ליקוי חמה טבעתי ב: 26.12.19 במזל גדי- איך הוא ישפיע?

ליקוי חמה  טבעתי 26.12.2019  במזל גדי בשעה 07:19 

ליקוי החמה הטבעתי יהיה מעל מזרח אירופה, רוב אסיה, צפון מערב אוסטרליה, מזרח אפריקה האוקיאנוס השקט,  והאוקיאנוס ההודי-

ייראה מעל תל אביב. שימו לב לשעה המוקדמת בבוקר. ותלוי כמובן בעננות ואובך פוטנציאלי של אותו בוקר. 

ליקוי חמה מופיע כאשר כדור הארץ, הירח והשמש נמצאים על אותו ציר. 

ליקוי חמה משפיע לטווח של חצי שנה לפחות,  או עד לליקוי החמה הבא,  שיתרחש בקיץ  ב: 21.6.2020 בשעה 09:41. 

ליקוי החמה על פי שעון ישראל יתרחש ב: 26.12.2019 בשעה 07:19 במזל גדי כשהליקוי[ירח ושמש צמודים באותה מעלה] נצמד לכוכב יופיטר מה שמעצים את השפעתו. הוא יהיה  בהיבט הרמוני לאוראנוס בשור,  צמוד לזנב הדרקון ובהיבט מרובע לכירון בטלה. חגיגה . השמש והירח יהיו במזל גדי במעלה 4. מעלה 4 מפגישה את הליקוי עם כוכב השבת Kaus Medeus , כוכב שבת מיוחד ומורכב מאוד. 

 

המפגש עם כוכב השבת  Kaus Medeus  [בין 3-6 מעלות מגניטודה]  קשור לכוכבים מרס יופיטר והחלק החיובי שלו מספר על חיבור לטבע , לזרעים ששותלים ועל  עצים,  הוא גם עוסק בבניית ערים. מאידך מסמל  סכנת רעידת אדמה,  פגעי טבע קשים וגם משברים פוליטיים על רקע נושאי חוק ומשפט. 

Kaus Medius

 

ליקוי חמה טבעתי מסוגל להיות אכזרי במיוחד.  וצמידות לכוכב יופיטר עלול  להרחיב את השפעתו ויצית את התוצאות לעוצמה ולמרחק גדולים יותר כמו שריפות ענק רעידות אדמה קשות במיוחד עם אפקט צונאמי.  הירח בגדי יהיה בעשירון הראשון 4  מעלות.  זה נחשב למיקום קשה ונוקשה לא חשוב מאיזה צד של החיים אתה מתבונן.  ירח סטורני[השפעה של סטורן-שבתאי]  לא פשוט בהתייחס לאנשים ואישיותם בדרך כלל מדבר על יתמות בגיל צעיר, עזובה רגשית וילדות חסרת חום ואכפתיות.  אם נזכיר אנשים שנולדו עם ירח במעלה הזאת הם:  היטלר, גבלס, מארין לה פן, מלניה טראמפ, מרק צ'פמן, וירח במעלה 4 הוא קשה גם לאירועים כמו למשל, תאריך הירצחו של ג'ון לנון. 

ירח בגדי בכלל זהו ירח סמכותי-פיקודי פועל בלי סנטימנטים[לאהוד ברק הירח בגדי במעלה 13 בבית 8 בית הקשור לצבא]   הוא מופיע באירועים עם סכנות פוליטיות, מופיע תחת השפעת אירועים צבאיים, מסמל בצורך לשרוד דרך כוח כוחנות, ירח מסמל משפחה במיקום זה אין בהכרח רגשות, זה מיקום חלש במובנים האמוציונליים, אבל יש חיבור כהבנה שיחד נצליח, דרך נאמנות עיוורת למטרות, ירח בגדי אין בו כבוד עצמי כי ההישרדות היא ערך עליון. 

כל בני מזל גדי, טלה, סרטן ומאזניים שנולדו במעלות הראשונות של המזל יושפעו מליקוי זה. תלוי במזל ובבית. או בעלי אופק באחד המזלות הקרדינליים: גדי, טלה, סרטן ומאזניים. 

במפת מדינת ישראל : השמש והירח 4 מעלות בגדי -קרי, ליקוי החמה  יהיו מול ונוס בסרטן [4 מעלות בבית 9 של מפת מדינת ישראל] בבית העסוק בחוק משפט ויחסי חוץ. נושאים משפטיים עלולים להיות תחת השפעת הליקוי מסובכים ומסבכים את הנושאים הפוליטיים. אך הליקוי עצמו ב:4 מעלות יהיה בהיבט של 150 מעלות לירח במפת מדינת ישראל- מצביע על אירועים המטלטלים את המדינה. 

 

ליקוי לבנה במזל סרטן צפוי ב: 10.1.2020 בשעה 21:12. הוא ישפיע על צמידות שבתאי פלוטו שמגיעה לשיא ב: 12.1.20. 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ  17.12.2019 

24הערות

  1. ורד

    היי פנינה עוקבת אחרייך ונהנת מאוד. אחותיי מזל עקרב ירח בגדי אמורה להינשא עוד חצי שנה ויש קצת חילוקיי דעות האם הליקוי ישפיע לטובת?

    • פנינה כץ

      ורד שלום

      ליקויים משפיעים ונוס בנסיגה בחודשים מאי- יוני[עוד חצי שנה] מרקורי בנסיגה גם לא טוב לנישואין כי זה הסכם. בסופו של דבר צריך לבחור תאריך מוצלח לנישואין על המפה של המתחתן/מתחתנת. ולא דרך כוכבים שבליקוי או בנסיגה.
      לרשותך טבלת הליקויים לשנת 2021-2020-

      בברכה
      פנינה

  2. אתי ווידר

    תודה פנינה. כנראה טעיתי…..

  3. חיים

    שלום..האם אוכל לראות את הליקוי מאיזור הר הדר (ךיד ירושלים? מאיפה אוכל לראות אותו?

    • פנינה כץ

      חיים בהחלט אם מזג האוויר והעננות יאפשרו לך.

      ברכות
      פנינה

  4. אתי ווידר

    תודה רבה פנינה יקרה. בין התאריכים שכתבת לי כתוב בטבלת הירח השחור באתר שלך שיש ירח שחור. אז צריכה את עזרתך בהבהרה לתשובתך. בכל מקרה עדיף לפעול אחרי יום חמישי אחרי הליקוי ?
    תודה !!!!
    אתי.

    • פנינה כץ

      אתי וויידר
      הטבלה מולי עיני ואני רואה שאין ירח שחור ב: 30.12 עד הצהריים וב: 31.12 כל היום אין ירח שחור ,, האם יש בעיה לקרוא את טבלת הירח השחור שלי?

      פנינה

  5. אתי ווידר

    שלום פנינה יקרה.
    מתי לאור האמור לעיל כדאי לפרסם מכירת בית. האם זה זמן טוב להחלטות כאלו? בפרואר כוכב חמה בהילוך אחורי. אז מתי בכל זאת זה זמן טוב לקבל החלטה בנושא כלכלי ולבצע אותה?

    • פנינה כץ

      אתי ווידר

      כרגע מרקורי לא מייצר היבטים וכשהוא לא מייצר היבטים זה פחות טוב לפן התקשורתי. בין ה: 31-30.12 מרקורי במזל גדי בהיבט הרמוני לאוראנוס בשור אז אפשר לפרסם בהתחשב בירח שחור שכדאי שתבדקי.

      ברכות
      פנינה

  6. אינה

    תודה פנינה! גם לך שנה טובה!

    • פנינה כץ

      אינה שלום

      תודה רבה 🙂
      שנה נהדרת לך
      פנינה

  7. אינה

    שלום פנינה יש לי יום ההולדת ב 10.01.69 האם ניתן לדעת כיצד ליקוי ירח ישפיע עלי?

    • פנינה כץ

      אינה שלום

      לא ממש לא. כי צריך להכין לשם כך את המפה כדי לראות באיזה בית מתרחש הליקוי ואילו יחסים הוא מייצר.. ממליצה לא לחשוש יותר מדי. לפעמים ההשפעה מורגשת הרבה אחרי הליקוי.
      תיהני מיום הולדת שמח.
      ושנה טובה
      פנינה

  8. הדס

    תודה רבה על התשובה אז הליקוי של 5.7.2020 הוא הליקוי האחרון בציר זה לשנים הקרובות…?

    • פנינה כץ

      הדס שלום
      הליקויים הקרובים לאחר מכן יהיו על ציר תאומים קשת. ועקרב שור.

      בברכה
      פנינה

    • פנינה כץ

      הדס שלום

      אכן.
      הליקויים הבאים יהיו על ציר קשת תאומים ועקרב שור.

      בברכה
      פנינה

  9. הדס

    פנינה יקרה שלום, באיזו מעלה מעלה יהיה הליקוי לבנה בסרטן? והאם זה הליקוי האחרון בציר זה. משום שהשנה ראש דרקון עובר במאי לתאומים.

    • פנינה כץ

      הדס שלום
      ליקוי הלבנה המוצל יהיה בינואר 10.1.2020 בשעה 21:12 במעלה 20 במזל סרטן. [חתיכת לקוי] עוד אכתוב עליו.
      צפוי ליקוי חמה ב: 21.6.2020 בשעה 08:41 בבוקר [במעלה הראשונה של מזל סרטן. .

      צפוי ליקוי ירח מוצל ב: 5.7.2020 בשעה 07:29 בבוקר הירח בגדי 13 וחצי מעלות.
      הליקוי בינואר יהיה קשה במיוחד כי הירח בסרטן יהיה מול כל המקבץ של שמש+פלוטו+שבתאי+מרקורי .
      ראש הדרקון בליקוי של יוני יהיה אכן במזל תאומים.
      תודה רבה
      שנעבור הכל בשלום
      פנינה

  10. מיה

    הי פנינה,
    אני מאד נהנית לקרוא את מה שאת כותבת, תמיד ככ מעניין ומרחיב, למדתי הרבה בזכותך.. תודה על כל הידע שאת חולקת!
    תוכלי בבקשה לכתוב בקצרה על השפעות ליקוי החמה על ילידי תחילת המזלות הקרדינאליים כפי שציינת במאמרך?

    בתודה מראש
    מיה

    • פנינה כץ

      מיה שלום
      כמובן המזלות הקרדינליים תלויים באיזה בית הם ממוקמים. אבל כתבתי בתחזית של כל מזל היכן הליקוי ישפיע. אם תקראי את התחזית השבועית תוכלי להבחין איך הליקוי ישפיע על כל מזל.

      בברכה
      פנינה

  11. ליטל

    היי פנינה 🙂 תודה רבה על הידע שאת מעבירה לנו דרך האתר המקסים שלך! אני נולדתי ב 27.12.86 שעת לידה 23:20 אני יודעת שזה נופל על בית 4 אצלי. הבנתי שזה יכול להביא למעבר בית או משהו שקשור באמא אבל הכל טפו טפו טוב ורוצה להפיג חששותיי. האם מדובר במעבר דירה שלי לחו"ל במיקרה? אני מתכננת כבר כמה שנים את הצעדים לכיוון ארה"ב, אבל לא יכולה לעבור לשם ללא ספונסר שחתום איתי.

  12. שלי

    שלום פנינה בהתייחס לכתבה שפירסמתי על הליקוי שמש שיהיה ב26 בדצמבר 19, זהו ליקוי שמש אך הרחבת לספר על הירח ועל אלה שנולדו במעלות הקרובות לליקוי..שאלתי היא מדוע התייחסת לירח ואינך מתייחסת לשמש ולאלו שנולדו במעלות הליקוי ובקיצור מדוע הירח משמעותי כאן יותר מהשמש? המון תודה והערכה על האתר המושקע שלך

    • פנינה כץ

      שלי שלום
      :ליקוי חמה מופיע כאשר כדור הארץ, הירח והשמש נמצאים על אותו ציר. והם באותה מעלה. כתבתי בעיקר על ליקוי החמה והשפעתו והתייחסתי לירח במעלה הזאת כי יש לכך גם חשיבות. מכיוון שהליקוי מורכב משני המאורות אני לא מבדילה ביניהם כפי שאת מבדילה. הירח לא יותר משמעותי אלא הליקוי עצמו הוא המשמעותי אך הירח הוא חלק שווה בליקוי. תקראי שוב ותנסי לראות את המכלול.. המעלה הספציפית בגדי היא משמעותית . גם יופיטר שמופיע בצמידות לליקוי מוסיף אנרגיה ומעצים את הדרמטיות של הליקוי.
      תודה.
      בברכה
      פנינה

השאר תגובה