ונוס בנסיגה במזל בתולה

      ונוס בנסיגה במזל בתולה
בין 25 ליולי עד ה-6 לספטמבר.

הנסיגה של ונוס ב-25.7.2015 בשעה 12.20

המפה מעל,  היא רגע תחילת הנסיגה של ונוס. מה קורה עם הפלנטות במקביל באותו רגע? וונוס באפס מעלות בתולה בהיבט של 90 מעלות מרובע לשבתאי בסוף מזל עקרב. מאדים ב-20 מעלות במזל סרטן בהיבט מרובע מושלם לאוראנוס 20 מעלות בטלה- היבט אגרסיבי ומסוכן במיוחד- ישפיע על ניתוקי יחסים בכעסים גדולים עם ביקורת רבה.

מפת נסיגת וונוס:
הפלנטות לא באמת נסוגות. אך אופטית מכדור הארץ,  ונוס נראית מאטה את מהלכה ביחס לשמש ובגלל הבדלי המהירות שבין וונוס לסיבוב כדור הארץ עצמו. היא מצטיירת כנסוגה לגמרי מכדור הארץ. על עיקרון שתי רכבות שנוסעות והאחת טסה במהירות השניה תרגיש שהיא עומדת במקום ואפילו נוסעת לאחור.

נסיגת וונוס של שנת 2015 מתחילה מה-25 ליולי ומסתיימת ב-6 בספטמבר. וונוס כחמישה ימים לפני תחילת הנסיגה, מאטה את הקצב ועוברת להתנהל במקצב אחר וכך גם בסיומה לוקח לה כחמישה ימים עד שהיא חוזרת לקצב אותנטי שלה.
רק ב-9.10.2015 היא חוזרת לנקודת התחלת המסע שלה  – 0 מעלות בבתולה. רגע הנסיגה של ונוס מסמל על פי המפה מעל, למה צריך לעשות חשבון נפש בתחומים בהם ונוס עוסקת. 

נסיגת וונוס – בשביל מה זה טוב?
בזמן נסיגה של ונוס אנחנו עוברים להתבוננות במימד אחר.
בשעה שלנסיגה יש חשיבות לחיינו כדי לקחת פסק זמן ולעשות חשבון נפש ולנקות את הממגורות הנפשיות שלנו: לבדוק, להתבונן, לחשוף, לגלות, להודות, להתחרט,  לנקות, להיפטר, לעזוב,  לסגור מעגל, להיפרד, לעזוב,  להתארגן מחדש, לשנות.   רבים נוטים לחשוש מכל נסיגה של פלנטה. הנסיגה מצטיירת לרבים כהליכה לאחור. לכאורה,  במקום לדהור קדימה ולכבוש מטרות חדשות. מי באמת רוצה להיכנס לתקופה של חששות כדי לבדוק יחסים ולהתמודד עם הבעיות והאותנטיות של הקשר, שותפויות בכלל,  או להתחיל לעשות מאזן פיננסי .שאלה טובה.

על מה ונוס אחראית בחיים ובמפת הלידה שלנו?

ונוס שולטת באופן טבעי על שני מזלות. על מזל שור[אדמה]  ועל מזל מאזניים[אוויר]. על בתים : 2 , הבית האחראי על:  כסף, רכוש, על החושים, על  המוח הלימבי, גזע המוח, אמיגדלה וההיפוקמפוס, צוואר המחבר בין הגוף לראש, ונוס אחראית  על ההישרדות הפיזית  דרך דריכות וחרדות כשאין ביטחון קיומי, וונוס תדאג לכל מחסור היות והמוח הקמאי זוכר מהעבר הרחוק ימי רעב, קור, מחסור, כאוס וסכנה קיומית. אבולוציונית,  היא לא תרצה לעולם לשוב לשם.
ונוס השולטת במזל מאזניים שולטת בצורך ביחסים- כי היא זקוקה ליחד כדי להימנע מבדידות וליצור המשכיות טבעית, ונוס מייצרת: הרמוניות, סימטריות, שותפויות, איזונים חברתיים, צדק חברתי, אסתטיקה, תבניות רגשיות אינטראקטיביות. ונוס אחראית על כללי האסתטיקה ובלעדיהם לא ניתן למקסם את היכולות האמנותיות. ההשראה באמנות קשורה לנפטון אך הסדר, ההרמוניות, הסימטריות והיכולת המובנית לייצר את האמנות שייכים לנפטון. בזמן נסיגה, לאנשים בעלי נטיות לאמנות עשויים לבדוק את עצמם שוב. לתקן עבודות אמנות ואולי ליצור פסק זמן הכרחי כדי למלא מצברים.
ונוס מעצבת את הביטוי הרגשי ביחסים,  ותשמור על איזונים ביחסים כדי לא להפר סימטריה והרמוניה. היא מעוניינת באווירה טובה, שיח נעים ויחסים הנוסכים הרגשה טובה על עצמנו,  דרך קודים של נימוס חברתי, חוקי משחק מקובלים על ידי ערכים חברתיים.  היא אחראית על חוקה חברתית כדי להרחיק מעלינו את חוקי הג'ונגל המאיימים. אבולוציונית, היא תעשה הכל להרחיק אותנו מפתחו של הג'ונגל ולא להרגיש לבד בעולם.  בהשפעת ונוס רבים עוסקים בחיבורים, תיווכים, איזונים חברתיים כמו בתחומי משפט וצדק.  ולכן, שבתאי במזל מזל מאזניים נחשב לנעלה כי הוא מצליח לשלב באופן אופטימלי את הקוד החוקי עם הקוד החברתי.
בעבר, נטו לייחס לפלנטה את נושא הרגשות ואת האנימה[הפן הנשי] בלבד.
אנימה = העיקרון הנשי בכל גבר
אנימוס= העיקרון הגברי בכל אישה.
האנימה- מיצגת את העיקרון הנשי המדגיש את התפתחותם של יחסים בין אישים, את היכולת ליצור קשרים ולאהוב.
האנימוס- מייצג את העיקרון הגברי המדגיש את היכולת לשלוט באנשים ובמצבים, את הנטיה לכיוון המחשבה האנליטית המופשטת.
האנימה וגם האנימוס מצויים בכל אדם (גבר ואישה) ביחסים.   האנימה זקוקה לשם איזון לאנימוס וההיפך. אלה יחסי ונוס מרס. בתקופות של נסיגת ונוס ומרס יש לעיתים תחושה של בעיית הגדרה מחודשת של התפקיד בתוך הזוגיות, ערעור על המקום בתוך זוגיות וקשרים. נסיגת ונוס חושפת את בעית האנימה בזכר ובעיית האנימוס בנקבה,  הרבה פעמים בעיית זהות זו,  משליכה על יחסי המין ותפקידם בתוך היחסים. בדרך כלל כשיש הרמוניה במיניות,  קל יותר לתקשר על הבעיות האחרות.
ככל שלמדו להכיר את השפעות נפטון התבהר שונוס היא האוקטבה הנמוכה יותר של נפטון המשפיע על היכולת "להתמכר" לאהבה ולהיסחף למחוזות משכרים. היום ברור וידוע שונוס היא הפן המובנה של הרגש, הביטוי והמודעות הרגשית, הצורך ביחסים, בדיאלוג, אינטראקציה,  הזוגיות וביכולת להיות יחד בשליטה והכרה, לכן אמצעי הארוטיקה, אינטימיות, ריגושים, משיכה,  תחושת חמימות, חשובים לתחושת השלם בזוגיות.  בשעה שנפטון,  גורם לצורך להיות מאוהב כמשורר, להרגיש תחושה של שיכרון חושים ולעיתים עד כדי מצב פסיכוטי. אהבה של נפטון מתקשה להבדיל לעיתים קרובות בין להיות מאוהב באדם או להיות מאוהב באהבה. מי שלא אהב באופן הזה יתקשה להבין את ההבדלים בהשפעות של שתי הפלנטות. אהבה של ונוס היא מאוזנת והרמונית מבסיסה. נסיגת ונוס משפיעה על עירעור התחושה הזאת ולכן יש מקום להתבוננות פנימית וביחסים כדי להבין את מקור הפרת האיזון.


23.7.2015 ונוס במלוא הדרה זוהרת בשמי הונגריה מעל Veszprem, צילם: .
Tamas Ladanyi

ונוס בנסיגה:

בתקופת הנסיגה של ונוס מתפתחת תחושה של חוסר שלמות, חוסר סיפוק רגשי ולכן מתבקשת באופן טבעי הסתכלות עמוקה יותר לתוך מערכת היחסים, כשהזוג מודע למצב היחסים. ייתכנו שתי אפשרויות,  רצון לטפל בקשר וביחסים כדי להגיע לכלל סיפוק עמוק יותר בקשר אם זה דרך טיפול פסיכולוגי, רוחני או שירגישו שהקשר הזה לא יכול להוביל למפנה מספק וצריך להחליט אף להיפרד. חוסר השלמות הרגשית גורמים באותה מידה לתחושה מתסכלת בשותפויות, ביחסים חברתיים, בנושאים כלכליים, פיננסיים תוך כדי חשבון נפש והתמודדות עם הבעיות שנוצרו בתחומים אלה. ונוס נסוגה אחת לשנה וחצי וזהו בדיוק הזמן הדרוש לבדוק בפרספקטיבה את תחומי ונוס ולטפל בהשלכות ובהשפעות שלה. אם אתה במערכת יחסים כל הבעיות הבלתי פתורות עלולות לצוץ בזמן נסיגת ונוס. ברם, הבעיה תיפתר סופית כשונוס תתיישר במיקרים רבים על "מעלת הנסיגה" ששם החל הויכוח. כל 8 שנים נסיגת ונוס יוצרת צורת פנטגרם[מחומש] אם תבדקו מה קרה לכם לפני 8 שנים,  תגלו היכן ונוס נגעה בחייכם תוכלו להבין מה יקרה גם הפעם שכן יש ריטואל שחוזר.
אם מישהו מכם נולד בנסיגת ונוס יהיה לו קל לזכור בכל נסיגה, מה קרה לו 8 שנים לפני כן. ולכל השואלים לגבי לידה בזמן נסיגת ונוס, היא לא משחררת אותו מהשפעה בזמן נסיגה. איך בכל זאת ילידי ונוס בנסיגה מושפעים מהנסיגה? בדרך כלל יש להם מאבקים ממושכים יותר להגיע ליחסים מספקים ולעיתים קרובות לא יהיה להם קל להתאהב. הכל מותנה ותלוי במפה האישית ויחסי ונוס הנסוג עם שאר הכוכבים ובמיקומה של הנסיגה.

כרונולוגיה של נסיגת ונוס:
ונוס מה-25.7 עד ה-1.8 היא תהיה צמודה למעלה האפס של מזל  בתולה. :
תושפע ממרקורי של מזל בתולה, מיקום שכלתני, אנליטי, קר, מחושב ו"מרגיש מהראש". צמידות ונוס מתחילה את נסיגתה במעלה 46'0 במזל בתולה. המעלה של כוכב השבת רגולוס[ כוכב שעבר בשנים האחרונות מהמעלה 29 באריה למעלת האפס של מזל בתולה.] מהמונרכיה, הגאווה והשליטה של מזל אריה לעממיות, חריצות והקורבנות של מזל בתולה. וונוס באריה היא דרמטית, גאה, קיצונית או הכל או כלום, והכל סובב סביבה באופן נרקיסיסטי. וונוס בבתולה מאוהבת באידיאל, מוכנה להתפשר עבור אהבה, היא טיפולית, תתגייס לעזור ותבכה דמעות רבות בגלל אהבה ותרגיש קורבן ואשמה מבחינה רגשית אך גם תאשים את מושא אהבתה בסיבלה.
בין ה-10-1.8 ונוס תיצמד לכוכב השבת אלפרד
אלפרד במעלה ה:27 במזל אריה . שבתאי בעקרב 90 מעלות לאלפרד הצמוד למרקורי+ונוס+יופיטר במזל אריה
– היבט של ריבוע קשה במיוחד המסמל תחושת בדידות, תיסכול, ויכוחים ביחסים, אכזבות.
אלפרד- Alfrad  הוא מהמילה בערבית الفرد אל-פארד – "הבודד", שייך לקונסטלציית הידרה

אופיו השבתאי של אלפרד ישפיע על חווית אכזבה והצורך לעשות חשבון נפש ביחסים בלתי מספקים. ב-6 לאוגוסט אלפראד מושפע ממרקורי. היבט לא טוב לנישואין, לחתום על חוזים, שותפויות והסכמי ממון.
ב-9.8 מרס מגיע למזל אריה והוא מבודד עד ה-19.8- ויעזור לונוס לחבל במערכות יחסים. מרס מבודד דומה לאריה בסוגר. משחר לטרף.
בין ה-16-12.8: צמידות וונוס עם השמש, היבט הנקרא: Cazimi -מסמל התכה של וונוס בתוך השמש, צמידות עד שריפה. בהשפעה של צמידות זאת, מחפשים ריגושים, נמשכים מאוד וגודל המשיכה כך גם גודל הניתוק והכאב שלאחר מכן, כאב שיהיה קשה לרפא ולמצוא לו הזדמנות לסגור מעגל.
מה-12.8 וונוס נסוגה למעלה ה-24 באריה ומתקרבת לצמידות לשמש ב-19 מעלות באריה ויחד הם יוצרים היבט של 120 מעלות לאוראנוס בטלה עד ה-20.8 .  וונוס בנסיגה לאוראנוס בטלה תחפש פיצוי של ריגושים. היבטים של משיכה והתאהבות מיידית ובבומבסטיות אך גם גודל הניתוק והכאב שלאחר מכן יהיה דרמטי מאוד, כאב שיהיה קשה לרפא ולמצוא לו הזדמנות לסגור מעגל.
בין ה-23-21.8 שמש בריבוע של 90 מעלות לשבתאי – תחושת דכדוך כבדות מרגעי התלהבות גבוהים לתחושת אכזבה גדולה.
כללית: בשבועיים האחרונים של נסיגת ונוס יש עלייה בחשק להתאהב וקצת "להסתבך" או "להתפתות" המחשבה זורמת מהיצרים ומהתשוקות ויש התעלמות מהשכל הישר. גם אם יידלקו מנורות אדומות האדם ירגיש ש"זה לא נורא אם זה יסתכם בסטוץ".. הבעיה שהנפש תישאב לקשר בתקופה זו עמוק יותר. הגוף הוא אולי המקדש אבל מפגש בהשפעת נסיגת ונוס עלול לסחוף למחוזות של רכושנות, קנאה, וייקח זמן רב להשתחרר במוח מקשר כזה. נסיגת ונוס מגבירה את הקנאה, נקמנות ואמוציונאליות ונמשכת למימדי דרמה. למה? כשונוס בנסיגה אנחנו נוטים לפתח יותר אובססיה מאשר במצב רגיל של תנועת ונוס ועלולים להעניק מקום גדול לחולשתנו כמעט בלי יכולת שליטה.
מה-23.8 ונוס חוזרת כמו "מהעולם התחתון" מהמקום הבלתי נראה להיות זוהרת כבר מהבוקר – היא נחשבת למפתה ומכונה פרספונה מלכת העולם התחתון מפתה וזהרת במראה שלה..
במיתולוגיה פרספונה, הייתה נערה יפה ביותר והכול אהבוה, לא חיה על הר האולימפוס כמו הוריה, אלא העבירה את ימיה על פני האדמה, קוטפת פרחים ונוטעת צמחים יחד עם חברותיה. אולם האדס[אל העולם התחתון]  חמד אותה לעצמו, והחליט לחטוף אותה ולהביאה לממלכתו אשר מתחת לאדמה. יום אחד, בשעה שפרספונה טיילה כהרגלה על פני האדמה, האדס הוציא לפועל את תוכניתו: הוא פרץ רכוב על מרכבתו מבקע באדמה, תפס את הנערה ההמומה, ולקח אותה איתו לשאול תחתיות. אף אחד, פרט לזאוס ולהליוס, השמש הרואה הכול, לא הבחין במאורע. לאחר היעלמה של פרספונה, לא ידעה אמה, דמטר, את נפשה מצער: היא קיללה את חברותיה של בתה, שלא הצליחו למנוע את החטיפה, והפכה אותן לסירנות – ציפורים בעלות ראש אישה. היא שקעה בגעגועים לבתה והזניחה את האדמה, שחדלה לתת את תנובתה ולהצמיח את פריה.
זאוס -יופיטר, החליט למנוע את האסון הממשמש ובא: הוא שלח את הרמס, שליח האלים, להאדס כדי שישיב את פרספונה לאמה. האדס אמנם החזיר את פרספונה, אך בטרם הלכה נתן לה לאכול מספר גרעיני רימון. גרעינים בודדים אלו היו 'פירות השאול' ובשל אכילתם נאלצה פרספונה לשוב לשאול מספר חודשים (כול פעם לפי כמות הגרעינים) מדי שנה בשנה. אולם, בשאר חודשי השנה הותר לה לשוב לאולימפוס, ולבלות יחד עם אמה ועם יתר האלים. בזמן שהותה של פרספונה מתחת לאדמה הייתה אמה מתעטפת עצב וגוזרת כיליון על האדמה, ודמעותיה יורדות על הארץ, שהן בעצם הגשם. אך מששבה פרספונה לאמה, היא הייתה מתנערת מעיצבונה ומאפשרת לתבואה לפרוח ולהבשיל.

לכן, אהבה הנוצרת בימים אלה מחד מפתה מאוד ומאידך מבטיחה דמעות וחוסר שלמות.

ב-23.8 ונוס מגיעה למעלה ה-15 המעלה הצמודה לכוכב השבת Dubbe

Dubhe כוכב שבת ב-15 מעלות במזל אריה בעל אופי של מרס ויוצר מפגשים מלאי אדי דלק מבחינה פיזית. הוא יוצר בהשראתו משיכה מינית עזה. מרס מלא בתחושת נקמנות, התקפי כעס וזעם ומפםגש שלו עם ונוסג מפנה את האנרגיה הזאת לצד המיני, למשיכה מינית עזה באופן אובססיבי. בהשפעתו יחסים עלולים להסתיים בכעס גדול או כפי שנאמר: מוטב לא להעיר את הדובים מרבצם.
במיתולוגיה,  סיפורה של קליסטו הנימפה קשור בכוכב השבת Dubhe קליסטו הייתה נימפה ידועה ביופיה ויופיטר, הלוא הוא זאוס אל האלים, חשק בקליסטו, אולם היא לא שעתה לחיזוריו. לכן התחפש לארטמיס-אלת הציד, התייחד עמה במרמה ואף עיבר אותה. הרה אשתו הקנאית של זאוס, גילתה את דבר בגידת בעלה, ונקמה בקליסטו באמצעות הפיכתה לדובה.
זאוס מסר את הרך הנולד לנימפה מאיה שגידלה אותו במערתה. לימים הפך ארקאס לאבי בני ארקאדיה והעלה את בנה בדמות הדוב לשמים.
כך מספרת האגדה נוצרו הדובה הגדולה והדובה הקטנה שני מערכי כוכבים הסובבים את כוכב הצפון.    על פי האגדה הרה אשתו של זאוס התמלאה כעס על הכבוד לו זכה בנה של קליסטו המאהבת של בעלה זאוס, והיא שכנעה את אל הים לאסור על הדובות לרדת אל האוקיינוס ככל שאר הכוכבים. אכן קונסטלציית הדובה לא יורדת לעולם מתחת לאופק.
ב-1.9 וונוס ב-15 מעלות באריה נצמדת באופן רשמי למרס במזל אריה יחד הם יוצרים היבט של 150 מעלות לפלוטו בגדי – רומנים שנוצרים תחת היבטים אלה יתקשו לשרוד כשהמשיכה תחלוף. יחסים קיימים עלולים להיכנס לשלב של כעסים עם צורך להאשים לנקום וללמד לקח. זהו גם היבט בעייתי בכספים, העלול לגרום לעיסוק בלתי אחראי ולא מחושב בכספים, לעיתים פזרני עם צורך להפגין "עושר" או יכולת פיננסית גבוהה.
הצמידות תשפיע על שתי הפלנטות עד תום הנסיגה ב-6.9.
ונוס עד ה-11.9 בהיבט של 150 מעלות לפלוטו בגדי -משפיע על מצבים רגשיים של תסכול, יחסים המסתיימים בכעסים גדולים. בעולם הפיננסי, היבט זה משפיע על תחושת ירידת ערך הכסף, פשיטת רגל, הפסד.

מדינת ישראל בת מזל שור עם אופק מאזניים:

עם תחילת הנסיגה של ונוס היא נצמדת למאדים הממוקם במעלה ה-28 במזל אריה ועד ה-3.8 צמידות זו מייצרת תוקפנות וצורך לתת מענה. אך כוחות קיצוניים עלולים לאתגר את ישראל בימים הקרובים.
בין ה-4-3.8 – מרקורי במזל אריה במעלה ה-23 יוצר ריבוע עם השמש בשור במפת המדינה – ונוס במרובע מושלם לשבתאי – היבט עם בעיה כלכלית מתגברת, התיקרויות לעומת ירידה במשאבים, בשכר וביכולת להתקיים.
יופיטר צמוד לוונוס הנסוגה ויחד בהיבט של 90 מעלות לשבתאי –
חוסר יכולת לקדם תכניות של ממשלה ואולי גם לאשר תקציב כלכלי. קשיים ובעיקר אווירה כבדה ומעוררת סוג של פסימיות.
ב-14.8 מולד ירח באריה נצמד לונוס הנסוגה ויחד הם יוצרים ריבוע מדויק לשמש בשור – זהו סוג של ליקוי מאורות, החלטות בעיתיות ותגובות העלולות לסבך ולהסתבך. מרס בביקור במזל אריה נצמד לירח מולד,  במעלה '4 במזל אריה במפת המדינה ובמקביל סטיליום -שמש+ירח+ונוס יחד הם יוצרים ריבוע מדויק כלפי השמש של המדינה במזל שור. קשיים בקואליציה עד כדי איום על קיומה, אולי שותפות מסוימת עומדת על עיקרון מסכן את שלמותה. נושאים כלכליים ומערכות יחסים מעיבות ומאיימות להתפרק.
ימים קשים במיוחד סביב ה-26.8  כשונוס הנסוגה נצמדת לשבתאי במזל אריה במפת המדינה ומאדים באריה נמצד לפלוטו במפת המדינה – היבט תוקפני במיוחד. מבטא מאבקי כוח בממשלה או בכנסת, יתכן סביב תקציב אך גם סביב נקיטת עמדה לנוכח מצבים מסוכנים. אי הסכמות אידיאולוגיות יאפיינו את נסיגת ונוס במזל אריה כשהיא תיצמד לכוכבי ההנהגה כשונוס במזלות פיקס[אריה, עקרב, דלי ושור] היא תעמוד על עקרונותיה הקשורים מאוד לאגו, בדרך כלל זה מייצג אנשים בעלי אגו גדול שמובילים מהלכים באופן כוחני ללא התחשבות בסביבה.
ונוס בעצירה במעלה ה-14 עד ה-6.9 צמודה למרס באריה ויחד הן צמודות לפלוטו ושבתאי במפת המדינה- הרבה מאבקי אגו מתקשרים לשילטון, להנהגה וקושי להגיע להחלטות. השמש מול נפטון בדגים מעוררת וחושפת פרשיות שחיתות.
ונוס ב-7.9 מתישרת במעלה ה:'14 במזל אריה ורק ב-9.10.2015 היא מגיעה לנקודת התחלת הנסיגה : '0 מעלות בתולה.

מה לא מומלץ לעשות בהשפעת נסיגת ונוס?

במערכות יחסים: מומלץ לוותר על יצירת שותפויות, נישואין, הסכמי ממון.
בנושאים אסתטיים הקשורים קשר הדוק לונוס: מומלץ לוותר על התחלת שיפוץ, עיצוב הבית. לדחות ניתוחים אסתטיים מכל סוג.
בנושאים פיננסיים: מומלץ לדחות חפצים אסתטיים,  רכישת עתיקות ומציאות מיד שניה. כדאי לחכות עם השקעות גדולות ולראות את התמונה הפיננסית האמיתית בתום הנסיגה.

הקיץ הנוכחי מעמיד אותנו במבחן של יחסים, רגשות ונושאים כלכליים. זהו זמן לעשות חשבון נפש ולבדוק את עצמנו ואת המהלכים שאנחנו עושים במערכות יחסים, בנושאים כספיים. אפשר להרגיש בדרך כלל תחושת ניקיון וסדר בחיים אחרי מהלכה של הנסיגה.  ונוס חוזרת לנקודת ההתחלה של מסעה ב-9.10.2015 כשבמקביל מסתיימת גם נסיגת מרקורי במזל מאזניים[בין ה: 9.10-17.9.15]  השנה חודש אוקטובר יסמל התחלות חדשות אחרי חודשי קיץ מורכבים.


ונוס – מאהבה ועד כסף שני פרקים על הפלנטה.

ונוס ב-12 המזלות – היכן הונוס שלכם?

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ    16.7.2015

 

שאלות תשובות:

1. בן משה
מושפעי נסיגת ונוס
שלום פנינה, רציתי לשאול האם אני מושפע מנסיגת ונוס מאחר ואני נולדתי ב-7.8.1988 (בשעה 22:20) ולפי מה שראיתי הנסיגה של אותה שנה הסתיימה בתחילת אוגוסט 1988. אני נולדתי כשונוס הייתה במעלה אחת במזל סרטן ורציתי לדעת עד כמה שני ההיבטים האלה משפיעים על עולם הרגשות שלי. בתודה, בן משה. .
תשובה:
שלום בן משה אני לא אנתח את המפה שלך כמובן, אבל ונוס שלך באפס מעלות סרטן והיא בהחלט בהיבטים דרמטיים עם מרבית הכוכבים ולכן נסיגת ונוס בהחלט תעשה "עבודה" על הרגשות שלך. בברכה פנינה
2. ר
השקעות
היי פנינה, מרתקת כתמיד 🙂 שאלה לי אלייך בבקשה: מתי זמן טוב להשקיע בנדלן? שהרי מצד אחד את אומרת "עכשיו לא מומלץ בגלל נסיגת ונוס" אבל מצד שני "מיד לאחר ונוס מתחילה נסיגת מרקורי…" (כלומר לחכות עד תום נסיגת מרקורי לקראת חודש אוקטובר). כמו כן על פי תחזיותיך הריבית צפויה לעלות (ייקר את המשכנתאות) מדד הנדלן צפוי לעלות והדירות להתייקר.. וכו' לכן אשמח להבין מתי כדאי להשקיע בנדלן? לחכות עד תום הנסיגות? ואז לקחת סיכון שהדירות יתייקרו והמשכנתאות יקפצו? אודה לתשובתך 🙂 שבוע טוב! .
תשובה:
שלום ר בתקופת נסיגת ונוס לא מומלץ לעסוק בהשקעות כי בדרך כלל זו תקופה שמסמלת חוסר וודאות לגבי העתיד הכלכלי הפיננסי וייתכנו גזירות שייווצרו מכורח החלטות של התקופה הקרובה. זה לא קשור לחתימה על חוזים. כמובן כשיש ימים לא טובים לחתימה על חוזים אני גם מציינת לחוד בלי קשר לנסיגת ונוס. בספטמבר מה-17.9 מתחילה נסיגת מרקורי ותקופת החגים. צריך יהיה א. לבדוק איך המצב הכלכלי בתום נסיגת ונוס סביב ה-6.9 וב. מאמצע אוקטובר בתום נסיגת מרקורי מתחילה תקופה אחרת. ואספר עליה כבר בהמשך. תעקבי. אגב יש הרבה פרטים פיננסיים בכתבות שלי: תחזית אסטרולוגית כלכלית המעודכנת כל חודש : http://www.pninastro.com/326/ בברכה פנינה
3. שלי
נסיגת ונוס בבתולה
שלום פנינה, האם ונוס מבודדת במפת הלידה בעצם אומרת שנסיגת ונוס לא משפיעה עלי??? או שמא ונוס מבודדת היא כמו ונוס בנסיגה בעת הלידה?ואז גם אני צריכה לפשפש בזכרונות מ2007? תודות,שלי
תשובה:
שלום לך שלי אני לא מכירה את המפה שלך ואני לא יודעת אם הונוס שלך מבודדת לגמרי או לא. ונו בנסיגה משפיעה על כ-ו-ל-ם. ונוס מבודדת היא לא ונוס בנסיגה. רק ונוס בנסיגה היא ונוס בנסיגה. כל שנה וחצי ונוס בנסיגה כך שאת לא צריכה להרחיק לכת בזיכרון לונוס לפני 8 שנים שהיתה בבתולה. בברכה פנינה
4. נדב
ונוס במעלה ראשונה בבתולה
פנינה שלום, מה המשמעות של הנסיגה הנ"ל אם לי במפה יש ונוס במעלה ראשונה בבתולה? תודה
תשובה:
נדב שלום כמובן שאין לי את התמונה השלמה. אך למי שיש ונוס במזל בתולה נסיגת ונוס תורגש אצלו או שהוא יושפע באחד האופנים המוזכרים בכתבה. מה שמשמח שזה יעבור בסוף 🙂 בברכה פנינה
5. דנה
תחילת עבודה בנסיגת ונוס 8/2015
היי פנינה, מה לגבי התחלת עבודה בזמן נסיגת ונוס? במאמר ציינת תאריכים ספציפיים בהם את לא ממליצה לחתום על חוזים, אך האם חוץ מתאריכים אלה אפשר להתחיל לעבודה ולחתום על חוזי עבודה?
תשובה:
שלום דנה לא בהכרח קש/ור לעבודה. יכול להתקשר לחוזים הקשורים לנושאים אחרים. תקראי בהורוסקופ המעודכן שלי אם מרקורי בהיבטים טובים לא תהיה מניעה להתחיל עבודה ולחתום על חוזי עבודה. בברכה פנינה
6. אלונה
תודה פנינה
התכוונתי באמת להתחיל לחפש להשקיע בנדלן השנה. ואולי זה לא הזמן. המחירים הזויים לגמרי. לא מבינה איך אנשים חיים עם היוקר הזה ואין תקווה באופק.
תשובה:
היי אלונה בוודאי שעכשיו זה לא הזמן. בישראל אדם נזקק בממוצע ל-196 משכורות כדי לרכוש דירה. ביחסים קשים של ונוס שבתאי ויופיטר שבתאי שימשיכו להתקיים עד ספטמבר זה מגביר את תחושת יוקר המחיה המטפסת לשמים והשכר נמוך יחסית ובוודאי לא עולה בהתאם. אלה מסימני המשבר שנכון לעכשיו לא ננקפה אצבעה מצד השילטון לשנות את זה ולא נראה לי שיהיה שינוי קרוב. בברכה פנינה
7. אלונה
לא הבנתי את השורה האחרונה
למה הכוונה "בסיבוב הזה מהשקעות מיותרות"?
תשובה:
היי אלונה שבסיבוב הנוכחי של נסיכת ונוס היזהרי מנושא ההשקעות כלקח מהנסיגה הקודמת. בברכה פנינה
8. אלונה
פנינה, לפני שבע שנים הייתה לי הזדמנות להשקיע בנדלן
ופספסתי בגדול. הפסדתי המון כסף. חסכונות שלי. ועל כך אני מצטערת יום יום. פשוט לא האמנתי שהמחירים יזנקו ככה. אמרו 'בועה' ותיכף הכל מתפוצץ. שום דבר לא התפוצץ חוץ מהלב שלי… אם זה נחשב, אז זה זה.. תודה
תשובה:
אלונה עצוב. אך זהו בשכר הלימוד שלך. וכל מי שנולד עם ונוס בנסיגה שיבדוק מה קרה לו ביולי-אוגוסט 2007 . לכל אחד הנסיגה מלמדת ומעבירה מסרים אחרים. או בענייני כספים או במערכות יחסים ולפעמים בשני הנושאים. לשים לב. תודה על המידע אלונה!! ולהיזהר בסיבוב הזה מהשקעות מיותרות. בברכה פנינה
9. אלונה
אני, אני נולדתי כשוונוס הייתה בנסיגה וגם מרקורי.
בתקופות הללו אני הולכת בעדינות כמו על ביצים ומשתדלת לא להרגיז אף אחד…
תשובה:
חחח אלונה, הצחקת אותי. הזדמנות עבורך לדעת איך תעברי את הנסיגה. לכל מי שנולד עם ונוס בנסיגה – ביולי-אוגוסט 2007 ונוס היתה בנסיגה בבתולה וחזרה למזל אריה בדיוק כמו הפעם. יש חוויות מאז? בהצלחה פנינה
10. שני
פתיחת עסק/התחלת עבודה בנסיגת ונוס
מרתקת כתמיד!!! מה לגבי התחלות עבודה בתחילת שנת הלימודים שזה עדין בזמן הנסיגה?
תשובה:
היי שני תודה רבה. הקיץ הזה מכל הסיבות לא תגובה מלבבת ובוודאי לא הגענו לשיאה. אך לימודים לא קשורים בונוס. מה שכן ב-17.9 מתחילה נסיגה של מרקורי [הקשורה בשביתות במקומות עבודה במיוחד חינוך,תחבורה בריאות] מזל שהנסיגה נופלת בחג, אך השפעתה תתחיל לפני כן ועל כך נדבר בעוד מועד. הנסיגה של מרקורי תסתיים רשמית ב-9.10 כך שרוב הנסיגה "נופלת על מועדי ישראל". מה שבטוח לכבישים לא כדאי יהיה לצאת בזמן החגים. בברכה פנינה
11. מלכה
שאלה בעניין כוכב השבת אלפרד
פנינה שלום,תודה על הכתבה המרתקת והמעמיקה. עד כה לא כתבת על כוכב השבת אלפרד היושב במעלה 27 באריה. במפת הלידה שלי יופיטר נמצא במעלה זו בדיוק בבית 2. מה אומר המפגש ביניהם? בברכה מלכה
תשובה:
שלום מלכה יש עוד כמה עשרות כוכבי שבת שטרם כתבתי עליהם.ציינתי בכתבה שאופיו של אלפרד מושפע משבתאי, זה לא נחשב למיקום קל, ברור ששבתאי נותן את הטון . אבל בהמשך אוסיף גם בכתבה השבועית עוד םירוט על אלפרד כשנגיע לסוף מזל אריה. תעקבי.. תודה רבה על הפרגון. בברכה פנינה
12. שוש
נסיגת ונוס
פנינה, צהריים טובים קראתי בעניין רב (כמו שתמיד אני קוראת את שאת כותבת) לגבי נסיגת ונוס. מהניתוח עולה שרוב תנועות הרטרו צמודות או מאתגרות את מיקבץ הכוכבים בבית 10 (השלטון) של המדינה – ואז גם יתחילו דיוני תקציב המדינה. האם תוכלי להרחיב? אשמח לקרוא כתמיד, בברכה – שוש
תשובה:
היי שוש תודה רבה. הנושא של ונוס הופך למרכזי לא רק בגלל הנסיגה אלא בעיקר בגלל יחסו לשבתאי ברגע היווצרות הנסיגה שמדגיש את בעיית המחסור, העוני, עסקים שנסגרים והשלכות על אווירה של יוקר מחייה גבוה לעומת מה שמצוי בכיסיהם של האנשים. אני חושבת שלגבי מפת המדינה נסיגת ונוס מאתגרת לא רק את נושא התקציב, ריביות בנקאיות, מדד נדל"ן והנושאים הכלכליים אלא גם את נושא השותפויות שכן ונוס מסמלת את השותפות ואת הצורך בהרמוניה [מאזניים] מיקומה של ונוס באריה [מיקום אידיאולוגי- מזל פיקס] בבית 10 במפת המדינה צמוד לבית השילטון ויעורר הרבה עימותים על רקע אידיאולוגי ואי הסכמות.במיקום זה יש לנתניהו פלוטו וברור שתהיה לכך השלכה. אני חוששת כללית שבזמן נסיגת ונוס תהיה בעיה להגיע להחלטות בכל הנושאים הפיננסיים:תקציב, בנקאות, פנסיה , שכר, נושאי דיור ונדל"ן מתווה הגז וכ"ו. בברכה פנינה
13. אדם אוחיון
ונוס בנסיגה
פנינה שבוע מבורך (= תודה על הידע הממלא שנותן לנו אפשרות לחקור ולבחון את הנסיגה ברמה האישית.. שאלה : לעשות סדר בבנקים ? בירורים על מהלך של דירה להשקעה ? הלוואות ? זה בסדר לעשות כל עוד לא מבצעים עיסקה …בזמן זה כמובן? המון תודה אדם אוחיון
תשובה:
שלום לך אדם. תודה רבה !!! בהחלט סדר, רה אירגון, לבדוק הכל מבלי לקחת סיכונים ולעשות הערכה מחודש עם תום הנסיגה. פתאום תוכל לגלות דברים נוספים. בברכה פנינה
14. עידית
פרידה
האם תקופת הנסיגה היא זמן טוב להתחיל בהליכי פרידה?
תשובה:
שלום עידית יחסים שאינם יציבים כפי שכתבתי נוטים להתחיל בתהליכי פרידה בזמן נסיגת ונוס. המילה כדאי לא מתאימה. השאלה אם היחסים מוצו? האם את סובלת? אם כן לא צריך לחכות לכלום, לא? בברכה פנינה
15. אורית
נסיגת ונוס במאזניים
אני מזל מאזניים רציתי יותר לדעת בנוגע לנסיגה במזל מאזניים. מה אומר מבחינת עבודה, זוגיות ובכלל. אני אמורה לקבל תשובה מעבודה מסוימת האם תקופה זו לא טובה לקבל תשובות.. מה הכוונה טיהור מערכות? אודה לתשובה . אורית
תשובה:
אורית שלום ונוס תיסוג בבתולה ולא במאזניים. הכתבה היא על ונוס בנסיגה במזל בתולה. ונוס לא נסוגה במאזנים בחודשים האלה. טיהור מערכות? תחושה של ניקיון וסדר בנושאים שהיו לא שלמים, לא סגורים ולא נעימים. בברכה פנינה
16. אולגה
פנינה מעולה ומושקע כתמיד!!! נשמע ממש כתהליך של ניקיון עמוק ומזכך, בשילוב של מרקורי בנסיגה במאזניים..
.. תשובה:
היי אולגה תודה רבה. אכן הפינאלה..אחרי סיום נסיגת ונוס, מתחילה נסיגת מרקורי במזל מאזניים מה שנקרא טיהור מערכות 🙂 תודה ברכות פנינה
17. חיה רייטן
מאמר מעמיק מקיף ומעניין-יישר כוח
תשובה:
היי חיה תודה רבה ♥ בברכה פנינה

4הערות

  1. רונן

    הי פנינה. אני בן מזל מאזניים עם אופק מאזניים. זה אומר שונוס היא שליטת המפה שלי? ונוס אצלי בנסיגה (עקרב, בית 2). מה המשמעות של זה עבורי?
    תודה

    • פנינה כץ

      רונן שלום
      זה לא נכון להוציא פלנטה אחת מהמכלול ולנתח אותה. זה כמו להוציא מילה אחת מהמשפט ולפענח את המשפט כולו. כל פלנטה שייכת לתמונה הכללית של המפה. יש הרבה חומר על משמעות ונוס בעקרב בכתבה ונוס ב-12 המזלות: כשמנתחים מפה אסטרולוגית באופן מקצועי יש משמעות לכל פלנטה בהקשר הכללי, בהיבטים, בתים אך אין "חיה" כזאת לנתח פלנטה אחת בלי ההקשר הכללי.

      בברכה
      פנינה

  2. אנה

    פנינה שלום רצית לדעת מתי היהי לי זוגיות כי הרבה זמן אין זוגיות רצית קשה

    • פנינה כץ

      אנה שלום

      שאלות פרטיות דורשות הכנת מפה. והכנת מפה היא עבוןדה לכל דבר. אם תרצי תפני אליי באופן פרטי.

      כל טוב
      פנינה

השאר תגובה