הורוסקופ לשנים 2023-2021:מדינת ישראל, קורונה, כלכלה ועוד…

הורוסקופ לשנים 2023-2021: מדינת ישראל, כרונולוגיה של קורונה, כלכלה פה ובארה"ב.

 

פרקים בכתבה: 

א. על הקורונה- כולרה- אבי החיסונים. 

ב. תופעות טבע והתחממות גלובלית. 

ג. אורנוס הכאוס האולטימטיבי

ד. שנת 2023-2021  + הורוסקופ מדינת ישראל –  ראש השנה. 

ה. ההיבטים האסטרולוגיים והשפעת עלינו  על הכלכלה לשנים 2023-2021 

ו. הורוסקופ שנת 2022 ומשמעותה. 

ז. שנת 2023 קווי מתאר.  

 

 

 

  • א.    "כשאדם מתרחק מהטבע, לבו נעשה קשה"

אם חלילה זיהיתם  נימה של התרסה אז למרות שהקורונה פה להתנחל לעוד מספר שנים במסכותיה המגוונות, הרי  לאור היבטי הכוכבים אני אופטימית בראש ובראשונה לגבי החיסונים העתידיים שיפור בטיפול המחלה ומחכה בסקרנות רבה לשינוי פרדיגמה בחשיבה,  לשינויים שיובילו לתהליך אבולוציוני. במילים אחרות האנושות תעבור תהליכי התבגרות ותובנות רבות שיילדו פרץ של יצירתיות בכל התחומים.  לא נוכל להתעלם מהתובנה ש'הקורונה היא אנחנו' היא צילום תקריב של מי שאנחנו. כל מה שאנחנו עושים והדרך בה אנחנו מנהלים את העולם ואת חיינו. כל גל של קורונה מעניק לנו  הצהרה אולטימטיבית " אנשים  אין לכם שליטה על החיים."  אבל אם אתם רוצים שליטה  על חייכם,  תלמדו לחיות עם החולי כי הקורונה תישאר פה על על כל המוטציות שלה. 

מוזר לפגוש אנשים aמתייחסים לקורונה  לכאורה כאל חוצן שהגיע לביקור אקראי וכמו שהוא הגיע הוא גם ייעלם.  ברם כל מחלה מגפה וזיהום  מייצגים את המראה הפנימית שלנו.  ועם הזמן הקורונה תהפוך סוג של מורה נבוכים עבור מרבית האנשים.   מגפת הבריאות קורונה  שתוקפת את כל  העולם ועצרה אותו מלכת ברוב התחומים מעוררת פריצת דרך מדעית,  כי היא דוחקת את מיטב המוחות של הממציאים למצוא פתרון כדי שהעולם ימשיך לנוע.  האנושות לומדת בהדרגה לחיות את גזרת המגבלות באופן ממצה ותבוני. היא מפיקה את המיטב במגבלות שנוצרו וייווצרו. מתקיים מול עינינו ובעודנו מדברים, תהליך אבולוציוני שנחווה דרך התעוררות של חשיבה חדשה וגילויים לחוויה של דור חדש שמוביל את החיים והחברה למחוזות שונים ואחרים ברמת התחכום וחיפוש חיים איכותיים יותר. לאט לאט נטמעת ההבנה שלא נחזור לשנת 2019.  זוכרים אותה? 

 

כולרה -קורונה 

מסלול הכוכבים מצביע על מחזוריות, סדר ושיטתיות מופתית.  צריך רק לעקוב אחר המפגשים החוזרים.  הקורונה שעל פי לידתה נוצרה בעצם תחת השראת כוכב נפטון בדגים שליטו של הבית ה:  12 העולמי, הבית המסמל את התת מודע של האנושות- בית העוסק בתהליכים של ניקוי הזיהום, קריסטליזציה נפשית דרכו האנושות עוברת תהליך התפתחות של תודעה,  המשליכה על צמיחה של תרבות וגדילה של האנושיות לראות את האחר. כל מה שאחראי על יכולת לערבות הדדית,  אמפתיה, חמלה כלפי הזולת ולאחרונה בעברית זולתנות.  מעניין שאלה המילים המגיחות  מתוך שפל המגפה שפשטה באכזריות בכל העולם. מגפות באסטרולוגיה קשורות לבית ה: 12 הנשלט ע"י מזל דגים ושליטה נפטון . הקורונה נוצרה תחת השראת נפטון במעלה בין 24- 20 במזל דגים,  שם ממוקם כוכב השבת מארכב האחראי  על הקטסטרופות/אירועי מגפות ומוות מסיבי  – מארכב,  מושפע מהכוכבים: מרס, אורנוס, סטורן – השלישיה  שמכונה  "המזיקה הגדולה",  יחד יש בהם כוח אדיר של הרס. מארכב גזור מהמילה הערבית : Mankib al-faras שזה אוכף בערבית. השפעתו נמתחת למגניטודה של  2.49 מעלות לכל כיוון. מארכב הוא אחד הכוכבים הגדולים והנוצצים בשמים[התגלה במאה ה: 17 בגלל גודלו והשימוש שעשו בו ימאים לצורכי  ניווט באפלת  האוקיאנוס- בגין גודלו וזוהרו. 

Markab is regarded as one of the Navigation stars used for celestial navigation because of its luminosity and the fact that it is easy to identify as a part of a familiar" asterism in the sky]

מארכב ממוקם בקבוצת הכוכבים פגסוס,  ששולטת בין השאר על  אנדרומדה, ומזל דגים [מארכב הוא אחד מכוכבי השבת של מזל דגים] מארכב קשור לכוחות ההרס, מגפות, מוות במסות. מפגש של נפטון הכוכב העמוק המסתורי [שכל כך קשה להבנה גם אצל פרשניו האסטרולוגים] מרכיב את שכבות התת מודע שלנו ועם כוכב השבת  מארכב הוא מנקז החוצה את החלשים וחלשי המערכת החיסונית, מנקה ומטהר לפני שהוא יעבור למזל טלה שמסמל  סיבוב חדש מסביב לשמש. כך שבסופו של דבר מדובר בשלב של תהליך האבולוציה . 

 

 

An illustration showing patients being brought to the hospital during Hamburg's 1892 cholera outbreak.

 

בשנים בין 1860-1850 נפטון היה צמוד למעלה של כוכב השבת מארכב ואורנוס היה בשור- שילוב של מגפה עם כאוס אך דוחק את הממציאים להתחיל למצוא פתרונות. 

מגפת הכולרה – תהלוכות דתיות/הכנסייה/ספרי תורה  שמשו בתפקיד הרשתות של היום: 

מגפת הכולרה[Vibrio cholerae שנחשבה לגרועה שבין המגפות, הגיעה במספר גלים גדולים במאה ה-19 גלים שעשו רושם עצום על תושבי אירופה והטילו פחד שכמותו לא נודע מימי "המוות השחור" (מגפת הדבר) במאה ה-14. כשהגיעה המגפה לפריז ב-1832 ברחו רבבות אנשים מן העיר. העיירות היהודיות במזרח אירופה, שבהם עשתה המגפה שמות, זועזעו עמוקות. קהילות הגיעו לסף כיליון, המון פליטים נפחדים נדדו בדרכים. בהרבה מקומות נערכו תהלוכות שכללו נשיאת ספרי תורה לשם עצירת המגפה. גם בכפרים הרוסיים נערכו תהלוכות דתיות של נושאי צלב, שבמהלכן התוו מעגלי כישוף סביב לכפר. ההמונים האשימו את הרופאים ה"כופרים" באסון ואף רצחו כמה מהם. 

כולרה וממציא החיסון חבקין. 

 

מפגשו של נפטון עם מארכב [מזל דגים] מציף מחלות זיהומיות/זיהומי אוויר/מים  מפגש זה קרה בפעם האחרונה בין השנים 1860-1849 כשהמגפה הכריעה 15 מיליון אזרחים בעולם. תוך כדי  פגיעה בריאות [הנגיף עצמו הועבר בתחילת ההתפרצות דרך חיות]. 

הדור המוכה במגפות וכאוס שחי בשנים  1860-1849 ומי ששרדו אותם,  לא היו ברי מזל ליהנות מהחיסונים שיגיעו  30 שנה לאחר מכן. ממציא החיסון נגד הכולרה נולד ב: 15.3.1860[בקבוצה של גאונים כמו איינשטיין ורודולף דיזל שנולד ב: 18.3.1858 ]  הוא נולד [עם שמש צמודה לנפטון בדגים] בעצם לתוך החיים מלאי החרדות כשאנשים מתים סביבו כזבובים ממחלת הכולרה. הממציא של חיסון הכולרה והדבר,  נולד בשם מרדכי זאב חבקין באודסה שבאוקראינה התמחה ב: אימונולוגיה, בקטריולוגיה.   אימת המגפות של המאה ה-19  ותחילת המאה ה-20 לא פסחו על ארץ ישראל. מרביתן הגיעו למזרח התיכון יחד עם עולי הרגל שחזרו ממסע החאג' למכה, שם נדבקו בחיידק מעולי רגל מוסלמים שהגיעו מתת היבשת ההודית.

הרקע המדעי שנאבק בעת ההיא עם הכנסייה ושליחיה השמרנים: 

בשנים שנפטון היה בדגים ואורנוס היה בשור ונפגש עם שבתאי בשנת 1852 אחד מגדולי הממציאים מי ששינה את ההיסטוריה האנושית עם הבנת קיומה של האבולוציה,  היה דרווין שפרסם את תורת האבולוציה שלו עם ראיות משכנעות בספרו "מוצא המינים" משנת 1859, והתגבר על דחייה מדעית של מושגים קודמים של התמרה של מיניםעד שנות השבעים של המאה ה -1870 הקהילה המדעית ורוב הציבור המשכיל קיבלו את האבולוציה כעובדה. התגלית המדעית של דארווין היא התיאוריה המאחדת של מדעי החיים, המסבירה את מגוון החיים. דארווין תואר כאחת הדמויות המשפיעות ביותר בהיסטוריה האנושית, דארווין שהתמודד עם רשתות חברתיות של אז- הלוא היא הכנסייה ושליחיה הרבים בקרב השמרנים והמתנגדים לתובנה שהאדם בא מהקוף אמר : עובדות מזויפות פוגעות בהתקדמות המדע. בורות לעתים קרובות מפגינה  יותר ביטחון עצמי מאשר ידע:  

חבקין זוכה בהכרה 

שנת 1892 הייתה שנה מכוננת בהיסטוריה של המגפות: בפעם הראשונה פותח חיסון יעיל נגד מחלת הכולרה.  חבקין פרסם את מחקריו בכתב העת של האגודה הלינאית בלונדון למרות זאת מסקנותיו התקבלו בספק גדול והתנגדות עזה של הקהילה המדעית.  בתגובה לכך,  החליט לנסוע להודו, שבה חלו ומתו מאות אלפים ממחלת הכולרה. חבקין חזר לאירופה[בעקבות מלריה שחלה בה]  דיווח על תוצאות הניסוי כשהוא חיסן כ: 25 אלף איש שרובם שרדו את המחלה.  את הצלחתו הקדיש בפיתוח החיסון למכון פסטר. במרץ 1896, בניגוד להמלצת רופאיו, חזר חבקין להודו וערך כ-30,000 חיסונים נוספים במהלך שבעה חודשים. בתור בקטריולוג ראשי הצליח לחסן תוך שנתיים 42,000 איש. מקרי המוות בין אנשים שחוסנו ירדו פי עשרות.  בשנת 1897 בעצם חוסנו כבר מיליון איש בבומביי כשהמעבדה נקראה על שמו של חבקין.  המלכה ויקטוריה מינתה אותו כחבר במסדר האימפריה ההודית. 

 

קטע על תושבי ארץ ישראל בזמן המגפה– (נכתב בגיליון השקפה, 21 בנובמבר 1902).

"בשנים 1865 ו-1902 נפגעו במגפה מרבית תושבי הארץ, וכמעט בכל עשור ביניהן היו התפרצויות חמורות פחות של המגפה. בדיוק עשור לאחר פיתוח החיסון, פקדה את ארץ ישראל מגפת כולרה, שהתפשטה בכל רחבי המזרח התיכון יחד עם עולי הרגל המוסלמים ששבו מהעיר מכה. כמו רוח רעה, המגפה התפשטה מעזה צפונה לכל חלקי הארץ – מלבד ירושלים, שהסגר קפדני הוטל על כל הדרכים המובילות אליה. בלוד וביפו, שהייתה השער לארץ ישראל, היו שיעורי תמותה גבוהים. כך גם בטבריה, שבה הביוב שזרם לכינרת גרם להפצת החיידק למי השתייה. החרדה הגדולה השתקפה, בין השאר בתיאור התחושות ביפו: "מתים בין האומללים, מתים בין העניים וגם בין האמידים, הפחד שורר בכל בית. וכל אחד מכין את עצמו למוות הקרוב אליו"

מרדכי זאב חבקין.

 

כעבור עשור, בשנת 1912, הוקמה בירושלים "תחנת הבריאות העברית" ביוזמתו של הנדבן נתן שטראוס. ייעודה היה לקדם את הבריאות בארץ ולפתח חיסונים נגד אבעבועות שחורות וכלבת, וחבקין היה בין היועצים בעת הקמתה. כן עסקה בפיתוח חיסון נגד הכולרה עבור תושבי טבריה, שבשלהי 1912 שוב נפגעו מהמגפה. במהלך שנות מלחמת העולם הראשונה, שאופיינו בהתפרצויות של מגפות הטיפוס והכולרה, עסקו בתחנת הבריאות העברית בייצור של עשרות אלפי מנות חיסון כנגד כולרה עבור תושבי הארץ והחיילים התורכים, בהתאם לשיטת חבקין.

את שנותיו האחרונות בילה חבקין בפריז, שם חזר בתשובה. ב-1929 ביקר בברית המועצות ועמד נפעם נוכח השינויים שהתחוללו שם בשנות העדרו. היה בין התומכים ברעיון הציוני, אך טען שהיישוב יוכל לתפקד רק בתנאי שהחוקים שלו יתבססו על תורת ישראל. את הונו הרב, כחמישים מיליון דולר, הקדיש לקרן חבקין, לתמיכה בישיבות מזרח אירופה, באמרו: "הישיבות הן החיסון המושלם של עם הנצח, המגן עליו לבל יינגף במגפה". הוא הציע שבישיבות ילמדו גם מעט כימיה ופיזיקה, וכן שתלמידי הישיבה ילמדו מקצוע שיוכלו להתפרנס ממנו, אולם כתב במפורש כי ההחלטה בעניין מסורה בידי גדולי התורה.

 

ב. תופעות טבע קיצוניות בחסות אורנוס ונפטון צמוד למארכב: שיאים של אסונות טבע בשנים 2021-2020. 

אוגוסט 1856- מול אוגוסט 2021- כשאורנוס בשור ונפטון צמוד למארכב–  6 הוריקנים תקפו בחודש וחצי בין ה: 9.8.1856 ועד 22.9.1856.את ארה"ב. הוריקנים קטלנים במיוחד. כשאחד מהם : 10.8.1856 מחריב את אתר הנופש באי לאסט איילנד שבלואיזיאנה באירוע נהרגים 400 אנשים.

 

האי שנמחק בלואיזיאנה ארה"ב 1856 הוריקן שעד קתרינה ואידה לא היה חזק ממנו. 

 

שנת 2021-2020 נפטון צמוד למרכב ואורנוס בשור- שנת האסונות : ועל כך נוספו גורמים חזקים מאוד כמו כירון במזל טלה שאחראי על שריפות היער והוא פה להישאר עד 2026.  נרשמים שיאים בהתחממות הגלובלית אירועים קשים מזהמים במיוחד- באוגוסט 2020, החלה בצורת בארצות הברית, בעיקר במערב התיכון, במערב ארצות הברית ובצפון-מזרח ארצות הברית.  החל משנת 2021 הבצורת השפיעה גם על שטח נרחב של מקסיקו, כמו גם על ערבות קנדה. אסון הזיהום הימי בזפת לאורך חופי ישראל. גל החום בצפון אמריקה (2021) היה גל החום הקיצוני ביותר שנמדד אי פעם בצפון היבשת ושהשפיע רבות על תושבי מערב האוקיינוס השקט ומערב קנדה. בפרט בצפון קליפורניה, איידהו, מערב נבדה, אורגון ווושינגטון בארצות הברית, כמו גם קולומביה הבריטית ובהמשך גם באלברטה, מניטובה ובטריטוריות הצפון מערביות, ססקצ'ואן ויוקון אלסקה . השיטפון באוטראקהאנד, שאירע ב-7 בפברואר 2021, היה אסון טבע בפארק הלאומי נאנדה דווי, אוטראקהאנד, הודו.   מקורו של השיטפון אינו ידוע.

  גל הקור בטקסס הוא גל קור קיצוני, שהכה במדינת טקסס שבדרום ארצות הברית בחודש פברואר 2021. גל הקור גרם להפסקות חשמל ולפגיעה במערכת המים בכל רחבי טקסס, ונכון ל-21 בפברואר גבה את חייהם של מעל ל-60 בני אדם. השרפה בקייפטאון (נקראת גם: השרפה בהר השולחן; היא שרפה גדולה שהחלה ב-18 באפריל 2021 בפארק הלאומי הר השולחן שבקייפטאון שבדרום אפריקה האתרים שנפגעו כללו את אנדרטת רודוס, שם נשרפה מסעדה, את הקמפוס העליון של אוניברסיטת קייפטאון. בנוסף, נפגעה ספריית האוספים המיוחדים וטחנת מוסטרט, טחנת רוח היסטורית שנשרפה.

גל השרפות בטורקיה הוא גל מתמשך וחמור במיוחד של שרפות ענק בדרום-מערב טורקיה. ביולי 2021 החלו למעלה ממאה שרפות במחוזות הדרומיים של טורקיה עם עשרות קורבנות. סדרה מתמשכת של שיטפונות באירופה החלה ב-14 ביולי 2021. הם השפיעו על מספר אגני ניקוז בעיקר בגרמניה, לוקסמבורג, הולנד, אוסטריה ובלגיה. נזק השיטפונות ניכר בעיקר בגרמניה, שם לפחות 184 בני אדם נספו. שורה של שיטפונות התרחשו ומתרחשים ברחבי מדינת מהאראשטרה שבהודו בשנת 2021. נכון ל-27 ביולי 2021, מתו כ-251 בני אדם, נפצעו 51 ויותר מ-100 נעדרים עקב שיטפונות ומפולות. 13 מחוזות נפגעו קשות מהשיטפונות במערב מהאראשטרה. השרפה בהרי ירושלים הייתה שרפת יער נרחבת שהתרחשה בהרי ירושלים בין 15 באוגוסט לבין 19 באוגוסט 2021. השרפה פרצה במספר מוקדים באזור המושב בית מאיר שבמועצה אזורית מטה יהודה ובהמשך התפשטה לצובה, עין נקובא, עין ראפה וגבעת יערים.  שרפה זו נחשבת לנרחבת ביותר בהרי ירושלים ביחס לשרפות שתועדו בשנים קודמות.

 

 

ג. אורנוס בשור ערב מלחמת העולם השנייה – המשך מסע ההרס של אורנוס בשור, אובדן,  גרוש ובעיקר כאוס ופחד. 

אורנוס בשור  בעל בלעדיות  ליצירת כאוס.  כשכוכב ונוס שליטת מזל שור לא מסוגלת להגן על הסדר, הביטחון, ההרמוניה והשלווה מול גלי ההדף של אורנוס. כשהוא מגיע למזל שור כמו פיל לחנות חרסינה.  מפרק הכל.  מזל שור הוא המזל של הביטחונות, של "העתודות הכלכליות". אורנוס בתפקידו "הופך סדרי בראשית" כשאין הסבר הגיוני לכאוס הוא מפתיע בעוצמות,  הוא מגיע לייצר שינוי כמו רוח סערה והכי דומה ומתנהג כמו  הטורנדו  בטבע.  הוא מפרק את הסידור/סדר העולמי בדיוק כפי שהוא עשה בערב מלחמת העולם השנייה. עם הגיעו למזל שור- האינפלציה בעולם שברה שיאים ונוצר הביטוי היפר אינפלציה, האווירה הפכה לכאוטית, אנשים איבדו עבודתם, נזרקו/גורשו  מבתיהם בין אם היו יהודים קומוניסטים, נוצרים. אנשים נושלו מבתיהם מכספם. הפכו להומלסים בן לילה. איבדו את היכולת לפרנס את עצמם, כך גם בארה"ב הבורסה קרסה אנשים איבדו את כל כספם  ונשארו חסרי כל. השנים האלה מוזכרות בארה"ב כשנים עם אחוזי מתאבדים גבוה במיוחד  , תקופה שנקראת הדפרסיה העמוקה.  שבתאי היה צמוד למארכב בדגים. נפטון במזל בתולה מול מארכב בדגים ואורנוס בשור מנצח על האירועים המפנים והדרמות הקשות. שהגדירו תקופה חשוכה למרבית מדינות העולם וטראומה למין האנושי.

 

 

 

ד. בשנים  2021- 2023 אורנוס עדיין בשור ונפטון עדיין צמוד למארכב בדגים. ולצערנו שילוב זה ימשיך לייצר אווירה של חוסר ביטחון, מגפה שלא ממש רואים את סיומה על כל המוטציות שיגיעו, משבר כלכלי בארץ ובעולם. משבר אקלים מתפתח ומשבר חברתי שמפרק את הזולתנות. הדור שלנו נטה לחשוב עד לא מכבר,  שניצל מהשואה של דורות קודמים. אולי המילה שואה גדולה מדי וקשה לעיכול ואף לא מדויקת עבור כל עם. אך בוודאי זה יהיה רק ילדותי וחסר אחריות,  להדחיק את נסיבות ימים אלה ולהגדירם כמשבר חולף. אנחנו לא במשבר חולף אך אנחנו במשבר עם יכולת להתמודד מולו באופן מודע, בוגר עם נתבונן בעובדות וננסה להילחם החל מתופעות האקלים כשכל אחד יהיה אחראי לעצמו ולסביבתו,  כי לצערנו משבר האקלים פוגע ויפגע גם בישראל במהלך השנה הקרובה. בוודאי משבר כלכלי,  כי העולם כמו עצר מלכת עבור רבים וזו עובדה שיש  ירידה בנפח הכלכלי, בחומרי הגלם,  במים מה שימשיך ליקר כל דבר בנפרד.    תושיית הדור הנוכחי מקבלת רוח גבית משבתאי בדלי, כמו רעיונות התפתחות חדשים, חדשנים, המצאות ויכולת לטעת כיוונים חדשים לאנושות לשנות צורת חיים ולעבור לחיים צנועים אך מספקים לא פחות. מאבק נוסף מתחייב גם ברשתות,  כי אלה פוגעות בזולתנות החברתית,  שהיא מקור האנרגיה הרגשית, מנטלית ורוחנית.  פגיעות אלה מכרסמות בערבות ההדדית ובכוחה של האנושות ולנו כחברה. בעת משבר, אמרו זאת לפנינו "כוחנו באחדותנו ".

 

 

מפת מדינת ישראל בראש השנה: 

מפת ראש השנה ביחס למדינת ישראל.  6.9.2021 הכוכבים בכתום מסביב למפת מדינת ישראל הם העכשוויים שמספרים על אופי התקופה. 

ונוס באופק המפה. מייצרת היבט מרובע לפלוטו מצביע על הלחצים והאמוציות שיש בתקופה זו  אך גם משברים כלכליים פיננסיים שיהיו מנת חלקנו השנה ולמהמרים, היזהרו! . בהחלט מרמז על החודש הקרוב. מרקורי צמוד לנפטון בבית 12 מצביע על אירועים מתחת לפני השטח שמעיקים החל מהנושא הבריאותי[מרקורי נפטון תחלואי הקורונה] דרך תקופה של חוסר ביטחון פה ובעולם. מאדים בבתולה בהיבט הרמוני לשמש של מפת המדינה מצביע על בניית חוסן בשלטון. 3 כוכבים בבתולה[קבוצת מיוטבל משתנה]  מספר על הצורך להתגמש ולהתאים את החיים לנסיבות משתנות. כירון בבית 6 הבית המצביע על החולי שקיים במדינה וסכנת השרפות שתלך ותגדל. תחלואת הקורונה והיבטי כירון [180 מעלות] למרקורי במאזניים. אמנם מתחולל שיפור בגדול,  אבל עדיין כמות החולים והמאומתים עצומה. נובמבר ב: 19.11 מתקיים ליקוי לבנה. אירועים עלולים לצאת משליטה. ליקוי לבנה עלול לשבש נושאים בממשלה משבר עם סיכוי להתגבר עליו. יתכן נושא התקציב,  אך קיימים קשיים שמסמלים מחאות בימים סביב הליקוי. עוד יסופר על הליקויים[לחוד].  על כל אלה  יתרחש ליקוי חמה ב: 4.12.2021 במזל קשת- אירועים מפתיעים,  הרבה מצבי עוינות סביב הימים של ליקוי חמה. 

 

ה. שנת 2023-2021 – היבטים של השנה וחצי הקרובה:

 

1. מרובע שבתאי בדלי לאורנוס בשור- המשך העיסוק  בסדר החדש ובשינוי במתווה הכלכלה. 

אורנוס במזל שור בהיבט מרובע לשבתאי במזל דלי ,  היבט שימשיך בגדול עד נובמבר 2202. היחסים ביניהם מדגישים את המאבק בין הכוחות הישנים[השמרניים]  שרוצים להחזיר את הגלגל לאחור ולקדש את מנהיגות ישנה שטרם נפרדו ממנה מנטלית. מול שבתאי בדלי שמייצג את שלטון העם שרוצה צדק- זה נכון לגבי כל חילופי שלטון בעולם שהיו בשנת 2021. עד דצמבר הקרוב צדק במזל דלי והוא יורגש בהשפעתו הפעילה באופן בולט יותר בין אוקטובר לדצמבר הקרובים כשהוא יבשר המצאות חדשנות ושילוב רעיונות חדשים שמייצרים כבר קדמה. 

פלוטו בגדי בהיבט מרובע משנת 2020 עד 2023 לאסטרואיד הענק[כוכב לכת ננסי בגודלו של פלוטו]  אריס  בטלה האחראי על כאוסהיבט מגביר את המשבר העולמי עם השלכות גם על מדינת ישראל. 

הנושא הכלכלי יהיה אקוטי בשנה הקרובה. מחד יהיו צמצומים רבים שכן פלוטו בגדי אחראי בשנים האחרונות לצמצום הנפח הכלכלי בעולם,  בגין מחסור בחומרי גלם, מים וצורך לבנות תשתיות מחדש כאן בארה"ב ובעולם כולו. הנזקים של משבר האקלים של הקורונה והצורך להשקיע בעולם ירוק וחדש יותר כדי להגן מפני המשך הנזקים של המשבר וליצור אלטרנטיבות לעיסוקים שנעלמו. את הכסף יצטרכו להשיג ממקורות של עושר שמוחזק בידי האנשים. בארה"ב ביידן כבר החל לפעול כך וזה עוד נושא שיעורר התנגדויות ומאבקים קשים שיתגברו בשנת 2022 של האוליגרכיה הפיננסית פה ובעולם. פלוטו בבית הכספים במפת ארצות הברית מול מרקורי במזל סרטן בבית 8 שליט הבורסה האמריקאית. כך שברור שהשנה תהיה קריסה בכל מה שקשור בשינוי בגישה לנושא הפיננסי והבורסה עלולה להיות חלק מהנושא. זה גם מחזק את נושא שינוי הבנקאות .  חודש ינואר 2022 עלול להיות אחת מנקודות המשבר הכלכלי פה ובעולם הפיננסי. ככל שהזמן עובר מתבררת יותר ויותר התכווצות הנפח הכלכלי, נפילות של חברות, בועות פיננסיות  והמנטליות מצביעה על הפשטה של הפן הכלכלי נטייה להתכווץ ולהצניע  להתחלק ולחלוק. 

במפת המדינה,  שבתאי בדלי  בין אפריל 2022  ועד ינואר 2023 כשהוא יוצר היבט מרובע עם השמש במזל שור של מפת מדינת ישראל. זהו היבט וודאי של צמצום, קשיים פיננסיים כשאנשים נעשים מודעים יותר לצורך בצמצום. 2023 כבר מתחילה עם תקופה מצומצמת בתחום הפיננסי. היתרונות יהיו בנושא הפקוח על מחירים ותהיה ירידה במכירת יוקרה אך גם  נושא האדמות, הבניין הבנייה והבתים יעברו תהליך של הוזלה ויצירת הזדמנויות לבניה זולה במיוחד במיוחד עם שחרור אדמות של המדינה .  ארה"ב מובילה קו חדש כלכלית וישראל תלך אחריה כמו שאר מדינות העולם כדי להתמודד עם תוצאות הקורונה, וקשיים של מחסור עולמי בחיטה, מזון, מים וחומר גלם. הצמצום יהיה הדרגתי והעליה גם. 

2. ונוס בנסיגה במזל גדי בין 19.12.2021 ועד 29.1.2022 – תיתכן תקופה סוערת של אירועי מזג אוויר קשים מהרגיל,  עם נזקים משמעותיים. קור עז שעלול להיות הרסני לחקלאות ובכלל עם השלכות כלכליות. 

3. צדק עובר למזל דגים ב: 29.12 וישהה שם עד 10.5.2022 – צפויות כמויות גשם אדירות כשהאדמה תתקשה לספוג. תקופה של הכלה, התמודדות עם התהליך של הקורונה וההשפעה שהיא יצרה במדינה על כל הזוויות והמשמעויות בעבודה, האופן החברתי, והיכולת להתמודד. צדק בבית 12 של העולם,  הוא פותח כלפי פנים הזדמנות להתבונן לעומק יותר לגבי חיינו. לגבי האירועים שאנחנו עוברים ולאן דרכנו מנקודה זו ואילך. העיסוק בבית 12 מעבד את הרגשות, את הנתונים ואת הצורך לעכל את מה שכבר קרה. 

4. צדק עובר ב: 11.5.2022 למזל טלה . צדק מגיע לטלה הוא רוצה להתחיל מהתחלה. לכן בטלה צדק מייצר התחלות, יוזמות חדשות והרגשה של  התחדשות. זו תקופה של צמיחה ותחושה אופטימית יותר כשאנשים מעזים, אוזרים כוחות, מסמנים יעדים וכובשים אותם.  צדק מתחיל נסיגה באוגוסט 2022 ובחודש נובמבר 2022 הוא חוזר למזל דגים [למעלות האחרונות] ב: 20.12.2022 צדק חוזר לטלה  ונכנס לשנת 2023 בסערה  ובהחלטות לכבוש יעדים, מיזמים חדשים ויהי מה. 

5. נסיגת מאדים בתאומים – מאדים עובר למזל תאומים ב: 21.8.2022 ומתחיל נסיגה ב: 31.10.2022 נסיגה שתימשך עד 13.1.2023 – מאדים יסיים את מהלכו במזל תאומים ב: 25.3.2023 

מאדים בנסיגה  מתקשר בדרך כלל בתולדות ישראל,  עם מצבי מלחמה, מבצע ואירוע של התמודדות צבאית. –  מאדים מתחיל בנסיגה כשהוא נפגש עם כוכב אורנוס בבית 8 במפת מדינת ישראל- קיים סיכוי יותר מסביר,  שאירוע מפתיע עלול להסתבך ולהפוך למבצע צבאי או סכנות דומות. הרמזים קשורים למלחמה שיש בה דגש חזק על טילים ועל חיל האוויר. כך וכך תאומים מסמל במפת מדינת ישראל את צה"ל שנולד ב: 8.6.1948 הרי שיתכן שמדובר בסיבוב נוסף,  או מבצע שעשוי בהחלט להסתיים בהצלחה,  אך עלול לגרום לנזקים כלכליים קשיים ועיכובים בתכניות הכלכליות הלאומיות. כוכב צדק בטלה יכול לסמל את היוזמה ואת היכולת לתת מענה אמיץ במצבים אלה. פברואר 2023 סימני התחלה מוצלחים. 

 

ו. שנת 2022-  מפת 1.1.2022 חצות- תחילתה של שנת 2022

מפת השנה החדשה 1.1.2022 חצות: האופק מאזניים שליט האופק כוכב ונוס

ונוס  ממוקמת במזל גדי בנסיגה. זו לא בשורה נעימה ונוחה לשנה הבאה. משמעות נסיגת ונוס – קשורה באירועי סעיף 2 מעל. 

עם זאת , ונוס בהיבט הרמוני עם נפטון בבית 6 בהחלט מעודד  לגבי החוסן הנפשי. לגבי התפתחות כלכלית בהמשך .

מאדים וירח צמודים במזל קשת בהיבט הרמוני לשבתאי בדלי- מסמל שיפור הדרגתי ויציב מבחינה כלכלית.  צדק בדגים בבית 5 המסמל נושאים שקשורים  לתחומי חינוך ותרבות היבט מוצלח של התפתחות. 

 

ז. שנת 2023

חזרת פלוטו למזל דלי במרץ 2023  – כשמדינות ארצות הברית הקימו את הפדרציה של 51/50 המדינות:

ארצות הברית- פלוטו עובר לראשונה למזל דלי  במרץ 2023 – עד סוף 2024 פלוטו יתייצב במזל דלי ועלול ליצור מהפך גיאופוליטי מתגלגל. כשפלוטו היה בפעם הקודמת במזל גדי הייתה מלחמת האזרחים בארה"ב, המרד הגדול במעצמות הכובשות  והקמת הפדרציה של 50 המדינות ויום העצמאות שלה 4.7.1776. פלוטו חוזר למיקומו במזל דלי  ובשנת  2024-2023 הוא עלול ליצור תהליך הפוך כלומר: פירוק הפדרציה ודרישה ליציאה של מדינות רבות לדרך עצמאות והשתחררות מחללית האם הממשל בוושינגטון. תהליך מסוג זה עלול להתחיל בשלבים כבר בשנת 2023 ולהתפתח בהדרגה. חומר למחשבה. אורנוס יעזור לפרק תאגידים, פדרציות. הברקזיט התחיל עם כניסת אורנוס לשור . 

 

 

סין – סין היא אחת  מהמדינות המחוללות דרמה כלכלית בעולם. אם לא הדרמטית ביותר. היא בת מזל מאזניים [כשהשמש מרקורי ונפטון צמודים בבית 8 הבית הקשור בתוצר גולמי מקומי ובכך היא מהגדולות שיש, תעשייה, השקעות הון, אנרגיות מסחר] מזל מאזניים משתרע על בתים 9-8 ולכן ההשלכה על המסחר העולמי היצוא הוא מרכזי בכלכלה כמו גם רכישות השקעות בכל העולם. 

האופק של סין במזל דלי ולכן האנרגיות יצירתיות והיכולת להמציא את עצמם מחדש חשובה. ההצלחה שלה בתחום היצירתי בא לידי ביטוי בהיבט מנצח שנקרא יחסי חילופי כוכבים [נקרא באסטרולוגיה Mutual Reception]  כשהירח באופק המזל דלי[מזל אוראני] ואורנוס שליט האופק ממוקם בבית 5 במזל סרטן – זהו היבט מנצח וחשוב מאוד לפוטנציאל ההון האנושי של סין. היבט שמבטיח את מאגר המוח היצירתי והיצרני של סין. להמשיך ליצור רעיונות ולהמציא פטנטים. 

הדרמה של סין: הדרמה העכשווית והדרמה הרחוקה יותר- כוכב אורנוס בבית 3-על גבול בית 4 [בית המתקשר לתקשורת[מוצרי תקשורת ] ולתעבורה מול ונוס בעקרב בבית 9-על גבול בית 10 [הבית הקשור בחו"ל של סין שיווק/מסחר עולמי] היבט של משבר עמוק שיימשך עד מרץ 2023. והשלכותיו עצומות בכל התחומים של סין ולמדינות התלויות בסחר אתה שזה כמעט כל העולם. עדיין כוכב צדק בבית הכספים של סין תעצים בשנה הקרובה את ההכנסות שלה. אמנם היא לא תשחזר את הרווחים שלה כפי שהיו בשנים האחרונות כי אורנוס במזל שור מול ונוס במזל עקרב [שליט בית 8] ימשיך להשפיע על משבר עמוק  עד מרץ 2024. 

אורנוס הפלנטה החשובה ביותר של מפת סין[שליטת האופק ומקור האנרגיה שלה] בעצם מתקרבת כבר לכדי צמידות לנקודה הנמוכה ביותר במפה המעלה 23 בשור- IC – נקודה שמזעזעת ומטלטלת  את "האדמה שהיא עומדת עליה". תרתי משמע- נושא שטחי האדמה הנדל"ן כבר עובר משבר של חוסר יציבות,  השיא יגיע ביולי 2023 ויבסס את עצמו עד מאי 2024- כלומר סין במשבר נדל"ן עמוק שילך ויעמיק בשנתיים הקרובות. ישליך על שינוי בחשיבה ושום דבר בנושא הזה לא בטוח בשנים הקרובות. מה שמרתק במקביל זו התקדמות פלוטו על הירח באופק של מפת סין וזה הולך ומתברר כמהפכה הבאה של תושבי סין – המהפכה הבאה נולדת מההישרדות הבסיסית מקום מגורים ומחירי דיור באזורי העבודה מול הירח[העם] שייצור מהפכה. המהפכה תתחיל בהדרגה בסגנון פסיבי ותסתיים באופן אקטיבי בשנת 2025. ותגבה מחיר גבוה. פלוטו צמוד לאופק ומשפיע על טרנספורמציות  כשהדברים תלויים בפלוטו אז הכל מתנהל לאט כשהוא מבסס את עצמו במפגשים עם האופק והירח במעלה 3 במזל דלי.  ופלוטו ייצמד לירח בין מרץ 2023 למרץ 2025. כך שהמהפך או המהפכה תהיה עצומה כשסין תשתנה אך משך זמן התהליך ישפיע על כלכלת סין. 

שנת 2023-2021-   שבתאי וצדק בדלי עבור המצאות וקדמה. 

כבר במהלך החודשים הקרובים צפויה פריצת דרך בתחום הרפואי, חיסונים שישתפרו ודרכי טיפול חדשים במחלות, שיפור בולט במערכת הבריאות, הצלחות בתחומים של אנרגיה ירוקה החל מחקלאות, דרך בניית בתים זולים , פתרונות חדישים בתחום התחבורה ורעיונות המשפרים את איכות חיינו תחת מגפת הקורונה. צורת החיים משתנה ותשתנה עוד רבות. צפויה יציאה גדולה יותר מהעיר,  לכיוון חיים מחוברים יותר לאדמה. זה יהיה עידן הממציאים, הרעיונות החדשים והיצירה האנושית בתחום המדע, אמנות ותרבות חדשה. הכל יקרה בתהליך הדרגתי. פנינו לקדמה אך החיים והשגרה שהכרנו כבר לא יחזרו.  חיינו יהיו פחות  קלים בתחומים מסוימים אך למרבה פליאתם של רבים,  נתרגל.  2025 כשאורנוס יעבור למזל תאומים ופלוטו יהיה בדלי,  נתחיל עידן חדש לחלוטין. תאומים הוא מיקום מעולה לאורנוס. מוחות גדולים ברחבי העולם ייפגשו. 

 

 

 

הורוסקופ ראש השנה לשנת 2022-2021 שנת תשפ"ב -הורוסקופ למזלות 

 

כתבות שעשויות לעניין אתכם בהקשר להורוסקופ השנתי:

 

מפת ממשלת שינוי  מידע עתידי על הממשלה. 

   במה צופנים הכוכבים   מידע וניתוחים אסטרולוגיים  יומיומיים מתעדכנים לרשותכם- 

טבלאות ירח שחור נסיגות כוכבים וליקויים  עד יוני 2023 

טבלאות נסיגת כוכבים עד ינואר 2023

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ  9.9.2021

64הערות

  1. אורנה

    הי פנינה. ממש מעניין.
    קניתי דירה יקרה בתל אביב עם משכנתא מאוד גדולה בפברואר. באפריל התחילו להתייקר המשכנתאות.
    אני חוששת שהמחיר ירד אל מחיר החוב שלי בבנק ואפסיד את כל ההון העצמי.
    האם צפויה ירידת מחירים משמעותית בבתים פרטיים בצפון תל אביב?
    האם המשכנתאות ימשיכו להתייקר?
    האם שווה לי למכור את הבית כי הוא יאבד הרבה מהשווי שלו?
    )אם אמכור אני מאבדת 1 מיליון ש"ח שהוצאתי על מס?רכישה, עורך דין ומתווך בתהליך הרכישה(

    • פנינה כץ

      היי אורנה

      אני הזהרתי רבות מפני עלייה בריביות וחוסר יציבות כלכלית שמאפיינת את השנים 2021-2022 . חוסר יציבות שתשפיע עד תחילת 2023, אין לי דרך לייעץ לך באופן פרטי כי לשם כך צריך להכין מפה אישית. כללית, אני טוענת שהחצי שנה הקרובה צפויה תקופה לא יציבה כלכלית.

      בברכה,

      פנינה

  2. גבריאלה

    הי
    אין כאן באמת מחלה קשה פיזית, אלא מחלה אחרת: שליטה של אליטה בהמון על ידי הפחדה, הרעבה, ושטיפת מוח מסיבית.
    לצערנו אפשר לראות את כל הסימנים, וכל מי שהזהיר מפני אג'נדה 21 צדק: זוהי מלחמה תודעתית, של שליטת האליטה העולמית על הרוב.
    העולם אכן יהיה טוב יותר: בשביל השולטים. כי דבר לא משתנה אצל אנשים לאורך ההיסטוריה, רק שהפעם זה קיצוני יותר, כי זה עולמי.

  3. ויקי

    היי פנינה כבר כמה פעמים קוראת את הכתבה הזאת וכל פעם מחדש נהנית ממנה! תודה רבה לך על כך

    שאלה לגבי מעברי מקומות מהעיר לכפר לדוגמא האם גם מעברי מקומות רחוקים יותר יקרו?
    לדוגמא הגירה בין מדינות

    • פנינה כץ

      היי ויקי
      🙂
      תודה רבה
      נדידה בכלל. הנדידה כבר התחילה שנה שעברה, תתעצם השנה ותגדל בשנה הבאה. כן אנשים יחפשו חיים זולים יותר, כיווני עבודה חדשים, תקופת אבולוציה כל שינוי יעניק לאנשים תחושת תקווה. הגירה גדולה יותר של אנשים ממדינות למדינות. מערים לכפרים והתיישבות קהילתית חדשה.

      בברכה
      פנינה

  4. גבריאלה

    הי פנינה
    מאד נהנית לקרא אותך.
    הארה ושאלה: את מתייחסת בדברייך למשבר הקורונה, למשבר כלכלי, למשבר אקלים, כאילו שהם אמיתיים. אבל האמת שידועה היום היא שהכל מתוכנן: אין מגיפה, יש השתלטות של האליטה העולמית, שכמובן יושבת בארה"ב, שרוצה להשתלט על העולם, ולהפוך את מי שיישאר לעבד.
    הרי הבנק העולמי הוא פרטי, לכן, הם אלה שיצרו את המשברים האלה.
    גם משבר האקלים הוא לא אמיתי: זה הנדסת אקלים. כמו הנדסת התודעה העולמית.
    ולכן, אינני יודעת איך להתייחס לכל מה שכתבת
    תודה רבה

    • פנינה כץ

      גבריאלה שלום

      כמובן שאני לא יכולה להתייחס לחשיבה הקונספירטיבית שלך. אני מגיבה שתדעי שיש לי הרבה חמלה לאנשים שחיים בתוך "אמונה" בסיסית שהם מְרֻמִּים ע"י כל העולם. לכן שולחת לך הארה/הערה של אחד החכמים צ'ארלס דארווין שאמר:
      "הבורות מולידה ביטחון עצמי, יותר מכפי שהיא מולידה דעת: היודעים מעט, ולא היודעים הרבה, הם אלה העומדים בתוקף על כך שבעיה זו אחרת לעולם לא תיפתר באמצעות המדע." אלא ע"י קונספירציות.
      לא מגיבה לקונספירציות בעיני, היא תמצית הרעל ברשתות החברתיות. .

      כל טוב לך
      בברכה
      פנינה

  5. אוריה

    היי פנינה, האם צפויה ירידה משמעותית במחירי הדיור? לא הגיוני שהמחירים ירדו משמעותית אחרי עליה מטופרת של 10 השנים האחרונות.
    מה לגבי המשכנתאות האם כדאי לקחת משכנתא כיום או להמתין?

    • פנינה כץ

      אוריה שלום,

      צפויה ירידה במחירי הדיור. המילה בעשר השנים הקרובות בוודאי שתהיה ירידה משמעותית יותר. אבל על פי מה שנראה כבר בשנת 2022 יעלו את ההיצע של הבנייה יהיו יותר פרויקטים של דיור ציבורי . באזורים מסוימים בארץ צפויה ירידה משמעותית יותר של מחירי הדירות. זהו תהליך ממושך הדרגתי. הבעיה היא שחרור אדמות ממנהל מקרקעי ישראל ויש רצון לשבור גם את הטאבו או המחסום הזה. אין לי ספק שיגעו ב"פרה הקדושה" הזאת. כל מה שקשור במשכנתאות לא הייתי ממהרת בעת זו לקחת משכנתא אני בטוחה שיהיה שיפור בתנאים שלהם גם במהלך השנה.

      בברכה
      פנינה

  6. רחל

    שלום פנינה היקרה
    מתי נראה כי יהיה שיפור מבחינה כלכלית במשק העולמי
    ובישראל לנוכח המיתון והאינפלציה
    תודה רבה

    • פנינה כץ

      רחל שלום

      קשה להגיד עד מהרה. המאפיין את הנושא הכלכלי זה חוסר יציבות בשנת 2022. לא רק הקורונה אלא מצב תקוע בעולם שישפיע על שינוע יצוא יבוא , אינפלציה עולמית, שינוי דפוסי הצריכה פה ובעולם, כל התהליך הזה יימשך בגדול בשנתיים הקרובות. מה שכמובן מעורר חששות בישראל כשכוכב שבתאי בבית 4 של מדינת ישראל ויוצר היבט מרובע לשמש בשור של מדינת ישראל. כך שהשנה יהיה קשה להשתחרר מהכבדות . אבל תהיינה הקלות משמעותיות במיוחד ממאי-יוני 2022 צפויות הקלות כלכליות ותקופה טובה יותר בנושאי עבודה. ברם, שבתאי במזל דגים מרץ-מאי 2023 בהיבט מטיב עם ונוס במזל סרטן במפת המדינה בהחלט יטיב כלכלית עם נושא השקעות מחירי דירות. אך קשה לדבר על כלכלה בלי להזכיר שהדבר שכלכלה צריכה זו יציבות. וזה יהיה מצרך קשה להשגה השנה.. יש תהליך אבולוציה כלכלית כלומר תחומים שיתכווצו מאוד ותחומים חדשים שיתפתחו ברמת עיסוקים ומקורות הכנסה. עד שזה יתייצב נזדקק לשנתיים לפחות.
      בברכה
      פנינה

  7. יואב

    היי פנינה,
    תוכלי לפרט מתי לדעתך מחירי הדירות ירדו אם בכלל? ממש מיואש מהמצב

    • פנינה כץ

      יואב שלום,

      יגיע בשלבים. תתחיל עצירה של המחירים, עלייה בכמות תכניות הבנייה, להערכתי סביב אפריל-יולי 2022 צפויה ירידה הדרגתית במחירים. ובינואר 2023 צפי לירידה נוספת תיתכן רפורמה בנושא אדמות.. אגב, לא חייבים לקנות בית. לפעמים זה לא כלכלי. אם תהינה יותר דירות להשכרה ויש סיכוי שמחירי ההשכרה יהיו זולים יותר[לא מוכרחים לגור בתל אביב במיוחד שרבים יותר ויותר יעבדו מהבית] אז לא בטוח ששווה לרכוש דירה ולשלם משכנתא כל החיים ולהיות משועבדים לבנקים. משהו בחשיבה של הישראלי [אם הוא מתנתק מהחרדות של הגלות שההורים והורי ההורים הטמיעו בו] צריך לחשוב על השכרה, דיור ציבורי בכמויות. בחו"ל, לרוב האנשים אין בית בטאבו וחיים באושר בשכירות. הבעיה בישראל שאי אפשר להיות מאושרים עם מחירי ההשכרה כפי שהם היום. הם נוצרו ע"י ממשלות שהעניקו מתנות לעשירים שירכשו נדל"ן ויהיו עשירים יותר. החוק למיסוי דירה שנייה, יעשה צדק כי רבים ימכרו נכסים ולא ירכשו על מנת לצבור נכסים. מדינת ישראל היא בת מזל שור והיא סובלת מכל התסביכים של מזל שור. לצבור נדל"ן כדי להרגיש ביטחון. קטע ישראלי/יהודי שחייבים להשתחרר ממנו. די, 73 שנים לקיומה של המדינה. אין סיבה לדאוג שהגויים יזרקו אותנו מהבתים. 🙂

      בברכה
      פנינה

  8. נועה

    נכון המופעי חנוכה מסיבות הדבקה זה ידוע כי יש אנשים רבים שלא שומרים על הנחיות עם היו שומרים הכול היה נפלא השאלה שלי ההם יש חשש שיבטלו אותם או יתקיימו תחת הגבלות?
    וההם יש סיכוי שנלמד לשמור על הנחיות או אנחנו בסכנה כמו תחילת הקורונה?

    • פנינה כץ

      היי נועה
      הכי חשובה המסכה וחיסון. אני מאמינה שהכל יתקיים עם זהירות גדולה יותר.

      בברכה
      פנינה

  9. נועה

    פנינה היקרה,
    בבקשה תעשי כתבה אסטרולוגית שבה תעני לכל הקונספירטורים שחושבים שהחיסונים באו לחסל את הדורות הבאים.
    הקונספירצות האלה מפרידות משפחות.
    קצת אור בקצה המנהרה, שלא מחסלים אותנו ושהסינים לא באים לשלוט על כולנו.

    • פנינה כץ

      נועה שלום,

      כל יום אני שוקלת אם לכתוב כתבה כזאת, לצערי, הקונספירטורים זקוקים לעזרה אחרת לאו דווקא ממני. אבל נחשוב על משהו.
      בברכה,
      פנינה

השאר תגובה