מרקורי בנסיגה במזל טלה בין ה: 15.4-23.3.18

מרקורי בנסיגה במזל טלה בין ה: 15.4-23.3.2018

הנסיגה של מרקורי למעשה תתחיל להשפיע כבר עם האטת מרקורי ב:18.3 תתחיל רשמית ב: 23.3 תסתיים רשמית ב: 15.4 אך תשפיע עד ה: 20.4.

 

 

נסיגות של מרקורי מייצרות אווירה כאוטית אין ספור תקלות, עיכובים, שיבושים עד כדי שיתוק של מספר ימים בתחומים רבים.   מרקורי הוא כוכב האחראי על היכולת לתקשר ועל התקשורת. כשמתחילה  הנסיגה,  מתחילה סאגה של תקלות תקשורת בכל הרבדים במיוחד: שכחה, אובדן חפצים, בלבול, אי הבנות, טעויות ועלייה בגניבות. תקלות, בכל תחומי התקשורת המתפרשות לכמה תחומים:

החל מתקשורת טכנולוגית:  ניווט לוויינים, מודמים, שרתים ועד שיבושי טיסות, תחבורה ומערכות מרכזיות ובקרה של ניווט בכבישים, מחשבים,  מרכז ניווט של התחבורה הציבורית, עם עלייה בתנועה,  במיוחד ברמת הפקקים והתקלות בכבישים, תקלות במכוניות עם נטייה גוברת לתאונות.

דרך תקשורת גופנית: מרקורי שולט בנושאי בריאות לכן בזמן נסיגה,  הוא יוצר בעיות במרכזי בריאות, שיבושים בבתי חולים, עלייה בתחלואה ומחלות ויראליות,  זיהומים, כמו עלייה ועומס על בתי חולים ועד תקשורת חברתית: רשתות jחברתיות גועשות, אמירות והצהרות המייצרות ויכוחים חוצי מדינה, עיתונות עם אווירת סנסציות וגלישה לרכילות אך גם אופציה לשביתה, בעיות בריאות אישיות בעיקר עליה באלרגיות, בעיות נשימה.

תקלות ושיבושים במקומות העבודה,: השבתות, מחאות, עלייה בכמות הפיטורין,  בתחום בתי הספר, חינוך, אוניברסיטאות. נסיגת מרקורי מציפה בעיות במסגרות לימודיות שלא טופלו עד הסוף או שהוזנחו תקשורת אינטימית חברית:  ביקורת גוברת היוצרת אוירה עכורה ונטייה להיפגעויות.  ויכוחים ביחסי זוגיות ובחברויות, קשרים עלולים להיתנתק,  כשכל צד מרגיש צודק ולא מסוגל לוותר, נטיה לפליטות פה שמעוררות חרטה לאחר מכן.

 

מרקוריוס אל המסחר היווני.

 

נסיגת מרקורי בטלה התנהלות מבחינה נפשית:

בזמן הנסיגה יש תחושה שמרקורי "יורד לעולם התחתון"  קרוב יותר למקומות עמוקים בנפש, והופך להיות יותר מושפע מהמוח הימני.  כשמרקורי נסוג הכל מרגיש מנותק בשכל,  אבל החושים דווקא מתחדדים, הרגישות גוברת, והתגובות אמוציונאליות. במזל טלה, יש נטייה לראות הכל באופן חד ומחודד. מרקורי בטלה הוא בעל עוצמת שיכנוע רבה.  מכיוון שמרקורי חוזר 3 פעמים לאותה מעלה,  אי אפשר להתעלם מהתובנות שהוא מביא ואי אפשר להמשיך לפעול על הטייס האוטומטי שלנו. מומלץ בנסיגת מרקורי להקשיב יותר לאחרים במיוחד לטיפוסים שדרגליהם מונחות על הקרקע.

 

 

 

ניתוח הנסיגה של מרקורי על פי מפת הנסיגה:

נסיגת מרקורי בטלה היא מושפעת מאנרגית האש של מזל טלה ותחושות התסכול בנסיגה בולטות. שכן מרקורי בטלה הוא מהבולטים במהירות שלהם ובדחף לשעוט הנסיגה מעצימה את תחושת התסכול כתוצאה מההאטה של האירועים ומתחושת הזמן שלוקח לכל תהליך להסתיים. מרקורי בטלה הוא מחודד,  מהיר תגובה ולא משאיר שבויים בשטח הנסיגה הזאת עלולה להעמיד במבחן אמירות בעייתיות, פליטות פה מסוכנות, והרבה מאוד תסכולים על נושאי צדק חברתי נושא בו מרקורי בטלה פועל בעוצמה. נושאים אלה יושפעו מהנסיגה ומהתחושה של חוסר רצון לוותר על עקרונות.

הנסיגה הפעם של מרקורי מתחילה בישראל תחת אופק גדי עם פלוטו באופק- נושאים כלכליים ישפיעו על האווירה היבטי פלוטו בנסיגה זו דרמטיים ויוצרים מרובע קרדינאלי  עם מרקורי ונוס ואוראנוס במזל טלה בבית 3 – היבט המצביע על הפסדים כספיים ומקומות עבודה שייאלצו לערוך פיטורין בשל חוסר כדאיות להמשיך לקיים את המקום- עלייה בולטת בחודש הקרוב של מקומות עבודה שיפסיקו לספק מקור פרנסה לאנשים רבים. תחת היבט זה, אין ספק שיושבתו תחת השפעה זו מקומות עבודה, מי שייפגע כרגיל אלה שנדרשים לתחבורה ציבורית, תקלות רבות בכבישים ועומס פקקים שישבור שיאים.  תחת היבטים אלה המצב בכבישים יהיה קשה מנשוא אך גם ייצר עלייה דרמטית בתאונות הדרכים והרבה צעירים ייפגעו. האווירה של כוכבים בטלה תיצור בבית 3 בתקשורת וברשתות עלייה במחאה בכל מיני תחומים השייכים לציבורים מוחלשים. יהיה די קשה לנסוע בכבישים בתקופת הנסיגה ומי שלא מוכרח מוטב שיימנע. ההיבט הדרמטי ביותר שמעלה את רף התאונות ואת סכנות הפגיעה האלימות והגרסיה זה כוכב  מאדים במזל גדי  בהיבט מרובע לשמש בטלה- היבט מהמסוכנים שיש כי הוא מגביר את סכנות הטרור שצפויה תחת היבט ממושך זה להיות בעלייה,  תקופה מסוכנת ברמת האגרסיה והעוינות בארץ ובעולם כמובן אירועים צבאיים תחת היבט זה יתגברו תקלות עם הצבא יעלו באיזורי הגבולות עזה שטחים וגם בצפון. היבטי שמש -מרס יוצרים חום גבוה ועליה חדה בטמפרטורות. מה שמגביר את הסכנות ירח בתאומים בבית 5 מעלה את רף הסכנות של תינוקות וילדים צעירים כשהירח בתאומים יוצר היבט מרובע לנפטון- אירועים המסכנים ילדים צעירים החל מזיהומים במים,  זיהומים במזון והרעלות למינהם, הרעלות אלכוהול של צעירים. צמידות השמש עם כירון מראה על המשך חשיפת החוליים בשילטון ואירועים הקשורים בבכירים בממשלה[שמש מרובע לשבתאי בגדי] ימשיכו להדהד כבעיות של אי תקינות בהתנהלות בלשון המעטה. פעילות שבתאי היא הדרגתית ולוקח זמן להטמיעה אך  צמידות מאדים עם שבתאי בגדי  במהלך הנסיגה – היבט מהמסוכנים מתסכלים וקשים שידרשו שינוי ומכרסמים את ההמשכיות של בכירים בממשלה. 

 

מרקורי הנסוג נצמד לכוכב השבת אלפארץ  אלפאראץ  AL SURRAT AL FARAS המשמעות בערבית : טבורו של הסוס מתקשר למיקום המדויק של הכוכב.
הסוס המעופף שייך לקונסטלציה של האנדרומדה והאסטרונומים הערבים כינו אותו גם AL Ras Mar'h Al Musalaala משמעותו ראש האישה עם שרשרת פנינים.תיאור הכוכב: אלפאראץ הוא כוכב כחול ובוהק ויוצא דופן בחדות ובבהירות שלו , יש לו כוח אדיר והוא גדול מאוד יחסית לכוכבי שבת. אופיו של אלפאראץ קשור לוונוס ולפופולאריות רבה. כוכב שבת המשפיע על כריזמטיות רבה, ביטחון עצמי טבעי, כנות ויושר, הוא עוזר כלכלית ומעניק כבוד אך בעיקר יוצר אופטימיות , שמחת חיים יגכולת גיוון, שיפוט טוב, אהבת חיים ולעיתים יגרום לעצלות גדולה ואגואיזם אך גם לחוסר סבלנות. אנשים שנולדו עם פלנטות צמודות עד -2 מעלות יוכלו ליהנות מתכונותיו והשפעתו. אך צריך לזכור שגם פלנטות בתזוזה כשחולפות על מעלה זו מושפעות ממנה לטוב, אלה שיש להם היבטים הקשורים במעלה ה-14 בטלה ייהנו מכך באופן בולט.
אלפאראץ באישיותו הוא טיפוס מעניק עצמאות, חופש, אהבה, עושר,עם אינטלקט מפותח וזוכה לכבוד מהסביבה.
צמידות עם מרקורי – כישרון ביטוי מבריק, כישרון מנהיגות ויכולת להגיע בחיים למקומות גבוהים ורחוקים. המוח פעיל, נהנה משופטים, עורכי דין או אנשי הכנסייה, בולטת נטייה ליוזמות חלוציות ורעיונות ראשוניים, כישרון כתיבה, בנושאי: מדע, דת או פילוסופיה.

כשמרקורי נסוג במעלה זו ויוצר מרובע עם פלוטו זה מתאפיין במשברים ובאירועים דרמטיים מהרגיל עם אובדן חיי אדם לא מועט.  נסיגת מרקורי מציפה ויכוחים בעיתונות ברשתות על בעיות לא מטופלות שגרמו להתהוות המשברים. תקופה סוערת שאנשים דורשים פתרונות. יציפו במחאות ותורגש אווירת מחאה של כל מיני סקטורים בנושאים אידיאולוגיים ונושאים מקוממים בלי פיתרון. 

 

 

Aldebaran

הירח 10 מעלות  במזל תאומים בצמידות לכוכב השבת  אלדברן (ALDEBARAN) – שנמצא ב 9 מעלות '47 תאומים – שייך לרביעיית המלאכים הוא "יושב" בעין של מזל שור ולכן שמו גם עין השור. טבעו מושפע ממארס- קצת טוב יותר מאנטארס כוכב השבת בקשת אשר מולו- כשאנשים נולדים תחת נהשפעתו הוא נוטה להרשים עם כושר דיבור משכנע וחד הצלחות עם בני המין השני הרב העזה אך קושי להיות יציב ובמיוחד לשמור על הצלחות

שאלדברן יוצר מרובע לנפטון בדגים[כפי שזה קורה במפת הנסיגה]  היבט המתקשר למעשי טרור, הונאה , עוקצים וגילויי שקרים. מבטיח מפגש עם אנשים בלתי ישרים שמנסים לפתות אותך להיכנס למחוזות לא ברורים אך מאחוריהם שקריו, הונאה תרמית ירח בתאומים עלול להתקשר לפרסום מביך במדיה.

 

 

כשמרקורי התחיל תהליך לקראת הנסיגה :

ב: 8.3 מרקורי נכנס לאיזור הצל שלו .

22.3- מרקורי  במעלה 16 במזל טלה.

1.4 השמש נצמדת למרקורי הנסוג והוא נמצא בנקודת סאזימי – סוג של התכה בין שתי הפלנטות[שמש ומרקורי]

15.4 מרקורי מתיישר מהנסיגה.

20.4 השפעת 5 הימים פגה ומרקורי כבר זורם טבעי.

3 במאי- מרקורי חוזר למעלה ה:16 שם התחיל את הנסיגה.

 

https://i.pinimg.com/originals/73/12/cd/7312cdef5c23a5c97b8c337884d42746.jpg

מרקורי ומינרווה.

מה לא מומלץ לעשות בזמן נסיגת מרקורי:
להתחיל עבודה חדשה, לגשת לראיונות, לרכוש רכב ומכשירים חיוניים, לחתום על הסכמים פיננסיים, שותפויות, להינשא[ בגין הסכם – כתובה,  [לא מדובר במסיבה עצמה] לגשת לניתוח, טיפולים פולשניים, להוציא לאור ספר תערוכה, לעבור בית, לשפץ בית, להיבחר לתפקיד חיוני בעת זו מסמל שינויים אפשריים ותכופים, לגשת למכרז חשוב. וליצור התחלות החשובות לכם.

מרקורי הנסוג בקשת צמוד לשבתאי,  עלול להשפיע על התארגנות של גופים גדולים הרבה אירועים משפטיים, בג"צ, נושאי בוררות משפטית,  נושאי צדק,  בתי משפט ועדת חוקה, גופים כמו הסתדרות, פרלמנט וכנסת ישראל.

כשמרקורי בנסיגה מוצע לא לחתום על חוזים ולא לנסוע, לא להינשא ולהיזהר ממכשירי חשמל, אלקטרוניקה, עם הימים המקדימים ועם העצירה הזמן הבעייתי נמשך  כ-8 שבועות . תקופה לא נוחה, מעיקה ויש הרגשה של "סיוט שמוכרח לעבור".  מרקורי מתנהל בין שני העולמות הפנימיים שלנו בין שני צידי ההמיספירות של המוח הימני והשמאלי.

מה מומלץ לעשות בזמן נסיגת מרקורי:
ממשיכים לעבוד כרגיל וזוכרים לא להיעלב מכל שטות- בזמן נסיגה יש נטייה טבעית לשמוע אמירות או דברים באופן מעוות ולהיפגע מכל דבר. אפשר לשלוט בתגובות אם מחליטים לספור עד 10. לנהוג בזהירות ולבדוק שיצאתם עם מספיק דלק לנסיעה ארוכה. לא להיכנס למריבות מיותרות עם בני זוג איך? לא לראות את הפגמים ולא לחשוב שאתם מושלמים :). לזרוק מהמחשב חומרים ישנים שתוקעים אותו, לפנות ניירת מיותרת.  לפנות מגרות,  לפנות את הבגאז' של הרכב ואת הבוידעם. לסדר אלבומי תמונות ורשימות . לבקר אנשים שמזמן לא ביקרתם ולהרים טלפון לאנשים מהעבר לדעת מה קורה איתם, מתאים לפגישת מחזור ועיסוק בעבר כחלק מתהליך פינוי, ניקוי וסגירת מעגלים. להשלים עם מי שעשינו ברוגז או לבקש סליחה על פגיעה ומעשה שנעשה לא בזדון. לחדש קשרים עם אנשים שהתגעגענו אליהם יכול להיות שהם גם מחפשים אותנו. אל תתפלאו שמה שאיבדתם יימצא בזמן הנסיגה של מרקורי.

 

 

 

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ        15.3.2018

33הערות

  1. צליל

    היי פנינה האם יש קשר בין הביטול של ההסכם של העובדים הזרים לנסיגה?

    • פנינה כץ

      צליל שלום

      יש קשר בין כל ההסכמים שנעשים ויעשו בעת הנסיגה ואף לא אחד מהם יצא לפועל. יש סיכוי גדול שאחרי שהנסיגה תסתיים והאוויר החם יתאייד נחזור למצב הקודם ורק הרעש שהיה בנסיגה יישאר כמו הד רחוק. כדאי לקחת בכלל את המצב הפוליטי וכל הסיכסוכים מכל הסוגים בערבון מוגבל.

      מועדים לשמחה

      פנינה

  2. ישראל

    מה תהיה השפעת הנסיגה על מדינת ישראל?
    תודה

    • פנינה כץ

      שלום ישראל

      בכתבה על מרקורי בנסיגה יש הסבר איך הנסיגה משפיעה על מדינת ישראל. צריך רק לקרוא. וזה דווקא מעניין.

      בברכה
      פנינה

  3. רחל

    תודה רבה.
    אצעד בזהירות.

    חג שמח
    רחל

    • פנינה כץ

      רחל שלום
      נשמע נכון.
      חג שמח

      פנינה

  4. דון

    תודה על התשובה.
    ואשמח אם תעני לי על שאלה נוספת: מה ההבדל בין התקופה שבה מרקורי ממש בנסיגה (עד ה-15.4) לתקופה שבה עדיין מרגישים את ההשפעה של הנסיגה? מה בפועל ההבדל? ומתי הנסיגה הבאה? באיזה תדירות זה קורה?
    תודה
    דון

    • פנינה כץ

      דון שלום

      החמישה ימים שלאחר הנסיגה מרקורי בעצירה ונע מאוד לאט כמו משאית ענקית שעוצרת בירידה. לעיתים כל האירועים הבעייתיים של הנסיג מתרחשים דווקא בעצירה. לא מומלץ להתחיל התחלות וכל מה שנאמר על נסיגת מרקורי גם לגבי העצירה.

      בברכה
      פנינה

  5. דון

    עד מתי מרקורי בנסיגה?

    • פנינה כץ

      היי דון

      בכתבה בשורות הראשונות כתוב לך שהנסיגה מסתיימת רשמית ב: 15.4 אך עד ה: 20.4 הנסיגה עדיין משפיעה.
      כל טוב
      פנינה

השאר תגובה