הורוסקופ מפלגת המחנה הממלכתי

הורוסקופ המחנה הממלכתי: מזל אריה עם אופק גדי.

 

 

 לידת המחנה הממלכתי ב: 14.8.2022 בשעה 16.25[רגע החתימה]  – המחנה הממלכתי נולד במזל אריה עם אופק גדי- מזל אריה מדבר על המשילות והצורך להנהיג ולהיות במרכז העשייה במפת מדינת ישראל מזל אריה מסמל את הממשלה.  ואופק גדי מסמל את רשויות החוק, את המבנה השלטוני – מדובר במפה עם לא מעט סתירות ואולי מייצגת בכך את המקימים שלה בעלי אישיות כה שונה [גנץ מזל תאומים, גדעון סער מזל קשת ואיזנקוט מזל שור] הם בעלי אג'נדה פוליטית אחרת ומזג כל כך שונה.  מבין שלושתם,  איזנקוט הוא חד ברור ונוקב עם הכי פחות מניירות, אך גם היציב יותר.  סער הקיצוני מבין שלושתם עם חוסר שקט נפשי [והוא נרדף גם באופן אובססיבי מצד המחנה הקודם שלו]  גנץ עם האגו הגדול יותר,  שזקוק לכיבודים ועם מפה הכי פחות יציבה בשנה הקרובה. אגב  אייזנקוט, הוא האדם שעשוי להעניק  לשותפיו משמעות חדשה למושג אגו וצניעות. 

האופק בגדי הקרדינלי, מסמל בעיקר את השאפתנות והרצון להצליח.   הפן הצבאי של המעורבים בולט מאוד במפה כשכוכב פלוטו במזל גדי בבית ראשון בהיבט הרמוני למאדים בשור [בית 5] וכמובן השמש בבית 8[הבית הצבאי] במזל אריה בהיבט הרמוני לכירון בטלה,  באמירה: באנו להילחם כדי לשנות ולרפא [כירון בית 3] את הפצעים החברתיים.

 

 

PM 4:25 · Aug 14, 2022

בהשראת ונוס בבית 7 בהיבט הרמוני לכוכב יופיטר בטלה בבית 3. הגענו לחבר וליצור אחדות[מחנה ממלכתי]  בהשראת  היבט המסמל : איחוד,  חיבור תיווך עם גופים נוספים וניסיון ליצור הרמוניה. 

פלוטו בגדי [בית 1] בהיבט הרמוני למרס בשור[בית 5]  מסמל היבט עם מסר:  של מלחמה וכמו במלחמה, הגענו לתת "פייט",  אנחנו מוכנים להכיל לסבול [מרס בשור] אך בסוף ננצח.  במלחמה, אין כמו גנרלים שיעשו הכל לחתור למגע ולכבוש יעדים.

  מאידך,  אותה שמש במזל אריה[בית 8]  ניצבת מול כוכב שבתאי בדלי [בית 2] ובהיבט מרובע לאורנוס בשור[בית 5]   מבטאת מלחמה עזה לשרוד,  מלחמת הישרדות כשתוכניות סדורות עלולות להשתנות בגלל קושי. הקושי יכול לנבוע ממגבלות להתרומם גבוה כששבתאי מסמל מגבלות ומהמורות.  לעיתים מדובר בבעיות אמון,  בחיבור המנוגד של שלושתם.  כמו כן ייתכנו אירועים שיקשו,  יפריעו ואולי יחבלו בתהליך. 

מרקורי בבתולה בהיבט הרמוני לאורנוס בשור מסמל את היכולת לגייס צעירים לתוך המחנה. עם זאת כוכב מרקורי בבתולה מול נפטון בדגים בבית 3 – מסמל בלבול,  אי וודאות ואמירות בעייתיות . 

החולשה הגדולה ביותר של מפה זו היא הצמידות של ירח נפטון במזל דגים בבית 3 היבט בעייתי המסמל תחושת קורבנות. בשורת צמידות זו [בית 3] מספרת על עלילות, שקרים, פייק ניוז, רכילות נמוכה,  רדודה ומכוערת ברשתות  החברתיות מחנה זה יותקף מה שעלול ליצור עננה מעל ראשיהם, עכירות, ספיקות ואווירה לא נעימה  סביב המחנה הזה וייתכן שהיבט זה יגרום למגבלות של המפלגה ויאתגר את מנהיגיה. 

עם זאת, כוכב יופיטר בטלה[בית 3]  בהיבט הרמוני לכוכב ונוס באריה מטיב במיוחד. ועשוי לסמל פתרונות ומפנים חיוביים בדקה התשעים. עוד נעקוב אחרי מפה זו ומנהיגיה על פי אירועים שיתרחשו עד הבחירות.  

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ  15.8.2022

2הערות

  1. שרה

    בנתיים הצטרף גם מתן כהנא לחבורה הזו והוא בן מזל אריה ונראה לי שמצבת הכוכבים שלו יכולה לקבל בדיקה כי היא מעניינת מאוד וגם האיש עצמו מעניין.

    • פנינה כץ

      שרה שלום
      הסכם המפלגה נחתם בלעדיו. אין ספק שהוא תוספת מרשימה אבל לא נחשב לצורך העניין כציר בונה של מפלגת המחנה הממלכתי. מכיוון שאין לי את שעת לידתו אין לי מה להוסיף נכון לעכשיו למפה הזאת.
      כל טוב
      פנינה

השאר תגובה