יום הבחירות – חודש נובמבר בארה"ב- מה הוא מספר לנו.

יום הבחירות – חודש נובמבר בארה"ב- מה הוא מספר לנו.

 

election-usa-edited

מפת יום הבחירות בארה"ב מעל: 8.11.2016 07.00 AM- וושינגטון. – הבית הלבן.

  

: מאחר ואין להילרי מפת לידה בגין חסר של שעת לידה מדויקת,  קשה להתחייב על השוואה בינה לבין המפה של טראמפ. ולכן הפעם אני משתמשת ביום הבחירות עצמו כדי להתרשם ככל שניתן מהיבטי יום מטלטל זה. מפת הבחירות אכן מושפע מהיבטים מורכבים מאוד של הכוכבים מה שמטיל צל של קוטביות קשה, אלימות,  התפרעויות, סכנות פאטליות, מידע כוזב ותקלות מחשב ובעיות תקינות בספירת קולות .   

לעומת הבחירות הקודמות שהיה ברור  כבר מחודש ספטמבר חודשיים לפני הבחירות שמיט רומני ייכשלהפעם רמת המניפולציות והשקרים עלתה כיתה. המפה של דונלד טראמפ מפגינה הרבה יותר קושי מכפי שהיא מוצגת על ידו והקמפיין שלו. האווירה השקרית והמבלבלת מפנה אותי לבדוק את יום הבחירות ולשאוב ממנו רמזים ככל שאפשר מלעסוק בהשוואה בלתי אפשרית בין מועמדת בלי מפה ומועמד עם מפה דיסאוננסית כל כך.   [למעשה, מרבית האסטרולוגים בארה"ב נמנעים  לכתוב תחזית ליום הבחירות בגלל שאין מפה מדויקת למועמדת לבחירות] 

 יום הבחירות בארה"ב:

 

השמש במזל עקרב ביום הבחירות  בין ה: 9-5.11- בהיבט הרמוני לפלוטו בעקרב- היבט הרמוני. כדאי לזכור שיחסי שמש עם פלוטו מבסיסם אינם הרמוניים הם  לא ידידותיים זה לזה,  ההיבט דומה להכרזה על מלחמה ובמיוחד שהירח בדלי היוצר מרובע של 90 מעלות עם מרקורי בעקרב.
השמש בעקרב  (צמודה לכוכב השבת ZUBENEL SCHEMALI)  בהרמוניה לכוכב פלוטו בגדי – היבט זה  מטיב עם עקרבים  ובעל היבט חיובי להילרי[בת מזל עקרב] – מטיב בכלל עם אנשים העוסקים באסטרטגיות, מניפולציות ובמעמד כוח פוליטי כמו:  החקירה של ה:FBI הקשר עם פוטין[בעל אופק עקרב] עם ויקיליקס [חושף המיילים והשותף של פוטין נגד המערב] שמתערב בפוליטיקה האמריקאית דרך תמיכתו בטראמפ.   

מרקורי בעקרב ביום הבחירות בין ה: 8-6.11 בהיבט של 150 מעלות לאוראנוס בטלה- היבט אלים במיוחד ובימים שלפני הבחירות האלימות תעלה ותגאה – יחסי משבר בין מרקורי בעקרב ואוראנוס בטלה מסמל- טלטלות, תקשורת לקויה, שביתות , החלטות שמתהפכות, מידע שגוי, התנהגות כמו מרקורי בנסיגה  במיוחד כשקורות תקלות במחשבים והדיווחים לוקים  במידע בעייתי לא אמין. אך בגין מרקוריבהיבט בעייתי זה  כל תוצאה יכולה  לעורר סימני שאלה.  האם התקלות הסתיימו או שיש עוד ואולי מה מקור התקלות אולי צריך לבודקן ביתר תשומת לב. 

186801_600

 שמש ומרקורי במזל עקרב וירח במזל דלי.- הירח בדלי[שהוא גם ממוקם במפת הלידה של ארה"ב בדלי] מסמל תמיד עם- או אומה שנולדה במרד,  מטלטלת מצד לצד כפי שהיה בהיוולדה של ארה"ב היבט שבישר את המרד של המושבות לקבלת עצמאות מבריטניה.  ואחרי כן מלחמות האזרחים ששיסעה את ארה"ב מהצפון ועד הדרום ועוד.

הילרי קלינטון היא בת מזל עקרבאסטרודטבנק– יש שתי מפות שלה אחת שנולדה ב:8 בבוקר והשנייה בשמונה בערב.] מבחינתי, אין אפשרות להכין לה מפת לידה על פי ניחוש השעה. ולכן לא ניתן להשוות בין מפות המועמדים,  אך ניתן להתרשם כללית מיום הבחירות המטלטל הזה.

ירח בדלי ביום בחירות[היה גםן בישראל שנה שעברה] הולכים לישון עם נשיא אחד ועלולים להתעורר עם נשיא אחר. הסקרים אינם מדויקים והספירה תוכיח זאת. עם זאת,  בניתוח יום הבחירות שהוא למעשה סימלי[כי הבחירות החלו כבר לפני שבועיים והם עלולים להסתיים עוד זמן רב בגלל מחלוקות חוצות אומה]  ותיתכן גם התערבות משפטית אולי בגלל אי הסכמות על מקומות מסויימים. האווירה בנובמבר כל כךמורכבת וכאוטית שקשה להבין מה יותר קשה המשבר הכלכלי שמוריד את ארה"ב למחוזות מעוררי חרדה,  או האלימות שגוברת או אי הוודאות לגבי העתיד כתוצאה מפוטנציאל של חודש ובחירות שנויות. לפחות מצד אחד.

186759_600

ההיבטים הבולטים ביום הבחירות.-

השמש בעקרב בהיבט הרמוני לפלוטו מטיב דווקא עם בני מזל עקרב[הילרי בת מזל עקרב]

הירח בדלי מושפע מכוכב אורנוס מצביע תמיד על חוסר יציבות ביום הבחירות ותנודות כמו ברעידת אדמה. תנודות קיצוניות מצד לצד ואווירה היסטרית וקיצונית. . הירח מבטיח טלטלות שינויים הפתעות וחוסר וודאות לגבי הקולות שבוחרים זמן רב עוד אחרי יום הבחירות אנשים ונבחרים עשויים לחשוב שהם נבחרו ולהתעורר למחרת עם תוצאות הפוכות.

הירח משחק תפקיד מרכזי כי הוא מייצג את העם שניצב במזל דלי בנקודת אמצע צמוד לפאלאס-[מינרווה השנויה במחלוקת] .  הירח משחק תפקיד נכבד כי הוא ממוקם אסטרולוגית ב: Mid Point – בין אוראנוס בטלה [צמוד לצארס–  שוב, דמות האישה הפורייה שאולי מייצגת את הנשים שרוצות לשלוט בגופן ולהחליט מתי הן תהיינה בהריון]לונוס בקשת.

 כוכב ונוס ביום הבחירות במזל קשת – דמות האישה. [השאפתנית, הרפתקנית מכירה את העולם הרחב] חיבור זה מדגיש   במפה את ההזדמנות לשינוי אבולוציוני אחרי מאות שנים של נשיא גבר.  עם אופציה לבחירתה של אישה  לתפקיד שאף פעם לא קרה בעבר. או במילים פשוטות,  ירח בדלי  מסמל  חידוש או שינוי.  אך הוא יכול לספר שהשינוי הפעם הוא מאבק בין בחירת אישה ו/ או גבר. האסטרולוגיה עוסקת בסמלים ובארכיטיפים,   במקרה הזה,  כל ההיבטים קשורים בכוכב אוראנוס האחראי על הצורך בשינוי, על שבירת סטנדרט, שבירת מסורת.  והגרוע מכל ביום הבחירות יהיה היבטיו של כוכב מרקורי בעקרב  בזוית של 150 מעלות לאוראנוס -תקלות במחשבים, בעיית ספירת קולות, דיווחים סותרים ותקלות טכניות העלולות להוביל לבדיקה מחודשת בהרבה מקומות.

 

יופיטר השנה במזל מאזניים והוא יוצר מרובע עם פלוטו בגדי – חודש נובמבר מסמל את שיא הקושי ברמה חברתית/פיננסית בארה"ב. אלימות בשיא ומשברים פיננסיים גדולים של פשיטות רגל. מרובע בין יופיטר פלוטו משפיע על העולם כולו ותחושת העוני ודלות המשאבים מדברת בעד עכצמה. ברם במפה של ארה"ב  כבר חודשים אני מזכירה בכל התחזיות שהמגמה תעצים החל מהשלכות פיננסיות כלכליות היות ופלוטו בבית הכספים מול השמש בסרטן של מפת ארה"ב ודרך נושאים חברתיים המקצינים בתופעות. דבר המשפיע  מאוד על המגמות בארה"ב ומקצין את החברה האמריקאית במיוחד החלק השונא מהגרים, זרים.

במפת ארה"ב  שהיא בת מזל סרטן עם אופק קשת, עוברת בחודשים האחרונים הדרדרות בנושאים פיננסיים[הוזכר בכתבה הכלכלית באוגוסט שהמצב רק יחמיר]  ותחושה כמו בכל העולם של קשיים במשאבים עם סיכוי גדול להגיע למשבר נוסף מהסוג שמשפיע על עלייה בפשיטות הרגל וקשיים לשלם משכנתאות. המשבר הולך ונבנה כשנובמבר דצמבר 2016 יהיו מהחודשים הקשים יותר. מדובר במשבר שנראה גם בעולם כולו ומתחבר לנושא הפליטים-זרים- -האביב הערבי-דעאש וההקצנה של קבוצות אוכלוסיה גדולות כלפי זרים בכל רחבי העולם מעבר לכך שהשנה תהיה שנת בצורת וזרם הפליטים, רק יתגבר באפריקה, אסיה אירופה וחלקים מהם יגיעו לאמריקה ולארה"ב . המשבר של יופיטר פלוטו מדבר על צמצום משאבים ותוצאה של שינויים הדמוגרפיים.  לכן לא אירועי הבחירות מייצרים את הקושי,  אלא הקושי שנרקם בשנה האחרונה ומאוגוסט במיוחד משפיע על הבחירות, ועל האווירה וההקצנה החברתית בארה"ב.

usaz

מפת ארה"ב.

 

כוכב פלוטו הממוקם במזל גדי בבית הכספים של ארה"ב יוצר מרובע עם שבתאי בבית עשר[ממשל-מוסדות פיננסיים] במזל מאזניים ומול השמש במזל סרטן בית 8. היבט שישפיע עוד חודשים רבים על משבר פיננסי, כלכלי, על נושא  הבנקאות ונושא העבודה. כוכב אוראנוס הכוכב האחראי על, מהפכות, רדיקליזציה והקצנה  ושינויים יצר והבשיל להכיל  את המועמד דונאלד טראמפ עם תומכיו. ההיבט בחודשים הקרובים מצביע על אי שקט הולך וגובר בארה"ב  מבחינה חברתית בנושא העבודה/כסף/ ובמיוחד מסמל מגמות חדשות כלפי צעירים הדור החדש בארה"ב שהוא שונה ומשתנה ואינו מרוצה ולא מוכן להמשיך כהוריו במגמת כניעה.

האווירה בחודש נובמבר תהיה אלימה במיוחד כשלמחרת יום הבחירות מאדים עובר ממזל גדי המסמל מאבק על שינוי הממסד למזל דלי המיקום המהפכני יותר, האגרסיבי והאלים. וניכר שהתוצאות לא תתקבלנה בשמחה, נטייה לארגומנטים, תופעות אלימות  וייתכן שעוד זמן רב יעבור עד שהרוחות יירגעו. צריך לזכור שגם כשנשיא נבחר הוא עובר רק בינואר לבית הלבן.  הטעם הרע שיישאר לכולם הם היבטיו  של פלוטו בגדי מרובע [90 מעלות] לכוכב יופיטר במאזניים מעבר לנושאים כלכליים, זהו היבט שהוא מסמל איום של מלחמה ועליית מדרגה של איומים שיתפתחו בין המעצמות במיוחד החרפה ביחסים בין ארה"ב עם רוסיה.

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ    2.11.2016

14הערות

  1. אסני

    טרמפ רוצה להיות ג'ון קנדי,אבל הזמנים שונים. בכל מקרה נמאס מהחדשות מאמריקה(יש עוד מקומות בעולם)."כמה שירים אפשר לכתוב על אמריקה"?..

    • פנינה כץ

      אסני שלום
      ממש לא חושבת כך הוא ההיפך מקנדי. אבל הוא הנשיא שלהם, אם הוא ישרוד ויישאר בחיים. הדגש בכתבה יותר קשור להיווצרות המשבר בארה"ב והשלכותיו על העולם . והמשבר עוד לא הגיע לשיאו זה מתקדם לקראת סוף החודש. אירוע היבחרו היה הקטליזטור בלבד של הוצאת השדים מהבקבוק ובוודאי לא הגורם העיקרי. אחד מהמשברים יהיה הכלכלי כנראה. אבל המשבר החברתי שהוא היה שם תמיד[וגרתי מספיק שנים בארה"ב כדי להבין אותו] הוא יפרוץ בעוצמה מרגע שהשדים ישתחררו אי אפשר יהיה להחזירם לבקבוק. ככה הקמפיין עם השנאה עבד וגלי ההדף ימשיכו להשפיע ביתר עוצמה.
      פנינה

  2. בר

    אז הילרי נצחה במספר הבוחרים,והפסידה במספר האלקטורים.סירחון מלווה את טרמפ(התערבות הFBI,והרוסים).סוג של" יום ששוני הוא יום אסוני"…עם הצדק הוא "המלך" אז את מלכה

    • פנינה כץ

      בר שלום לך
      תודה רבה על הפרגון.
      נראה שהרע ביותר עוד לפנינו כי כוכבי נובמבר מבשרים על משבר שהולך ומתחדד לקראת סוף החודש. בינתיים מהומות רבתי ברחבי ארה"ב כפי שצפיתי. אך גם קליפורניה רוצה לפרוש כמדינה מהיוניון שזה בערך הכרזת מלחמה. ובוודאי שטראמפ כבר מאשים את התקשורת במהומות למרות שהספונטניות של הפגינים זועקת לשמיים..אם השילטון היה כבר בידי טראמפ היית רואה שוטרים שמכים והורגים מפגינים כי זו צורת החשיבה שלו מה שלא הולך בכוח ילך ביותר כוח.

      בברכה
      פנינה

  3. ישראל

    תודה על שפע המידע,
    קראתי כאן באתר שהמפה של טראמפ אינה מיטיבה איתו לקראת הבחירות,
    או כלשונך הוא ישפוך בעצמו את דלי החלב שהוא מילא……סמוך לבחירות…
    אז בכל אופן הוא ניצח והפתיע את כולנו?
    אודה לתשובתך,
    ישראל.

    • פנינה כץ

      היי ישראל
      תודה רבה.
      כמו שכתבתי אני לא יכולתי בלי המפה של הילרי להשוות ולבדוק מי "ייקח" כשמתבוננים בתוצאות המספריות זה באמת מבלבל כי היא לקחה יותר קולות והוא לקח יותר אלקטורים. זו לא תוצאה שאפשר לראות במפה אסטרולוגית בפרט שהנשיאות מתחילה אם תתחיל בינואר 2017 זה לא משהו שניתן לראות בחודש נובמבר. וכמו שכתבתי אם תקרא שהתוצאות של הבחירות לא יתקבלו. כבר היום, שמעתי שיש מהומות הפגנות ברחבי ארה"ב לגבי לגיטימיות האיש בגלל פגיעה עמוקה שהוא פגע באזרחים במהלך הקמפיין. וזה בדיוק מה שראיתי והחודש עוד לא הגיע לסופו כי שם רמת המשבר תהיה גדולה יותר. ההתנגדות אליו מכל העולם באה לידי ביטוי דרך מה שהסברתי וזה ילך ויתחדד. לעיתים מאוד פשוט כשיש שני מועמדים להשוות, אך זה לא היה המצב .

      בברכה
      פנינה

  4. איציק

    פנינה שבוע טוב
    כתבת "קשה להבין מה יותר קשה המשבר הכלכלי שמוריד את ארה"ב למחוזות מעוררי חרדה,
    או האלימות שגוברת" .
    למה בדיוק התכוונת למשבר כלכלי שעשוי להגיע?
    כי רוב הכתבות באתרי הכלכלה על שיפור הכלכה בארהב.
    הנה מה שהעלו דה מרקר 3 ימים לאחר תגובתי הקודמת המחזק את מה שהכוכבים צופים.
    מה: 8.11
    http://www.themarker.com/wallstreet/1.3115465
    תודה רבה.

    • פנינה כץ

      היי איציק

      חוסר היציבות יאפיינו את השווקים בארה"ב כתוצאה מהבחירות, אך גם בעיות שנסחבו בחודשים האחרונים מבטאים נקודת שיא משבר בעשרה ימים האחרונים של נובמבר. האלימות חוסר הוודאות, נושאים משפטיים יערערו בתקופה הקרובה את הביטחון והיציבות וישפיעו כלכלית- חברתית. ייתכנו מהומות עם אלימות גבוהה ומצב מדאיג מאוד.

      בברכה
      פנינה

  5. אבי

    אין ספק שהניתוכים האסטרופוליטיים שלך מרחיבים אופקים ועשויים לעזור למעצבי העמדות / דעות בפוליטיקה,,,,, האם את נותנת להם ייעוץ מפעם לפעם?
    אני דווקא מתעניין בכוכב ניבירו (X פלאנט) הנמצא בשלבים מתקדמים בתנועתו ארוכת השנים כ 3600 שנים בתוך מערכת השמש שלנו ויש הטוענים (נאסא מנסה להכחיש קיומו) שקרבתו עלולה להשפיע באופן דרמטי על כדור הארץ.
    אשמח להתייחסותך.
    אבי

    • פנינה כץ

      שלום אבי

      תודה רבה. כן. בהחלט נעזרים בנקודת המבט הרחבה שהאסטרולוגיה מעניקה. בהחלט מכירה את הסיפורים על ניברו והזכרתי אותו בעבר. לא מבינה למה אתה חושב שנאסא מסתירה עובדות? נאסא היא היחידה שיכולה לספק לו תמונות ועובדות הרי נאסא היא המצלמה שלנו והאסטרונומים שלה הם היחידים שיכולים לתת לנו מידע מדויק על כוכבים, אסטרואידים . הרי אותם מפיצי שמועות על ניברו ועל כוחו להשמיד את כדור הארץ הופצו לפני 4 שנים וכדור הארץ היה צריך להיות מושמד בשנת 2012. אתה יודע מאז שהתחלתי לעסוק באסטרולוגיה ומדובר בהרבה מאוד שנים צץ מישהו אדם בין דתי להזוי שממציא איזו תחזית אפוקליפטית הקשורה בכוכב מסוים ומצליח לאסוף סביבו קהל גדול של אוהבי פנטזיות. אתה נשמע לי אדם הגיוני איך בדיוק אדם שאינו אסטרונום או עוסק בתחום מצליח לראות כוכב שאחרים במדע לא רואים. הרי יכלו מלהסכים על נוכחתו מבלי להסכים לאינטרפטציה, לא?
      נוטה לא להאמין לאגדות שכל כמה שנים מתפרצות ומנבאות אפוקליפסה. ממליצה לקרוא את הראיון עם מדעני נאסא שידען תרגם בקשר לניברו.
      יש כל כך הרבה אירועי שמים מרתקים הלוואי והיו לי ביממה עוד עשר שעות כדי שאוכל לכתוב ולספר יותר על כוכבים, מצבים ונושאים שקיימים ויעניינו אתכם.
      בברכה
      פנינה

  6. מסטיקן חובב

    לפי מה שהבנתי,רעיונות האנרגיה הירוקה,הכוח הנשי,והשויון ההזדמניות לכל הגזעים ינצח ,את השוויניזים החומה מול מקסיקוהאנרגיה המזהמת.נראה שטרמפ נהנה מתשמת הלב-אך הוא אדם הזוי(הירהר על החזרת חיל הפרשים,או מדוע לא נשתמש שוב בפצצת אטום…).ואכן טרמפ נהנה מהאלימות ומלבה אותה!(בשבילו זה משחק,או תוכנית ראליטי)

    • פנינה כץ

      היי מיסטיקן

      יש ויהיה מאבק בין הכוחות. טראמפ הזוי אבל הציבור גם הזוי. טראמפ הוא תוצר של החברה החולה הוא לא אשם. הפוליטיקה שלו ושל פוטין ארדואן וגם אצלינו פועלת ועובדת על בסיס שיסוי, שנאה ורצון לנתץ את הממסד/אליטות/וכדומה. אבל אין לכוחות האלה מה להציע.

      בברכה
      פנינה

  7. אסא

    מאמר מענין,ומעורר מחשבה-תודה.
    רוסיה לא מהווה איום אמיתי עלUSA,כי היא פחות מחצי המאוכלוסיה האמרקאית,רוסיה עשירה באוצרות טבע,אך האקלים הקשה(לעיתים בקוטב הצפוני) בנוסף למרחקים האדירים שמיקרים את ההשקעות והשינוע.רוסיה ואמריקה תמיד היו יריבות כי הם מיצרות אותם מוצרים(נשק,מטוסים,מזון,אנרגיה),ולכן המתח הזה טבעי!רוסיה לא מצליחה לבנות נושאת מטוסים חדשה,או לשלוח אדם לירח ,אבל היא מדינה חזקה ומפתיעה!

    • פנינה כץ

      היי אסא שלום

      שמחה מאוד ותודה רבה.
      הכתבה בוודאי לא על רוסה. אך בהחלט על הצורך של פוטין להראות עוצמה כגודל חולשתו ועונייה של רוסיה , כך הוא מנסה בדוקטרינת רוסיה הישנה לתפוס אחיזה בעולם. לא רק שרוסיה עצמה במעצמה לא מסוגלת אלא היא במצב העני ביותר מאז מלחמת העולם השנייה עם אחוזי חולי, תמותה . בכל מקרה הוא חובר למדינות נזקקות ומייצר שם איזורי איום ופעילות מנוגדת כמו בסוריה ובמקומות נוספים. הקשרים של פוטין עם ויקיליקס משחקים לו לידיו בהתערבות גסה בפוליטיקה האמריקאית אך גם בפוליטיקה של מדינות מערביות אחרות.
      בברכה
      פנינה

השאר תגובה