מרס[מאדים] במזל תאומים מה הוא אומר עליך?

מרס[מאדים] במזל תאומים
מה הוא אומר עליך?

לודוויג ואן בטהובן. אופק עקרב ומרס ופלוטו שליטי האופק. פלוטו בגדי ומרס במזל תאומים בבית 8 במולות למרקורי ושמש במזל קשת בבית 2. מרס בבית 8[בבית העקרבי] מסמל תורשה אך גם נכויות בעיקר מול שמש – מרקורי בבית 2 טרגדיית החירשות שלו כבר לפני גיל ה-30 שלו. מרס מייצר היבט של 90 מעלות לנפטון וזו המוזיקה המפוארת שלו שהייתה בעצם הבריחה שלו מהמציאות של מחלות, בדידות ועצב רב.

מידע כללי:
בידקו היכן המאדים שלכם ממוקם בטבלת מרס[מאדים]

מרס היא פלנטה בעלת אופי מהיר, נחרץ ותקיף ולכל מזל שהיא מגיעה היא נוטה בזכות עצמתה והלחץ שהיא מפעילה, להציף אתולהחריף את תכונות [גם הנסתרות]המזל לטוב ולרע.

מזל תאומים הוא מזל אוויר ושייך לקבוצת המשתנים[מיוטבל]. מרס[מאדים] במזל תאומים [הנשלט ע"י מרקורי] נחשב למיקום בלתי ידידותי בעליל ובמיקום זה הוא בעיקר יגביר את חוסר השקט והנוירוזה.
מאדים בתאומים משפיע על נטיה לביקורתיות גבוהה מהרגיל. פסיכולוגית מאדים מייצר בתאומים את תופעת הפאסיב -אגרסיב הקלאסי. המתחים מצטברים בפנים ומנסים למצוא אפיקי ביטוי. ילידי מרס[מאדים] בתאומים בדרך כלל בעלי יכולות טכנולוגיות גבוהות וכישורים טכניים במקרים הרמוניים מרס בתאומים יעזור לו להתבטא טכנית ויעניק יכולות למצוא שקט ומנוחה באומנויות בעבודות יד.
ליליד מרס בתאומים יש נטייה לפרפקציוניזם וצורך להבין ולשלוט על כל מידע. נטייה לימודית טובה והשכלה רחבה. יחד עם זאת אי שקט נפשי מובהק, הוא יסבול מתזזית ובצורך כל הזמן להיות בתנועה פיזית, דיבור או תקשורת עם הסביבה. הידיים תהיינה בתנועה כל הזמן כמחפשים לעשות משהו. מאדים מחריף את תכונות המרקורי[שליט מזל תאומים] וגורם לעיתים למידע להיות חשוב יותר מהעיקר. יליד מרס בתאומים נוטה להיות מעורב חברתית בנושאים טעונים בבעיות ועוולות חברתיות. תמיד ישמח לתרום מזמנו עבור חוליי החברה. יחד עם זאת ביחסים פרטיים הוא עלול להתגלות כחסר סבלנות ופחות קשוב לאחר. מרס בתאומים  יגרום לו לחפש עניין כל הזמן ולהשתעמם במהירות.  הרבה פעמים זה מבטא את הנטיה בשילוב זה להיות דיסלקטי או עם הפרעות קשב וריכוז. הוא יהיו חריף ונוקב בסגנון הדיבור וסקרן בלתי נלאה.  מרס מסמל את הפן הגברי, הרי שגבר עם מרס בתאומים נוטה להשתעמם בקלות מבנות זוג ולכן הוא עלול להיות בוגדני יותר או בעל מולטי מערכות יחסים. אישה עם מרס בתאומים נוטה להינשא ובלא מודע לגברים בוגדניים. יחד עם זאת אישה עם מרס בתאומים לא תבחל לנקוט עמדה בעלת עוצמה ואף לעסוק בתחומים גבריים טיפוסיים. מרס בתאומים מייצר נטייה לסקרנות בלתי נלאית ולהרפתקנות. יליד מרס בתאומים ירגיש צורך להיות במשימה מתמדת למצוא עניין כל רגע נתון. קיימת נטייה אופיינית, לחשוב באופן בלתי נלאה ולהתפזר בחשיבה,  מה שגורם לאי שקט מהותי.
מרס בתאומים עלול להשפיע פיזית על  נטיות לאלרגיות, זיהומים בדרכי הנשימה, אסטמה וקיבה חומצתית. מתחים ועצבנות לא מודעת וכן בעיות נוירולוגיות העלולות להתפתח באופן פתאומי. מבחינה פסיכולוגית לבעיות זהות לעיתים עד סכיזופרניה וקושי להיות אמפתי.
אנשים עם מאדים בתאומים:
אל פאצ'ינו, מרתין לותר קינג, אומה תורמן, ארנולד שוורצנגר, שון קונרי, סנדרה בולוק, נטלי פורטמן, ג'ים מוריסון, קתרין דנב. ג'י מוריסון,  קמיליה פארקר,  בונואל, אנטוניו בנדרס, קיילי מינונג, פירס ברונסון, טוני בלייר, קורטני לאב, חוליו איגלסיאס, קוקו שאנל, קייט וינסלט, לודוויג ואן בטהובן, בר רפאלי, רפול, שון פן, נעמי קמפבל, ויקטוריה באקהם, רפול, מנחם בגין.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ     7.7.2012

4הערות

  1. לורן

    היי פנינה, מרס אצלי במזל תאומים שהוא גם מזל השמש שלי, הירח גם הוא בתאומים וכן מרקורי וונוס.
    מרקורי ומרס בבית 7 ממש על גבול מעבר לבית 8, השמש הירח וונוס בבית 8.
    אני יכולה לתת את עצמי כדוגמה מדוייקת למה שכתבת על מיקום מרס בתאומים, אני מרגישה כל כך הרבה אמוציות ועם זאת, אני לא מרגישה רגשות, אני מנתחת אותם וחווה את מערכות היחסים שלי כלוגיות בלבד. אני מסוגלת ביום אחד להזדקק לחום של בן הזוג, ולאחר דקה לרצות מרחק מהרגשה של חנק והתקררות להט הרגש.
    מה ניתן לעשות במצב בו כל כך הרבה פלנטות דומיננטיות במפה ממוקמות על מזל השמש שלי?

    • פנינה כץ

      שלום לורן
      את יכולה לקרוא את שני הפרקים על הירח כי יש בהם את ההסבר שעוזר לפחות להבן את החיבור לפן הרגשי לאימא. הירח פרק א והירח ב: 12 המזלות וכשמכינים מפה רואים את התהליכים שאת עוברת עם השנים כשמחד נפטון עכשיו עלול ליצור היבט מרובע לכל הכוכבים שלך בתאומים והופך אותך למודעת אבל בבוא העת שבתאי יגיע למזל דלי ועשוי ליצור היבטים בונים יותר ביחס לכוכבים שלך במזל תאומים. יש גם משמעות חשובה ועמוקה לפרוגרס של הכוכבים איך הם משפיעים על מקבץ כוכבים בתאומים. לכן אינני יודעת לשלוף צריך להכין מפה מסודרת ולהבין את ההתפתחות שלך בהמשך.

      בברכה
      פנינה

  2. סמדר

    היי פנינה מרס בתאומים בבית 2 הופך לפיקס או נשאר משתנה ? האם בית 2 ישפיע על מרס בתאומים פיקסיות יש לי מרס בתאומים בבית 2

    • פנינה כץ

      היי סמדר

      מרס בבית 2 נשאר שייך לקבוצה משתנה בגלל התאומים אך מתנהג באובססיביות של מרס בשור. זה יכול להתבטא בנושאים כספיים ועד הפרעות אכילה. אטך מוכרחים לבדוק את יחסו של מרס לשאר הכוכבים במפה.

      בברכה
      פנינה

השאר תגובה