הומוסקסואליות -פרק ג'

הומוסקסואליות -פרק ג'

גרטה גרבו – האלוהית.

גרטה גרבו
גרטה גרבו[לואיזה גוסטפסון] נולדה ב- ב-18.9.1905 בשעה 19.30 בסטוקהולם – שבדיה.
שחקנית קולנוע עם הצלחה ענקית שפרשה בשיא וחייה היו אפופים במסתוריות.

האופק בלידה הוא ב- : 5°15 מעלות במזל  תאומים.
השמש :25°09 מעלות במזל בתולה.
הירח: 19°58 מעלות במזל שור.
מרכז השמיים – 20°49 מעלות בגדי.
המזלות הדומיננטיים: תאומים, בתולה ושור.
הפלנטות הדומיננטיות: מרקורי, יופיטר ירח.

תאומים באופק מייצג את מרקורי הא-מיני או לפחות "האובייקטיבי" לגבי בחירת המיניות. השליט מרקורי בבתולה בהיבט של 120 מעלות לאוראנוס במזל גדי בבית 8. גרטה גרבו, מעולם לא הסכימה לשחק על פי כללי המשחק המקובלים בהוליווד לא הסכימה להתראיין וכבר בהיבט הראשוני והדומיננטי במפה שלה המרקוריאנית[בתולה עם אופק תאומים] ניכרת העדפתה המינית יוצאת הדופן.
מרקורי שליט האופק יוצר היבט של 90 מעלות ליופיטר הממוקם על האופק במזל תאומים והוא בעצם שליט בית הזוגיות בקשת. גרטה גרבו ביטלה מספר הצעות נישואין ולמעשה לא נישאה מעולם אבל יצרה תדמית של קשה להשגה ואולי פעלה כך במתכוון כדי שירננו עליה ויחשדו בה פחות. נודעו עליה פרשיות רומנטיות עם מרסדס דה אקוסטה [1.3.1893], לואיז ברוקס[14.11.1906]  ומיודעתנו מרלן דיטריך[27.12.1901]. אם נתבונן בשמש של גרבו בבתולה הוא מייצר היבט של Grand Square לפלוטו בתאומים בית ראשון ומרס בבית 7 בית הזוגיות בקשת.
היבט המבטא יחס כפייתי למין[מרס ופלוטו מייצגים את בית 8 -עקרב] ועושה רושם שלא רק שהיא לא אהבה גברים,  היא תעבה את המיניות הגברית וסלדה ממנה.  היא כונתה בהוליווד "הקרחון השבדי", ויש להניח שגברים שעבדו במחיצתה הגדירו אותה כך לאחר שנדחו כל חיזוריהם על ידה. הירח בשור בבית 12- דמות האם הבלתי מספקת שבמקומה מגיעה האישה הנסתרת זו שעין הציבור לא תראה.
בשנות השלושים נהנתה גרבו ממעמד שאין שני לו בהוליווד. תדמיתה הייתה של אשת מסתורין בלתי ניתנת להשגה, הנמצאת מעל לשאר כוכבי הקולנוע. כאשר הצטלמה לסרט, די היה בכך שתרמוז "אחזור לשבדיה", על מנת שראשי האולפנים יספקו את כל דרישותיה. הצילומים נערכו במקומות סגורים למבקרים. פרט לצוות ההפקה המפורסם, לא יכל איש לצפות בה בעבודתה.

הירח הנעלה בשור 20-19 מעלות צמוד ל-Taugete [השייך לצביר הכוכבים-כימה 7 האחיות. המיוחס לאהבת נשים- אחיות] יוצר היבט של 90 מעלות לוונוס באריה. אין ספק שעם היבט כל כך קשה לוונוס מבית 12 [הבית הנפשי של נפטון]היא לא הגיעה לעולם לאהבת אמת או אהבה מספקת. הכוחנות שבהיבטים שלה לא אפשרו לאף רגש לחדור את המחסום והכפייתיות [ירח וונוס במזלות פיקס] וזוית הגרנד סקוור של  מרס פלוטו ושמש [בהיבט של כפייתיות וכוחנות] גרמו לה לצורך תמידי להיות בעמדת שליטה ולכפות את עמדתה על הסביבה בעיקר דרך אדישות ושתיקה רועמת שהיא לעיתים אף אכזרית מכל צעקה.
פרדי מרקורי

פרדי מרקורי.


פרדי מרקורי נולד ב -5 בספטמבר 1946 בשעה 05.10 בזנזיבר[טנזניה]
השמש ב- 11°55 מעלות במזל בתולה.
הירח: 27°54 מעלות בקשת.
מרכז השמיים: 27°34 מעלות בשור.
המזלות השליטים: מאזנים, בתולה ואריה.
הפלנטות השליטות: וונוס מרקורי ופלוטו.
פרדי מרקיורי היה מהמוזיקאים הבולטים של המאה העשרים. הוא ניכר בקולו העוצמתי, תנועתו הבימתית ומקוריות תכניו וגישת הביצוע שלו. הוא היה אחד מכותבי השירים הפוריים ביותר של קווין, ובין להיטיו: Love of My Life,Bohemian Rhapsody, Don't Stop Me Now, ו-We Are the Champions.
את איכות קולו ויכולותיו המוזיקליים אפשר למצוא תחת השפעת נפטון[במזל מאזניים] שמצוי בהיבט טוב[60 מעלות] לשבתאי באריה[שליט בית 5] נפטון המוזיקלי בבית הטבעי של מוזיקה במזל שור ובמזל מאזניים[וונוס השליט] היבט המבטיח יכולת קולית קנונית עם פן יצירתי בבית 5 כשהירח היצירתי בקשת צמוד לפאלס[אסטרואיד] המדגיש בבית 5 במזל קשת,  יכולת אמנותית מקורית וכישרון לפרפורמית וירטואוזית.
לפרדי מרקורי יש מפת קערה כשהירח בקשת [בית 4-מיקום קרדינלי] הוא הקטר המוביל והאוראנוס ממול בתאומים]בית 10-מיקום קרדינלי] הקטר, המאסף. הם ביניהם בהיבט רב משמעות של 180 מעלות זה לזה. היבט החוזר במרבית המפות של הומוסקסואלים, כשהירח ואוראנוס מבטאים קשר דיסהרמוני עם דמות האם. קשר שנוצר כבר בתקופת העוברות[בפרק המסכם יהיה הסבר נוסף ונרחב]. השמש שליטת האופק ויוצרת היבט של 30 מעלות לפלוטו .
אומנם פלוטו בבית 12 אך הוא משפיע על האופק.  המגניטיוד שלו בעל עצמה והוא ביחסי 30 מעלות לשמש[שליטת האופק].
מרכז השמים במזל שור ב-27°34 מעלות  צמוד לכוכב השבת אלגול- צמידות משמעותית מאוד כשאלגול[בעל השפעת יופיטר שבתאי ומרס] ידוע ככוכב מצער ביותר, בעל אופי אלים, מסוכן המוציא רשע ואירועים קשים בחיים ולמעשה צמוד לפליאונה מצביר כוכבי הכימה במזל שור בעל אופי של פלוטו,  ממוקם קרוב לראש פרסאוס[ברישום מתחת].

מרכז השמיים בהיבט של 150 מעלות M.C  לוונוס במזל מאזניים הצמודה ליופיטר מעניקה לו כישרון, חן ופירסום עולמי [M.C ].  בית 7 נשלט תחת מזל דלי. אוראנוס מצביע על המשיכה ליחסים בלתי רגילים והוא ביחסים [של 180 מעלות] דיסהרמוניים עם הירח מה שיסייג אותו מנשים.
לפרדי מרקורי היה את[האסטרואיד] ג'ונו באפס מעלות במזל עקרב המבטא מיניות עזה ובלתי רגילה. פרדי מרקורי חלה באיידס ב-23 בנובמבר 1991,  מרקיורי פרסם הצהרה לציבור בזו הלשון:
"בעקבות ההשערות הרבות שנפוצו בעיתונות במהלך השבועיים האחרונים, אני מבקש בזאת לאשר כי אכן התגלה בי וירוס ה-HIV וכי יש לי איידס. הרגשתי כי נכון יהיה שלא לחשוף מידע זה עד כה כדי להגן על פרטיותם של אלו הקרובים לי. אף על פי כן, הגיעה העת עבור ידידי ומעריצי ברחבי העולם לדעת את האמת, ואני מקווה שכולם יצטרפו לרופאי ולרופאים בכל רחבי העולם במאבק כנגד מחלה נוראה זו. פרטיותי תמיד הייתה בעלת חשיבות רבה עבורי ואני ידוע במיאוני להתראיין רבות. אנא הבינו שעמדה זו תישאר בעינה".
קצת יותר מיממה לאחר שחרור ההצהרה, ב-24 בנובמבר 1991, נפטר פרדי מרקיורי בביתו שבקנזינגטון בנוכחות חבריו הקרובים. הוא היה בן 45. סיבת המוות הייתה דלקת ריאות כתוצאה מהאיידס.
ב- Transition פלוטו הגיע ל-20 מעלות במזל עקרב ויצר זוית מדויקת של 150 מעלות לאוראנוס במזל תאומים ואוראנוס הגיע למעלה ה-12 במזל גדי בית 6 ויצר היבט של 150 מעלות לפלוטו הממוקם באופק המפה של מרקורי    [ ].  מרס נצמד לאלגול ב-M.C   ויצר 90 מעלות למרקורי בבתולה.  וונוס ב-Progression  בתחילת מזל קשת על ה-I.C הייתה  ב-90 מעלות למרקורי בתחילת מזל בתולה.  ושבתאי ב-Transitionהגיע למעלה ה-28 בבית 6 במזל גדי ויצר היבט של 90 מעלות לוונוס ויופיטר במזל מאזניים [] וכיבה את קולו של פרדי מרקורי לנצח.
ג'ודי פוסטר

ג'ודי פוסטר


ג'ודי פוסטר נולדה ב-19.11.1962 בשעה 08.14 בבוקר
בלוס אנג'לס קליפורניה.
השמש : 26°51 בעקרב.
האופק:  17°57 מעלות בקשת.
מרכז השמים: 3°48' מעלות במאזניים.
ירח ב: 3°22 מעלות במזל בתולה.
מזלות דומיננטיים: עקרב, בתולה מאזניים וקשת.
פלנטות דומיננטיות: יופיטר ירח פלוטו.
ג'ודי פוסטר היא שחקנית, מפיקה ובמאית קולנוע אמריקאית. זכתה פעמיים בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר ופעמיים בפרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסרט דרמטי.
מזל מאזניים במרכז השמיים מבטיח קריירה אמנותית. וונוס שליטת בית 10 צמודה לנפטון בבית 11[באופן טבעי מזל דלי] במזל עקרב.
מזל קשת באופק מבטיח את האנרגיה העצומה הפיזית והנפשית הנדרשות ממנה להתמודד עם תפקידים לא פשוטים נפשית אך גם פיזית ואכן יש ביטוי של כושר גופני גבוה. העקרביות שבה [שמש מרקורי וונוס ונפטון במזל עקרב בבית של מזל דלי-שילוב של פלוטו ואוראנוס דומיננטיים] מושכת אותה לסרטים מאתגרים כמו נהג מונית ושתיקת הכבשים[עוד רבים] המכילים מפגשים עם חולי נפש פסיכופטים ומשיכה לאנשים יוצאי דופן ומן הסתם גם בחיים המציאותיים שלה.
ההיבט החשוב ביותר במפה של ג'ודי פוסטר והוא גם  המוביל הראשי את כל האנרגיות שלה. זהו כמובן יופיטר שליט האופק הממוקם בבית 3 במזל דגים וצמוד לכירון [המזל של הקולנוע]  ממול לירח הצמוד לאוראנוס הצמוד לפלוטו[].שוב יחסי ירח אוראנוס ופלוטו המשיכה לנשים. המבטאים את הדיסהרמוניה הבסיסית ביחסיה עם אימה והנטיה לחיפוש בת זוג כדמות אם.
יופיטר בדגים בבית 3 בית התקשורת הוא מופנם למרות מיקומו כי לכאורה הוא מייצג את בית 12 החיים הפנימיים שלה והתת מודע. היא נמנעה ונמנעת מכל חשיפה של חייה הפרטיים. הפלנטות האישיות שלה במזל עקרב בבית 11 של דלי מבטיחים שמירת פרטיות ומרחק גדול מהציבור למרות תרומתה הטבעית לאירגונים חברתיים לשיוויון זכויות בכל התחומים.
ג'ודי פוסטר ניהלה יחסי זוגיות עם תסריטאית בשם סידני ברנהרד כ-14 שנה. סידני נולדה ב:31.3.1953 ואכן היוותה עבורה בת זוג אימהית. בית 7 של ג'ודי פוסטר נשלט תחת מזל תאומים סרטן. הירח שליט בית 7 צמוד לאוראנוס ולפלוטו מבטא את הצורך בפיצוי לדמות האם[היבט של דיסהרמוניה בסיסית ביחסיה עם האם] ומשיכה לנשים בוגרות עם עוצמה רגשית רבה.
במפת הקומפוזיט ביניהן- האוראנוס של סידני ממוקם בבית 7 בית הזוגיות של ג'ודי פוסטר מה שמבטיח את המשיכה אך גם את הפרידה הבלתי נמנעת. מרס השליט השני[בעקרב] של ג'ודי פוסטר ממוקם בבית 8 במזל אריה ופלוטו של סידני צמוד אליו מה שמבטיח משיכה עזה,  אך גם עוצמה כוחנית ומינית של סידני ברנהרד על ג'ודי פוסטר[בדרך כלל היבט מגנטי שקשה להשתחרר ממנו] הפלנטות האישיות של סידני ברנהרד: וונוס, מרס ויופיטר ממוקמות, במזל שור בבית 5 של ג'ודי פוסטר והן אכן גידלו יחד את הבנים של ג'ודי ושיתוף מסוג זה בבית 5 מבטיח קשרים יצירתיים ומלאי אהבה.
המרקורי של סידני במזל דגים בית 3 של ג'ודי הבית המשמעותי יותר שלה אשר מבטא את הקשר המנטאלי- נפשי שהיה ביניהן[יחסי מרקורי בהיבט הרמוני לוונוס, נפטון ושמש של ג'ודי במזל עקרב]  וגם העיסוק בתחומים משיקים,  כשבמקביל הנפטון של סידני יחד עם שבתאי שולטים במרום השמיים במפה של ג'ודי, מה שמצביע על קשר מפרה מאוד בקריירה של שתיהן.
קופר אנדרסון

אנדרסון קופר.

אנדרסון קופר נולד ב-3.6.1967 בשעה 15:46 בניו יורק-ניו יורק ארה"ב.
השמש: ב-12°32 מעלות במזל תאומים.
האופק : ב-19°04 מעלות במאזניים.
מרכז השמים:22°17 מעלות במזל סרטן
ירח:23°26 מעלות במזל טלה.
המזלות השליטים:סרטן מאזניים וטלה.
הפלנטות השליטות: וונוס ירח ומרס.
הוא עיתונאי, סופר ומגיש טלוויזיה אמריקאי. קופר הוא המגיש המרכזי של תוכנית החדשות של רשת CNN‏, "Anderson Cooper 360°", המשודרת בשידור חי מניו יורק. בנוסף, אנדרסון מגיש מבזקי חדשות ומופיע כמנחה אורח בתכניות טלוויזיה נוספות. משנת 2011 מגיש גם תוכנית אירוח יומית שעוסקת בבידור ולייף-סטייל.

קופר נחשב לאחד ממגישיה הבולטים של CNN בהיותו כתב שטח נמרץ אשר סיקר כמעט כל מלחמה, רצח עם ואסון טבע שבלטו בעולם מאז תחילת שנות ה-90. הוא נחשב לאחד מחלוצי ז'אנר ה"אימו-ג'ורנליזם" ("עיתונות רגשית") בארצות הברית, המאופיין בהבעת רגשות באופן חופשי בעת הדיווח החדשותי, דבר שהיה נדיר יחסית טרם תקופתו ובכך הוא שונה ממגישי החדשות המסורתיים. הוא ידוע בחריפותו ורהיטותו, בביטחון העצמי הרב שלו ובהופעתו הנאה.
אין קל משילוב בן מזל תאומים עם אופק מאזניים לבטא יכולת עיתונאית וכישורי מדיה מעולים. בפרט שהאופק של אנדרסון במזל מאזניים ושליטת האופק היא וונוס הממוקמת ברום שמיים במזל סרטן וצמודה גם ליופיטר במעלה הראשונה של מזל אריה -בימתיות ויכולת תאטרלית טבעית. וונוס בסרטן היא פגיעה רגישה ביתית ונשית במידה רבה.  קופר נולד בניו יורק. הוא בנם הצעיר של הסופר והתסריטאי ויאט אמורי קופר והאמנית, המעצבת והציירת גלוריה ואנדרבילט. אימו המיוצגת על ידי הירח בטלה[מיקום אגרסיבי בלתי ידידותי בעליל] בבית 7 הבית שאמור לבטא הרמוניות ויציבות. את אביו איבד בן 11,  כשאביו היה בן 50 הוא נפטר באמצע ניתוח לב פתוח ואחיו הבכור התאבד – די בלהתבונן במרקורי[אח] כוכבו האישי במזל סרטן uב-Grand Square לשבתאי במזל טלה[בית 6] ושבתאי במולות למאדים במזל מאזניים [בית 12] כדי להבין את החוויה הקשה והעמוקה שהוא חווה מאובדן האב – צירוף של יתמות וכאב עמוק . אימו שנישאה וחשפה את חייה בצהובונים גמלה בו החלטה לשמור על חייו הפרטיים בצינעה ובפרטיות. הוא מעולם לא נישא ועובדת היותו הומוסקסואל הייתה ידועה למרות שלא הצהיר על כך אלא רק החודש הודה בגלוי:"העובדה היא שאני הומו. תמיד הייתי. תמיד אהיה. ואני לא יכול להיות יותר שמח, נוח עם עצמי וגאה". השמש במזל תאומים של אנדרסון בבית 8 [למעשה זו שמש זכרית צמודה לפלאס[האסטרואיד העוסק במלחמות ובאירועי בית 8 לא מפליא כי קופר סיקר במשך שנים את שדות הקרב עם בחברת חיילים- אוירת אחוות גברים לה היה זקוק] במעלה ה-12 בבית המיני יוצרת היבט שאינו מפתיע של 90 מעלות לאוראנוס פלוטו[שוב הפלנטות העוסקות במין ובמשיכה למין שונה ואחר] בבית 11[הבית הטבעי של מזל דלי] כלומר:.
בית 7 בית הזוגיות נשלט תחת מזל טלה במפה של אנדרסון והירח בבית 7 במזל טלהבהיבט של 90 מעלות לוונוס אך הירח גם בהיבט של 180 מעלות למרס והירח בהיבט של 150 מעלות לנפטוןועל כל אלה הירח בטלה צמוד ללילית . עם היבטי ירח כאלה אנדרסון קופר לא יכול היה לאהוב נשים וכנראה שגם לא יוכל בעתיד.
אלן דג'נרס

אלן דג'נרס

אלן דג'נרס נולדה : ב-26.1.1958 בשעה 03.30 בבוקר.ב:Metairie
לואיזיאנה.
השמש: 5°56 מעלות במזל דלי.
האופק:14°55 מעלות במזל קשת.
הירח: 17°25 מעלות במזל טלה.
מרכז השמיים: 27°18 מעלות במזל בתולה.
המזלות הדומיננטיים: קשת, עקרב ודלי
הפלנטות הדומיננטיות: שבתאי, יופיטר מרס.
אלן דג'נרס היא קומיקאית, שחקנית, זוכת פרס האמי ומנחת טלוויזיה אמריקנית.
יופיטר שליט האופק[מזל קשת] מוביל את המפה. יופיטר צמוד לנפטון ולראש דרקון צמידות המתרחשת במזל עקרב בבית 11[הבית של מזל דלי שהוא גם המזל של דג'נרס] הבית המייצג את עולם הבידור הקולנוע ואת השואו-ביזנס, כשנפטון מסמל את הוליווד.
הקריירה שלה מודגשת גם ברום שמיים בסוף מזל בתולה ועם השפעתו גם של מזל מאזניים. כלומר מרקורי שליט מזל בתולה ממוקם בבית 2 מזל גדי מייצג את החשיבה המאורגנת ומתוכננת שלה ומעיד על הצורך והדגש בעשיית כסף והפן החומרי והמציאותי שלה כלפי החיים.
שבתאי על האופק של המפה,  במזל קשת וצמוד למרס היבט של תיסכולים מורכבים בכל הנוגע לדמות האב  הפרט היחיד שמוזכר בקורותיה המפורסמים  כי אביה היה סוכן ביטוח והוריה התגרשו כשהיא הייתה בת 15. יחסי הצמידות בין מרס לשבתאי נחשבים לקשים במיוחד בגלל אופיים האכזרי ואני חווה מהמפה שלה סוג של התעלמות והתאכזרות מדמות האב ומכיון שגנטית היא אמורה להיות דומה לו ייתכן שגם היבט זה מדגיש את הקושי שלה להשלים עם דמותו. יחד עם זאת מאדים בהיבט הרמוני של 120 מעלות לירח בטלה[בטלה-בלתי ידידותי] היבט סוער מאוד גם לגבי יחסיה עם אימה [הירח בבית 4] אך גם מבטא את משיכתה לנשים בעיקר ששליט הירח מזל סרטן שולט גם בבית 7 ומבטא זוגיות קלסית עם נשים. הירח בטלה הוא בהיבט של 90 מעלות למרקורי בבית 2 [השליט הראשון של בית הזוגיות שלה במזל תאומים] מצביע על הרבה שברוני לב ומשברים שהיא חוותה החל מהיחסים בבית עם אימה ועד בחירות בלתי מוצלחות של בנות זוג.
אי אפשר להתעלם מההיבט החשוב של השמש הממוקמת במזל דלי וצמודה לוונוס בנסיגה ויחד הן יוצרות היבט של מולות לאוראנוס במזל אריה- בית 8[הבית העקרבי].
דג'נרס הייתה ביחסים קרובים עם השחקנית אן הייש במשך כ-3 שנים[בת מזל תאומים-בית 7 של דג'נרס- 25.5.1969]. לאחר מכן ניהלה מערכת יחסים בת 4 שנים עם הצלמת והשחקנית אלכסנדרה הדיסון[10.7.1969-סרטן בבית הזוגיות של דג'נרס]. משנת 2004 נמצאת דג'נרס במערכת יחסים עם השחקנית פורשיה דה רוסי. במאי 2008, בעקבות פסיקת בית המשפט העליון בקליפורניה שביטל את האיסור על נישואין חד מיניים, הודיעה דג'נרס בתוכנית הטלוויזיה שלה על אירוסיה לדה רוסי. ב-16 באוגוסט אותה שנה השתיים התחתנו‏.

פורשיה דה רוסי[בת זוגתה של אלן דג'נרס] נולדה ב: 31.1.1973 בשעה 03.00 לפנות בוקר ב:Geelong, Victoria אוסטרליה- המפה שלה בגלגל החיצוני.

שתיהן בנות מזל דלי ונולדו עם אופק קשת עם מאדים באופק.
הירח של פורשיה שליט בית הזוגיות של אלן ממוקם על האופק של דג'נרס ויוצר היבט הרמוני של 120 מעלות לפלוטו במפה של דג'נרס בתחילת מזל בתולה כמו כן יוצר גם היבט של 60 מעלות ליופיטר של דג'נרס במזל עקרב בבית 11[הבית של מזל דלי השייך לשתיהן] זהו היבט של אמוציות עמוקות ותחושה של חיבור עמוק.
הפלנטות מרקורי ושמש של פורשיה צמודות לשמש ולונוס של דג'נרס במזל דלי והתקשורת ביניהן כמעט תלפטית, רגשית ומלאת הומור.   ולסיום מרס של דג'נרס יוצר היבט של 60 מעלות עם אוראנוס במאזניים[בית 10] של פורשיה מבטא משיכה פיזית ומינית. במפה של פורשיה וונוס ויופיטר בגדי יוצרים גרנד סקוור לאוראנוס[שליט המזל שלה דלי] היבט מאוד בעייתי אך לא אכנס לניתוח משמעותו במפה של פורשייה, כי בעצם בחנתי את מהות הקשר בין השתיים והתגלה בעיקר דימיון מפתיע בפלנטות ובמיקומן. זהו קשר אוראני בעל עוצמה לכל כיוון ומעניק לשתיהן הרגשה של קרבה וחיבור עמוקים.  למרות הפרש השנים בין שתיהן,  פורשיה עם הפלנטות וונוס, יופיטר וראש דרקון בגדי עשויה  להתגלות לעתים כמי שיותר בוגרת בין השתיים.

חזרה:
הומוסקסואליות באסטרולוגיה- פרק א'

השאר תגובה