נסיגת מרקורי במזל דלי – 2015

נסיגת מרקורי במזל דלי – 2015

נסיגת מרקורי הרשמית מתחילה ב-21.1.2015 בשעה 17:55 והיא תסתיים רשמית ב-12.2.2015 בחצות. מרקורי מתחיל את הנסיגה במעלה ה-04'17 במזל דלי,  ומסיים את הנסיגה ב-12.2 במעלה 18'1 במזל דלי.כמובן שחשוב להוסיף על מניין זה 5 ימים לפני ואחרי הנסיגה, אלה ימי העצירה שהם לעיתים גרועים יותר מהנסיגה עצמה. נסיגת מרקורי מתחילה עם מולד הירח במזל דלי היבט המספר על חודש קשה ומלא בסכנות המצפות לנו.

הנסיגה של מרקורי, תתחיל הפעם כשהשמש מגיעה למזל דלי ב-21.1. ותהיה בעלת השפעה בולטת מאוד כי נסיגת מרקורי במזלות פיקס[שור, אריה, עקרב ודלי] הן נסיגות בעלות השפעה לטווח ארוך[נוצרים בהם אירועים עם מגניטודה ארוכת טווח]  ובדלי הנסיגה הופכת לעוצמתית יותר,  בגלל השפעת אוראנוס שליט מזל דלי שגם ללא הנסיגה הוא גורם לטלטלות, לשינויים בלתי צפויים ומתוכננים, לפרידות וקטיעות של מצבי שגרה. השנה מרקורי ייסוג במזלות אוויר [בפעמים הבאות הנסיגה תתרחש במזל תאומים ומאזניים] נסיגת מרקורי בדלי  בגלל השפעת אוראנוס [כאמור] ויחסיו המורכבים עד חודש אפריל עם כוכב פלוטו,  יגרום לאפקט גדול יותר על העולם במיוחד ברמת האירועים הטראומטיים העולמיים ברמת ובעוצמת מעשי הטרור המפתיעים, מגה תאונות מעוררות שוק, או כמו העצמת אסונות טבע. אך עיקר השפעת הנסיגה בדלי תהיה בהחמרת תהליך המאבק החברתי-תרבותי שמתרחש בעולם[ מזרח מערב, מאבק קיצוני בין דתיים איסלמים מול תרבות מערבית, איסלאם- אנטי קרייסט-יהדות, בעיות של פליטים וזכויות של מיעוט מול חוקים ונוקשות להכיל אותם.] "התהליך"  יתבטא בקיצוניות המאפיינת את מרקורי במזל דלי – המזל האוראני הנוטה ליצורבהשראתו אקטים מרדניים, אנרכיסטיים יותר ועם מחאות פרובקטיביות ואלימות.
במפת מדינת ישראל מזל דלי ממוקם בבית 4 של המפה הבית שמסמל נקודה קרדינלית[ 4 נקודות קרידינליות יש במפה אסטרולוגית באופק, בית 4 בית 7 ובית 10- באופן טבעי בית 4 נשלט על ידי מזל סרטן העוסק במולדת, בשייכות למקום,  תושבי המדינה,  מיעוטים, וכל מי שמרגיש אחיזה במדינה זאת ומחפש זכויות, זהות ושייכות] מזל דלי מסמל את הקושי של עם ישראל לחבור[או להכיל]  "זרים" ושונים הגרים בארץ, מזל דלי מכיל דתות וחברות שונות וקוטביות משל היהודים. במיקום זה,  נסיגת מרקורי מעוררת ביתר קיצוניות את תגובת המיעוטים,  החלשים וכל מה שמייצג את ה"תושבים השקופים" והבלתי נראית לקום ולמחות נגד השילטון [ השילטון מיוצג במפת מדינת ישראל על ידי מזל אריה[בית 10]  וכוכב יופיטר ממוקם שם נכון לעכשיו] . הפעם הנסיגה תשפיע על הימים שמפלגות ישראל צריכות להגיש רשימות לכנסת כדי להיות כשירים ומוכנים ליום הבוחר ב-17.3.  קרי, בתאריכים: ה-29-28.1 . קשה להתלהב מעצם הגשת רשימות ותהליך בירוקרטי בימים בהם מרקורי בנסיגה אם הדבר  נובע מהתפתחות פרשיות השחיתות או גילויים חדשים . כבר מיום הכרזת תאריך הבחירות פני המפלגות השתנו מנטישות, חיבורים והיוולדויות מוזרות של מפלגות חדשות. רישום והליך בירוקרטי בזמן נסיגה של מרקורי. הדבר מעיד הרבה פעמים,  שיחולו שינויים נוספים לאחר הנסיגה של מרקורי ואולי אף, חלק מהרשימה לא תצלח להגיע לקו הסיום ב-17.3[אם תאריך זה גם לא ישתנה בגלל עוד נסיבות מפתיעות] ואולי,  הייתי מסכמת את הרעיון בנושא: שהדבר הכי יציב תחת השפעת נסיגת מרקורי זהו חוסר היציבות.


נסיגת מרקורי מתחילה במעלה ה-4'17 במזל דלי יחד עם מולד ירח וכניסת השמש למזל דלי
נסיגת מרקורי מתחילה בעצם במעלה של כוכב השבת :SUALOCIN או Delphinus הממוקם במעלה 10'17 במזל דלי:
בקונסטלציית Delphinus -דולפין המושפע מהפלנטות שבתאי+מרס.
נסיגת מרקורי המתחילה עם כניסת השמש ומולד הירח היא בהחלט נסיגה המספרת על התחלה של חודש קשה במיוחד. חודש מלא תהפוכות, אסונות טבע, טלטלות וסכנות בלתי צפויות. היבט ההפתעות ואף הטראומות לא שגרתי בארץ וגם בעולם.

Sualocin vut כוכב חזק בעוצמת האור שלו פי 195 מהשמש. הדולפין עצמו יצג את "אל המסחר" בימים הקדומים כמו מרקורי – שליח האלים. בעל אופי של מרקורי.
Sualocin  התגלה על ידי Niccolo Cacciatore ב-1814 ואסטרולוגים ניתחו את השפעתו ככוכב שבת שבהשפעתו מתגלים תככים ואינטריגות באופן מיוחד. ואנשים שנולדו בהשפעתו מלאי שמחת חיים ובעלי ביטחון עצמי מופרז עם סכנות להסתבך באינטריגות ושערוריות ציבוריות. נסיגת מרקורי המתחילה עם כניסת השמש ומולד הירח היא בהחלט נסיגה המספרת על התחלה של חודש קשה במיוחד. חודש מלא תהפוכות, אסונות טבע במיוחד ימיים המתקשרים לטביעות אוניה או צונאמי/טייפון/הוריקן, וכללית אווירת טלטלות וסכנות.

כמובן נסיגת מרקורי משפיעה  באופן שונה ממזל למזל ברמת הניואנסים וישנם אנשים שסובלים מנסיגה אחת ומשוחררים מכל בעיה בנסיגה אחרת, אין עיקביות – נסיגות פועלות או לא,  בהתאם למפגשים של הכוכבים במפות אישיות. מרקורי במזל דלי נוגע בראש ובראשונה במצבים חברתיים המשותפים באופן גלובלי למרבית האנושות והעולם. משפיע באופן חברתי כשהוא מעורר את תחושת הצדק והסולידריות החברתית. אנשים נוטים לראות תחת השפעה זו את קשיי האחר באופן בולט יותר ומרגישים חלק מהבעיה באופן אמפטי ומתקשים לקבל אותה כפי שהיא. ריכוז הכוכבים של מרקורי נסוג, וונוס ושמש בדלי יהפכו את התקופה הקפואה הזאת לדינמית וחמה ברמת האירועים,  צפיפותם והשפעתם על כל העולם.  השמש במקביל נטולת היבטים תעורר באופן מוגבר את התחושה הכאוטית כאילו "אין עם מי לדבר" וטמגבירה את הסכנות ו"ההפתעות". שמש ללא היבטים משפיעה על מזג האוויר שיבלוט בקיצוניותו לכל כיוון.  ככל שהתסכול של האירועים והמצבים של הנסיגה יגדלו כך הנטיה לעלייה במחאות, השבתות, עיצומים הפורצים בהפתעה ללא הודעה מוקדמת יתעצמו. מאידך,  השמש ללא היבטים,  מרקורי הנסוג מול יופיטר הנסוג במזל אריה,  מעלים את סף הויכוחים והדעתנות מול גופים ממסדיים ושלטוניים ללא פיתרון ועל כל אלה עוצמתו של מרס בדגים מה-21.1 ועד ה-29.1 נטול יחסים יגבירו  את האלימות והסכנות הביטחוניות מבלי שהוזכרה נטייה גוברת למגה תאונות.
המפגש של מרקורי הנסוג עם השמש בין ה-30.1 ועד 31.1 הם ימים שהנסיגה מורגשת באופן בולט יותר בכל התחומים הקשורים לטלפונים, מחשבים לאלקטרוניקה והתלויים בטכנולוגית מודמים, לוויינים במקומות עבודה ובכבישים אך וגם ביחסים אישיים נטיה מועדת לפורענות. נסו לשלוט בפליטות פה ולהימנע מאמירות בעייתיות.
מה-1.2.15 מרקורי בנסיגה אך מבודד ונטול כל יחסים –  וכדאי לקחת בחשבון אין סוף תקלות, ויכוחים מיותרים, שיבושים רציניים בכל המישורים. מקמות עבודה שיבושים בתחבורה, תקשורת חינוך ורפואה, יושפעו באופן בולט יותר       
  מה קורה בעצם למרקורי בזמן הנסיגה ואופיו הטבעי בדלי.
מרקורי בזמן הנסיגה עוסק בחריש של כל הבעיות שהצטברו בהליכתו הישירה כשהוא הופך כל רגב ממקומו ויוצר את הכאוס הטבעי שלו.
מרקורי יוצר שינויים ומשבש לוחות זמנים, גורם לאיחורים ולפקקים בכבישים אך באופן הקלאסי מרקורי בנסיגה מתאפיין בתקלות בשרתי מחשב, מחשבים ומכשירי תקשורת, לוויינים, התגברות של תאונות ותקלות במטוסים עליה במפלס התאונות האנושיות, עיכובים, תקלות, פיטורין, תאונות, קלקולים, בעיות בעבודה וגם בבריאות.
מרקורי בדלי כמו בדלי, הוא יפתיע בחדות אמירתו ובהתנגדות לחשוב בתוך הקופסה. הפעם, מרקורי יהיה מול יופיטר באריה זהו היבט דרמטי מאוד מתוך 2 מזלות פיקס- המזלות העוסקים בעקרונות והסגנון בהשראת אוראנוס יהיה אכזרי וכוחני במיוחד. אך צריך לזכור,  שהיבטים תחת השפעת מזלות קבועים[פיקס] הם בעלי השפעה לטווח ארוך יותר מהרגיל. מרקורי בדלי, אחראי על התעצמות של שביתות במקומות עבודה, שביתות מתפרצות ומפתיעות, מחאות עולות ותחת היבטים של מרקורי ויופיטר באריה אלה ייתכנו מחאות בשטחים, פרצי אלימות, מחאות מיעוטים דתיים וזרים, שביתות מול רשויות, מועצות עיריות ומשרדי ממשלה כל אלה קורים בגלל בעיות עקרוניות שלא הגיעו לפיתרון.
מרקורי בדלי תמיד ינקוט בעמדה בלתי שגרתית למשברים שנוצרים. הוא בלתי צפוי ולכן הסכנות שנגרמות תחתיו עלולות להיות גדולות יותר. אנשים בהשפעת נסיגת מרקורי בדלי יהיו בלתי צפויים,  מתנתקים בקלות ויוצרים מתח רב בסביבה שלהם. אנשים נוטים להיפרד, ליצור דרמה, לעזוב מקומות ישנים ולא להסכים לתנאים שמכפיפים אותם. האווירה לכן הרבה יותר מתוחה תחת השפעת הנסיגה כי כל הזמן ברור :שמשהו צריך לקרות! האוויר רווי במתח חשמלי !

ממה להימנע בזמן נסיגת מרקורי?

לחתום על חוזים, להתחיל עבודה, לעסוק בהתחלות חשובות מכל הסוגים,למכור בית,  לשפץ ולעבור בית, לרכוש רכב. לעבור ניתוח או לגשת לראיון עבודה חשוב.
להימנע לא להתחתן כמו לא ליצור שותפויות בזמן נסיגה.

מה חשוב לזכור?

שזה ייגמר בקרוב. לא להילחץ. לפעמים עדיף לעשות פחות אך כן לעשות חשבון נפש.  המצב הנכון לנסיגת מרקורי בדלי להיות פתוחים לשינויים או לבדוק עד כמה אתם דבקים ברעיונות קודמים ואולי כדאי לבדוק את עצמכם. כמיהה טבעית למנוחה,  להתארגן מחדש עם רעיונות ותכניות, לבדוק נתונים שהיינו בטוחים בהם, לבדוק על מה התעקשנו ואם זה בכלל שווה, לחדש יחסים שהסתיימו בגלל בעיית אגו, להיפרד מתלות מיותרת, לבדוק יחסים חברתיים אם הם מטיבים איתנו.


מזל דלי והורוסקופ 2016-2015

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ                                                          17.1.2015

השאר תגובה