים או אימוץ בעלי חיים אך גם ביצירתיות.  שבתאי בבית 5  מייצר אווירה רצינית המקנה גישה שיטתית ופרקטית לתעל את הכישרונות האמנותיים לפסים מעשיים. היבט בעייתי של שבתאי ביחס למפה עלול להסתכם בתחושת "עקרות",  קשיים להיכנס להריון /ללדת/בעיה או משבר עם ילד שהופך להיות כרוני- משבר גיל התבגרות.

מאזניים: שבתאי בבית 4 – מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל גדי בבית 4 הבית העוסק- במשפחה, מגורים,  שינויים משמעותיים הנקראים בין התחלה של חיים לסוף דבר- שבתאי בבית 4 מסיים תקופה בחיים- לא חוזרים יותר לאחר תקופה זו לחיים הקודמים.   זה יכול להצביע על מכירת בית הורים, לעיתים עזיבת מקום הילדות, פרידה מבית ומהילדות,  מעבר למדינה אחרת, לעיתים קשור בהורה שצריך לטפל בו או להיות אחראי לו או למישהו בוגר או מבוגר במשפחה. שבתאי בבית זה גם עוסק במכירת בית/נכס עיסוק שיש בו תחושת כבדות גדולה יותר בגלל הבית שאולי קשור לחוויה אמוציונאלית כמו ילדות או בית ההורים. כששבתאי בבית 4 סף הרגישות בתקופה זו יהיה גדול יותר ויש צורך לעבור תהליך הסתגלות לתקופה חדשה  או לחיים אחרים לגמרי. מושגי המשפחה משתנים לאחר מעבר שבתאי בבית 4 לעיתים ילדים עוזבים את הבית ומושג המשפחה משתנה לא רק פיזית אלא גם נפשית. היבטים בעייתיים של שבתאי ביחס למפה הבסיסית עלולים לרמז על סוף עצוב של דמות הורית או קרוב מבוגר אחר, לעיתים אובדן בית או צורך לעזוב בלית ברירה.

עקרב: שבתאי בבית 3 – מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל גדי בבית 3 הוא הבית העוסק בתקשורת, ניידות, לימודים . זהו מיקום מטיב עם נושא העבודה ובמיוחד עם פן התקשורת. מעיד על תקופה חדשה של חשיפה לנושאים חדשים בעבודה המצריכים לימודים והכשרה בתחומים חדשים ועיסוק בהגדרות העבודה. תקופה עם התפתחות של קשרים רבים בעלי אופי אחר אולי קבוע ורציני יותר. אם מדובר בלימודים סביר שיהיה מדובר לימודי תואר או שינוי מקצועי מהותי. לעיתים זו תקופה שקשורה בללמד אחרים. אם מדובר בעבודה, הרי שתהיינה  התנסויות בתחומים חדשים עם רכישת מיומנויות חדשות. שבתאי בבית 3 הוא מיקום מוצלח לנסיעות בענייני עבודה תיתכן עבודה עם ניידות גבוהה שמבוססת על נסיעות ארוכות טווח ותקשורת מקצה לקצה- אם היבטי שבתאי בעייתיים עם המפה שלכם,  תצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי להגיע לתוצאות.   היבטים בעייתיים של שבתאי עלולים להקשות עד כדי קשיי ניידות, שלילת רישיון ואף סכנת תאונות.

קשת: שבתאי בבית 2 – מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל גדי לבית 2 הבית העוסק בכספים ובחומר , עשוי לספר על הצורך להתארגן מחדש בתחום הזה. שבתאי בבית 2 מסמל את הצורך להיות יעילים, פרקטיים, מסודרים מפוקסים על המטרות הפיננסיות מבלי לאבד רגע את הריכוז. לתכנן את ההוצאות להיות מחושבים פיננסית. שבתאי בבית 2 תמיד מסמל הגעה לתקופה שחייבים להיות מאורגנים זה לאחר  תקופה ארוכה של קשיים כספיים.  אולי בעיות כספיות שכרוכות בנושאים חוקיים,\  אובדן כספים וצורך לשנות את הפרדיגמה לגבי נושא הכספים. שבתאי בבית 2 מלמד את הצורך להיות זהירים בכספים, מתונים ומחויבים לדאוג לימות סגריר.  שבתאי בבית 2 עשוי לעיתים קרובות לבנות את ההון הבא.  אך הפעם באופן הדרגתי, שיטתי וחכם. בני מזל קשת ידועים כנוטים לקחת סיכונים פיננסיים,  להמר או להשקיע בבורסה. בגלל נסיבות שבתאי בשלוש שנים הקרובות , הם יאלצו להפגין משמעתצ עצמית גבוהה יותר  ולחנך את עצמם מחדש להימנע מנטילת סיכונים.  היבטים בעייתיים של שבתאי מבית 2 למפה האישית,  עלולים לסמל קשיים וצורך להצטמצם, להיות עם יד על הדופק כי יש חובות או מחויבויות שקודמות לכל.

גדי: שבתאי מגיע לאופק ולבית הראשון של מזל גדי -מעברו של שבתאי למזל גדי ל-3 שנים לבית זה- אחרי 30 שנה [למבוגרים יותר זה קרה בין 1991-1988]  מבשר רמת תודעה חדשה, כיוונים חדשים, תקופה חדשה בחיים. בן מזל גדי עם שבתאי באופק,  מתארגן לסיבוב חדש בחייו לעיתים בגלל קשיים/מחלה/אובדן של השנים האחרונות וצורך לעשות שינוי עמוק. שבתאי באופק , מבשר שינוי במקרים רבים כמו מיקום[פיזי] תודעתי, מנטאלי,שינויי עיסוק, ורמז לחיים חדשים. זו תקופה של עבודה קשה אך ממוקדת מטרה, ברורה ונהירה לבן המזל. הוא יודע מהיכן הוא בא ואנה הוא הולך או לאן הוא רוצה ללכת. העולם נראה כמו מסכת מטרות שמסמנים וכובשים. כששבתאי מגיע לאופק בעל האופק יודע שזה ייקח זמן להגיע ליעדים ולכן הוא יפעל בשיטתיות, רצינות והרבה אחריות. תהיה תחושת אחריות וכובד חיים על הכתפיים.  ברם, יש הקלה גדולה לדעת מה הן המטרות  למרות כובד האחריות לעמוד ולהצליח בכיבוש היעדים. אם ההיבטים בעייתיים במפה, העבודה לעבור את השינויים,  תהיה קשה ומורכבת יותר,  לעיתים מעבר מקום יהיה כרוך בהסתגלות ארוכה יותר מהצפוי ורמת החרדות גדולה יותר,  ואם מדובר בתחילת תפקיד תהיה הרגשה של נטל גדול וחשש להיכשל וןלעיתים לאנשים מבוגרים או חולים תקופה פסימית בלשון המעטה.

דלי: שבתאי בבית 12  – מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל דלי בבית 12 הבית העוסק בתת מודע- דחפים- נפש- יהיה משמעותי בכל הנוגע ביצירת סדר פנימי/נפשי ומנטאלי מחדש. שבתאי כאחראי על הארגון מחדש ועל הצורך לנהל ולסדר הכל ייכנס למשך שלוש שנים לבית ההפנימי ביותר שהאירועים כלפי חוץ לא נראים אך מעסיקים את הנפש החל מתהליך תרפויטי בנושא הילדות, ההורים האובדן בחיים ובכללח מוגדר כעיסוק של תהליכי פרידה, אבל ממה שהיו כחלומות בחיים. שבתאי מטיב ועוזר לחהתבונן פנימה בעין חדה ומאפשר לפרסונה להודות בבעיות ובמכשולים שהפריעו במשך השנים הגעתו לבית זה מאפשר לייצר סדר מחודש לבדוק את האג'נדה האם היא עדיין שרירה וקיימת ואולי החיים גרמו להיתקעות בנקודה שכבר לא רלוונטית. שבתאי בבית זה מאפשר מחד חיטוט עמוק וסדר מחודש ומאידך יצירת תבניות בוגרות יותר להתבוננות בחיים עם העדפות על פי הדחיפות. שבתאי הוא :פה ועכשיו בתובנה ולכן יכול לפרק  את כל מה שלא שייך ולא רלוונטי. שבתאי לעיתים קרובות בבית זה מייצר תובנות מציאותיות שמביאות להחלטה חשובה לגבי העשייה בחיים. בתום 3 שנים הוא עובר לאופק ואז מתחילה תקופה חדשה בשלמות הנפש.

דגים: שבתאי בבית 11 – מעברו של שבתאי למשך 3 שנים למזל דגים בבית 11 הבית העוסק בתדמית, בתקשורת החברתית וביחסים עם החברה יהיה קשור להתבוננות הפנימית של בני המזל והקרינה של שבתאי דרך בית 11 -התדמית של בני המזל -מי הם בעיני החברה בעיני האנשים והציבור . שבתאי בבית 11 הוא מסמל רצינות ותדמית של פרסונה שהיא ציבורית, סימלית ומתקשרת לאג'נדה הרוחנית[בית 11 שייך למזל דלי] חברתית. תקופה שהאדם יוצר מצבים שמייצגים את האמונה האידיאולוגיה ואת העשייה שלו כתוצאה מכך. הוא חי כלפי חוץ את האופן שהוא חושב ומאמין. עם זאת שבתאי בבית זה לעיתים כמו מגדל שן שהאדם "בודד בצמרת" או חי למען הצרכים החברתיים באמונמה שלמה וכדגים חי פחות למען עצמו. היבט התקשורת הוא כבד וממוסד יותר לעיתים תחת שבתאי אדם מצטרף לגוף ממסדי שהוא יוכל לתת ביטוי לאמונה ולדרך שלו על מנת להיות אפקטיבי כמו פוליטיקה או עבודה ציבורית אפילו בהתנדבות. התדמית תחתץ שבתאי מחוייבת מנוהלת על ידי אחריות רבה וקושי להתפשר כי המטרה מקדשת. התדמית "סגורה" ואינה מתקשרת על הפן האישי אלא על האידיאה, רעיון, דרך ואמונה ברעיון. בהיבטים בעייתיים האדם יצטרך לעבוד קשה כדי להעביר את המסרים ולהקריב באופן טוטאלי את החיים האישיים. 

 

כתבות על שבתאי :

שבתאי – הפלנטה שכולם אוהבים לשנוא-פרק א'

פרק ב- שבתאי- הסופר אגו [ה'אני העליון']
והשפעתו ב- 12 הבתים.

שבתאי [סטורן] במזל עקרב – מר גורל מגיע לביקור איך הוא ישפיע עלינו?

שבתאי במזל קשת – שיעור בהתעוררות

שבתאי בקשת – העשירון האחרון להתפכחות

 

 

 

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ 12.12.2017

35הערות

  1. Nofar

    שלום פנינה,
    תודה רבה לך על אתר מדהים מעשיר בידע, מעניין ומרתק.
    שבתאי נמצא אצלי במפה בבית 12, במזל דלי במעלה 29.
    אשמח בבקשה אם תוכלי להסביר את המשמעות של המעלה שלקראת סיום. מאחר שרוב התגובות שקיבלתי על "שבתאי שלי" היו ישר קשורות "לסבל ושליליות". עניין אותי מאוד להבין מהי הסיבה או התפיסה הנכונה באסטרולוגיה. הרי בסופו של דבר אין חיים מושלמים ולכן מפת לידה לא תהיה מושלמת, אז האם מה שקובע זה למידה וההתפתחות האדם. שבתאי במפה מציין את ההסתכלות והתקדמות לכיוון התפתחות באנושות או שבעצם הוא שבעצם הוא לא מציאותי ומנותק מהחשיבה של החברה.

    • פנינה כץ

      היי נופר

      א. תקראי על שבתאי במזל דלי ולא גדי
      בישראל באופן עקרוני יש גישה שלילית לשבתאי. נכון לעכשיו הוא במזל דגים ותוכלי להבין איך הוא משפיע כשהוא בבית 12.
      אני מתנגדת לכמיהה שהכל צריך להיות דבש או במילים אחרות הנוסחה הקלסית לרדידות. חשובים ההיבטים של שבתאי ובית 12 מעניק עומק בלתי רגיל]לכאורה הוא כאילו במזל דגים]

      בברכה
      פנינה

  2. קיבוץ בדרום

    פנינה ערב טוב. ברצוני לשאול אותך האם בשל ליקוי לבנה רצוי לא לחתום על הסכמים או חוזים.
    האם רק באותו יום של הליקוי או למשך שבוע? תודה על תשובתך!

    • פנינה כץ

      קיבוץ בדרום שלום
      הייתי דוחה נושאי חתימה חשובים מחתימה בזמן הליקוי ברור בימים הצמודים לליקוי. לא צריך להרחיק לכת. אבל השפעת הליקוי לעיתים קרובות מדברת על סוג של "עיוורון" קושי לראות את הפרטים או להתייחס עדיף להמתין כמה ימים. כל דבר סובל דיחוי מלבד נושאים הקשורים לחיים ומוות, נכון?

      בברכה
      פנינה

  3. נטע

    היי פנינה,
    שבתאי נכנס לבית 3 במפה שלי, וקראתי שזה מטיב עם הקריירה ולימודים (כמובן בהתחשב בהיבטים אחרים). אני באמת בתקופה של לימודים, הכשרה, ניידות. אפשר לדעת מה אומרת צמידות בין שבתאי לנפטון (נפטון הילידי)? אני מניחה שיש בזה סוג של קושי … תודה

    • פנינה כץ

      היי נטע שלום

      אכן שבתאי בבית 3 עוסק כפי שנאמר בהתפתחות לימודים, שינויים מקצועיים וניידות. אני לא יודעת מה הנפטון מסמל במפה שלך, אילו יחסים הוא מנהל עם שאר הכוכבים. תמיד צריך לראות את התמונה הכללית של המפה ואת ההקשרים כמובן.
      בהצלחה
      פנינה

  4. איציק

    פנינה שבוע טוב,
    מרתק ומסקרן היה לקרוא מילה במילה
    שאלתי כללית וכלכלית ונוגעת להרבה ממעמד הבניים לכן אודה לך אם תוכלי להרחיב מעט ולעזור בתחזית שלך
    למספר לא קטן של זקוקים ומתלבטיים
    ישנם הרבה זוגות צעירים שממתינים עם רכישת דירה , ומקווים שתוכניות כאלו ואחרות של הממשלה(כמו מחיר למשתכן)
    יצאו לפועל , לפי המאמר שלך אני מבין שמי שהמתין עד כה צריך להמשיך להמתין ?
    כמו כן מה דעתך האם מי שמתכוון לרכוש דירה בתוכניות אלו של הממשלה עדיף שלא יקנה כי ממילא מחירי הקרקעות ירדו בשלוש השנים הקרובות ?.
    בנוסף כתבת על משבר כלכלי שמתקרב בשנים האחרונות יש גאות בבורסות העולם שלא ממש מובנת , האם זה הזמן להוריד פרופיל ולהיות יותר סולידים או שאפשר להמתין עו שנה שנתיים .
    תודה ושבוע טוב.

    • פנינה כץ

      איציק שלום
      אנחנו הולכים לשנה מטלטלת שתושפע משבתאי מחד ואוראנוס מאידך ועוד פרטים שיעלו בכתבה שאני מכינה על 2018. ולכן ברור שבמתכונת הקיימת של האוצר והתנאים שהוא נותן לא נראה לי שיכול להיות שיפור מיידי. אני חושבת שרק ממשלה אחרת עם מנטליות של למען האזרחים תוכל להוזיל את הקרקעות זהו לא תהליך של יום אחד לכן כדאי לקחת אוויר לריאות ולא להילחץ. אתה לא גר ברחוב ואולי כרגע זה הכי חשוב. הבורסה היא בועה שיכולה ביום אחד להתנפץ וזה ברור שזה יקרה. אנשים שההון שלהם מיועד לרכישת בית לא אמורים להשקיע בבורסה כי זה סוג של קזינו. אין ספק שמי שמשחק על עודפי הון אין שום בעיה. אבל לא זה המצב נכון? יש היום פחות כסףך למרבית העולם ורוב הכסף מוחזק בידי 500 טייקונים אתה מבין שהם משחקים עם הבורסה? אני חושבת שסבלנות בהחלט תשתלם.

      ברכות
      פנינה

  5. נירה

    שלום פנינה, נהנתי מהמאמר היסודי שכתבת. אני שייכת למזל תאומים. נראה שהולכים לעבור תקופה לא פשוטה. האם הגיל או האופק לא משפיעים על הגורל?

    • פנינה כץ

      שלום נירה

      תודה רבה לך.
      ברור ששבתאי משפחיע על האופק וכפי שקראת איך הוא משפיע באופק ובבית הראשון. אני מכירה אנשים שמתחילים ללמוד או לעסוק בתחום חדש בגיל הזה כי גיל 67 הוא החמישים ושבע של היום, לא?
      שבתאי לא מקל בגדי כי הוא תפקידו ויעודו לא להקל אבל ליצור אווירה אחרת שמתאימה לתיקון המצב הקודם ולכן יימצאו תמיד גם יתרונות לאווירה של מעברו למזל גדי.
      כל טוב נירב ובריאות טובה
      פנינה

  6. בתיה

    כן יש לי אופק תאומים התבלבלתי שכתבתי אופק קשת… תודה רבה על התשובות… מה עם קורסים באסטרולוגיה למתקדמים. היכן את ממליצה ללמוד מי שרוצה לעסוק בתחום במקצועיות. תודה..

השאר תגובה