מזל סרטן
.25.6.2026-17.6.2026

שליט המזל : הירח
בית: 4
היסוד: המים
קונסטלציית מזל סרטן בשמים
מזל סרטן מי אתם ומה צפוי לכם-הורוסקופ לשנת 2026-2025
יש לכם בסרגל העליון, מתחת לירח שחור לנוחויותכם, לוח שנה הכולל בתוכו תאריכי ירח שחור/ליקויים ותאריכי נסיגת הכוכבים עד ינואר 2027
הורוסקופ השבוע לימים בין 25.6-17.6.26
יחסים: כוכב מאדים בבית החברתי שלכם עד ה-28.6 והיבטיו מטיבים עם כוכב מרקורי, קרי, היכרויות, מפגשים חברתיים משמחים. תקשורת מוצלחת. הנאות ובילויים לא יחסרו בעת זו. מעברה של השמש ב-21.6 למזל סרטן יחזק אתכם ואת האנרגיות הזוגיות. כרגע אתם בתקופת הטרום יום הולדת ואין ספק שאתם חלשים מהרגיל.
קריירה: מעברה של ונוס לבית הכספים בגדול ישפיע לחטובה על רווחים ועלייה בהכנסות. במיוחד בימים בין ה-23.6 ואילך. צפי להצעה כספית טובה. מאידך מרקורי מתחיל לקרטע בסוג של עצירה כבר מה-24.6 וב-29.6 מרקורי כבר נסוג בבית הכספים. ותרגישו לא פעם ירידה במצב רוח ובהתלהבות של לעשות וליזום התחלות חדשות. מאדים מטיב אתכם ואתם נהנים להיפגש עם אנשים חדשים ורעיונות חדשים אך אין ספק שלא תוכלו עד תום הנסיגה ב-23.6 לקדם רעיונות חדשים.
שונות: הנסיגה של מרקורי ב-29.6 תפרוץ עם ירח מלא במזל גדי , הירח המלא ישפיע על נושא שותפויות יחסי זוגיות . היו זהירים בתכניות העתידיות בהחלטות ובתגובות שלכם. אין מה למהר.
ימים טובים:, 16.6, 20.6, 25.6, 30.6, 5.7 , 9.7, 13.7, 27.7 , 1.8, 6.8
כל הזכויות שמורות לפנינה כץ 17.6.26

נולדתי ב 4.7.64 ברחובות בשעה 6 בבוקר
מה האופק שלי ?
היי יובל
האופק שלך על גבול מזל סרטן-אריה.
בברכה
פנינה
אם אני מבינה נכון, את מתארת שהקושי הגדול ביותר יהיה בסוף אפריל?
האם את חושבת שזה יהיה נשק שישמיד הרבה מאיתנו?
איך לא לפחד להישאר פה? האם ממליצה לטוס (למרות הדרך הארוכה) לכמה ימים?
יש אופטימיות בכלל בכל העובר עלינו פה?
כל כך הרבה אנשים יורדים מהארץ..
היי אירה
לא מחלקת ציונים לתקופה. הזמן הזה, קשה ושוחק את כולנו לאבק. באפריל יש אירועים טובים וגם רעים. מישהי עם חרדה בולטת "הבליטה" את הנקודה הזאת ועכשיו יש כבר סיבה לפחד מעוד משהו. אנחנו מדינה במלחמה ותקופת מלחמה מביאה אירועים רעים. אירועים קשים היו כבר בעבר ושרדנו. הכוכבים פועלים בכל רחבי העולם. אין לאן ללכת, להיפך, כשקשה עדיף להיות בסביבת הבית.. יש תקופות שריכוז ההיבטים קשה יותר, ואותם נזכור כנוראיות, אבל יש תקופות שיחסית הכל נינוח יותר, ואף אחד לא יגיד שהייתה תקופה נהדרת. אנשים נוטים להיות דרמטיים יותר.
מדובר ב-7 שנים קשות מאז 2018 ועדיין ההצטברות השוחקת התחילה לתפוס תאוצה משנת 2023.כך היה בתום מלחמת העולם השנייה אחרי 7שנים קשות[עם היבטים מקבילים] מחד הייתה הקלה משמעותית עם תום המלחמה והמשבר הכלכלי הגדול שהיא הביאה, לקח זמן להתאושש והיו אירועים טובים אבל גם אירועים מורכבים. צריך להפסיק להאמין במושגים אבסולוטיים : ניצחון מוחלט, שקט מוחלט, אושר מוחלט. מעולם לא היו "יצורים" כאלה בהיסטוריה. וצריך לבחור מנהיגים בוגרים שמובילים באחריות את המדינה ולא מבטיחים הבטחות ילדותיות. עידן החולי בהנהגה יסתיים בשנת 2026.
בברכה
פנינה