יופיטר במזל תאומים

יופיטר במזל תאומים – מיוני 2012  ועד 27.6.2013 איך הוא ישפיע עלינו במזל זה?

יופיטר היא פלנטה של צמיחה התרחבות, אופטימיות, פילוסופיה דת, הגזמה, השמנה, שטחיות, הכחשה, הדחקה, חיפוש יתרונות דרך שכנוע עצמי. להיכן שיופיטר מגיע הוא יגדיל את תכונות המזל לטוב ולרע. אם יופיטר עוזב עכשיו את מזל שור אחרי שנה של עיסוק בחומר של העולם ובחומר הפרטי וכפי שאתם נוכחים לדעת הוא לא הביא עושר לעולם, אלא הציף את הבעיות הכלכליות והפיננסיות של העולם ובעיקר את העיסוק בביטחון שמזל שור נוטה לעסוק וחיפש את ביטחון בחומר שמזל שור זקוק והגדיל את המצוקה השנה כשהאדם הקטן נאבק על החזרת בטחונו העצמי דרך מחאות, אידיאולוגיות וחיפוש פתרונות. מעברו למזל תאומים מבטא את הצורך למצוא פתרונות דרך מחשבה,, כושר אלתור, שכנוע, גמישות אדפטציה וכל התכונות המטיבות וגם המקשות של מזל תאומים יופיטר בתאומים מבטא סקרנות לרעיונות חדשים, אך הוא מרחיב את אי השקט שגם כך תאומים סובל ממנו. יופיטר בתאומים יחפש עניין אינטלקטואלי, רעיונות ויעזור לטפח מחשבה כדי לפתור בעיות בעולם. יש נטייה גוברת תחת השפעת יופיטר בתאומים בטכנולוגיות המצאות ואלתורים. כניסת יופיטר לתאומים תעסוק הרבה בחיפוש רעיונות תוך כדי שימוש בכושר השכנוע כדי להשתחרר מרעיונות ישנים וקונסרבטיביים שאפיינו את יופיטר במזל שור. יופיטר במזל תאומים מזל -אוויר, נוטה להתעניין בחלל ויחפש רעיונות חליפיים דרך החלל כולל חיפוש מקורות אנרגיה שונים מהקיימים. אנשים בהשפעת יופיטר בתאומים יחפשו רעיונות חדשים לעשיית חומר או לשרוד בכל התנאים הקשים תוך כדי פיתוח יכולות האלתור לשרוד בכל מצב. כושר התמרון גבוה מאוד כשיופיטר בתאומים ואנשי מכירות שיווק ומדיה יצליחו תחת השפעתו באופן בולט יותר. תחום התקשורת יגדל ויצמח ועשויים להתפתח ענפים נוספים של התקשרויות על מנת לפתור בעיות קהילתיות וחברתיות. נטייה גוברת לכתוב יותר בכל אמצעי התקשורת ויתפתחו רעיונות חדשים להתנהלות חברתית גדולה דרך הוירטואליה. יעשו הכל כדי למכור רעיונות ולהעבירם תקשורתית הלאה. יופיטר בתאומים קיימת נטייה לעבור מהיבשה לאוויר תוך כדי פיתוח אמצעי תחבורה אוויריים על מנת לעקוף בעיות תשתית, פקקים. תתפתח כמיהה לקצב התפתחות גדול יותר להתיישבות בחלל. המעבר של יופיטר לתאומים אחרי המשבר הכלכלי של השנה, ינסה למצוא פתרונות חליפיים לכל המצוקות הכלכליות דרך אלתורים, המצאות ורעיונות טכנולוגיים חדשים. רעיונות יצמחו כדי להשיג סולידריות חברתית גדולה יותר. ייכתבו יותר ספרים, העולם הרוחני יקבל תנופה מחודשת כתחליף לחומר. אך כמות השרלטנים תגדל יחד עם מבטיחים של מגדלים באוויר  יצמחו ייתכן ובתחומים מסויימים סחר החליפין עשוי לחזור.
ב-4.10.2012 יופיטר מתחיל את נסיגתו התקופתית עד ה-30.1.2012 ויחזור למעלה ה-6 במזל תאומים.[יהיה על כך פירוט עדכני]
2012- כניסת יופיטר לתאומים מתחילה עם היבט קשה של 90 מעלות לנפטון בדגים. היבט זה יימשך עד סוף יוני , מה שמצביע בעיקר על בלבול כלכלי, וחששות מטלטלות בעולם הפיננסי. היבטים המצביעים על מצבים כלכליים בלתי יציבים עקב אירועים בעולם יחד עם מסרים כפולים ומבלבלים.

אנשים שיש להם יופיטר במזל תאומים :

כל מי שנולד בין:
27.6.1930-13.6.1929
11.6.1942-27.5.1941
25.5.1954-10.5.1953
6.5.1966-23.4.1965
21.8.1977-24.8.1976
31.7.1989-23.7.1988
13.7.2001-1.7.2000
27.6.2013-12.6.2012

מי הם?
הם יהיו למדנים, סקרנים, מהירי תגובה וחשיבה, הרפתקנים אינטלקטואלית, מרבים לקרוא ולדעת קצת על הרבה נושאים. יופיטר בתאומים אינו במיקום ידידותי ונוטה להרחיב את הפן הביקורתי ואת הצורך הבלתי נלאה לעסוק בנושאים מעניינים אך להשתעמם עד מהרה. הם אוהבים ללמוד, ובדרך כלל נחשבים לבעלי 'ראש פתוח' וזקוקים לגיוון מתמיד. הם נוטים להשתעמם בקלות בעבודה ובמערכות יחסים מרגע שתפסו את העיקרון. הם ייהנו מחיי חברה מגוונים ומשתנים תדירות ויתרמו מהידע ומכושר הביטוי שלהם. נוטים להיות בעלי כישרון כתיבה ויכולת רטורית גבוהה. הם יוצרים קשרים בקלות וניחנו ביכולת שיווק וכושר שכנוע גבוה במיוחד הם מוצלחים במכירות בעיקר בכל דבר שיאמינו בו. נוטים להצליח בתחומי המדיה ולהפגין ידע רב בטרויה. הם נוטים לפעול בשני מישורים וליהנות מעיסוק בשני תחומים במקביל בגלל הצורך בגיוון. ידועים כמורים טובים ויטיבו בעיסוקים כמו הוצאה לאור , תקשורת, עיתונאות, כתיבה, הצגת רעיונות, רעיונאים ותחומי פרסום מדיה, צילום, עריכה, גרפיקה ותחומי עיצוב מגוונים. הם אוהבי אופנה וייהנו מהחלפת תפאורות והפגנת חדשנות . מרבים להיות בתנועה וחשוב להם להיות מוביליים ומוזנקים בקלות להרפתקה חדשה. הם סקרנים וירגישו החמצה אם לא יוכלו לחוות חוויות חדשות. הם עלולים להיות רכלנים ולאהוב לעסוק בביקורת על אחרים . בעלי חוש הומור, שנונים, עוקצניים אך נוטים להזדקן רע ועלולים לסבול מדפרסיה בהתבגרותם. הם יזדקקו לאנשים בעלי חיוניות גבוהה לצידם כדי לא לשקוע ברחמים עצמיים בעיקר בגלל פוטנציאל איבוד החיוניות או כבדות. רעיונות הם סחורתם העיקרית. יופיטר בתאומים מרחיב את הפן של האנדרוגינוס ונטייה להיות מסוגלים להיות במיניות בלתי שגרתית עם נטיות הומו-לסביות. הם בעלי כושר למידה גבוה ויהיו הרפתקנים מבחינה אינטלקטואלית. פיזית הם נוטים לסבול מאי שקט עם נטייה לבעיות נשימה, עצבנות וחומציות בקיבה, נטיות לאסטמה ואלרגיות, אזור הכתפיים ושכמות רגיש עלול להיות עם מתחים ושרירים תפוסים. פסיכולוגית הם נוטים לשקוע בדפרסיות ומאניה דפרסיה הנעה בין התלהבות והתרגשות לפסימיות והסתגרות. הם עלולים לסבול מבעיות זהות וצורך למצוא חן בעיני כולם לומר לאחרים בדיוק מה שהם רוצים לשמוע אך גם קושי לקחת עמדה בלתי פופולרית. חברת אנשים תציל אותם מלשקוע בשממה רגשית אך גם פן יצירתי יתמוך בהם ברגעים קשים. הבעיה של יופיטר בתאומים שהיא מקטבת מאוד את הפן האינטלקטואלי לרגשי וככל שהדיסוננס בין הקטבים גדול יותר זה יקשה על תפקוד נפשי ביום יום. וככל שיש חיים שוקקים מסביב הסיכוי לשקיעה נפשית הולך ונעלם.
ילידי יופיטר בתאומים:
סגולן רויאל, גרייס קלי, אופרה וינפרי, ביורק, דניאל רדקליף, קלינט איסטווד, ז'קלין קנדי אונסיס, ג'ון טרבולטה, אשטון קוצ'ר, פירס ברוסנאן, מועמר קאדפי, צ'ארלי שיין, שרה מישל גלר, ג'י קיי רולינס, אלכסנדר גרהאם בל, תומס אדיסון, מרקיז דה סאד, ג'ון מלקוביץ', מייקל מור, אינדירה גנדי, ברברה סטרייסנד, אונורה דה בלזאק, בן סטילר, סלש, לו ריד, הנרי ה-8, סטפן הוקינג, סינדי לאופר, רוברט ווגנר, מרתה סטיוארט, רובין רייט, ארתה פרנקלין, ג'רי סיינפלד, לינדה מקרתני, צ'רלס דיקנס, דימטרי מדבדב, לורד ביירון, ג'יין אוסטין, מרסל פגנול, ארתור שופנהאואר, חליל ג'ובראן, מריה מונטסורי, ברברה וולטרס, תאודור רוזוולט, ארתור קונאן דוייל, סמואל בקט, רנה רוסו, ג'ון וודוורד, בנאזור בוטו, בורביל, סטיב מקווין, קים בסינג'ר, בראיין, ג'ונס, מולייר.
איך יופיטר בתאומים ישפיע על שאר 12 המזלות חשוב לזכור שיופיטר מרחיב הכל את הטוב וגם את הרע.
לבני מזל תאומים:
הם יתחילו התחלות חדשות במישור החברתי, נושא הזוגיות. ייתכנו יותר נסיעות לחו"ל והרגשה כללית של צורך לעזוב נושאים ישנים לטובת חדשים ולעבור שינוי ויהי מה.
לבני מזל סרטן:
עשויה להיות שנה עם צורך בטיפול עצמי במישורים רבים, נטייה להתרחק מהסביבה ולהזדקק להתמסר לנושאים נפשיים, פיזיים ורוחניים, בדרך כלל תקופה המתאימה לטיפול פסיכולוגי ולצמיחה נפשית.
לבני מזל אריה:
צמיחה חברתית, צורך יותר בפופולאריות, מתאים לפנויים למציאת זוגיות והתקשרות משמעותית, הזדמנות או במה להפגין את היכולות, כישורים ויצירתיות.
לבני מזל בתולה:
נושא הקריירה יזכה בשאפתנות גדולה יותר, התחלות חדשות של עבודה, צורך בהעלאה, קבלת תפקיד חיוני, צורך בהגשמה עצמית גדולה יותר וצמיחה הזדמנות ללימוד או להתפתח בתחומים חדשים.
לבני מזל מאזניים:
צורך בקבלת תואר, תעודות, נושאים משפטיים, יצר נסיעות רב יותר ועד רצון להגר לתקופה . צורך להתגמש וליצור אדפטציות בחיים.
לבני מזל עקרב:.
יופיטר מגיע לטפל בנושאים כלכליים, פיננסיים בעלי טווח ארוך, כמו השקעות, רכישות וצמיחה כלכלית, ייתכנו עיסוק בנושאי בריאות של בני משפחה ושותפויות יעברו שינוי פאזה.
לבני מזל קשת:
יופיטר יטפל בנושאי הזוגיות כמו התחלות חדשות או עליית מדרגה בקשר קיים, התחלות של שותפויות והתפתחות והרחבה של יחסי הציבור.
לבני מזל גדי:
יופיטר ירחיב את נושא העבודה, יחדש ועשוי לגרום לנטל גדול יותר אך גם חיפוש להתחדש בתחומים חדשים, מסגרת חדשה ומיקום שונה. אך גם צורך לעסוק בבריאות ויופיטר במיקום זה עלול להשפיע על השמנה או נטייה לבעיות כולסטרול ושומנים בדם.
לבני מזל דלי
תיתכן הרחבת המשפחה, יהיה עיסוק גדול יותר בילדים, צורך בצמיחה כלכלית והזדמנויות ליוצרים לגדול ולבטא יכולות. צורך ברכישת תחביבים חדשים והשקעה באיכות תרבות הפנאי.
לבני מזל דגים:
עיסוק ברכישת בית, מעבר, שיפוץ דירה, נושאי משפחה מעסיקים, צורך לטיפול שורש בתחומים בסיסיים, התחלות של תקופות חדשות סיומי תקופות.
לבני מזל טלה:
תקופה מובילית יותר מתאימה לשינויים, מעבר עבודה, נסיעות ולימודי תחומים חדשים, תקופה תקשורתית, מפגשים והיכרויות רבות, ניידות נושאים המתקשרים לאחים ואחיות.
לבני מזל שור:
מעבר חיוני בתחום הפיננסי, אפשרויות גדילה וצמיחה כלכליים נטייה לרכישות גדולות ורף הכנסות גדול יותר היכול להגיע מכמה מקורות.

פרק ב': יופיטר מתחיל את נסיגתו בתאומים ב-  4.10.2012- איך הוא ישפיע עלינו?

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ 10.6.2012

שאלות תשובות:

. עדנה חפץ
היי פנינה ראשית תודה על החומר המעניין באתר שלך ,אני מזל שור(4.5.43) עם אופק בתאומים שם ממוקמים מרקורי ואורנוס בצמידות ,ונוס ושבתאי. יופיטר במפת הלידה שליי בסרטן בית שני. שאלתי איך עלי להתייחס מתוך הכתוב לעיל עם כניסת יופיטר לבית הראשון במפת בלידה שלי. בתודה עדנה.
תשובה:
היי עדנה בהחלט תתיחסי ליופיטר שמגיע לאופק ובית ראשון שלך מכיוון שיש לך שם פלנטות כמו מרקורי ואורנוס וונוס ושבתאי, אז בבוודאי תרגישי את המעבר של יופיטר כשהוא יעלה על הפלנטות האלה ונקווה שהמעבר הזה יעשה לך רק טוב. כל מה שאת צריכה לעשות לנסות להיזכר מה קרה לפני 12 שנה כשיופיטר חצה את האופק שלך ועבר על הפלנטות שלך בבית הראשון. מבינה? כמובן שיש קונסטלציה שלמה מלבד יופיטר. כל פעם שהוא עובר [כל 12 שנה] הוא מנגן כמו כלי בקונצט עם כלים אחרים[פלנטות בשמיים במקומות שונים] . תודה על הפרגון ומקווה שתמשיכי לעקוב. בברכה פנינה בברכה פנינה

 

 

2הערות

  1. הודיה

    מתי יופיטר נכנס לתאומים?

    • פנינה כץ

      הודיה שלום

      יופיטר ייכנס למזל תאומים ב: 27.5.2024.

      בברכה
      פנינה

השאר תגובה