נסיגת ונוס במזל טלה בין ה-15.4-4.3.2017

נסיגת ונוס במזל טלה תתחיל רשמית ב: 4.3.2017 

ותימשך  עד ה:- 15.4.2017 איך זה ישפיע עלינו על המדינה ובעולם.

venusretro

כוכב ונוס בנסיגה:ממתי מתחילה ההשפעה ?

הנסיגה של ונוס כבר משפיעה היות וונוס כבר נמצא בזון הנסיגה  מה:30.1.2017 למעשה, כשהונוס חלף על מעלה 26° במזל דגים שם תסתיים הנסיגה ב: 15.4.2017 וכל התקופה עד סיום הנסיגה ונוס ממקום בצל הנסיגה.

זמן הנסיגה הרשמי  שיא ההשפעה יהיה מה: 4.3   :13.09 ונוס בטלה.

זמן ההתיישרות של ונוס:בתאריך 15.4 מעלה 26°55 במזל דגים

עזיבת זון הנסיגה:יהיה ב: 18 במאי  2017 במעלה 13.09 טלה.

כל התקופה שונוס בזון הנסיגה מה: 30.1.17 תורגש תקופה פחות הרמונית עם לבטים פיננסיים והתחבטויות ביחסים.

ונוס ואדוניס

 ונוס ואדוניס- צוייר בשנים: 1577–1640 ב צייר:  -Peter Paul Rubensעל פי האגדה: אדוניס הוא דמות מסיפורי האהבה של המיתולוגיה היוונית והרומית ובעיקר בהקשר של הרפתקאותיו המשותפות עם ונוס אלת האהבה והיופי. על פי הסיפור המיתולוגי היה אדוניס בן אדם ולא בן אלים אך למרות זאת נחשב כאל האחראי על הפריון החקלאי. אדוניס מתקשר לעולמם של אנשי הטבע והציידים והוא מגלם בדמותו את היופי והעלומים הגבריים. על פי המיתולוגיה גידלה האלה ונוס את אדוניס כאם והוא הפך למאהב שלה. באחת מגיחות הציד שלו נפצע אדוניס פציעה קשה בירכו על ידי חזיר בר ומת מפצעיו בידיה של ונוס. ונוס יצקה את נקטר האלים על הדם הניגר וממנו צמחו פרחי הכלנית האדומים. ונוס התחננה על חיי אהובה אצל יופיטר והוא התיר לאדוניס לבלות מחצית השנה עם ונוס ואת המחצית השנייה בשאול. מותו ותחייתו של אדוניס מרמזים על חילופי עונות השנה בטבע.

 

 נסיגת ונוס עוסקת: בנושאים המתקשרים לבדיקה מחודשת של  תקשורת רגשית, יחסים -ביטוי – כסף- משאי ומתן ובמישור הגלובלי : בסדרי עולם, הרמוניות ועוד..

תקופת נסיגת ונוס נחשבת למיוחדת ובה כוכב ונוס מתנהל במקצב אחר. למעשה למעט המאורות, כל הכוכבים נמצאים במהלך מחזוריהם בתקופות נסיגה אך שמדובר בכוכבים אישיים[ונוס כוכב אישי] , הנסיגה היא יותר משמעותית ברמת המיקרו וברמת האדם משום שהיא נוגעת במישור אישי קודם לכל מישור אחר חברתי, מדיני או גלובלי.
תקופה הנסיגה של ונוס מאפשרת הסתכלות עמוקה יותר לתוך מערכות יחסים ובחינתם. אנשים שמודעים לעצמם ולבני זוגם,  ימצאו בתקופה זאת אפשרות מרתקת לעלות מדרגה ביחסים או לרדת ממערכת היחסים שאינה מספקת רגשית.
בתהליך נסיגת ונוס מתקיימת אפשרות למצוא מקום אחר של מחוייבות ורוחניות, התקדמות והתמסדות במישור הזוגי והכלכלי בכל פרמטר וכמו תמיד,  רק אם נעשית עבודה נכונה ואמיתית עם האדם הנכון ובזמן הנכון. כמו גם, בדיקת היחס שלנו לחומר בחיים המאפשר לשנות גישה ולעיתים שינוי גישה מקדם הישגים בתחום.

בעבר נטו ליחס לפלנטה וונוס את נושא הרגשות ואת האנימה[הפן הנשי] בלבד -הפן הנשי גם אצל הגבר. היום ברור וידוע שהפלנטה אחראית על הבסיס הפיזי המשמר את הביטחון העצמי,  את המראה ואת האיזון הכללי והכלכלי של האדם אך גם המודעות ליחסים, זוגיות, שותפויות והיכולת לגשר על פערים.
אדם הגדל באווירת ביטחון עצמי ותנאים פיזיים מספקים, ביטחונו העצמי גבוה יותר ודימויו האישי טוב. לעומת אדם החי בתנאים חסרים ונאלץ כל חייו לפצות או לפחות לנסות לפצות את עצמו דרך כסף, אוכל,  חיפוש ביטחון מתמיד ותלותי בדיעה הרווחת עליו בחברה.
וונוס כפלנטה  אחראית על הפן הפיננסי[ממזל שור הנשלט על ידי ונוס- בית 2 ,  על ערכי האדם ביחס לכסף,  אך גם ערכיו החברתיים ונכסי הרוח התרבות והאנושיות של האדם[מאזניים בית 7] .
הביטחון הערכי למעשה,  נועד לשמר על החלש בחברה מפני החזק הכובש .

פסל ונוס

פסלה של ונוס מהמאה הרביעית לפני הספירה- מוזיאון Capitoline  ברומא.

 

וונוס כפלנטה שולטת דרך מזל מאזניים על הצדק החברתי המאזן את החלש מול החזק מפני חוקי הג'ונגל.

ולכן  בזמן נסיגה ונוס עובר תהליך של ליבון בעיות רגשיות רגישויות , דימוי עצמי, ביטחון עצמי,  בדיקת מערכות יחסים, משברים רגשיים, ציפיות ואכזבות, רגשות ביו אנשים קרובים, בין נושאים ונותנים[בית 7-מאזניים] זוגיות שותפים, יחסי ציבור ויכולת להקרין איזון כללי. ובהשפעת וונוס של שור, התייחסות לחומר, תהליך בדיקה של המצב הכלכלי, חולשה פיננסית, חרדות כלכליות, חרדות קיומיות להימנע מהשקעות משמעותיות.

בדרך כלל נסיגת וונוס מחזירה את האדם ליחסו הטבעי כלפי החומר.  אם הוא נוטה לחשוש ממצבים כלכליים עתידיים בלי שום קשר למצב ההווה החשש עלול לעלות ולהציף מחדש, ייתכנו ידיעות המגבירות את החשש או אי וודאות שגורמים לאותה פעולה.
וונוס בנסיגה תבטא את הצורך "לחפור" רגשית,  לבדוק את המערך הרגשי בין הציפיות להבטחות, הקשיים ביחסים והיכולת להתגבר עליהם, ההתבוננות מפוקחת ומדויקת אינה עושה הנחות ולכן כל עוד הנסיגה קיימת יש צורך לתת לה לפעול עד הסוף ולהימנע מהחלטות הקשורות לתחומים שוונוס עוסקת בהם.
וונוס בנסיגה משפיעה על הצורך בחשבון כלכלי ועלולה להיות מודאגת עלולה לחשוש מפני הבאות בתחום הפיננסי, נזילות הכסף, דאגה ביכולת הפיננסית לעמוד בהוצאות ובקשיים, לעיתים נטייה להעצמת הקשיים והסתכלות פרספקטיבית פסימית או דיכאונית.

375px-Sandro_Botticelli_-_La_nascita_di_Venere_-_Google_Art_Project_-_edited

הולדת ונוס- סנדרו בוטיצ'ליצויר בין השנים 1485–1486- ונוס היא אלת הגנים והכרמים במיתולוגיה הרומית. בתקופה הקלאסית היא הוקבלה לאפרודיטה, אלת האהבה והיופי היוונית. בלועזית קרוי כוכב הלכת נוגה על שמה. השם ונוס נובע מן המילה הלטינית venia שפירושה חסד אלוהי.

 

איך כוכב ונוס מתנהג במזלות: איכויות וונוס במזלות:[אפשר לבדוק היכן הונוס שלך פה]
.
כוכב וונוס מטיב עם המפה כשהוא שוהה במזלות : שור, סרטן, אריה, מאזניים, קשת.
וונוס עם ביטוי חומרי רכושני ונהנתני יותר במזלות שור סרטן ומאזניים.
ווונוס יתבטא ביצירתיות גבוהה במזלות האש: קשת,  אריה., דגין ושור.
וונוס נעלה: במזל דגים- היות וסף הנתינה הוא הגבוה יותר[עד ויתור עצמי]  אך גם מאוזן ביכולות אמנותיות ומיסטיות גבוהות.
וונוס פחות במיטבו: במזלות תאומים, בתולה- ונוס "מרגיש דרך הראש" במזלות אלה. אם כי עשוי להעניק כישרון  כתיבה וניסוח.
וונוס במירעו: במזלות טלה, עקרב, גדי, דלי.
וונוס בטלה: מבטא שתלטנות ולוחמנות יתר, פוקוס על המטרה, חוסר ויתור מוכרחים לנצח.
וונוס בעקרב: בוטה,  מתחשבן ונקמני, מניפולטיבי.
וונוס בגדי: קריר, בודד, מנותק, מתבדל, מתקשה להפגין רגשות מודאג חומרית.
וונוס בדלי: משתנה, מתנתקת, מפתיעה לטוב אך גם לרע, בלתי יציבה.

הפעם ונוס במסע הנסיגה יהיה במזל טלה מה: 4.3 ועד ה:3.4.2017  תאריך שונוס חוזר למזל דגים וישהה שם עד ה: 15.4. ויגיע למעלה ה: 26 במזל דגים.

ונוס במזל טלה אינו במיטבו. הוא לוחמני, תחרותי, שתלטן מוכן לצאת למלחמה על צדק ומוכרח לנצח בכל מחיר. 

 ונוס מתחיל את הנסיגה במזל טלה במעלה 13.09 כשהוא בעשירון של מזל אריה וצמוד לכוכב השבת אלפאראץ-

אלפארץ כוכב שבת שאופיו קשור בכוכב ונוס ומעצים את הביטחון העצמי אך כשונוס בנסיגה נצמדת אליו תיתכן בעיית שיפוט ואנשים עושים טעויות שיפוט והערכה שגויה הנובעת מעודף ביטחון ויהירות. עלולה להתקיים נטיה לאגרסיה גוברת. כדאי להיזהר מקלות דעת שתוביל לטעויות מכוננות החל מנהיגה בכבישים, פזרנות פיננסית או השקעה הנובעת מעודף ביטחון ועד אמירות מיותרות במערכות יחסים. .

 


מפת הנסיגה של ונוס: 4.3.2017 11.15 בוקר על פי שעון ישראל.

נסיגת ונוס

ניתוח מפת הנסיגה: האופק של המפה הוא במזל תאומים ועוסק כמובן בתקשורת. מרקורי שליט האופק ממוקם במזל דגים צמוד לכוכב נפטון ולשמש. היבט בעייתי כי הוא מציף את הבלבול, הכאוס ביחסים, חוסר היציבות בקשרים, אמירות סותרות המסתירות יותר מאשר הן מגלות.  היבט שיוצר הרבה רע במיוחד במערכות יחסים רומנטיות שזקוקות להבהרה ולמצב ברור הרי  שצמידות מרקורי עם נפטון והשמש מסמלת שקרים, אמירות סותרות, חשיפת אמיתות ושערוריות. 

ונוס הנסוג במזל טלה בבית 11 של המפה,  יוצר היבט מרובע עם פלוטו במזל גדי ומבטא בהיבט זה פרידות, טראומות רגשיות, שותפויות שמסתיימות, משברים כלכליים ותקופה בלתי יציבה. וונוס הנסוג שוהה על מפת ארה"ב בהיבט מרובע לשמש בסרטן של ארה"ב ומצביע על אירועים רבים שיקרו במיוחד בתחומי יחסים ומשברם כספיים שיושפעו מנושאי יחסים עם מדינות. 

מדינת ישראל מושפעת מכוכב ונוס באופן ישיר שכן המדינה נולדה במזל שור[כוכב ונוס שליטה] נסיגת ונוס לא מטיבה עם המצב. ובמיוחד כשמדובר בונוס בטלה במרובע עם פלוטו בגדי  רף האגרסיה, לוחמנות תוקפנות והשלכות על יחסי האזרחים בין ערבים ויהודים עלול להיות נפיץ עם סכנות גדולות של עליה בפגיעות ופיגועים.

נסיגת ונוס ממוקמת מדויק מול השמש של פוטין[13 מעלות] הוא מזל עקרב עם ונוס באופק – וזו נסיגה שעלולה להכניס אותו לבעיות והסתבכויות בכל מקרה זו תהיה תקופה של מתחים בחתי רגילים שישפיעו גם על הכיבוש של אוקראינה וחצי האי קרים. נסיגת יופיטר במאזניים מתחברת למרקורי של פוטין במאזניים יחד יש לכך ביטוי של כמיהה לכיבוש נוסף ופעילות של שליטה מאחורי הקלעים המרובע עם פלוטו בגדי ואוראנוס במזל סרטן במפה של פוטין עלול להכניס אותו לסיבוכים מול המעצמות. שבתאי בקשת עד הקיץ צמוד למרס של פוטין "זה יעלה לו". ורוסיה היא רק חלק מכל המארג של המעצמות שיעברו שינוי תקופת ונוס בנסיגה מציפה את השליטים עם ונוס דומיננטי. 

נתניהו בן מזל מאזניים עם ונוס באופק באופן טבעי יושפע ישירות מנסיגה זו: נסיגת ונוס תתבצע מול בית הקריירה שלו ובמיוחד מול כוכבים נפטון ומרקורי שמייצגים את התפקוד. זו תקופה כאוטית עם הרבה רב הנסתר על הגלוי. כי מחד צמידות  מרקורי נפטון ושמש[במפת נסיגת ונוס] במזל דגים מצביעה על המשך חקירות ומאידך תהיה נטייה לעסוק בפעילות מאחורי הקלעים אולי רצונו של נתניהו להגיע לעיסקת טיעון. כמובן שמערך כזה של נסיגה מכניס את הפוליטיקה הישראלית לחוסר וודאות ויחסית יימשך הרבה זמן ותחת נסיגה זו הפן הכלכלי עלול להינזק ולהיות מושפע מאוד אך גם לשינויים ביחסים הפולטיים כמו שותפויות העלולות להסתיים עקב מתחים וחוסר יכולת להמשיך כאילו לא קרה דבר נתניהו יסבול מתחושת בגידה של חברים למפלגה והוא לא יוכל לדעת את  האמת ממה שקורה מאחורי הקלעים. אך כדאי לקחת בחשבון שעד תום הנסיגה של ונוס כשבמקביל מתחילה נסיגה של מרקורי במזל שור[ב:9.4.2017]  שיחד הם ישפיעו על אי וודאות מדינית/פוליטית/כלכלית ומורלית לפחות עד ה: 10.5.2017. ורק חודש יוני בעצם מסמל חזרה להתחלה נורמלית של שגרה ויכולת לתכנן מצבים חדשים על סמך נתונים ברורים יותר. 

 

1361568127261       מאזהניים

מימין קלף של  מזל שור  כשונוס השליט המסמל פוריות, כסף שפע ותחושת ביטחון. משמאל: מלכת החרבות מזל מאזניים ונוס שליט המזל הרמוניה – זוגיות- תקשורת רגשית. 

איך נסיגת ונוס תשפיע אישית?.

נוס מבצעת נסיגה כל שנה וחצי. 
מה אנחנו צריכים להבין על וונוס?

 וונוס שליטת הפן החומרי[ דרך מזל שור-בית 2] וונוס של שור היא מורכבת מוונוס של אדמה החומרית ואחראית על צד הקיומי הפיזי המתחיל במזון, כסות, טמפרטורה וחום אך גם כסף שיכול לרכוש את הצד הקיומי.כשמבינים את שליטת וונוס על גוף האדם מבינים את חשיבות הפלנטה והשפעתה: באופן הפיזי מזל שור וונוס ובית 2 אחראים על הבלוטות[בלוטת התריס, הרוק, הטעמים, החושים המחוברים למערכת הלימבית]המוח הפרימיטיבי גירוס הסינגולום cingulate gyrus הוא אזור חשוב של הקורטקס הלימבי השומרת באופן אינסטינקטיבי על התקיימות, הישרדות וההגנה מפני רעב, מחסור, קור וקורת גג. אך ברור שערכי הכסף מקנים את הכח לאדם לגונן על עצמו מפני הרעות החולות העלולות לאיים על קיומו בתקופה של נסיגת ונוס רמת הפחדים ההישרדותיים עולה וגם החשש מהפסדים או קשיים פיננסיים מתגבר.שותפויות עלולות להסתיים.

מערכות יחסים-[מזל מאזניים בית 7]   ונוס שליט בית הזוגיות וככזה הוא משפיע בזמן נסיגה על מצבי קושי בתקשורת הרגשית, אפקט ניכור, התרחקות, עד כדי פרידה. ישפיע בעוצמה גדולה יותר אם ונוס שליט המפה:

על מזלות שור ומזל מאזניים ואופק שור מאזניים. אך מיקומו של ונוס במזל טלה משפיחע בנסיגה על בני מזל טלה ומערכות יחסים מקרטעות. retro

נסיגת ונוס באנימציה. 

 

ונוס בנסיגה בבתים מי שיודע את האופק -בית 1 שלו :

וונוס בנסיגה -בבית 1 קשיים בתחושות האישיות אך משפיע גם על בעיות פיזיות, רגישויות, ירידה אנרגטית, מצב רוח ירוד ונטייה לפסימיות. בבית 1 האדם צריך להתמודד מחדש עם בעיית הדימוי העצמי שלו ומדוע היא צפה כל פעם מחדש.
וונוס בנסיגה בבית 2-  משפיע על חששות פיננסיים, כלכליים אך ייתכנו מצבים המעוררים את החששות. עיכוב כספים, דלדול מקור ההכנסות, תחושת דלות ופסימיות לגבי המצב הכלכלי. וונוס בנסיגה בבית 2 לעיתים האדם מפוקח יותר לגבי הרגלי המזון והאוכל ויכול לטפל בדיאטה או בהקפדה על האיזון טוב יותר במצבי נסיגה.
וונוס בנסיגה בבית 3- ישפיע מאוד על הלך הרוח, מצבי הרוח[בהשראת מזל תאומים שליט בית 3] אך לעיתים תיתכן פגיעה בפן התקשורתי וביכולת של האדם להתנהל באופן רגיל ומאוזן. לעיתים ירגיש ירוד בפן התקשורתי ושהוא אינו במיטבו. לפעמים זה יכול להתבטא בחוסר חשק לתקשר עם הסביבה והתבודדות גדולה יותר. יתרבו תקלות בשיחות וחוסר הבנות בקשרים עם שכנים ואחים ואחיות. תקלות ברכב בנושא מזגן, רדיאטור.
וונוס בנסיגה בבית 4- עניינים משפחתיים יכבידו. מערכות יחסים יהיו קשות יותר או כבדות ומעיקות. לעיתים תהיה התרחקות מהמשפחה כדי לקחת פסק זמן מנושאים רגישים.  ענייני בית  4 תחת השפעה זו פחות טובים ונזקים ברכוש עלולים להעלות את רף ההוצאות.
וונוס בנסיגה בית 5- יחסים עם ילדים עלולים לעלות על שירטון. רגישיות הקשורות בילדים. יחד עם זאת זה פחות מוצלח לפנויים לחפש קשרים ולצאת לדייטים תחת היבט נסיגת וונוס בבית זה. מומלץ להימנע מהשקעות תחת היבט זה ונטילת סיכונים פיננסיים.
וונוס בנסיגה בבית 6- זה עלול לעורר בעיה פיזית רגישויות בחניכיים, שיניים, מערכת השלד, ברכיים ובעיות כרוניות עלולות לצוף. נפשית-  אך גם ירידה נפשית, דיכאון ונטייה להרגיש קושי להתנהל בשגרת היום ובעבודה. תחת השפעה זו לא מומלץ להתחיל עבודה חדשה למרות שוונוס בגדי אינה עוסקת בעבודה אלא בתוצר שהוא הכסף, ייתכנו הצעות דלות שהן בחירה שתהיה פחות מוצלחת בדיעבד.
וונוס בסיגה בבית 7  לא מוצלח לכל הנושא ביחסים זוגיים. נכון שמה שיצוף זו הבעיה האמיתית בקשר שנוטה להתחבא או להסתתר,. אך אנשים עם ניסיון יודעים שלא ניתן לפתור כל בעיה בנישואין לעיתים צריך להשלים עם בעיה אם היחסים כל כך חשובים.. הפרופורציות תחת השפעת הנסיגה פחות טובות ויש נטיה להעצים כל דבר. לעיתים הבדידות תהיה אבן הנגף בתקופה זו. לא מומלץ להינשא תחת השפעת נסיגה בבית 7.
וונוס בנסיגה בבית 8 – נושאים המתקשרים לכלכלה לטווח ארוך יותר יציקו. הביטחונות ונושאי בנקים, ביטוח, מחויבויות פיננסיות מגוונות. כל אלה עלולים להיות לאבן נגף בתקופת הנסיגה ואולי קושי להתמודד עם הנושא בכלל. העניין המיני גם יצוץ תחת השפעה זו והלבידו יכול להיות נמוך במיוחד. בכלל יחסים אינטימיים תחת השפעה זו לא יהיו במיטבם בלשון המעטה.
וונוס בנסיגה בבית 9 לא מומלץ להתחיל ללמוד תחת היבט זה ואף לא לנסוע. נושאים המתקשרים ללימודים עלולים להיות פחות מוצלחים כמו:ציונים, התלהבות מנושא הלימודים שנבחר, יחסים עם מורים, רעיונות שהלהיבו עלולים לנחות נמוך מאוד. אדם נוטה בזמן נסיגת וונוס להיות פסימי יותר ולתפוס את המציאות דרך פריזימה מדוכדכת ואולי לעסוק בספוקלציות שליליות יתר על המידה.
וונוס בנסיגה בבית 10- תקופה שעלולה להדגיש את חוסר שביעות הרצון בעבודה או מהעבודה עצמה.  לעיתים, מדובר  בבעיה ביחסים עם מעביד והמסגרת עצמה. נושאים המתקשרים לשכר,  עלולים לאכזב אך גם יחסי אנוש עלולים להיות פחות מוצלחים. לא הייתי ממליצה להתחיל תפקיד חדש או עבודה חדשה בזמן הנסיגה. יחד עם זאת זמן הנסיגה מעולה לחשוב מחדש: מה רצינו להיות כשנהיה גדולים?? התחברות לחלום ישן.
וונוס בנסיגה בבית 11 נושא התדמית יהיה רגיש במיוחד. כדאי להימנע מעיסוק בייצוג עצמי משמעותי. יחסים חברתיים עלולים לנחות למקומות מדכדכים. לעיתים מתברר שאתם לא ממוקמים במיקום חברתי טוב והגיע הזמן ללכת הלאה. בית 11 תמיד יחזיר אתכם לתדמית שלכם ואיך אתם רוצים להיראות בעיני העולם. לעיתים עלבון, או פגיעה ממחישים לכם עד כמה לא דאגתם או שמרתם על עצמכם.
וונוס בנמסיגה בבית 12 וונוס בנסיגה בבית של האין מודע לוקח אתכם הרבה פעמים לתקופת הקרבה, ויתור עצמי למען מטרות שנראות לכם הרבה פעמים הכי חשובות. לעיתים קרובות זמן הנסיגה הוא הזמן לניקוי כאבים ותחושת דחייה. יחסים שמעוררים אתכם לחוויית דחיה ייתכן והם לא צריכים להיות חלק מחייכם. זמן נסיגה גורם לא פעם לחרטה ורגשות אשם על דברים שעשיתם ואולי הגיע הזמן לפתור אותם, להשלים, לבקש סליחה או ללכת לטיפול פסיכולוגי-נפשי  שנוגע בתחושת הכאב והרגשת הבדידות העמוקה.

 

 

מומלץ לקרוא כל מה שרציתם לדעת על ונוס:

ונוס ב:12 המזלות

על ונוס פרק א'

על ונוס פרק ב'

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ    15.2.2017  

31הערות

  1. ירון

    תודה פנינה,
    את כותבת בהתחלה שזו אפשרות לעליית מדרגה ביחסים:
    ״בתהליך נסיגת ונוס מתקיימת אפשרות למצוא מקום אחר של מחוייבות ורוחניות, התקדמות והתמסדות במישור הזוגי והכלכלי בכל פרמטר וכמו תמיד, רק אם נעשית עבודה נכונה ואמיתית עם האדם הנכון ובזמן הנכון. כמו גם, בדיקת היחס שלנו לחומר בחיים המאפשר לשנות גישה ולעיתים שינוי גישה מקדם הישגים בתחום.״
    כלומר אם הכירה אותו לפני הנסיגה אבל החליטה להפרד ממני ולהכנס למערכת יחסים רצינית אתו, זה דווקא מבשר טובות לקשר?

    • פנינה כץ

      ירון שלום
      ממש לא יודעת כי אני לא מכירה את המפה שלה, מתי היא התחילה את היחסים ומי הוא בן הזוג מבחינת תאריך לידה ומה המשמעות של הקשר. אלה הכללות. אתה "נורא בתוך זה" ומרגיש כנראה מספיק אובססיבי לעסוק במה שקורה אצלה.כי אתה מרגיש דחוי ואולי טוב שזה קרה בשבילך. חבל שאתה לא מתפנה להכיר קשר אחר ומשחרר .
      מאחלת לך להשתחרר. ממש לא בריא לנפש שלך להמשיך לעשות את מה שאתה עושה, כי אתה לא יכול לשנות את המצב וידיעה לא תתן לך תחושת שליטה בלאו הכי.

      בברכה
      פנינה

  2. ירוןתירון

    תודה פנינה,
    מדובר לא עלי אלא על החברה הקודמת שלי
    הקשר הסתיים כשכבר הייתה השפעה של הנסיגה ולא הרבה זמן אחכ היא נכנסה לקשר אחר
    תודה על העזרה

    • פנינה כץ

      היי ירון

      בשמחה. אז אם היא עברה לקשר אחר בתקופה הנדונה אז זה רק עניין של זמן עד שהקשר עלול להסתיים.

      בברכה
      פנינה

  3. ירון

    שלום פנינה,
    תודה רבה
    קראתי במקומות שונים שדווקא מומלץ להכיר אנשים חדשים בזמן שונות ברטרו ולהתחיל קשרים זוגיים
    שזה מאפשר להכנס לקשר שונה עם דפוסים שונים מהרגיל.
    האם נכון?
    ומה לגבי קשר שהתחיל בפברואר לפני הנסיגה הרישמית? האם סיכוייו מושפעים?

    • פנינה כץ

      ירון שלום

      צר לי אך לא אוכל להסכים עם התיזה המגוחכת הזאת. לפחות לנוכח מעל 40 שנות עבודה עם ניתוחי מאות אלפי מפות זה פשוט לא מתכתב עם המציאות. אבל למדתי דבר חשוב שאנשים בלאו הכי מאמצים תיאוריות שנוחות ומתאימות להם לצורך השעה, לפחות עד שהם מתפקחים, לכן, למה לי לקלקל את התיזה?
      כרגע אין נסיגה של ונוס אם אתה מתיחס לכתבה על הנסיגה שהתחילה רשמית בחודש מרץ. הרי אם תקרא מיד בתחילת הכתבה ש"הנסיגה של ונוס כבר משפיעה היות וונוס כבר נמצא בזון הנסיגה מה:30.1.2017 למעשה, כשהונוס חלף על מעלה 26° במזל דגים שם תסתיים הנסיגה ב: 15.4.2017 וכל התקופה עד סיום הנסיגה ונוס ממקום בצל הנסיגה. זמן הנסיגה הרשמי שיא ההשפעה יהיה מה: 4.3 :13.09 ונוס בטלה. לכן אם קשר התחיל בתקופה הזאת הוא משפיע על בחירת בת/בן זוג טיב היחסים. באיבחון יחסים המפה שלך המבנה שלה בתחום הרגשי מספר לאיזה קשרים תימשך ואולי בזמנים כאלה כמו בצל הנסיגה שהיה כי בסופו של דבר אתה בחרת בקשר ולכל אדם יש מפתח של בחירות רגשיות ולוחות זמנים מתי זה קורה וגם עתיד הקשר מעבר לסוגו. כדי להבין לעומק את טיב הבחירות והזמנים מכינים מפה אישית של האדם ומאבחנים מהו המפתח הרגשי שלו שבעצם זה כמו סוג DNA רגשי.

      ברכות
      פנינה

  4. ענבר

    פנינה יקרה,המון תודה על כל המידע וההשקעה.האם לדעתך היכרות רומנטית בתקופת נסיגת ונוס בהכרח אינה מומלצת ותיגמר ״רע״?
    האם לדעתך פרידות בתקופה זו הן בהכרח בלתי הפיכות?

    • פנינה כץ

      ש/לום לך ענבר

      תודה רבה.
      לא בהכרח. אבל הסיכויים לפגוש מישהו שמתאים לך רגשית בזמן נסיגת ונוס הם בדרך כלל נמוכים. הבעיה זו הבחירה בבני הזוג בתקופת הנסיגה. וגם פרידות עלולות להיות הפכפכות. עם כי נסיגת ונוס הנוכחית יחד עם ההשפעות הכוכביות האחרות והלא פשוטות עלולות להיות בלתי הפיכות.אני לא אומרת במאת האחוזים אבל באחוז היותר גבוה.
      בברכה
      פנינה

השאר תגובה