ממשלת ישראל ה-34 – 14.5.2015 23:05

  ממשלת ישראל ה-34 – 14.5.2015 23:05

ממשלת ישראל ה-34 נולדה במזל שור כמו ביום הולדתה האותנטי, רק שבשנת 1948 היא נולדה בשעה 16.00 והפעם היא נולדה בשעה 23:05 עם אופק גדי -שליט האופק שבתאי.
שבתאי מסמל את השמרנות והרגרסיה והרצון לשמור על הישן, המסורתי והדתי. שבתאי ממוקם במזל קשת בנסיגה,  מול השמש של המדינה ומול מאדים במזל תאומים. יחסי שבתאי מאדים מסמלים קושי בלתי נסבל קושי לזוז- מאדים דוחף לזוז ושבתאי מונע ממנו- היבט שנחשב למבוי סתום -Dead Lock .
ועל כך הקמת הממשלה התרחשה בעצירת מרקורי במזל תאומים [על מעלת מרקורי במפת המדינה] בהיבט של 90 מעלות לנפטון היבט המבטיח : בלבול,  אכזבות ושערוריות רבות שיתפתחו תחת היבט זה.  קרי, שום דבר לא יוכל לצמוח תחת מבנה כוכבי כזה. בוודאי לא ממשלה יציבה וגם לא לאורך זמן.
מה כן יכול להתרחש תחת אווירת כוכבים זו?

המרובע הקרדינלי:
פלוטו צמוד לאופק במזל גדי כשהוא יוצר 90 מעלות לירח ולאוראנוס במזל טלה, וזוית של מולות[180 מעלות] לוונוס במזל סרטן  ו-90 מעלות לראש דרקון במאזניים. קשה לדמיין מפה מאותגרת מזו.
יחסים של פלוטו לוונוס וירח בהיבט של מרובע קרדינלי[מזלות גדי, טלה וסרטן] מסמלים יחסי משבר קבועים,  כשכל צעד נוצר במשבר ותחת משבר, תחת לחצים, תחושת טרור ואיומים. בעצם, יהיה בלתי אפשרי ליצור שגרה הרמונית של עבודה. ממשלה בהיבטים אלה מצטיירת כלידה בחטא, לידה בלחץ של ממשלה שאף אחד לא יתן אמון בשני. פלוטו הממוקם באופק, מסמל את דרגת הפרנויה, החשדנות, אי האמון מהגבוהים שיש .באווירה עם תחושת חוסר היכולת לסמוך על השני יפעילו את הממשלה ומבשרים אווירת חוסר יכולת לנהל שגרה במובן החיובי. אי אפשר יהיה לנהל ממשלה,  בלי השגרה ואורך הרוח המתבקשים מהסיטואציות המורכבות וכמו כן,  אי אפשר יהיה לנהל ממשלה תחת איומים, לחצים ותחושת טרור. חשדנות וחוסר אמון. כל אחד העשוי להרגיש מאויים יוכל להפעיל את הכפתור של "פלוטו "- והאיום של פלוטו משמעותו לא להגיע להצבעה ולא לאפשר שום הצעת חוק ושום קיום של וועדה הזקוקה לאשר מהלכים על מנת שהממשלה תהפוך את הכנסת לרשות מבצעת. ההתנגחות עם האופוזיציה שתהיה לוחמנית ומאיימת,  אך גם של שותפים בקואליציה יהיו בעלי כוח להוציא את החלטותיהם ויהי מה.
וונוס שליטת מזל שור- מסמלת בבית 4 את העם והיא מייצרת היבטים שליליים בלבד!!!כלומר,  לא יהיו מהלכים שיטיבו באמת עם העם,  אלא תחת מעשים כוחניים כמו השבתות ואיומים של יציאה לרחובות, מה שיכול להיות כי אוראנוס במפת מדינת ישראל מבטא מחאה העולה וגדלה במהלך השנה הקרובה.
ברגע הקמת הממשלה, מרקורי במזל תאומים [מסמל את צה"ל גם במפת המדינה] בהיבט של 90 מעלות לנפטון [בבית הכספים והכלכלה של מדינת ישראל] במצב עצירה מבטיח שכל האירועים וההבטחות לפני הקמת הממשלה ישובו להיתדפק בזמן הנסיגה ואחריה. כמו הבטחות שניתנו לטיפול בדיור, במקומות עבודה, נושאי חינוך יחזרו כבומרנג עד סוף חודש יוני. יהיה בלתי אפשרי להוציא לפועל. אך מרקורי בתאומים מסמל את צה"ל ואירועים צבאיים העלולים להתעצם במהלך החודשיים הקרובים ולאיים על שלומינו כי ברמת ההחלטות אפשר יהיה למנוע את הממשלה לפעול.
פלוטו באופק גדי במפת הממשלה, בהיבט של 90 מעלות לאוראנוס בטלה [בית 3]ביניהם,  מה שמנבא את קיצה של ממשלה זו באופן בלתי צפוי, אירוע בלתי צפוי יסיים את שליטת הממשלה הזאת ויצטרכו ללכת לבחירות מחדש.
ההיבט כמובן הכי מדאיג של מפה זו הוא פלוטו באופק, מספר על ממשלה באווירה של החרפה קריטית מאיימת ומסוכנת בנושא יחסים עם הפלסטינים עוד בזמן קיומה. על כך השמש במזל שור בבית 4 צמודה למאדים,  מול שבתאי במזל קשת מסמל תקופה אלימה מאוד,  עם צפי למבצע או מלחמה עד הקיץ הקרוב כשחודש יוני מסמל עליית מדרגה באלימות ובאיומים. נושאים כלכליים יצופו תחת השפעת 90 מעלות בין ירח בטלה לוונוס במזל סרטן[בבית 6] – תחושת עוני ואיבוד ביטחון בבסיס הכלכלי.
מפת הממשלה ביחס למפת המדינה- פלוטו בגדי יוצר היבט של 150 לשבתאי באריה המסמל את השילטון הסדיר והמובנה של המדינה- היבט של משבר זה אומר מעל לכל כי אין סיכוי לממשלה זו לשרוד. שבתאי בקשת יוצר היבט של 150 מעלות לוונוס בסרטן מפת מדינת ישראל- מספר על משבר ביחסי חוץ עם העולם. תחושת אכזבה וציפיות שיבואו לידי ביטוי כלפי ישראל מצד מדינות העולם.
ייתכן ויופיטר בבית 7 מסמל רצון להרחיב את הממשלה אך הוא תלוי בהיבט שלו עם אוראנוס במזל טלה שיכול להתרחש אך באותה מידה גם להתנפץ אוראנוס זהו אינו כוכב של שותפויות הוא תמיד ישמור על עצמאותו. ואוראנוס ביום הקמת הממשלה ממשיך לייצר 90 מעלות לפלוטו ולכן נושאים עקרוניים לא יאפשרו לבנות ממשלה רחבה שתהיה גם יציבה.
גם ביחס למפה של נתניהו:

פלוטו בגדי -באופק מפת הממשלה החדשה  יוצר 90 מעלות למרקורי, נפטון וירח בבית הקריירה של נתניהו. וונוס שליט המזל שלו במזל סרטן בבית השותפויות שלו יוצר היבט של צמידות לאורנוס- פרידות צפויות ויחסי 90 מעלות למרקורי ולנפטון של נתניהו בבית הקריירה. קרי, שותפים יפגעו בו והוא עלול להחליף שותפים בדרך מפתיעה.
כלכלית לכל אלה שבונים הרים וגבעות בנושא זה כדאי לקרוא את הפיסקה הבאה:
אם מזכירים את פלוטו[שליט מזל עקרב]  באופק הממשלה,  הרי שכדאי להזכיר את הרומן הקשה והמתמשך שיש לנתניהו עם בני מזל עקרב החל משאול מופז, יאיר לפיד[כלכלה] והאחרון חביב יהיה כחלון. אני צופה פרידה כי כחלון לא יוכל להוציא לפועל את תכניותיו ולדעתי הוא נכנס לממשלה עם רגל על הברקס..
ואולי הגרוע מכל זו נוכחות אוראנוס בטלה מול נפטון וירח במפה של נתניהו המסמלים את בית הקריירה. אוראנוס יטלטל ויטלטל עד שהוא יצליח בכוח הצנטריפוגליות שלו לסיים את התהליך או במילים אחרות לפגוע בבית הקריירה של נתניהו סופית. אוראנוס הולך וחוזר 3 פעמים[3 נסיגות]  מול אותה מעלה עד שהוא מצליח ליצור את המפנה, שינוי או המהפך. כרגע ובזמן הקמת הממשלה הזאת אוראנוס במעלה המדוייקת מול הירח של נתניהו, הוא מתחיל נסיגה ב-25 ביולי ויגיע שוב למעלה ה-19 בסוף אוגוסט תחילת בספטמבר 2015 ובינואר 2016 יתיישר סופית ובחודש מרץ 2016 זו תהיה פעם האחרונה שאוראנוס יהיה מול הירח של נתניהו. כשעסקינן באורנוס, הכל יכול לקרות מעכשיו ועד מרץ 2016 כי אוראנוס מפתיע בדרך ובצורה שהוא מייצר אירועים.  משהו יקרה שיהיה בלתי צפוי באופי האירועים ובדרך.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ                                                                             15.5.2015

השאר תגובה