מרס[מאדים] במזל טלה מה הוא אומר עליך ?

מרס[מאדים] במזל טלה מה הוא אומר עליך ?


מפת לידה של אנג'לינה ג'ולי- מרס במזל טלה.

בידקו היכן המאדים שלכם ממוקם –בטבלת מרס[מאדים]

מרס במזל טלה
טלה הוא מזל אש ושייך לקבוצת הקרדינלים. מרסהיא הפלנטה השליטה של מזל טלה ומיקומו של מרס בטלה יהיה הכי טבעי אך בעל עצמה נפיצה . מרס נחשב בעל עוצמה במזל טלה.  ובמיקום זה הוא נוטה להרגיש בבית משוחרר חופשי אימפולסיבי וספונטני . העוצמה של מרס בטלה תבטא במקרים רבים יכולת גבוהה של  יוזמה, אומץ,  הליכה בראש המחנה.  אך עוצמה זו יכולה לפגוש גם מצבי הרס חריגים. יליד מרס בטלה יהיה בעל עוצמה מהירה נוטה להיות חריף משכנע כריזמטי מוביל ומאידך יכול להיות אגרסיבי, תוקפני ואף אלים.

ילידי מרס[מאדים] בטלה – הם נעים בין אימפולסיביות ואומץ עד הרס כל דבר שמפריע בדרכם.

מרס שליט מזל טלה מרגיש במזל טלה כמו בבית.
יליד מרס בטלה יהיה אימפולסיבי. הוא מהיר מאוד.  באופן אינסטינקטיבי הוא ינקוט עמדה, יפעל וייזום מידית. הוא נדלק במהירות מתלהב בקלות והכעסים המהירים לא נותרים זמן רב. ילידי מרס בטלה חיים את הרגע , פה  ועכשיו ולא חיים את העבר. אם הם כועסים, זה כרגע והתגובה המידית לא תאחר לבוא.
אנשי מרס בטלה קשובים לאינסטינקטים שלהם והם ישיגו את מה שהם רוצים ובדרך כלל מהר. הם לא עוצרים לרגע כשהם בדרך להשגת מטרתם. אך גם לא שמים לב לאחרים כשהם בדרכם לכיבוש יעדם. הם ספונטניים, פשטניים וטהורים בעשייתם בלי לחשוב הרבה ואחת מתכונות מרס בטלה זו היכולת היצירתית והחדשנות. עם זאת בהיבטים מורכבים או קשים מרס יבטא פן אלים ואיבוד שליטה, בריונות ונטייה לכוחנות.
ילידי מרס בטלה בדרך כלל עומדים או הולכים בראש המחנה. הם בעיקר נהנים מהתחלות ומאושרים ומתלהבים בראשיתו של כל תהליך כמעט כמו ילדים. הם נהנים מאתגרים. יחסים של ילידי מרס בטלה יהיו נלהבים אבל יהיה קשה להחזיק אותם כל הזמן בהתלהבות וובקצב הרצוי להם. הם יגיבו ויפעלו באימפולסיביות כוחם הפיזי גדול אבל הם יכולים באותה קלות לאבד את התלהבותם.
ילידי מרס בטלה מתרגזים בקלות גם ממצבים שאינם מופנים וישירים אליהם. הם לעיתים קולטים את האחרים בדיוק כמו שהם נשמעים מבלי לנסות להבין את הסיבה. הם יהיו חסרי סבלנות לגבי פרטים ובכלל מנטיה לפרטנות הנשמעת באוזניהם נודניקיות לשמה. לכן, הם עלולים להגיב בבוטות כלפי מה שהם מרגישים כטרחנות. אנשי מרס בטלה יודעים מה שהם רוצים והם פשוט לא אוהבים שמסיטים אותם מדרכם. אנשי מרס בטלה אינם אנשים עם אג'נדה נסתרת הכל גלוי פתוח וחשוף והם יספרו הכל בגילוי בלי כל היסוס. הם בעלי ביטחון עצמי עז ויודעים לשכנע באמונתם את כולם. מלאי להט וכושר שכנוע בכל מה שמעניין אותם.
ילידי מרס בטלה לוהטים ועושים הכל לשמור על להט זה. הבעיה שהם מתעייפים כי קשה לתחזק להבה גבוהה באופן קבוע. ולכן כשמגיע תכנית או רעיון חדש הם ידלקו מחדש ויהיו חדשנים ולא יפחדו או יחששו מכישלון. למעשה הם לא חושבים כלל על כישלון אלא רק על כיבוש היעד. לפעמים האימפולסיביות שלהם מתפרשת כחוסר אכפתיות מאחרים, אך היכולת שלהם ליזום, ליצור ולהפתיע גדולה מאוד והופכת אותם באופן טבעי למנהיגים. ילידי מרס בטלה אוהבים תחרות, ויתגלו במאבק כמנצחים ויהי מה. לא יהיו מוכנים להיות מספר 2 בשום דבר. הם חסרי פחד ואמיצים. ילידי מרס בטלה רצים למחוזות שאחרים פוחדים להיכנס או לא יעזו להתמודד.
ילידי מרס בטלה, בסקס- הם בעלי תשוקה עזה מאוד. הם מתחרים ביכולת שלהם לנצח כל סיטואציה והם משתעממים ממאהבים פסיביים. המאהבים הטובים שלהם יהיו עקרבים או בני מזלם ואריה או קשת. קרי, בני האש האחרים. מה פועל עליהם? אל תתנו להם להרגיש שאתם בכיסם, צריך להיות קשים להשגה, לקחת סיכונים במיטה ובהבעת התשוקה, לתכנן הרפתקאות והם הולכים אתכם את כל הדרך. ילידי מרס בטלה זקוקים להתרגש אך כשהם מתרגזים זה חולף מהר. כשהם שמים לב לפרטים הם יהיו בעלי דקויות וחדים מאוד בהחלטות.
הם תמיד לפני כולם. אוהבים רעיונות חדשניים, טריים. אתגרים יהיו כוס התה שלהם. הם יכולים להיות מאוד נלהבים ביחסים והחוכמה איתם לשמור כל הזמן על להבה בוערת.
ילידי מרס בטלה, לא סובלים הפרעות ואם זה כבר קיים הם יפעלו עם הרבה אומץ להסיר כל הפרעה. אבל ילידי מרס בטלה יהיו חסרי משמעת עצמית. לפעמים הם צריכים לעבור הפסדים רבים ומכות קשות כדי ללמוד לקח להישמר יותר או לגייס כוחות של משמעת עצמית. האגרסיביות שלהם עלולה להפכם לקורבנות תאונה ומועדים לפורענות. אך יהיו מלאי תשוקה למטרותיהם. ביחסים ובאהבה הם לא הכי רגשניים ועלולים להיות אגוצנטריים. חשוב להם להשתעשע בזוגיות ליהנות מהומור, משחקים, הם יהיו מאוד פיזיים. באישיותם הם יהיו תמיד צודקים ולעתים קרובות חסרי סבלנות כלפי בני זוגם. יחד עם זאת הם יהיו תובעניים מאוד כלפיהם. יש להם ליבידו חזק. הם נהנים מהמרדף[חיזור] עצמו, מי שמוותר ונכנע הם מאבדים עניין. הם אוהבים לקחת סיכונים ביחסים ואוהבים משחקים ונהנים להשתעשע לצחוק ומלאי קלילות והומור. קשה להם ביחסים ארוכים.
ילידי מרס בטלה:
נפוליאון ה-3, ניוט גרינגריץ', הרמן גרינג, הצאר ניקולאי ה-2, המלכה ויקטוריה, ג'ורג' פומפידו, ניקולאי סרקוזי, סטיב ג'ובס, קריסטיאנו רולנדו, מוסטפה קאמל אטורק, ז'אן מארי לה פן, ולדמיר לנין, ג'ון פורבס נאש, קנדין דה רוטשילד, מרקיז דה סטאד, סטפן הוקינג. הנסיכה קרולין, ג'פרי דאמר, מרתה סטיוארט, וואליס סימפסון, פלומה פיקסו, ג'ימי אוליבר.
צ'ארלז בודלר,אמיל זולא, אלברט דיורר, גוסטב קלימט, פרנסיסקו דה גויה, צ'ארלס דיקנס, פרדריק שופן,פרנץ שוברט, פיט מודריאן, איגי פופ, פרינס, ג'ון פרושינטה, ג'ולייט לואיס, לינדה מקארתני, פיט טאוסנד, אמילי דיקנסון, פול סיימון, ארט גארפונקל, קלוד דביוסי, אדי ואן הלן, לורן היל.
אורסון וולס, סימון סיניורה, רובין רייט, אנג'לינה ג'ולי, קלינט איסטווד, טובי מקוויר, פול ניומן, קוין קוסטנר, דניאל קרייג, ריצ'ארד צ'מברלין, אמיליו אסטבאז, ז'אן רושפור, מרגו המינגווי, ג'וליה סטילס, קיווין ביקון, חוזה גרסיה, נטלי דילון, ג'סיקה לאנג, פרסיליה פרסלי, עומר שריף, קורט ראסל, ראסל קרואו, איזבלה הופר, אמה סטון, פאני ארדנט.

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ       6.3.2013

 

עדכון- יוני 2020: 

מרס במזל טלה עד ה: 6.1.2021 יך ישפיע עליכם. 

שאלות תשובות:

1. רות מלכא
תאריך לידה
היי פנינה, אני ילידת 17/04/1956 אני ילידת מרס? ואם אפשר האם תוכלי לומר לי כמה מילים על העבודה? אם לא קשה לך תודה ויום ניפלא שיהיה לך
תשובה:
רות שלום את ילידת מזל טלה באופן טבעי מאדים שולט במזל טלה. תמיד טוב לדעת את שעת הלידה ואז ניתן לוודא מהו האופק שהוא משפיע לפחות כמו המזל. ניתן לוודא את שעת הלידה בכוכבית 3450 או ליין. אני לא עונה על שאלות המצריכות ממני להכין מפה אישית. שכן זו עבודה לכל דבר, נכון? כל טוב רות בברכה פנינה

4הערות

  1. יסמין

    יש לי שאלה נולדתי בתאריך 21.3.1983 בשעה 01:12 בלילה איזה אופק אני
    אני יודעת שאני מזל טלה

    • פנינה כץ

      שלום יסמין,

      המזל באופק העולה שלך הוא גדי

      בברכה
      פנינה

  2. אורית

    פנינה שלום
    נולדתי ב 2/4/1968 בשעה 6:05.
    אשמח לכיוון בנושא לימודים/עיסוק משמעותי ומספק.
    תודה רבה אורית.

    • פנינה כץ

      אורית שלום
      את בת מזל טלה עם אופק טלה.
      מעבר לכך, אני לא מנתחת מפות בפורום הזה. ניתוח מפה זו עבודה לכל דבר. אם תרצי תוכלי להזמין מפגש ניתוח מפה שעוסק בכך באופן מעמיק ורציני ועונה על כל התחומים.

      בברכה
      פנינה

השאר תגובה