הורוסקופ מלחמת יום הכיפורים ועתיד בטחון ישראל

מלחמת יום הכיפורים ועתיד בטחון ישראל היום. האם נופתע שוב? 

 

מערך הכוכבים של מלחמת יום הכיפורים על מפת מדינת ישראל: אורנוס על אופק מפת המדינה 150 מעלות לשמש בשור

מפת  הכוכבים של מלחמת יום הכיפורים על גבי מפת המדינה –מפת המדינה במרכז והכוכבים מסביב שייכים לאירוע המלחמה. אורנוס באופק מפת המדינה 22 מעלות במזל מאזניים בהיבט 150 מעלות [היבט משבר, מלחמות, עוצמתי באירועים גיאופוליטיים] מסל על ההפתעה הגדולה שתפסה מלחמה זאת את צהל ואת כל אזרחי המדינה.

אורנוס באופק המפה מפרש את אלמנט ההפתעה הגדולה של אויבי המדינה,  החל מהתקיפה המשולבת[סוריה מצרים] ודרך בחירת תאריך האירוע כשעם ישראל במצב הפסיבי ביותר ביום הכיפורים.

מלחמה בשטח מדינת ישראל מצביע כוכב יופיטר יחד עם הירח,  בבית 4 במזל דלי.  פלישה וניסיונות הכיבוש. מאדים בבית 7 במזל שור [בנסיגה] ביצירת מרובע גדול[Grand Square] עם ירח בבית 10 בבית המשילות המסמל את העם, מול מרקורי בעקרב על אופק המפה, מרובע לירח יופיטר במזל דלי בית 4. 

פלוטו בבית 12 [התארגנות של האויב וההתחברות הסודית בין סוריה ומצרים] בהיבט מרובע לונוס במזל סרטן – יחסי פלוטו ונוס מסמלים את הפוסט טראומה שמדינת ישראל נושאת מאז ועד היום.  

כאב האובדן הגדול- שבתאי צמוד לוונוס בסרטן בית 9 אבל גדול שנמשך חודשים, שנים ועד היום.   נפטון בהיבט 150 לונוס[העיוורון, האשמה, האובדן המכאיב] – אובדן תחושת החמצה של צעירים רבים כל כך הלכו לעולמם באופן טרגי , רגש האשם והאשמה של הניהול הכושל של מחלקת מחקר מודיעין הקונספציה השגויה[שהמצרים והסורים לא יחברו לתקוף והמצרים לא יחצו את התעלה].  והחלטתו האומללה של שר הביטחון דיין לא לגייס את המילואים בזמן.  גולדה מאיר ומשה דיין שר הביטחון היו בני מזל שור. בסופו של דבר גולדה מאיר,  למרות המלצת דיין לא לגייס מילואים ברגע האחרון גייסה חלק מהמערכת אך לא מספיק כדי להדוף את הגלים של הימים הראשונים.  [בממשלה זו ופנחס ספיר ויגאל אלון בני מזל מאזניים. – ונוס שליטת המזלות שור ומאזניים והיא נתנה את הטון ] 

 

רבים ישאלו, מה הטעם לדוש במה שהיה?

א.  50 שנה חלפו מאז המלחמה. האם למדנו מאירועי המלחמה שהייתה?

התשובה או הלקח של מדינת ישראל ב: 50 שנה האחרונות,  היה בעצם, לחזק ולהעצים את הכלים למודיעין וביטול המידור שהיה ביום הכיפורים בין מחלקות המודיעין למיניהם. כשהמידע של אנשי המודיעין בשטח היה מדויק ומצוין והמחלקה העוסקת באינטרפרטציה,  נתקעה בקונספט שהחיל המצרי של שנת 67 לא מסוגל לחצות את התעלה. ובסוף,  המידע היקר עם המסקנות צריך להגיע לממשלה  האם הממשלה עושה מה שצריך? למשל בנושא מיגון מפני טילים בצפון ובדרום, צריך להגיד את האמת מרבית אוכלוסיית ישראל לא ממוגנת.

האם יש לממשלה אסטרטגיה למנוע מלחמה מהצפון? האם ישראל יצרה פתרונות של שלום, דו קיום,  כדי להפחית את סכנת המלחמה וההתשה המתקיימת? שכן אחרי מלחמת 67 היה צריך לייצר דו קיום עם המדינות שהובסו באופן משפיל  כולל מצרים וסוריה ולא נעשה דבר בשנים בין 73-67.

כולנו  למדנו באופן יסודי על מלחמת העולם השנייה. וזוכרים כיצד אירופה השפילה את גרמניה במלחמת העולם הראשונה, בחוזה ורסאי ואף אחד לא היה צריך להיות מופתע כשגרמניה חזרה לנקום במדינות אירופה במלחמת העולם השנייה אולי כולם היו מופתעים מהמשנה הסדורה והמפלצתית של היטלר. אך מה אנחנו לומדים מכך על התנהלות ישראל כלפי הפלסטינים? האם ישראל יכולה לשלוט בעם אחר עד אין קץ? האם מדינת ישראל יכולה "לבלוע, 2 מילון אנשים בשטחים? האם המצב כרגע נראה כפתרון מקובל על מדינות ערב והעולם כולו? האם העם הישראלי כשהוא לא בהדחקה מעונין לשלוט בעם אחר?  האם השתחררנו מהקונספציה הזחוחה והיהירה שאין כמונו? 

ב. האם גם היום יש סיכוי על פי מפת המדינה לאירועים צבאיים מפתיעים? 

אורנוס צמוד לשמש במפת המדינה ועד חודש מאי 23 ישראל בסכנת תקיפה חד משמעית,  החל מהתעצמות פעולות טרור ופיגועים בשטחים וגם כאלה שיצאו מהשטחים לישראל, אך גם מתקפה מהצפון ומהדרום בעלת פוטנציאל גבוה. אורנוס מצביע על הפתעה ויתכן שהם ישלבו כוחות ככל שיתעלמו  מהפלסטינים. פלוטו בשנת 2024 במזל דלי יתייצב מול הירח[העם] במזל אריה [בית המשילות] במפת המדינה. פלוטו בדלי ייצור היבט של 150 מעלות לוונוס בסרטן בבית 9. המסמל פוטנציאל של טראומות. שבתאי בדגים [פברואר מרץ 24] בהיבט של 150 מעלות לפלוטו- היבט של מלחמה או אירוע צבאי מתסכל  [בית 10 במפת המדינה] יופיטר צמוד לאורנוס באפריל-מאי 24 לשמש של המדינה- אלמנט הפתעה,  יופיטר מרובע למרס באריה. [במפת המדינה]- היבט לוחמני-סוער. 

שנת 2024 כבר בין פברואר למרץ אירועים משמעותיים המסמלים משבר, שבתאי בדגים בהיבט 150 לפלוטו במפת המדינה, שבתאי בדגים בהיבט מרובע לונוס בקשת של נתניהו באופק, שבתאי במזל דגים בהיבט מרובע למרקורי של רונן בר ראש השב"כ, שבתאי במזל דגים מול מאדים, מרס ואורנוס במפה של ראש המוסד ברנע. שבתאי במזל דגים מרובע לנפטון בקשת שמפה של בן גביר,  שבתאי בדגים מרובע למרקורי בקשת במפה של גלנט- התכנסות  של היבטים החוזרים אצל כל ההנהגה, מבטאים משבר בלתי נמנע  יש קשר בין אירועים שלטוניים לאירועים צבאיים העלולים לגרום לבחירות או לשינוי שלטוני -. [ על כך עוד תבוא כתבה נפרדת ומפורטת] 

קידום הכוכבים: שבתאי המקודם במזל אריה במעלה מדויקת 23 מרובע לשמש של המדינה.- ההיבט הכי מאתגר מבחינה קיומית למדינה.  ונוס המקודמת ב:27 מעלות במזל תאומים מול יופיטר במזל קשת [בית 3] היבט של החמצה עמוקה, אובדן גדול של חיים, הפסד המשפיע גם על תקופה כלכלית עם משבר גדול.

 

  • בנג'מין פרנקלין אמר: "מעולם לא הייתה מלחמה טובה או שלום רע." 

 

*כתבה זו נכתבה לנוכח שאלות רבות של קוראים בעניין הביטחוני בישראל. ואולי במסגרת ההתעוררות הכללית במדינת ישראל, קיים צורך להתעורר ולהבין ולהכיל את מצבנו האמתי ומה הכוכבים מספרים על כך.

 

 

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ        25.9.2023

 

50הערות

  1. ענת

    היי פנינה
    תודה על תגובתך,
    כולנו עוד לא מעכלים באמת מה שקרה,
    אין לי שום כוונה לראות את סרטי הזוועה לא בקצרה ולא באריכות, וגם לא את ערוצי החדשות,
    נכון העם שלנו מתאחד תמיד בשעת צרה, ההתנדבות וההתגייסות החברתית היא יותר ממדהימה,
    אבל לצערי הקטבים פה הם קיצוניים, ולא נעשתה עוד שום פעולת גישור, כדי להבטיח שהמצב של הקיטוב
    לא יחזור לקדמותו בגמר המלחמה..
    יש עוד דרך ארוכה להחלמה,
    יש עוד נושאים רבים, תשובות והסברים מצד גורמי הממשל, הבטחון שהם חייבים לתת לעם הזה
    על השאננות, ההזנחה הבטחונית, האישית.
    לצערי אני לא מהמריעים והתומכים של המדינה, אבל זו דעתי האישית בלבד, אבל גם הקול הזה צריך להישמע.
    גם הקול של אלפי אזרחים שבוחרים פשוט לעזוב, ולא להיות חלק ממציאות בלתי פוסקת של מבצעים ומלחמה.
    ליבי עם האנשים לא עם ה"מנהיגים"

    • פנינה כץ

      ענת שלום
      בסוף. זהו בלוג אסטרולוגי. ולא סניף של פייסבוק. תודה שכתבת את דעתך
      אבל מעדיפה להתחבר לסוגיות עם שאלות והשלכות אסטרולוגיות. ואם יש לך כאלה אשמח להגיב
      בברכה
      פנינה

      • דקלה ש

        שלום פנינה,
        האם מדינת ישראל נמצאת תחת איום קיומי במלחמה הנוכחית להערכתך?

      • פנינה כץ

        דקלה שלום,

        ממש לא.

        בברכה

        פנינה

  2. ענת

    היי פנינה
    אני מאד מסכימה עם מה שכתבת שיש בעם הזה הישראלי נהנתנות, יהירות שהביאה אותנו למצב הזה. הקניות, המינוס בבנק, המשכנתאות המטורפות והבחירה שוב ושוב ב"מנהיג" שרק שיסע את העם
    ולמרות הטבח הנורא שקרה פה, כואב הלב לראות את שיירות העזתים, שהולכים חסרי כל לעבר מחנה אוהלים, בלי שתיה בלי תקווה, כואב הלב מצער וכעס מטורף על הנהגת מדינת ישראל שהביאה אותנו למלחמה הזאת, היו ככ הרבה שנים להגיע להסדר להפרדה להפסקת בנייה בהתנחלויות וכיבוש,
    היהירות הישראלית במיטבה

    • פנינה כץ

      ענת שלום,

      כדי לנהל דיון על בסיס יושרה, הרי על כל התכונות הבעייתיות שיש בעם הישראלי והוזכרו בכתבה ואכן הביאו אותנו עד הלום וזה לקח שמותר לציין, כי הדור הצעיר שגדל על אירועי השואה העכשווית לפחות 50 שנה לא ישכח זאת. ובאותה נשימה הרי שהחברה הישראלית המוכה אחרי השואה הזאת שעברנו ועודנו עוברים, היא התעשתה במהירות ואיחדה כוחות, כל הבקיעים שניסו ליצור בעם הזה בשנים האחרונות נעלמו. ואזרחי המדינה התגלו עם הערבות ההדדית שתמיד הייתה בהם ברגעי משבר. אזרחי המדינה באופן מתוזמר תמכו בצבא ובהישרדות הבסיסית הבינו, שבלי השבת הביטחון לאזרחים אף אחד לא ישב בגבולות המדינה. אז ענת, אני ממליצה לך לראות את "הסרט" אולי לא את ה: 47 דקות הבלתי ערוכות ממצלמות המפלצות,[יש גרסה מעודנת יותר] כי לא תעמדי בזה, איך אני יודעת? כי את לא עומדת במראות של שיירות פליטים עזתים שעוברים למאהל בדרום עזה[וזה בהחלט עצוב] איך תעמדי במראות שהסרטונים המפלצתיים מראים?. וכן ליבי עם כל הפליטים שנאלצו לעזוב את בתיהם השרופים ואת כל זיכרונותיהם מביתם שהיה בעוטף עזה ואלה שבצפון שלא יחזרו בצדק שלהם. כי נמאס להם להיות מטווחים ובסכנת חיים.
      אני מצטערת ענת, השואה שהמדינה הזאת עוברת גדולה מדי כדי לעכל זאת אחרי חודש. אני עוד לא שם.

      בברכה
      פנינה

  3. אבי

    אכן נהפכנו לעם שמן יהיר נהנתני וגס רוח זה מה שנקרא 'וישמן ישורון ויבעט' פני העם כפני המנהיגות שלה שבמקום למשול ולהנהיג בחרה בהפרד ומשול ואכן היא הצליחה מעל ומעבר להפריד ולסכסכך בין כל חלקי העם שהחלישה אותנו מבפנים וחיזקה את אוייבנו מבחוץ מה הפלא שמשמיים החליטו לתת לנו כמה כפות שנתעורר ואכן הכוכבים זועמים ואנחנו מרגישים את נחת זרועם נקווה שהמכות האלה יצליחו להוציא מעז מתוק ולא ימוטטו אותנו לבלתי תקומה . נצח ישראל לא ישקר .

    • פנינה כץ

      אבי שלום,
      ההיסטוריה מוכיחה שתמיד חוזרים לאותן טעויות. יש בהחלט מאפיינים יהירים או מזלזלים בעם ישראל, לעומת ערבות הדדית מופלאה והתנדבות מעוררת תדהמה. הרבה מוטיבים של סכסוך פנימי וקוטביות נבנו מאינטרסים מכוונים. עדיין המגמה הזאת נמשכת. אבל בעת צרה, זה העם הזה הפך לגדול ממנהיגותו.
      כדאי תמיד לראות את התמונה הגדולה.

      בברכה
      פנינה

  4. אבי

    ואוו פעם ראשונה שאני באתר הזה ואני נדהם מהיכולת חיזוי המדוייקת והכירורגית שלך אני משוטט מדיי פעם בכל מני אתרי אסטרולוגיה וכולם מדברים בשפה שאני לא מבין ולא אומרים כלום והכל כללי ולא ברור לא יודע אוליי הכל כתוב מראש אוליי אפשר היה לשנות אני רק חושב מה היה קורה אם היית מדברת עם אישיות בכירה בצבא או בממשלה ומתריעה על הסכנות המיידיות שעומדות להתרחש האם משהו היה מקשיב לך והאם לאור התחזיות המדהימות שלך לא חשבת שאת יכולה לעשות משהו לצעוק או להתראיין בערוץ 12 או אפילו בערוץ 14 הביביסתי ולנסות אוליי להסיט את הרכבת הדוהרת לתוך קיר המציאות הכואב והמדמם מי יודע אוליי אם הכל כתוב בכוכבים אז אנחנו רק פיונים בובות על חוט של כוחות גדולים מאתנו למרות "הבחירה החופשית שלנו "

    • פנינה כץ

      היי אבי.
      תודה.
      למרות שההצעות שלך נשמעות הגיוניות אבל אתה אף פעם לא תשמיע דברים כשבצד השני לא מעוניינים לשמוע, לא מסוגלים להכיל למשל. זו מגבלה אנושית שאני מכירה בה ולא נלחמת בה. הטבע האנושי אופיו של האדם, הוא גם גורלו וכשמדובר בעם שלם, יש משהו באופי הנהנתני והאסקפיסט של הרוב בעם ישראל שהביא אותנו למקום זה. זה נושא עמוק יש תופעה כללית בישראל, כשעם ישראל, הלך לישון לפני הרבה שנים , בחר בהנהגה שמרדימה אותו והובילה אותנו לדיזאסטר, כן הכוכבים לא עוזרים למפת מדינת ישראל שנולדה במלחמה.. האם זה היה נמנע? לא. מדובר בתהליכים עמוקים שלוקח להם שנים להבשיל עד שמגיעים לרגעי הקיצון כמו שהיו באוקטובר 73 ובאוקטובר 23.

      בברכה
      פנינה

  5. אוריה

    היי פנינה, כתבת כי " יופיטר צמוד לאורנוס באפריל-מאי 24 לשמש של המדינה- אלמנט הפתעה, יופיטר מרובע למרס באריה. [במפת המדינה]- היבט לוחמני-סוער." האם תהיה עוד הפתעה או מתקפה עלינו? כמו שחמאס תקפו מכיוונים אחרים

  6. שלומית

    פנינה שלום
    מצמרר לקרוא את כל מה שחזית ועצוב כל כך מה שקרה לנו ושעדיין קורה

    האם אני מבינה שנכונו לנו עוד טרגדיות וטראומות מעבר למה שכבר חווינו?
    שואלת כדי להכין את הנפש לגרוע יותר
    וממה היית ממליצה להיזהר בחודשים הקרובים?
    תודה

    • פנינה כץ

      שלומית שלום,
      אנחנו במלחמה על כל המשתמע. מכך.
      מצד אחד אני בעד לדעת את כל העובדות ומגיע לכל החפים מפשע והקורבנות שנרצחו וחייהם נגדעו שנדע עליהם ועל החיים שלהם ומי שהיו. ומאידך כדי לשמור על השפיות חייבים להירגע ולהתנתק לכמה שעות מהתקשורת והרשתות.
      אין לי המלצות כי בסופו של דבר אני מאמינה בטוב של האדם. לעשות מעשים טובים זה משפר את חיי הסובלים וגם את הנשמה שלנו.

      בברכה
      פנינה

  7. משה

    שלום פנינה ותודה על הכתבה, אך משהו לא ברור לי. כתבת: "אורנוס צמוד לשמש במפת המדינה ועד חודש מאי 23 ישראל בסכנת תקיפה חד משמעית…". האם זאת טעות הקלדה והתכוונת לחודש מאי 24?

    • פנינה כץ

      משה שלום
      כן בהחלט טעות הקלדה כשאתה ממשיך לקרוא אתה קורא את הפרוט על ההיבטים של 24. מאי 23 היה לפני חצי שנה.

      תודה בכל מקרה

      פנינה

  8. שלמה

    פנינה היקרה,יש לי הרושם שביידן,בלינקין,קמלה האריס שהושמצו מאוד על ידי הממשלה הזו,דואגים לישראל יותר מהממשלה הזו.האם יש להם תכנית חדשה לגבי המזרח התיכון.הם לא סתם שלחו צבא לאיזור שלנו.תודה

  9. רחל

    שלום פנינה , תודה על השיתוף בתחזיות שלמרבה הצער עצובות וקשות.
    את הרבה כותבת כי ישראל תראה אותו הדבר בסיום גל האלימות שמשך לתוך 2024.
    למה את מתכוונת ?
    שישראל לא תהיה עצמאית יותר? אשמח להבהרות
    תודה

  10. יפעת

    פנינה שלום,
    וואוו על הדיוק!!!
    האם המשמעות היא שהמלחמה שהחלה בטרגדיה האיומה תימשך עד אפריל מאי 2024?
    כתבת שזה רק התחיל את יכולה קצת להרחיב למה הכוונה?
    תודה רבה!

    • פנינה כץ

      היי יפעת,
      לא מה פתאום. המלחמה לא תימשך עד אז. אבל יש משהו סמלי בתקופה הזאת שמסמל את נקודת האל חזור של המדינה. יש במה צופנים הכוכבים פירוט נרחב עד סוף אוקטובר. תעקבי.

      בברכה
      פנינה

  11. שלמה

    לפנינה היקרה,שאפו.ואכן צדקת כשכתבת בתחילת נסיגת מאדים בתאומים שזה מצב של כאוס.עוד באוקטובר 2022.ואכן,אנרכיה

השאר תגובה