עונת הליקויים וממשלת חירום לאומית אוקטובר 23.

עונת הליקויים וממשלת חירום לאומית אוקטובר 23.

Stages of Lunar Eclipse

עונת הליקויים דוחקת בנו להתבונן בתמונת המראה שלנו  ולהתמודד עם כל מה שהדחקנו בצללים ובתת מודע בחודשים האחרונים..

 

ב: 25.9 העליתי כתבה ומפה על מלחמת יום הכיפורים ועתיד בטחונה של מדינת ישראל.  

הכתבה עלתה כי הייתה פעילות עם אלמנטים מפתיעים  של כוכב אורנוס ביחס למפת המדינה עם פוטנציאל זהה ברמת ההיבטים והאווירה- תקראו את הלינק מעל. 

 

היזהרו ממרס!

כבר בתחילת אוקטובר כוכב מרס מבשר בנוכחותו הקיצונית[במזל קרדינלי עם היבטים אלימים ועוינים] על אירועים קוטביים. מרס חוצה את השמים  הדרומיים במזל מאזניים [ נצמד לזנב דרקון כשהוא רואה את האנרגיות השליליות של התקופה האחרונה ] ויוצר היבט מרובע עם פלוטו בימים בין ה10.10-4.10 וחושף את האלימות, כעס, והתחשבנות שמאיימים להתפרץ כמגמה המבעבעת בלוע הר הגעש.

בהשפעת ההיבט,  מרס נחשף לעוינות של פלוטו ומעצים את המתחים בגבולות ובשטחים הטרוגניים מלאי רחש בחש מתחת לפני האדמה. היבט המייצר נטייה להתפרצויות,  אירועים לוחמניים ועלייה בסכנות חיים.  ה אטמוספרה מתחממת וההתחממות הניצית והעוינת היא עקבית ומכה ללא רחם.

 

השמש [העוסקת במשילות] מגיעה לכוכב השבת אלגוראב במאזניים כוכב שבת שחושף בוגדנות, משחק כפול ושקרים. ועל כל זה בימים בין 10-8.10  כוכב ונוס מול שבתאי מציפה אכזבות הבטחות שאינם ממומשות וכאב פרידות, געגועים לאלה שאינם ואולי אבל על יקרים שהולכים.

ונוס 9.10 עוברת למזל בתולה,  המזל בו היא מזילה דמעות על אכזבות ביחסים. ונוס מול שבתאי בדגים, [בהיבט 180 לשבתאי בדגים] . היבט של אי עמידה בהבטחות, חוויית דחייה. וחומרית זהו היבט של הגבלות בפן הכספי.

 

 

מפת ממשלת החירום 

11.10.23 בשעה 21:01[אישור טלפוני של הממשלה] 

אופק תאומים צמוד למרקורי במפת מדינת ישראל בבית 8 המסמל את צהל.

מפת ממשלת חירום לאומית עם אופק תאומים- מזל המייצג את צהל במפת מדינת ישראל. 

[גנץ מזל תאומים אייזנקוט מזל בתולה[מרקורי שליט המזלות שלהם] זה רק טבעי שכך זה קרה. ]

מרקורי שליט האופק במזל מאזניים בהיבט של  150 מעלות ליופיטר במזל שור [בית 12] זו לא בשורה טובה. יש כשל מובנה, נושאים שמלכתחילה אין בהם הסכמה.  כנראה וזה לא ייקח זמן רב להגיע לוויכוחים וחוסר הסכמה. פעילות בית 12 אינטנסיבית כזאת מסמלת , תככים, מסרים כפולים, פעילות מאחורי הקלעים שעלולה להיות פוגענית. האנרגיות של הסתרת עובדות וחוסר שקיפות. 

שבתאי בדגים מול ונוס בבתולה אכזבה ידועה מראש. היבט קשה ומצמצם סיכויי הצלחות. שבתאי מסמל את הסדר וחוקי המשחק הם לא יישמרו. תהיה בעיה של חוסר סדר וארגון . 

פלוטו בבית 8 המייצג מלחמת הישרדות בהיבט של   90 מעלות למאדים במאזניים בית 5 [חיילים צעירים ]- סיבת החיבור מלחמה. היבט מלחמה אך ישליך על ויכוחים וחוסר הסכמות

מרקורי מסמל את מזלות גנץ[תאומים] ואייזנקוט[בתולה] , מיקומו של מרקורי במזל  מאזניים הלוא מזדהה עם נתניהו בן מזל מאזניים. 

מרקורי במעלה 12 צמוד לאלגורב [כוכבהשבת]  -מיקום המסמל את המניעים הערמומיים, שקריים לפעמים מסמל הונאה[כולל הונאה עצמית] ומצג שוואאלגוראב מושפע מהכוכבים מרס ושבתאי ומסמל תקיעות ביחסים מתסכלים,  לא מיקום טוב למרקורי. [תקשורת, כן?] 

התקשורת בין האנשים בממשלת חירום זו, לא תעבוד. לא מצאתי כלל מוטביציה מצד ראש הממשלה. 

 

 

 

 

המשך ההיבטים של חודש אוקטובר : 

12.10-10.10 פלוטו משתחרר מנסיגתו המעיקה במזל גדי, השתחררות  שלעולם לא קורת בשקט.  לא בטבע, ולא באירועי מזג אוויר. ההשתחררות מהנסיגה משחררת אנרגיה אדירה שהצטברה כשפלוטו היה מאופק יותר ומר ים גלי ים, גשמים בלתי נגמרים שמציפים אזורים בלי יכולת ספיגה. ברם, פלוטו כשהוא משתחרר מסמל את האויבים, היריבים שרבצו בצללים וחיכו במארבים בסבלנות אין קץ כשהם יוצאים החוצה ומניפים באווירת נקם והתחשבנות  את אגרוף האיומים והזעם ומכים באכזריות. 

13.10 מרס בין ה: 13-12.10  עובר למזל עקרב לביתו הטבעי,  מיקום שם הוא מרגיש נוח להתבצר עם תכניות, להתמקם מאחורי חומות כשהוא מצמיד את הקלפים קרוב לחזה ולא חושף את מחשבותיו ולא את המיית ליבו.  מאדים בעקרב נוהג ללכת לישון כמו חייל הנעול בנעליו ודרוך לכל משימה בכל רגע.  זהו המבצר של כל המתכננים, המחשבים כל צעד קדימה, תוקפים בלי הודעה מוקדמת, קשה להקדים אותם, הם קוראים בשקיפות את יריביהם ובעיקר את חולשותיהם. הם הלוחמים ללא חת, בונים את הצעדים לקראת הכיבוש הבא ויעשו את כל הנדרש בשקט רב.  

 

ליקוי חמה:

14 באוקטובר בשעה 21.1  ליקוי חמה  º 21 במזל מאזניים[צמוד לזנב דרקון] אופק במזל תאומים: 

בפאזה השלישית[ירגישו אותה כל מי שנולד ב: 10 ימים האחרונים של מאזניים.

הליקוי עם. אופק תאומים , מרקורי שליט האופק בבית 5 צמוד לליקוי במזל מאזניים.  מרקורי במאזניים מול כירון בטלה- קשור לצעירים בסכנות חטיפה ופגיעה. אירועי פגיעה. סכנת דריסה בדרכים. 

השמש בליקוי בהיבט של º 150 מעלות לאורנוס בשור. אירועי מזג אוויר קיצוניים, משבשים שגרת חיים.  היבט שמתקשר בין השמש 21 [משילות] לאופק המדינה,  ביחס לאורנוס על השמש של המדינה – אירועי מזג אוויר ונושאי משילות מטלטלים – עלול לחבור למטח טילים ואירועי אסון חריגים. היבט המשפיע על בית 10 במפת ארה"ב- . להשפיע על אזורים רבים בעולם. 

שבתאי בדגים. מרכז השמים צמוד לשבתאי בדגים בית 10 מסמל את השלטון, מערכת החוקים, שליטה, ומשילות- מול כוכב ונוס במזל בתולה בבית 4 – אווירת אבל, הפסד ואכזבה, תחושת אובדן. מתקשר גם לפן כלכלי המאיים על הפסד, אובדן רכוש, אובדן פיננסי. 

הליקוי צמוד לכוכב השבת פורמן: Foramen –  מושפע מהכוכבים שבתאי יופיטר -צמידות שתמיד תעסוק בנושאים גורליים. כוכב שבת זה משול לספינה ששטה לעבר שירטון כשהיא עלולה להתרסק עליו. קפטן הספינה בשאפתנות שלו מסכן אותה . כוכב שבת זה ממוקם ב: carina nebula הפעילות סביב כוכב שבת זה זוהרת מסנוורת ומסכנת כשאתה לא מתחשב בנתוני השטח המשתנים. 

מעבר מרס למזל עקרב[בהיבט מרובע לפלוטו בסוף גדי] מגלם את העוצמות האנרגטיות האצורות בתוך מרס בעקרב- מוכן לקרב, למלחמה, לא חושף קלפים, מרס בעקרב< סוד אמיתי רק בעל הסוד יודע אותו, היבט של התארגנות שקטה המבשרת בחודש זה אירועים שיגיעו [פלוטו בית 8, מיקום של אירועים עוינים] ויתקפו לא במקומות שנלקחו בחשבון ועוצמת ההתחשבנות והכעסים גדולה.

 

 

ימים של "הפתעות": 

17-15.10 השמש 22 במאזניים בהיבט 150 לאורנוס בשור- מתקפה, היבט של אירועים מפתיעים העלולים להסתבך בתגובות ובטיפול בהם, סכנות פתאומיות , טילים, אתונות והתרסקות. ביחסי אנוש: פרידות, נטישה, עזיבה, התפטרות. 

17-16.10 הירח  בעקרב מול אורנוס בשור – מרקורי במאזניים [22 מעלות]  º150 לאורנוס בשורהאויבים מגיחים בהפתעה. אתה לא יכול להתכונן לאירועים האלה. התגובות עלולות לעורר שרשרת אירועים בלי שליטה. 

18.10 -19.10 שמש נצמדת לזנב דרקון 24 24º Libra- ימים עם תחושה נמוכה, מעורר זיכרונות לא טובים מהעבר,

19-17.10 מרקורי במאזניים 150 מעלות לאורנוס בשור – אירועים "מפתיעים" מסוכנים, חייבים לשנות קונספציות ופרדיגמות. מי שמנצח זה שיחשוב מחץ לקופסה. 

19-20.10 מרקורי במאזניים   150 מעלות לנפטון – היבט של הטעיה, תעתוע, תרמיות והונאה. אל תאמינו למראה העיניים או למשמע האוזניים הכל מצג שווא. 

21.10-20.10  שמש נצמדת למרקורי ב:  27º.  הצמד בהיבט מרובע לפלוטו בגדי – אירועים מסוכנים המתקשרים למעשים עוינים, איומים של מעצמות, מאבקי הישרדות קשים, מסמל פרידה היסטורית, מתקופה אחת והליכה לתקופה חדשה- צריכים פרספקטיבה של זמן כדי להבין שזה מה שקורה בימים אלה. אגב, אירועים אסטרולוגיים אלה קורים על השמש במפה של נתניהו [יום הולדתו] הוא צריך לשמור על בריאותו תחת היבטים אלה. \

ימי שיא של דרמה: 

22-19.10 השמש במאזניים  90 מעלות לפלוטו- אירועי מלחמה דרמטיים, סכנות אובדן גדול של חיי אדם. 

 

מרקורי עובר לצללים[מזל עקרב], מתמקם בזווית התבוננות האוספת את כל המידע הדרוש: 

 22.10 מרקורי עובר למזל עקרב. המוח מתחמן, מתכנן בצללים- בהיבט הרמוני לשבתאי בדגים- מתכנן מהלכים קדימה, הכל קורה בין "אוזניו" התובנות מעמיקות, עובדים על תוכנית סדורה.

24-22.10 שמש 120 לשבתאי הנסוג רצון לשליטה תכנון אך הכל עוד איטי מאוד- טוב לתכניות, לתכנון מדויק, לקחת בחשבון ששבתאי בנסיגה. ב: 4.11.23 הוא מתיישר ועדיין הקצב איטי מאוד.   היבט המפגין תעצומות נפש, סיבולת והישרדות גבוהיםהבנה שכל דבר יקרה ויגיע בעתו. 

28-26.10 מרס  בעקרב מול יופיטר בשור  11º-היבט סוער, לוחמני, בלתי הרמוני, מטיב עם לחימה, הישגים ספורטיביים, כל זה מתכונן לליקוי הירח במזל שור. 

 

 

ליקוי לבנה כשהירח מלא.  מטיל צל על הירח ומסתיר אותו מעינינו. אם הם רק כמעט מיושרים, יהיה ליקוי חלקי בלבד. 

הפעם, ליקוי חלקי לא גדול במיוחד. חלקו התחתון של הירח ייכנס לצל כדור הארץ ויוחשך מעט. ייראה מעל ישראל . 

  • תחילת הליקוי חצי צל – 21:01
  • תחילת השלב החלקי – 22:35
  • שיא הליקוי – 23:14
  • סיום השלב החלקי – 23:52
  • סיום הליקוי – 01:26 (29/10 שימו לב לשינוי התאריך ושימו לב שבלילה חוזרים לשעון תקני)

ליקוי לבנה במזל שור ב- 28.10 בשעה 22:14 5º Taurus-ליקוי הלבנה 

 

 

 

Stages of Lunar Eclipse

ליקוי לבנה כשהירח מלא.  מטיל צל על הירח ומסתיר אותו מעינינו. אם הם רק כמעט מיושרים, יהיה ליקוי חלקי בלבד. 

הפעם, ליקוי חלקי לא גדול במיוחד. חלקו התחתון של הירח ייכנס לצל כדור הארץ ויוחשך מעט. ייראה מעל ישראל . 

תחילת הליקוי חצי צל בשעה 21.01

תחילת השלב החלקי 22:35

שיא הליקוי 23:14

סיום השלב החלקי 23:52

סיום הליקוי 01:26  (29/10 שימו לב לשינוי התאריך ושימו לב שבלילה חוזרים לשעון תקני)

 

ליקוי לבנה במזל שור ב- 28.10 בשעה 23:14 5º Taurus-ליקוי הלבנה -אופק במזל סרטן 

אופק  °  27  במזל סרטן מול פלוטו ° 27 במזל גדי. רום השמים° 16 במזל טלה צמוד לכוכב כירון – זו מפה אמוציונלית , כשמה שמניעה אותה, הם זיכרונות קשים, טראומטיים והצורך לשרוד ויהי מה. הצורך כרוך במאבקי הישרדות, התמודדות עם מוות, התחשבנות עם האויבים המאיימים עליך והצורך לעשות הכל כדי לשרוד בלי פחד. 

ליקוי הלבנה במזל שור °  5- מיקום המסמל מצבים מקבעים שנוצרים בהשפעתו. הוא ממוקם בעשירון הראשון של מזל שור. צמוד לכוכב השבת °  5  Caph המושפע מצמד הכוכבים שבתאי ונוס- מעשי נקמה היבט המעצים את ההתחשבנות עם מעשי האדם, המחיר שמשלמים על מעשים חסרי מוסר. אירועים מכאיבים, בטבע השפעות מזג אוויר סוערות עם הרבה נזקים. 

 

,

 

 

האופק של הליקוי במזל סרטן מעלה° 27 ניצב מול כוכב פלוטו בגדי [בשקיעה, בית 7 על חוד החרמש בין בית 7-6] – האופק עוסק במשפחה, זיכרונות, מולדת, פלוטו מסמל את האויב ואת סכנות המלחמה. והמאבק להישרד בעת זו. פלוטו [מול אופק סרטן] מגיע למחוק את הזיכרון, להכחיד להרוג ולחסל. למחוק את העבר. 

רום השמים  ° 16 במזל טלה צמוד לכוכב כירון – מאדים שליט רום שמים במזל עקרב מול חיקוי הלבנה בשור- דרגה גבוהה של אלימות, לוחמה, סכנות, פגיעות, פציעות. כירון  ברום שמים- אש, שריפות, הצתות סכנות אובדן חיי אדם. 

ההיבטים של ליקוי הירח בשור,  מול הכוכבים בעקרב בבית 4 העוסק בבית משפחה- היבט דרמטי של מאבקי הישרדות ולחימה לקיומה-  הבית והמשפחה תחת סכנות, בין אם מדובר במשפחה פרטית או מטאפורה למולדת ולמדינה. 

צמידות מרקורי מרס[בית 4] במזל עקרב מול הליקוי במזל שור[בית 10]  – עוסקת בצעירים, בני נוער ובחיילים הם בסכנות הגדולות ביותר. 

אופק מפת הליקוי במזל סרטן , והירח הוא שליט האופק. הירח בבית 10 מושל בכיפת השמים מול שמש, הוא ניצב מול הכוכבים שמש, מרקורי ומרס בעקרב- היבט דרמטי מסוכן, אלים.   הבית תחת סכנות. ההישרדות והקיום. המשמעות מחדדת את מאבקי ההישרדות תחת השפעת ליקוי הלבנה. 

השמש בעקרב מול הירח בשור- זהו ליקוי הלבנה עצמו , המסמל בין מזלות שור ועקרב זה להיות או לא להיות , הצבעים שחור לבן,  אין גווני ביניים. המשמעות להיות או לחדול. זה אני או אתה. 

ראש דרקון  ° 24 במזל טלה בהיבט מרובע לפלוטו בגדי[בשקיעה] היבט המעצים את אופי המפה העוסקת במאבק הישרדות, כשהמניע נקמה הוא מוטיב וקטליזטור. מפה אמוציונלית העוסקת בזיכרונות קשים ובצורך להניע דרך זיכרונות אלה את המוטיבציה והצורך לשרוד להתקיים ולחיות. 

היבטי הליקוי ביחס למפת המדינה:

ביחסי ליקוי הלבנה למפת מדינת ישראל – הירח בשור ° 5  יוצר היבט מרובע לירח של מדינת ישראל באריה- ימים קריטיים וגורליים. המדינה עוברת שינוי משמעותי. יופיטר בשור ° 11 בהיבט מרובע לפלוטו ° 12 בבית 10 של מפת המדינה,  מסמל את המשברים, אי הסכמות, עימותים  לקיום הממשלה. 

אורנוס בשור צמודה לשמש של המדינה מדינת ישראל, המדינה עוברת מהפכה מנטלית, פיזית ורגשית בתום צמידות זו היא לא תחזור להיות מה שהיא הייתה. ראו כתבה הורוסקופ מלחמת יום הכיפורים וביטחון ישראל העתידי. השלכות המהפכה יהדהדו הרבה זמן ויודגשו בחודש אפריל- מאי 24. 

פלוטו בגדי ° 28  במפת הליקוי בהיבט של ° 150 למאדים ° 28 בבית 10 בית המשילות – האווירה של לחימה, סכנות פיזיות, המאבק של הישרדות

פלוטו בגדי ° 28 בנקודה הנמוכה במפה[במעבר בין בית 3-4]  מסמלת את גודל הטראומה והשבר. טראומה שתשמש כחומר דלק לשינוי פני המדינה. 

 

קוראים יקרים,

בצוק העתים, כשאנחנו עצובים וכואבים, מותר לנו לחשוב על אהובים שאינם עוד ולהתחבר לאבל הלאומי. עם זאת,  העוצמה שנראית במפת מדינת ישראל  מדגישה יכולות חזקות של הישרדות, הרי זו כן נחמה לכולנו וידיעה חשובה שיש על מי לסמוך ובעיקר לסמוך על עצמנו. צבא העם האזרחי והצבאי. 

 

 

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ   12.10.24

 

64הערות

  1. יעל

    שבת שלום פנינה
    שאלה טכנית בבקשה, מוודאת:
    האם מפות הליקויים הן בסינסטרי למפת המדינה?
    האם גם התחזית ב'מה צופים הכוכבים', ההיבטים כולם הם לעומת מפת המדינה וזו בעצם תחזית לימים הקרובים בישראל בלבד?
    תודה

    • פנינה כץ

      היי יעל,

      מפות הליקויים הן מנותחות בקומפוזיט ותמיד משלבת ובודקת קידומים. התחזיות שלי הן בנויות על יחסי הכוכבים ומשווה למפת המדינה.

      בברכה,
      פנינה

      • יעל

        אהה ! מרתק.
        תודה רבה ושבוע טוב ורגוע

  2. ענת

    הי פנינה, תודה רבה לך על העבודה המדהימה שלך. אני עוקבת אחריך ונדהמת כל פעם מחדש.

    האם את רואה שינוי ביחס המדיה העולמית לישראל, מתמיכה עיוורת בפלשתינאים להבנה שחמאס חייב ללכת, ולאהדה גוברת לישראל?

    שנית, האם את רואה שינוי בארה״ב ובעולם כלפי הפגנות פרו פלסטיניות? בגרמניה וצרפת אוסרים קיום הפגנות כאלו, האם יגיע היום בו הם יאסרו בארה״ב באופן כללי, ובאוניברסיטאות בפרט ?

    תודה רבה

    • פנינה כץ

      ענת שלום,

      צריך להגיד את האמת שישראל הרשמית לא משקיעה מספיק בהסברה. הם עסוקים בעצמם ופחות מדי במדינה. וזה בלשון המעטה. יש הרבה שליחים ישראלים שתורמים מזמנם וכספם, אך המדינה הרשמית לא משקיעה. צריך גם להודות שישראל סבוכה בבעיה לא פתורה בשטחים ולכן גם נושא זה רודף אותנו כבר מעל 50 שנה. בתקופת אוסלו וכשהיו משאי ומתן לשלום העולם אהב אותנו יותר. יש הבדל בין הבעיה הפלסטינית ובין חמאס שהוא ארגון טרור "אידיאולוגי" לכל דבר. בעולם יש נטייה לרצות לפתור בעיות של מיעוטים. אנחנו לא ממש קרובים לכך.

      בברכה,
      פנינה

  3. שי

    שלום פנינה,
    אני קורא וותיק של תחזויותייך ומלא התרשמות מהניתוחים החדים האינטליגנטיים והמדויקים שלך.
    האם ממה שנראה לך המלחמה תמשך גם בנובמבר עם טילים על ערי המרכז?
    תודה
    שי

  4. אורלי

    היי פנינה
    מתי לדעתך תיגמר המלחמה

    • מירי

      בוקר טוב פנינה,
      מה עלול לקבל הדגשת יתר בחודשים אפריל-מאי 2024 כחצי שנה מהיום, ע"פ מה שכתבת-
      "שנת 2024 כבר בין פברואר למרץ אירועים משמעותיים המסמלים משבר, שבתאי בדגים בהיבט 150 לפלוטו במפת המדינה, שבתאי בדגים בהיבט מרובע לונוס בקשת של נתניהו באופק, שבתאי במזל דגים בהיבט מרובע למרקורי של רונן בר ראש השב"כ, שבתאי במזל דגים מול מאדים, מרס ואורנוס במפה של ראש המוסד ברנע. שבתאי במזל דגים מרובע לנפטון בקשת שמפה של בן גביר, שבתאי בדגים מרובע למרקורי בקשת במפה של גלנט- התכנסות של היבטים החוזרים אצל כל ההנהגה, מבטאים משבר בלתי נמנע יש קשר בין אירועים שלטוניים לאירועים צבאיים העלולים לגרום לבחירות או לשינוי שלטוני -."
      וגם – " השלכות המהפכה יהדהדו הרבה זמן ויודגשו בחודש אפריל- מאי 24. "

      • פנינה כץ

        מירי,
        הדגש בין פברואר למרץ 24. וזה עוד 4-3 חודשים. שבתאי מייצר היבט מרובע לכל ראשי השלטון. ברור שזו נקודת מפנה למדינה, מפנה שיימשך עד אפריל-מאי.
        כפי שכתבתי: "משבר בלתי נמנע בין אירועים שלטוניים לאירועים צבאיים, מה יותר ברור מכך?"

        בברכה
        פנינה

השאר תגובה